Σελίδα 8 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 106 έως 120 από 180

Θέμα: Προς Ssέδες (σε κουβέντα να βρισκόμαστε)

  1. #106
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Καλός ο Δούκας αλλά μάλλον θα αποφύγω τα ημίαιμα
    ναι δε λέω σαφείς ήσουν ...

    Για σούπερσπορ μίλησες αλλά επειδή έβαλες και τον παράγοντα δρόμο γι'αυτό είπα...

    Το σούπερ ντιουκ είναι φοβερό μηχανάκι αλλά δεν κάνει για πίστα αν αρχίζεις και το κυνηγάς...

    Το τουονο είναι το απόλυτα υβρίδικο σπορ μηχανάκι...

    Παντος έχει δίκιο...το Αdv είναι σχεδόν σαν streetfighter,οπότε γιατί να δώσεις λεφτά να έχεις 2...




  2. #107
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Αμα θα παίξει gsxr αυτό θα είναι σίγουρα το 750 και όχι το 1000. Μπας και έχεις τόσο εμπεριστατωμένη άποψη και για τις διαφορές στις χρονολογίες του 750?
    Σε θεμα ανεσης και τα 750 ειναι τα ιδια. Τα Κ4 750 ειναι ιδια με τα μεγαλα τους αδερφια (τα 1000). Στα επομενα μοντελα μονο η μουρη τους αλλαζει και ελαχιστα ο κωλος, αλλα η θεση παραμενει στα ιδια επιπεδα.

    Και παλι το Κ4 750 ειναι το πιο ανετο για καποιον μεγαλοσωμο η καποιον που θελει ενα SS απλα σε λιγο πιο τουρισταδικο. Ειναι πιο ογκωδες και αυτο απο τα υπολοιπα 750, με μεγαλυτερη ζελατινα και fairing για καλυτερη καλυψη απ τον αερα.

    Γενικα τα Κ3-Κ4 εχουν παρει τη μουρη απο τα Hayabusa πρωτης γενιας (με μικρες αλλαγες) και εχουν πιο "αγωνιστικο" κωλο, καθως δεν εχουν ενσωματωμενα φλας κτλ και ειναι πιο τριγωνικος σε σχεση με τα τετραγωνισμενα Κ5 και επειτα.

    Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
    Ciao Super Sic...

  3. #108
    Tricolore member Το avatar του/της alexxxcbr
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    1.203
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro


    και μενα μόνο θετικές εντυπώσεις μου δίνει


    Το χε/ει κανείς από τους παριστάμενους μήπως?


    Το ειχα οδηγησει και με εφτιαξε τοσο πολυ που πηρα το τουονο.
    Ειναι ιδιο απλως γυμνο και με τιμονι.Με βολευει περισσοτερο.



  4. #109
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Πάντως παίζει ρόλο και η σωματοδομή του αναβάτη.
    Πχ για αναβάτη ύψους 1.90 και βάρους από 85 εώς ενίοτε και 95 κιλά (ναι για εμένα μιλάω), ένα Gsxr συνήθως είναι προτιμότερο από ένα R6 αν θες να πετάγεσαι και σε καμμία εφορία, σε κανένα ΚΕΠ και γενικά το μηχανάκι να μην το έχεις μόνο για γρήγορες βόλτες ή πίστα.

    Αν και εδώ που τα λέμε, όλα συνηθίζονται. Προσωπικά πιστεύω πως η καλύτερη επιλογή θα ήταν αυτό που σου αρέσει καλύτερα στο μάτι.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  5. #110
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    ....


    Είμαι της άποψης ότι πρέπει να τα βρείς με ένα μηχανάκι γενικως και τότε θα το ευχαριστηθείς και στα Trackday. Αμα δε τα βρεις έξω από τη πίστα τότε δεν θα τα βρεις ουτε μέσα σε αυτην.
    σεβαστη αλλα θα διαφωνησω σπυρο
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #111
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Δεκτόν. Δεν το γνώριζα ότι μπορεί να αλλάξει τόσο πολύ. Νόμιζα ότι λιγα πράγματα μπορείς να κάνεις


    σεκψου ενα μηχανακι με αλλη θεση σε κλιπ ον,μαρσπιε,ρυθμισμενες αναρτησεις,αλλαγη ζελατινας αρα καλυτερη καληψη απο αερα και την ολη αισθηση της μοτο βελτιωμενη και ξαφνικα ενω στην ουσια δεν εχεις αλλαξει τρελα πραματα παρ ολα αυτα οι διαφορες ειναι τρελες!!!!!!!!

    να σου δωσω ενα παραδειγμα.
    καποια στιγμη αλλαξα λαδια στο μπροστινο.εβαλα πιο παχυ λαδι.στο επομενο τρακντει η αισθηση που ειχα απο το μηχανακι ειναι οτι ανοιγει παντου τη γραμμη του απο την μεση της στροφης και μεχρι την εξοδο,στα εσακια απλα δεν αλαζε κατευθυνση παρα μονο αν τσακωνωμουνα μαζι του,στα φρενα δεν διαβαζε.περασα το πιο διαβολικο σ/κ που εχω περασει πανω σε μοτοσυκλετα.εβγαινα και δεν μιλιομουνα.δεν ειχε να κανει με χρονους.ειχε να κανει με αισθηση και ανεση.φαντασου ολα αυτα μονο απο ενα λαδι στο μπροστινο.σκεψου να αλλαζα και αλλα πραματα επανω του...

    αλλαζει...ΠΟΛΥ!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  7. #112
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Πλάκα κανεις τωρα .......

    Γίνονται τέτοια πράγματα? Υπερβολικό μου φαινεται, μήπως γιατι εσυ εξω από τη πιστα είχες λίγο περισσότερο σεβασμό ενώ αυτός/ή για να ξεσπάσει την ήτα που έφαγε εντός πίστας πήγαινε με όσα?


    αν γινονται λεει........!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #113
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    ....
    Δηλαδή να καταλάβω ρε Άρη τώρα, στο ερασιτεχνικό επίπεδο υπάρχουν παιδιά που (πέρα από το σεταρισμα των αναρτήσεων) έχουν κατεβάσει τα clipon πιο κάτω και έχουν ανεβάσει τα μαρσπιε για να γυρίζουν καλυτερα? Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά στο χρόνο έχεις όταν βάλεις πιο χαμηλά τα χέρια σου?


    (είπαμε περα το σεταρισμα των αναρτήσεων)
    θα εκπλαγεις με το ποσος κοσμος υπαρχει που εχει ασχοληθει και μιλαω για ερασιτεχνες σπυρο !!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #114
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
    ...................

    Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
    +1000
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  10. #115
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά στο χρόνο έχεις όταν βάλεις πιο χαμηλά τα χέρια σου?

    (είπαμε περα το σεταρισμα των αναρτήσεων)
    Χωρίς να μπω στο θέμα της κουβέντας μιας και ανήκω στους ημίαιμους, απλά να σου πω ότι έχω αλλάξει στο δικό μου το τιμόνι, με aftermarket clipon.

    Εγινε τόσο διαφορετικό μηχανάκι, που έπρεπε να το μάθω από την αρχή.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  11. #116
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Σπύρο αν έχω καταλάβει την χρήση που θα του κάνεις, άδικα κάνεις κουβέντα για άνεση,

    μάλον πιο θα σε ΄φτιάχνει καλύτερα θα έπρεπε να κουβεντιάζουμε


  12. #117
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της antsoar
    Εγγραφή
    15/01/2009
    Μηνύματα
    1.676
    Εδώ ακόμα και το "Βασανιστικό" ZX-6 σε πολεμικές βόλτες ήταν μια χαρά

    Για 36ωρο δεν έκανε

  13. #118
    Αρχικά δημιουργήθηκε από keepdreaming
    .......
    Εισαι σιγουρος παντως οτι θες να κατασταλλαξεις σε 750? Στα ιδια λεφτα που θα επαιρνες ενα 750 τη σημερον ημερα αγοραζεις ενα 1000 Και δεν εχουν τρελες διαφορες στη συντηρηση.
    διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά οι διαφορές είναι κάτι ελάχιστα δεκατάκια στον δρόμο....

    στην δε πίστα, αν θυμάμαι καλά, το 750 καθόταν αντάξια δίπλα στο 1000 αν όχι καλύτερα (εδώ κάθονται τα 600αρια πλέον)....

    οπότε γιατί όχι 750?

  14. #119
    εγω εχω καταλαβει οτι οποια μηχανακια εχουν ντεποζιτο που μπροστα απ τι σελα ειναι ψιλο ειναι ανετα. Ειχα gsxr 600 k7 και τωρα CBR1000 08(το οποιο με μαμα ζελατινα δεν υποφερεται θελει σιγουρα μια ψιλη) εχω κανει πολλα χιλιομετρα εθνικης και εχω καταληξει εκει...

    ντεποζιτα αυτου του τυπου

    http://www.hotbodiesracing.com/image...-cbr1000rr.jpg

    στηριζουν πολυ καλυτερα το σωμα-θωρακα και αποφορτιζουν τη μεση οταν πεσεις μεσα. γιατι σχεδον μολις κατσεις με μηδαμινο σκυψιμο νιωθεις στηριξη. Ετσι ειναι και τα GSXR. Νομιζω και τα ZX10 ενα 07 που ειχα καβαλησει ηταν παραπολυ ανετο.

    κατι οπως αυτο ομως..

    http://www.motorcyclenews.com/upload...amahayzfr6.jpg

    που ειναι πολυ χαμηλο και σε συναρτηση με τη ζελατινα που καλυπτει το ποτιρακι τον υγρων φρενων μονο... η μεση θα τα παιξει. Για να βρεις στηριξη στο ρ6 πρεπει να ξαπλωσεις οχι να κατσεις. Τετοια ντεποζια εχουν ολα τα Yamaha(τα οποια εχουν και χαμηλα κλιπ ον) και τα 600αρια Kawasaki. Το Daytona εχει σπαστικη σελα καθως εχει στενο υποπλαισιο και η σελα προεξεχει λιγο και ετσι δε σου στιριζει καλα τη λεκανη και σου κοβει λιγο τα ποδια μετα απο λακουβες εκτος αν εισαι γκομενα και εχεις κωλαρακι μινιον.

    εγω εχω κανει χιλιομετρα νον στοπ εντελως κολλημενος στο ντεποζιτο με τους αγκωνες να ακουμπανε στα γονατα...0 καταπονιση. Γενικα αμα ο κορμος στηριζεται τα χερια ειναι ελευθερα δε πεφτει βαρος πανω τους και βοηθαει να μη βαραινεις το τιμονη στην οδηγηση.

  15. #120
    το σημαντικότερο πιστεύω είναι όποιο μηχανάκι και να καβαλάς να το φέρνεις στα μέτρα σου.κι αυτό περιλαμβάνει πολλούς τομείς:αναρτήσεις,λάστιχα,θέση μαρσπιέ και κλιπ-ον και πάρα πολλά ακόμη.το έθεσε πολύ κατατοπιστικά ο trooper.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 8 από 12 ΠρώτοΠρώτο ... 3456789101112 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. περί αρσενικού/ανήρ/ανδρός ο λόγος....κουβέντα να γίνεται.
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2008, 13:30
  2. Κουβέντα να γίνεται... πιάστε καφέ και ελάτε... θέμα Εξ. πολιτική.
    από Gandalf dr685sm στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 75
    Τελευταίο μήνυμα: 10/06/2008, 15:38
  3. Απαντήσεις: 88
    Τελευταίο μήνυμα: 29/01/2007, 22:02
  4. Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2006, 22:22
  5. Καλημερα Σε Ολουσ Να Το Φτιαξω
    από TEO.VFR στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 12:46

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF