Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 37

Θέμα: ερωτησεις για παπι cub

  1. #16
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από s_gogos
    Πάρε βέσπα! Κάνει και για κουβαλητής κάνει και για μικρά ταξίδια!
    δεν εχω στο νου μου κατι τετοιο θα προτιμουσα κατι παποειδες για επαρχια το θελω εκει δεν νομιζω πως ειναι καταληλη η βεσπα...

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από koufou
    δεν εχω στο νου μου κατι τετοιο θα προτιμουσα κατι παποειδες για επαρχια το θελω εκει δεν νομιζω πως ειναι καταληλη η βεσπα...
    για τη λεφτά μιλάμε?

    πόσα διαθέτεις?
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  3. #18
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Μεχρι στιγμης διαθετω 200 κατι ευρω και ελπιζω μεχρι το καλοκαιρι να εχω μαζεψει γυρω στα 1000 γιατι για τοτε περιπου θα το ηθελα να το παρω μαζι μου στην επαρχια

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της mouse112
    Εγγραφή
    15/04/2011
    Μηνύματα
    113
    Αρχικά δημιουργήθηκε από koufou
    Μεχρι στιγμης διαθετω 200 κατι ευρω και ελπιζω μεχρι το καλοκαιρι να εχω μαζεψει γυρω στα 1000 γιατι για τοτε περιπου θα το ηθελα να το παρω μαζι μου στην επαρχια
    οταν ερθει εκεινη η στιγμη πες μας.....

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ πειραγμενο μηχανάκι

    στο λεει καπιος που εχει χαλασει πολλα $

    και στο τελος...πειρε τα 3...

    like όποιος με νιώθει...

    σορρυ ξεχασα οτι ειμαι στο μοτο.γρ...

    :rotflmao:

    καλες γιορτές...
    πωλούνται καρμπιρατέρ για μηχανάκι η μηχανή 36 mm

  5. #20
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    η αληθεια ειναι οτι περα απο τα λεφτα που εχω σκοπο να μαζεψω δεν σκοπευω να ξοδεψω πολλα παραπανω μονο τα βασικα (βενζινες λαδια κλπ)... εχω σαν δευτερη επιλογη ενα cub 90 στο ιδιο μαγαζι αλλα εχει πολλα χιλιομετρα και φαινεται ταλαιπορημενο και σαν τριτη ενα cub 72 που μαλλον με βλεπω να παιρνω αυτο γιατι κοστιζει 700 ευρω που μαζευονται σχετικα ευκολα...τωρα το μονο που με προβληματιζει ειναι η νομιμοτητα γιατι αν ο διαολος σπασει το ποδαρι του και με σταματησουν και δουν οτι το παπι δεν ειναι 50αρι θα φαω καμπανα και οτι τιποτα αλλο αλλα θα πληρωνουν οι γονεις μου και δεν εχω σκοπο να τους βαζω σε τετοια μλεξιματα...τωρα η αποφαση να παρω 50αρι ειναι καπως δυσκολη γιατι θα ειναι "ψωφιο" στο δρομο...

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Αρχικά δημιουργήθηκε από koufou
    Ευχαριστω πολυ. Κατ αρχην να πω οτι το παπι ειναι σε εκθεση και την μετατροπη την εχει κανει ο ιδιοκτητης της ο οποιος εχει και συνεργειο.

    Για την μετατροπη ξερω τα εξης

    1) ο κυβισμος απο 50 εχει ανεβει στα 140cc
    2) εχει καινουριο καρμπιρατερ και μαλιστα διπλο
    3) δεν εχω ρωτισει αλλα μαλλονη κεφαλη ειναι η ιδια ετσι οπως την ειδα μεσα απο την τζαμαρια μου φανηκε ταλαιπορημενη (δεν το εχω δει απο κοντα)
    4) προφανως εχει αλλαχτει ο στροφαλος αλλα δεν εχω ρωτησει λεπτομερειες πανω σε αυτο
    5) φοραει ψυγειο λαδιου μεγαλο
    6) φυσικα και εχει καινουρια εξατμηση

    Μπορω να ρωτησω και λεπτομερειες για την μετατροπη στον στροφαλο
    Είπαμε τα CUB 50 αντέχουν πείραγμα, αλλά αυτός δεν το έχει πειράξει, το έχει κατακρεουργήσει το κακόμοιρο το παπάκι.
    Δεν έχει κανένα νόημα να πειράξεις το παπί τόσο πολύ. Έχει νόημα να πάρεις αν βρεις κανένα που να το έχουν κάνει 72άρι (άντε 90άρι), άντε να του έχουν βάλει και μία εξάτμιση. Και αυτό για να εξυπηρετήσει καλύτερα το σκοπό που φτιάχτηκε (την ευκολότερη μετακίνηση δηλαδή) και όχι για να γίνει αγωνιστικό εργαλείο.

    Αν πειράξεις τόσο πολύ ένα παπί, καταλήγεις με ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από όσο θα 'πρεπε. Μην ξεγελάς τον εαυτό σου λέγοντας «δεν το θέλω για καφρίλες και καγκουριλίκια°, 17 χρονών είσαι, όχι77, φυσικά και θα το τρέξεις και θα του πιεις το αίμα όταν και όπου θα μπορείς. Εδώ υπάρχουν κάτι παλληκάρια μέσα στο φόρουμ που σαρανταρίζουν ή έχουν ήδη σαρανταρίσει και ακόμα να βάλουν μυαλό. ( :a13: όχι εγώ, εγώ δεν κάνω τέτοια... )

    Η καλύτερη λύση είναι αυτή που σου έχουν ήδη προτείνει: Πάρε ένα κανονικό παπί και όταν δεις ότι δεν θα σου φτάνει, πάρε μία μοτοσυκλέτα και κράτα το παπί για εργάτη. Αν πάρεις το συγκεκριμένο, θα έχεις μεν ένα γρήγορο παπί, αλλά:
    1. Θα είναι γρηγορότερο από ότι πρέπει.
    2. Δεν θα σου μείνει δίφραγκο ποτέ να πάρεις κάτι άλλο. Θα σου τα τρώει όλα το παπί (άσε που μπορεί να καίει παραπάνω και από αυτοκίνητο). Είναι πάρα πολλοί αυτοί που την έχουν πατήσει έτσι.

    Και ένα τελευταίο. Όσο μυαλό και να έχεις (που μου φαίνεσαι αρκετά μυαλωμένο παιδί για την ηλικία σου), δεν φτάνει. Προστάτευσέ το λοιπόν σε παρακαλώ με ένα καλό κράνος. Το καλύτερο που μπορείς ν' αγοράσεις, όχι απλά να μην σε γράψουν οι μπάτσοι. Αν δεν ήταν τα καλά κράνη, δεν θα σου έγραφα αυτή τη στιγμή (έχω υπάρξει κι εγώ 17χρονος).

    Α, και καλωσόρισες στο φόρουμ και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  7. #22
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
    Είπαμε τα CUB 50 αντέχουν πείραγμα, αλλά αυτός δεν το έχει πειράξει, το έχει κατακρεουργήσει το κακόμοιρο το παπάκι.
    Δεν έχει κανένα νόημα να πειράξεις το παπί τόσο πολύ. Έχει νόημα να πάρεις αν βρεις κανένα που να το έχουν κάνει 72άρι (άντε 90άρι), άντε να του έχουν βάλει και μία εξάτμιση. Και αυτό για να εξυπηρετήσει καλύτερα το σκοπό που φτιάχτηκε (την ευκολότερη μετακίνηση δηλαδή) και όχι για να γίνει αγωνιστικό εργαλείο.

    Αν πειράξεις τόσο πολύ ένα παπί, καταλήγεις με ένα όχημα που μπορεί να κινηθεί πολύ πιο γρήγορα από όσο θα 'πρεπε. Μην ξεγελάς τον εαυτό σου λέγοντας «δεν το θέλω για καφρίλες και καγκουριλίκια°, 17 χρονών είσαι, όχι77, φυσικά και θα το τρέξεις και θα του πιεις το αίμα όταν και όπου θα μπορείς. Εδώ υπάρχουν κάτι παλληκάρια μέσα στο φόρουμ που σαρανταρίζουν ή έχουν ήδη σαρανταρίσει και ακόμα να βάλουν μυαλό. ( :a13: όχι εγώ, εγώ δεν κάνω τέτοια... )

    Η καλύτερη λύση είναι αυτή που σου έχουν ήδη προτείνει: Πάρε ένα κανονικό παπί και όταν δεις ότι δεν θα σου φτάνει, πάρε μία μοτοσυκλέτα και κράτα το παπί για εργάτη. Αν πάρεις το συγκεκριμένο, θα έχεις μεν ένα γρήγορο παπί, αλλά:
    1. Θα είναι γρηγορότερο από ότι πρέπει.
    2. Δεν θα σου μείνει δίφραγκο ποτέ να πάρεις κάτι άλλο. Θα σου τα τρώει όλα το παπί (άσε που μπορεί να καίει παραπάνω και από αυτοκίνητο). Είναι πάρα πολλοί αυτοί που την έχουν πατήσει έτσι.

    Και ένα τελευταίο. Όσο μυαλό και να έχεις (που μου φαίνεσαι αρκετά μυαλωμένο παιδί για την ηλικία σου), δεν φτάνει. Προστάτευσέ το λοιπόν σε παρακαλώ με ένα καλό κράνος. Το καλύτερο που μπορείς ν' αγοράσεις, όχι απλά να μην σε γράψουν οι μπάτσοι. Αν δεν ήταν τα καλά κράνη, δεν θα σου έγραφα αυτή τη στιγμή (έχω υπάρξει κι εγώ 17χρονος).

    Α, και καλωσόρισες στο φόρουμ και στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.
    Ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα και για τις συμβουλες.

    Κρανη δωξα τω θεο εχουμε στο σπιτι 3 που ειναι αρκετα καλα ο πατερας μου ειναι και αυτος αναβατης απο τα 16 του.

    Τωρα για το θεμα του παπιου τα εχω σκευτει αυτα ειναι η αληθεια αλλα εσεις με κανατε να τα σκευτω σε μεγαλυτερο βαθος και μου φαινονται και πολυ λογικα...εξαλλου ειναι και το οικονομικο στη μεση δεν νομιζω να τα βγαλω περα αμα καιει πολλα γι αυτο και εχω σκοπο αμα τελικα αποφασισω να αγορασω αυτο να το παω σε εναν αλλο μηχανικο να το ελεγξει... οσο για τις ταχυτητες που μπορει να πιασει δεν νομιζω να φτασω στο σημειο να το "καψω" γιατι εχω και εναν μικρο φοβο κατα βαθος με τα δικυκλα στο θεμα ταχυτητα προτιμω αυτοκινητο...ο λογος που κανω συζητηση για ενα παπι που φοραει 140αρι κιλυνδρο ειναι οτι θελω να εχω ενα εργαλειο που να εχει δυναμη και να μπορω να κανω και καμια διαδρομη στην εθνικη με 90 η 100χλμ την ωρα η να παιρνω δικαβαλο αφοβα και επισης το οτι ειναι φτιαγμενο απο εναν μαστορα ο οποιος φαινεται να ειναι καλος στην δουλεια του...

  8. #23
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Λοιπον οφειλω να ομολογισω οτι οι αποψεις και οι συμβουλες σας επαιξαν καθοριστικο ρολο στην επιλογη μου...

    αρχισα να σκευτομαι πολυ σωβαρα για το cub 72 που ανεφερα νωρητερα...

    ξερει καποιος να μου πει τι επιδωσεις εχει ο κινητηρας του?

  9. #24
    Αρχικά δημιουργήθηκε από koufou
    Ευχαριστω πολυ. Κατ αρχην να πω οτι το παπι ειναι σε εκθεση και την μετατροπη την εχει κανει ο ιδιοκτητης της ο οποιος εχει και συνεργειο.

    Για την μετατροπη ξερω τα εξης

    1) ο κυβισμος απο 50 εχει ανεβει στα 140cc
    2) εχει καινουριο καρμπιρατερ και μαλιστα διπλο
    3) δεν εχω ρωτισει αλλα μαλλονη κεφαλη ειναι η ιδια ετσι οπως την ειδα μεσα απο την τζαμαρια μου φανηκε ταλαιπορημενη (δεν το εχω δει απο κοντα)
    4) προφανως εχει αλλαχτει ο στροφαλος αλλα δεν εχω ρωτησει λεπτομερειες πανω σε αυτο
    5) φοραει ψυγειο λαδιου μεγαλο
    6) φυσικα και εχει καινουρια εξατμηση

    Μπορω να ρωτησω και λεπτομερειες για την μετατροπη στον στροφαλο

    Για να λυθούν κάποιες απορίες

    το πενηντάρι Glx (με το τεσσάρι σασμάν) δεν αντέχει πειράγματα με το μαμά στρόφαλο είναι καλό και αξιόπιστο as is ... για να ανεβάσεις λοιπόν κυβικά χρειάζεται άλλο στρόφαλο

    το πενηντάρι cub (αν εννοείς το στρογγυλοφάναρο) είναι άσπαστο αλλά και αυτό μέχρι τα 72 κυβικά θα παραμείνει αξιόπιστο για πάρα πολλά χιλιόμετρα

    σύνηθες είναι (σε glx) να ανεβάζεις κυβισμό μαζί με άλλο στρόφαλο-μπιέλα και χιτώνιο από astrea (το κάνεις κατοστάρι που λέμε) αλλά και εκεί πρέπει να φας τις κάσες στο μηχανουργείο για να χωρέσει το χιτώνιο και να μπει κεφαλή από astrea

    απ΄ότι γράφεις θέλεις ένα παπί αξιόπιστο και (μάλλον) οικονομικό ... με 140 κυβικά και διπλό καρμπ σίγουρα 3 λίτρα στα εκατό δεν θα καίει ...

    Στο θέμα ασφάλειας τώρα .... σίγουρα δεν θα φρενάρει (με ταμπούρο μπροστά) εκεί που θέλεις να φρενάρει ...και αν δουλεύει σωστά τελικιάζει κοντά στα 140 χλμ ... για παπί είναι πάρα πολλά και παίζεις τη ζωή σου με δαύτο

    να σου κάνω και μια ρητορική ερώτηση ... αν είμαι μηχανικός και αποφασίζω να τουμπανιάσω ένα παπί να γουστάρω (λέμε τώρα) και να χώσω ενα σκασμό λ7 και χρόνο να το πάω 140 cc ...

    γιατί να το πουλήσω στα καπάκια πριν καν το στρώσω να το ανοίξω και λίγο ρε αδερφέ να δω πως πήγε το πείραμα ;;

    εσύ απαντάς και δική σου η ζαριά να την ρίξεις


    καλές γιορτές με υγεία




  10. #25
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    Για να λυθούν κάποιες απορίες

    το πενηντάρι Glx (με το τεσσάρι σασμάν) δεν αντέχει πειράγματα με το μαμά στρόφαλο είναι καλό και αξιόπιστο as is ... για να ανεβάσεις λοιπόν κυβικά χρειάζεται άλλο στρόφαλο

    το πενηντάρι cub (αν εννοείς το στρογγυλοφάναρο) είναι άσπαστο αλλά και αυτό μέχρι τα 72 κυβικά θα παραμείνει αξιόπιστο για πάρα πολλά χιλιόμετρα

    σύνηθες είναι (σε glx) να ανεβάζεις κυβισμό μαζί με άλλο στρόφαλο-μπιέλα και χιτώνιο από astrea (το κάνεις κατοστάρι που λέμε) αλλά και εκεί πρέπει να φας τις κάσες στο μηχανουργείο για να χωρέσει το χιτώνιο και να μπει κεφαλή από astrea

    απ΄ότι γράφεις θέλεις ένα παπί αξιόπιστο και (μάλλον) οικονομικό ... με 140 κυβικά και διπλό καρμπ σίγουρα 3 λίτρα στα εκατό δεν θα καίει ...

    Στο θέμα ασφάλειας τώρα .... σίγουρα δεν θα φρενάρει (με ταμπούρο μπροστά) εκεί που θέλεις να φρενάρει ...και αν δουλεύει σωστά τελικιάζει κοντά στα 140 χλμ ... για παπί είναι πάρα πολλά και παίζεις τη ζωή σου με δαύτο

    να σου κάνω και μια ρητορική ερώτηση ... αν είμαι μηχανικός και αποφασίζω να τουμπανιάσω ένα παπί να γουστάρω (λέμε τώρα) και να χώσω ενα σκασμό λ7 και χρόνο να το πάω 140 cc ...

    γιατί να το πουλήσω στα καπάκια πριν καν το στρώσω να το ανοίξω και λίγο ρε αδερφέ να δω πως πήγε το πείραμα ;;

    εσύ απαντάς και δική σου η ζαριά να την ρίξεις


    καλές γιορτές με υγεία



    Καλησπερα και καλες γιορτες

    Η αληθεια ειναι πως οι μετατροπες ειναι λιγο υπερβολικες και παραλογες ειδικα το οτι εχει αφησει ταμπουρο το μπροστινο φρενο μου εκανε μια εντυπωση οταν το πρωτοειδα...

    Περα απο αυτο τωρα το σκευτικα πιο λογικα το θεμα και μαλλον θα καταληξω σε κατι γνησιο γιατι δεν θελω να εχω σωβαρες βλαβες στο μελλον...το μερος στο οποιο σκοπευω να το παω οι μαστορες νομιζουν οτι ειναι μονοι τους στην αγορα και εχουν τις τιμες παρα πολυ ψηλα.

    Στη σκεψη μου αυτη βεβαια βοηθισαν και οι αποψεις των αλλων συνφορουμιτων τις οποιες σκευτικα καλα και τις ελαβα σωβαρα υποψιν καθως εγω δεν εχω και ιδιαιτερη γνωση πανω στις μηχανικες λεπτομερειες της μοτοσικλετας.

    Αυτο το οποιο με τραβηξε σε αυτο το παπι ειναι ο κυβισμος του και το οτι στο μερος που θα το πηγαινα 8α ηταν το καλυτερο αλλα απο εκει και περα δεν σκευτικα και πολυ λογικα και ευχαριστω τους συνφορουμιτες που με βοηθισαν σε αυτο...στο κατω κατω σιγα την δοξα που θα ειχα...

    Και οντως γιατι ο μαστορας να μην το δουλεψει λιγο το μοτερ πριν το πουλισει? μηπως ψαχνει για κοροϊδα? Παιζει...

  11. #26
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    Αρχικά δημιουργήθηκε από s_gogos
    Πάρε βέσπα! Κάνει και για κουβαλητής κάνει και για μικρά ταξίδια!
    Για μεγάλα κάνει?
    Sent from me using a computer.

  12. #27
    Πάρε ένα μαμά παπάκι (όχι κινέζικο) να κάνεις τη δουλίτσα σου και όλα καλά!
    (+ το καλό κρανάκι + μπουφάν + γάντια + παπουτσάκια)!!!

    Καλές βόλτες.

    2 young 2 die,
    2 old 2 rock n' roll

  13. #28
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από BLACKGAS
    Πάρε ένα μαμά παπάκι (όχι κινέζικο) να κάνεις τη δουλίτσα σου και όλα καλά!
    (+ το καλό κρανάκι + μπουφάν + γάντια + παπουτσάκια)!!!

    Καλές βόλτες.

    Καλα ενοειται πως δεν θα παρω κινεζικο!!!!!

  14. #29
    Φίλε koufou

    κατά τη γνώμη μου το 72 είναι η καλύτερη επιλογή. Αν είναι σε καλή κατάσταση χτύπησέ το και όταν περάσεις τα 18, βγάλεις δίπλωμα και έχεις περισσότερα χρήματα για να πάρεις κάτι μεγαλύτερο, είτε το πουλάς (αν είναι μαμά θα κρατάει κάπως την τιμή του) είτε το κρατάς για την καθημερινή μετακίνηση. Να ξέρεις ότι αυτά τα παλιά μοτέρ είναι σκυλιά αν τα συντηρείς καλά και υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά και σχετικά φθηνά. Όταν ένα μηχανάκι είναι μαμά κοιτάς κάποια πράγματα και πάνω κάτω καταλαβαίνεις την κατάσταση του. Όταν είναι πειραγμένο (όπως το 140άρι) άντε να βγάλεις άκρη...

    Ειδικά για το 140άρι το να μην έχει γίνει μετατροπή για να μπει δισκόφρενο είναι έγκλημα! Σιγά μην σταματάει αυτό το μηχανάκι με το ταμπούρο!

    Μέχρι το καλοκαίρι πάντως έχεις πολύ καιρό να ψάξεις, μη βιάζεσαι ευκαιρίες τώρα με την κρίση υπάρχουν.
    Τα υπόλοιπα βλέπω ότι πάνω κάτω τα ξέρεις, σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη για εσένα επιλογή. Καλές Γιορτές!
    Honda Transalp 600 '92

    Suzuki DR 250S '91 (98500 km και συνεχίζει!)
    http://dr250.blogspot.com/

  15. #30
    αμήχανο μέλος Το avatar του/της koufou
    Εγγραφή
    25/12/2011
    Μηνύματα
    140
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Skopelos
    Φίλε koufou

    κατά τη γνώμη μου το 72 είναι η καλύτερη επιλογή. Αν είναι σε καλή κατάσταση χτύπησέ το και όταν περάσεις τα 18, βγάλεις δίπλωμα και έχεις περισσότερα χρήματα για να πάρεις κάτι μεγαλύτερο, είτε το πουλάς (αν είναι μαμά θα κρατάει κάπως την τιμή του) είτε το κρατάς για την καθημερινή μετακίνηση. Να ξέρεις ότι αυτά τα παλιά μοτέρ είναι σκυλιά αν τα συντηρείς καλά και υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά και σχετικά φθηνά. Όταν ένα μηχανάκι είναι μαμά κοιτάς κάποια πράγματα και πάνω κάτω καταλαβαίνεις την κατάσταση του. Όταν είναι πειραγμένο (όπως το 140άρι) άντε να βγάλεις άκρη...

    Ειδικά για το 140άρι το να μην έχει γίνει μετατροπή για να μπει δισκόφρενο είναι έγκλημα! Σιγά μην σταματάει αυτό το μηχανάκι με το ταμπούρο!

    Μέχρι το καλοκαίρι πάντως έχεις πολύ καιρό να ψάξεις, μη βιάζεσαι ευκαιρίες τώρα με την κρίση υπάρχουν.
    Τα υπόλοιπα βλέπω ότι πάνω κάτω τα ξέρεις, σου εύχομαι να κάνεις την καλύτερη για εσένα επιλογή. Καλές Γιορτές!
    Σκευτομουν μηπως κατι σε 90 αλλα ο καιρος θα δειξει οπως ειπατε και εσεις εχω καιρο να ψαξω

    Επισης καλες γιορτες

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/02/2005, 10:13
  2. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2004, 15:08
  3. συναγερμος για παπι;
    από ruyjin στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2004, 09:53
  4. Ερωτήσεις για ιδιοκτήτες MONO Transalp 600!
    από transalper600 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 13/04/2004, 20:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF