Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 25 από 25

Θέμα: Συνδιασμένα φρένα και εξαέρωση (C-ABS bleeding ναούμ')

  1. #16
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αβελιανε, ο πιο ευκολος τροπος ειναι ο εξης και ισυει ειτε σε συνδυασμενα ειτε σε μη.

    1) Ανοιγεις το καπακι του δοχειου των υγρων. Ενα την φορα.
    2)Με μια συριγγα αδειαζεις τα υγρα ωστε να καλυπτεται ομως η τρυπα της τρομπας (δηλαδη οχι τελειως)
    3)Με την ιδια συριγγα στην οποια εχεις προσαρμωσει ενα σωληνακι, περνας απο καθε βιδα εξαερωσης (μια την φορα) και τρομπαρεις μεσα υγρο, αφου βεβαιωθεις οτι δεν εχεις αφησει φυσσαλιδες στην συριγγα. Παρακολουθεις τι γινεται στο δοχεια πανω ωστε να μην υπερχειλισει.
    4)Αδειαζεις γεμιζεις μεχρι να δεις το χρωμα των υγρων φρεσκο.
    5)Ανοιγεις καθε φορα την βιδα εξαερωσης σε καθε δαγκανα που αντιστοιχει στην πανω τρομπα που εχεις ανοιξει.

    Σε ABS δεν το εχω κανει, αλλα δεν εχεις να χασεις κατι. Προβλημα να υπαρξει δεν προκειται.
    Άγι δεν γίνεται αυτό που λές γιατί ο εξαέρωτηρας έχει αέρα μέσα εγκλώβισμένο ανάμεσα στο σωληνάκι και στην σύριγγα.

    Και ΠΡΟΣΟΧΗ!Αν πάρει αέρα το κύκλωμα φρένων με ABS (είτε συνδυασμένο είτε απλό) θα έχεις προβλήμα να βγάλεις τον αέρα.θα ταλαιπωρηθείς πολύ και θα μπαίνει με το παραμικρό το ABS.

    Καλύτερος και ασφαλέστερος τρόπος για να μην πάρει αέρα το κυκλωμά είναι ο κλασικός,βγάζεις υγρά από το δοχείο όπως είπε ο Άγις πιό πάνω,συμπληρώνεις υγρά,πρεσάρεις-πάτημένη μανέτα-λύνεις εξαέρωση ενώ είσαι πατημένος-βιδώνεις εξαέρωση-πρεσάρεις και ούτω καθεξής μέχρι να βγαίνει καθαρό το υγρό φρένων.

    ps:Αν έχει βίδα εξαέρωσης στήν τρόμπα πάντα ξεκινάμε από εκεί.
    ps2:Πάντα προσέχεις να μήν πέσει η στάθμη του υγρού και πάρει αέρα ενώ εξαερώνεις στο κύκλωμα.
    Keep spamming!!!:a13:

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    για να κανεις ΣΩΣΤΉ αλλαγη ή ακομα και ΜΟΝΟ εξαέρωση σε τετια συστήματα χρειάζεσαι κατι τετιο..

    http://www.getatool.gr/eidika-ergale...iesh-2797.html

    χωρις αυτο απλα θα σου βγαλει την πιστη.
    εχει τυχει να εχει παρει αερα μεσα στην μοναδα abs και να μην βγενει με τιποτα...
    τελικα η ΜΟΝΑΔΙΚΗ λιση ηταν το παρα πανω..

    τη κανει αυτο το εργαλιακι ?

    αυτο στελνει ή ρουφαει με πιεση τα υγρα αναγγαζοντας ετσι της φισαλιδες
    (του αερα που υπαρχου μεσα)
    να παρασυρθουν..

    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  3. #18
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Άγι δεν γίνεται αυτό που λές γιατί ο εξαέρωτηρας έχει αέρα μέσα εγκλώβισμένο ανάμεσα στο σωληνάκι και στην σύριγγα.

    Και ΠΡΟΣΟΧΗ!Αν πάρει αέρα το κύκλωμα φρένων με ABS (είτε συνδυασμένο είτε απλό) θα έχεις προβλήμα να βγάλεις τον αέρα.θα ταλαιπωρηθείς πολύ και θα μπαίνει με το παραμικρό το ABS.

    Καλύτερος και ασφαλέστερος τρόπος για να μην πάρει αέρα το κυκλωμά είναι ο κλασικός,βγάζεις υγρά από το δοχείο όπως είπε ο Άγις πιό πάνω,συμπληρώνεις υγρά,πρεσάρεις-πάτημένη μανέτα-λύνεις εξαέρωση ενώ είσαι πατημένος-βιδώνεις εξαέρωση-πρεσάρεις και ούτω καθεξής μέχρι να βγαίνει καθαρό το υγρό φρένων.

    ps:Αν έχει βίδα εξαέρωσης στήν τρόμπα πάντα ξεκινάμε από εκεί.
    ps2:Πάντα προσέχεις να μήν πέσει η στάθμη του υγρού και πάρει αέρα ενώ εξαερώνεις στο κύκλωμα.
    Δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις Γιαννη...Αν κανεις το κολπο του 'γιατρου' πριν κανει την ενεση, τοτε αερας στην συριγγα δεν υπαρχει. Αν μετα βαλεις το σωληνακι στη βιδα εξαερωσης και ξεσφιξεις, παλι δεν μπαινει αερας, ασε που και να μπει, αν η συριγγα ειναι μεγαλη (καμια 40ρια ml) που θα επρεπε να το εχω πει πριν, τοτε και να υπαρχει, θα την κανει με τα υγρα προς τα πανω. Αυτη ειναι και η φιλοσοφια τηε μεθοδου, βαζεις υγρα απο κατω και παρασερνουν ο,τι φυσσαλιδες υπαρχουν προς τα πανω, που ειναι και η φυσικη τους ροη. Παντως απο τοτε που το εμαθα πριν μερικα χρονια, η εξαερωση ειναι υποθεση δευτερολεπτων και ποτε δεν ειχα θεμα!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #19
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    θα μπαίνει με το παραμικρό το ABS.
    Γιατί ρε μάστορα ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί ρε μάστορα ..??
    καπου το εχω ξανα ακουσει...
    αλλα νομιζω οτι αυτο δεν ισχυει,απλα χανει την αισθηση (παταει πολυ χαμηλά η μανετα)..
    σωστα oldMan ?
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mouse112
    αλλα νομιζω οτι αυτο δεν ισχυει,απλα χανει την αισθηση (παταει πολυ χαμηλά η μανετα)..
    σωστα oldMan ?
    Για την αίσθηση, σωστά..

    Για το άλλο θα σΕ πω όταν μΕ πει ο μάστορας...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Δεν καταλαβα τι ακριβως εννοεις Γιαννη...Αν κανεις το κολπο του 'γιατρου' πριν κανει την ενεση, τοτε αερας στην συριγγα δεν υπαρχει. Αν μετα βαλεις το σωληνακι στη βιδα εξαερωσης και ξεσφιξεις, παλι δεν μπαινει αερας, ασε που και να μπει, αν η συριγγα ειναι μεγαλη (καμια 40ρια ml) που θα επρεπε να το εχω πει πριν, τοτε και να υπαρχει, θα την κανει με τα υγρα προς τα πανω. Αυτη ειναι και η φιλοσοφια τηε μεθοδου, βαζεις υγρα απο κατω και παρασερνουν ο,τι φυσσαλιδες υπαρχουν προς τα πανω, που ειναι και η φυσικη τους ροη. Παντως απο τοτε που το εμαθα πριν μερικα χρονια, η εξαερωση ειναι υποθεση δευτερολεπτων και ποτε δεν ειχα θεμα!
    Tώρα μιλάς σωστά,με μεγάλη σύριγγα γίνεται η δουλειά.Απλά όταν κάνεις το κόλπο με την ένεση του "γιατρου" μπορεί να το φθάνεις μέχρι την άκρη στο σωληνάκι αλλά όταν βάζεις το σωληνάκι στην βίδα εξαέρωσης παίρνει αέρα αρκετό για να κάνει "σφουγγάρι" την μανέτα.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Γιατί ρε μάστορα ..??
    Γιατί ότι παθαίνεις με το απλό σύστημα με αέρα το ίδιο και με το combined ABS.Βαλε το μυαλό να δουλέψει.
    Keep spamming!!!:a13:

  8. #23
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
    Γιατί ότι παθαίνεις με το απλό σύστημα με αέρα το ίδιο και με το combined ABS.Βαλε το μυαλό να δουλέψει.
    Τόβαλα το ρημάδι αλλά δεν ...

    Δεν μας εξηγείς με απλά λογάκια από πότε οι αισθητήρες που ενεργοποιούν το ABS (απλό, διπλό, τεραπλό, χιαστί και το νινί της χαϊδως..) αντιλαμβάνονται τις φυσαλίδες στο κύκλωμα..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  9. #24
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Τόβαλα το ρημάδι αλλά δεν ...

    Δεν μας εξηγείς με απλά λογάκια από πότε οι αισθητήρες που ενεργοποιούν το ABS (απλό, διπλό, τεραπλό, χιαστί και το νινί της χαϊδως..) αντιλαμβάνονται τις φυσαλίδες στο κύκλωμα..??
    Μάλλον εννοεί ότι λόγω του φαινομένου Sprite, πατάς την μανέτα παραπάνω με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα..

    Μάλλον..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  10. #25
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Μάλλον εννοεί ότι λόγω του φαινομένου Sprite, πατάς την μανέτα παραπάνω με αποτέλεσμα το μπλοκάρισμα..

    Μάλλον..
    Αυτό ακριβώς ρε Νίκο.


    ps:Όσο για το σύστημα των abs γι'άυτό τον λόγο έχουν πάνω από δύο bleeding points (στην περιπτωσή μας 4 βίδες εξαέρωσης για κάθε φρένο νομίζω) για να μήν έχει καθόλου αέρα μέσα το σύστημα ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
    Keep spamming!!!:a13:

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Φρένα & εξαέρωση μονάδας abs.
    από timman στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 10/10/2013, 18:14
  2. Θόρυβος από φρένα σε Hornet 07 Abs
    από mamounias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο μήνυμα: 14/04/2011, 08:10
  3. Abs και ελαστικά, διαστάσεις ελαστικών και λειτουργία του Abs
    από αιγαιοπλόος στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 12/12/2008, 17:34
  4. Ιλιγγος, Αντανακλαστικα, Φρενα και Τυχη.
    από FZR600R στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 208
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2007, 06:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF