Εχει ΚΤΜ ήδη ο άνθρωπος, ας παρει κι ενα μηχανάκι της προκοπής!Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
νικο ΒΑΝ αμεσως...
ξεχασε το RC8...
![]()
![]()
Εχει ΚΤΜ ήδη ο άνθρωπος, ας παρει κι ενα μηχανάκι της προκοπής!Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
νικο ΒΑΝ αμεσως...
ξεχασε το RC8...
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
φυγε ρε!!!!!!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
![]()
![]()
Εσύ δεν ήσουν που θες χώμα;Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
φυγε ρε!!!!!!!!!
![]()
Άντε μαζί με τον Τόμας στο δίπλα δωμάτιο..
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
μακραν το πιο ευκολοδηγητο μηχανάκι μεχρι το 06 ηταν το cbr 600 rr,
εχω γραψει καμια 60αρια χιλ. χλμ. σε ταξιδακια μονος/διπλος, μεσα στην πολη παρα πολλα, κατι ψιλα στην πιστα,
καρποι, μεση, γονατα, αυχενας και λοιπα, στρωνουν μετα απο λιγα χλμ και με σωστη στήριξη, δλδ να καθεσαι σωστα.
αυτη την στιγμη το πιο απολυτο μεσα στην πιστα ειναι το 675 με το zx να ακολουθει και το πιο ευκολοδηγητο για μεσα στην πιστα παλι ειναι το cbr 600 rr το οποιο παρεχει το πιο ολοκληρομενο πακετο για εναν αρχαριο μεσα στην πιστα. το αρχαριος ειναι γενικη εννοια, δεν αναφερομαι αποκλειστικα μονο σε ατομα που δεν εχουν ξαναασχοληθουν με την πιστα.
r6: σε στοκ πρεπει να το δουλευεις πανω απο τις 10.500 rpm.
συμπερασμα:
παρε ενα cbr 600 rr μετα το '07 και εισαι κομπλε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
.... Αφού θα εχεις και το 990 δεν πρόκειται να πας ταξίδι με το SS ετσι κι αλλιώς.![]()
Συμφωνώ. Δε το θελω για ταξίδι αλλά δεν θα μπω στο τριπάκι να παρω κατι για να πάω Μέγαρα και Σέρρες μόνο.
Είμαι της άποψης ότι πρέπει να τα βρείς με ένα μηχανάκι γενικως και τότε θα το ευχαριστηθείς και στα Trackday. Αμα δε τα βρεις έξω από τη πίστα τότε δεν θα τα βρεις ουτε μέσα σε αυτην.
Κάτι Aprilia και Ducati ξέχασες αλλά δεν γ@μεις με τους ντενεκέδες..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
+ σε ολα,Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μια χαρά βοηθάς. Για πίστα το 675 ειναι το τέλειο πιστευω, κατ αρχήν εχει δύναμη παντού κι οχι μονο μετα τις 10000 (όπως κατι R6 πχ) κι ετσι δεν χρειάζεται να εισαι παγκόσμιο για να το πας γρήγορα και να το ευχαριστηθείς.
Ειναι super ευκολο, ευέλικτο κλπ κλπ και ακόμα κι εγώ μια χαρά ημουν πανω του στην πίστα.
Αφού θα εχεις και το 990 δεν πρόκειται να πας ταξίδι με το SS ετσι κι αλλιώς.![]()
με μονη διαφωνια πως το 675 ειναι πιο απολυτο απο τα υπολοιπα και με την ελαφρια αισθηση του μπροστινου, θελει λιγο εμπειρια στην αρχη για να μην σε τρομαζει.
Αυτα ρε Σπύρο, που τα διαβάζεις;Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
... Αμα δε τα βρεις έξω από τη πίστα τότε δεν θα τα βρεις ουτε μέσα σε αυτην.![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
διαφωνω αλλα κρυφακουω απο αλλο δωματιο και δεν ξερω αν ακουγωμαι...Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Συμφωνώ. Δε το θελω για ταξίδι αλλά δεν θα μπω στο τριπάκι να παρω κατι για να πάω Μέγαρα και Σέρρες μόνο.
Είμαι της άποψης ότι πρέπει να τα βρείς με ένα μηχανάκι γενικως και τότε θα το ευχαριστηθείς και στα Trackday. Αμα δε τα βρεις έξω από τη πίστα τότε δεν θα τα βρεις ουτε μέσα σε αυτην.
![]()
Προσωπική εμπειρία.Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αυτα ρε Σπύρο, που τα διαβάζεις;![]()
Μια φορά το βάλα στα Μέγαρα το 990 και το χάρηκα πολύ περισσότερο από το tiger. Δεν το χρονομέτρησα αλλά είμαι σίγουρος ότι γύριζα και πιο γρήγορα.
Δεν το σκέφτεσαι σωστά.Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Προσωπική εμπειρία.
Μια φορά το βάλα στα Μέγαρα το 990 και το χάρηκα πολύ περισσότερο από το tiger. Δεν το χρονομέτρησα αλλά είμαι σίγουρος ότι γύριζα και πιο γρήγορα.
Για να είναι αποτελεσματικό και με σωστή θέση οδήγησης στην πίστα θα είναι μαρτύριο για χαλαρή βόλτα η για την πόλη. Ισχύει και το αντίστροφο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Σπυρακο παιδι μου δεν μπορουν να δοθουν συμβουλες τετοιου ειδους απο ενα forum...
αλλες διαστασεις εχει ο καθενας απο εδω μεσα και διαφορετικες εμπειριες απο μηχανακια...
η γνωμη μου ειναι να παιρνεις βολτιτσα οπου βρεθεις και οπου σταθεις μηχανακια που προσανατολιζεσαι να αγορασεις και μετα να κρινεις μοναχος σου...
ή βρες καποιον στις ιδιες αναλογιες με σενα και ρωτα τον...αλλα και παλι παιζουν ρολο αλλα πραγματα, οπως αναρτησεις, μαρσπιε, καλυψη απο αερα κλπ (βλ. Stabak)
μπορει ενα μηχανακι να το καβαλησεις μαμα και να σε ξενισει και να μην σου καθεται καλα..και να του βαλεις ρυθμιζομενα μαρσπιε και να το κατευχαριστηθεις και μεσα και εξω απο την πιστα. το ιδιο και με clip on. το ιδιο και με αναρτησεις και παει λεγοντας. δλδ να το στησεις για ΣΕΝΑ.
σε γενικες γραμμες οτι σου ειπαν και οι αλλοι απο θεμα ανεσης.
απο δικη μου εμπειρια:
675 πολυ απολυτο σε σταση σωματος.
gsxr αρκετα ευρυχωρο και για πιο μεγαλοσωμους αναβατες.
zx636 επισης ανετο και "μεγαλο" για 600αρι αλλα κλειστη γωνια ποδιων. (που σημαινει οτι αν εχεις μεγαλα κατω ακρα μαλλον θα δυσκολευτεις)
my 2 cents.
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Προσωπική εμπειρία.
Μια φορά το βάλα στα Μέγαρα το 990 και το χάρηκα πολύ περισσότερο από το tiger. Δεν το χρονομέτρησα αλλά είμαι σίγουρος ότι γύριζα και πιο γρήγορα.
1. Η αίσθηση δεν έχει να κάνει με τον χρόνο.
2. Ξέρω πολλούς/αρκετές που ενώ μέσα στην πιστα είναι αργοί/ές στο δρόμο είναι θάνατος..
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Δεκτόν. Δεν το γνώριζα ότι μπορεί να αλλάξει τόσο πολύ. Νόμιζα ότι λιγα πράγματα μπορείς να κάνειςΑρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
........ μπορει ενα μηχανακι να το καβαλησεις μαμα και να σε ξενισει και να μην σου καθεται καλα..και να του βαλεις ρυθμιζομενα μαρσπιε και να το κατευχαριστηθεις και μεσα και εξω απο την πιστα. το ιδιο και με clip on. το ιδιο και με αναρτησεις και παει λεγοντας. δλδ να το στησεις για ΣΕΝΑ.
![]()