που κανεις σερβις?
ρωτα το μαστορα σου αν εχει καυσαναλυτη.
και κανε του μια καυσαναλυση πρωτα να δεις που βρισκεσαι...
![]()
που κανεις σερβις?
ρωτα το μαστορα σου αν εχει καυσαναλυτη.
και κανε του μια καυσαναλυση πρωτα να δεις που βρισκεσαι...
![]()
Αν αλλαξεις μοτοσυκλετα με αλλη με την εξατμιση χαμηλα δεν θα εχεις τετοιο προβλημα...Ο,τι και να κανεις με τις εξατμισεις ψηλα σε οποιαδηποτε μοτοσυκλετα παντα θα μυριζει η καυση...
Τουλαχιστον στα διχρονα εβαζες κ ενα λαδι με μυρωδια...σε αυτα δεν μπορεις να κανεις τιποτα!!!
![]()
![]()
Ride(s) the wind of change...
Ότι μπορούμε (και όσο μπορούμε ακόμη..) κάνουμε ρε μάστορα..Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
μερικοι το γαμισατε το θεμα οπως παντα.![]()
Υ.Γ.
Το "γαμισατε" δεν κόβεται επειδή είναι ανορθόγραφο (θέλει "η") οπότε εμπίπτει στην κατηγορία του "φερετζέ" (όπως π.χ. "γ@μήσατε")![]()
@fazeras: Δεν έχεις "κακό" μίγμα... Κάτι δεν κάθεται καλά στην απαγωγή των καυσαερίων στις ψηλές..
Η εξάτμιση αλλάχτηκε ολόσωμη ή μόνο τελικό ..??
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
απ' οσο θυμαμαι αντωνη το φειζερ δεν αλαζε απο μπροστα.μονο τελικα πρεπει να χει το παλικαρι.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ότι μπορούμε (και όσο μπορούμε ακόμη..) κάνουμε ρε μάστορα..![]()
Υ.Γ.
Το "γαμισατε" δεν κόβεται επειδή είναι ανορθόγραφο (θέλει "η") οπότε εμπίπτει στην κατηγορία του "φερετζέ" (όπως π.χ. "γ@μήσατε")![]()
@fazeras: Δεν έχεις "κακό" μίγμα... Κάτι δεν κάθεται καλά στην απαγωγή των καυσαερίων στις ψηλές..
Η εξάτμιση αλλάχτηκε ολόσωμη ή μόνο τελικό ..??
@power hornet:μετα απο τοσα χρονια επρεπε να ξερεις πως δουλευει το φΛορουμ.ευτυχως το παλικαρι καταλαβαινει απο πλακα.![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Μόνο με τελικό αλλαγμένο δεν δικαιολογούνται "τυχαία" σκασίματα στην εξάτμιση...Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
απ' οσο θυμαμαι αντωνη το φειζερ δεν αλαζε απο μπροστα.μονο τελικα πρεπει να χει το παλικαρι.
Αν δεν έχει αλλάξει λαιμούς και φίλτρο αέρα τότε κάπου μεταξύ βαλβίδων, χρονισμού, ηλεκτρονικής και TPS γίνεται η κουτσουκέλα..
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Πάντως εγώ με τις μαμά εξατμίσεις που είχα πάνω πάλι το ίδιο πρόβλημα είχε ο πίσω.
Είναι η θέση τους τέτοια που προκαλεί στροβιλισμό των καυσαερίων κατά την κίνηση της μοτό.
αυτο σιγουρα παιζει ρολο σε οτι εχει να κανει με τη ''μποχιτσα''.για τα σκασιματα δεν ξερω.αντωνη αλλαζει κατι στην προηγουμενη απαντηση σου μετα απο αυτο?Αρχικά δημιουργήθηκε από fazeras
.......Δεν έχει καταλύτη η μηχανή μου.......
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αλαζε... τρολο...Η ανεκτικότητά μου απέναντι σε ανορθόγραφους που πίνουν μεσημεριάτικα..!!Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αντωνη αλλαζει κατι στην προηγουμενη απαντηση σου μετα απο αυτο?![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
το φτιαξα γαμω τοΝ μπαμπατζιμ....Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η ανεκτικότητά μου απέναντι σε ανορθόγραφους που πίνουν μεσημεριάτικα..!!![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Μέχρι εδώ καλά...Αρχικά δημιουργήθηκε από MuayThai
Είναι η θέση τους τέτοια
εδώ το χάλασες...Αρχικά δημιουργήθηκε από MuayThai
που προκαλεί στροβιλισμό των καυσαερίων κατά την κίνηση της μοτό.
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Γιατί ρε φίλε; Ντρέπεται;Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
απ' οσο θυμαμαι αντωνη το φειζερ δεν αλαζε απο μπροστα. ..
...![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Ρε παίδες υποτίθεται ότι η θέση των εξατμίσεων πίσω και ψηλά βοηθά καλύτερα στην απαγωγή των καυσαερίων (ειδικά στα ψηλά rpm) και αν θυμάμαι καλά παίζει σημαντικό ρόλο και στην αύξηση της ευελιξίας της μοτοσικλέτας σε πολλά km/h.
Θα περίμενα ίσως το πρόβλημα να είναι έντονο σε κοντινές διαδρομές με πολλά σταμάτα-ξεκίνα.
Η οπισθέλκουσα κάνει τη "ζημιά" και δεν έχει τόσο πολύ να κάνει με κοντινά, μακριά ή λάλιε-σταμάταΑρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
Ρε παίδες υποτίθεται ότι η θέση των εξατμίσεων πίσω και ψηλά βοηθά καλύτερα στην απαγωγή των καυσαερίων (ειδικά στα ψηλά rpm) και αν θυμάμαι καλά παίζει σημαντικό ρόλο και στην αύξηση της ευελιξίας της μοτοσικλέτας σε πολλά km/h.
Θα περίμενα ίσως το πρόβλημα να είναι έντονο σε κοντινές διαδρομές με πολλά σταμάτα-ξεκίνα.
![]()
Όντως ο επιβάτης των fazer/fz6 μέχρι και 2006 μοντέλων με τα δυο τελικά πίσω και ψηλά παρφουμαριζότανε όμορφα πάντα.
Συνέβη δε ως λέγουσιν, άνδρα εν τη μάχη παρείναι το είδος και την σκευήν άγροικον. Ούτος των βαρβάρων πολλούς καταφονεύσας αρότρω, μετά το έργον ην αφανής. Ερόμενοις δε Αθηναίοις άλλο μεν ο θεός ες αυτόν έχρησεν ουδέν, τιμάν δε Εχετλαίον εκέλευσεν ήρωα." (Παυσανίας βιβλ. 1, κεφ. 32)
Δεδομένου του ότι το βενζόλιο κατατάσσεται στους αρωματικούς υδρογονάνθρακες, η έλλειψη καταλύτη σε κινητήρα που καίει αμόλυβδη μάλλον καλό κάνει "οσφρητικά"...![]()
Τώρα, όσον αφορά στην "δυσάρεστη" οσμή που αποκτά το δίδυμο αναβάτη/συνεπιβάτη, οφείλεται συνήθως στις απότομες μεταβολές κινητικής κατάστασης του οχήματος, λόγω μη ύπαρξης χρονικού περιθωρίου ικανού για την εξομάλυνση της τυρβώδους ροής του αέρα λόγω οπισθέλκουσας..
(είδες που πίνω ακόμη καφέ..??)
edit: Με πρόλαβε ο Στυλιανός..!!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ναι-ναι!!Αρχικά δημιουργήθηκε από VASOS
Ρε παίδες υποτίθεται ότι η θέση των εξατμίσεων πίσω και ψηλά βοηθά καλύτερα στην απαγωγή των καυσαερίων (ειδικά στα ψηλά rpm) και αν θυμάμαι καλά παίζει σημαντικό ρόλο και στην αύξηση της ευελιξίας της μοτοσικλέτας σε πολλά km/h.
Θα περίμενα ίσως το πρόβλημα να είναι έντονο σε κοντινές διαδρομές με πολλά σταμάτα-ξεκίνα.![]()
να παει η κουβεντα σε κινηση αεριων μαζων και να λεμε ολοι την γνωμη μας σε αυτο το ταπεινο subforoum!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...