Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 26 από 26

Θέμα: Service ΛΑΔΙΑ

  1. #16
    torco 10-40 ημισυνθετικο βαλε πολυ καλο.
    παιδια μισο. εχουμε λιγο μπερδεψει. 10-40 βαζουμε στα καινουργια μηχανακια μεχρι και 50.000 με 60.000 λογω που το 10-40 ειναι ψιλο λαδι και γιατι σαν καινουργια μηχανη (τσιμουχες, μεταλλα) πρεπει να ειναι ψιλο το λαδι για να μην υπαρχουν πιεσεις σε αυτα που ειπα.
    οταν παει 70.000 λογω πλεον φθορας το γυρνας υποχρεωτικα στο 20-50.

    τωρα το θεμα εβαλα 10-40 και ειναι ψιλο και κοπαναει το σασμαν αυτα ειναι θεμα καθαρα δικο σου.
    δεν σημαινει οτι το λαδι δεν ειναι καλο,απλα μερικα εχουν προσθετα αντιτριβικα.
    ειναι μεχρι να βρεις το λαδι που σε βολευει εσενα ωστε να μην κοπαναει το σασμαν σου και βεβαια την μηχανη.

    μπορει να βαλεις τορκο και στην μηχανη σου να μην ταιριαζει.

    αυταααααααααα.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  2. #17
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet

    παιδια μισο. εχουμε λιγο μπερδεψει. 10-40 βαζουμε στα καινουργια μηχανακια μεχρι και 50.000 με 60.000 λογω που το 10-40 ειναι ψιλο λαδι και γιατι σαν καινουργια μηχανη (τσιμουχες, μεταλλα) πρεπει να ειναι ψιλο το λαδι για να μην υπαρχουν πιεσεις σε αυτα που ειπα.

    Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο, δεν σημαινει οτι το 20-50 το βαζουμε σε παλιες μηχανες.

    20-50 ειναι ενα ιξωδες καλο για την ελλαδα και για καινουργιες μηχανες, στο κλιμα μας, ειναι σαν να εχεις 10-40...

    Στην παγωνια αν αλλαζεις σε 10-40 ειναι καλο αλλα οχι απαραιτητο.

  3. #18
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο, δεν σημαινει οτι το 20-50 το βαζουμε σε παλιες μηχανες.

    20-50 ειναι ενα ιξωδες καλο για την ελλαδα και για καινουργιες μηχανες, στο κλιμα μας, ειναι σαν να εχεις 10-40...

    Στην παγωνια αν αλλαζεις σε 10-40 ειναι καλο αλλα οχι απαραιτητο.
    ειπα εγω για παλιες μηχανες?ειπα μετα τα 60.000 βαζουμε υποχρεωτικα 20-50 λογου φθορας.
    για ποιο κλιμα λες της ελλαδας που βαραει 35 με 40?δηλαδη σε αλλες χωρες που ειναι ποιο ζεστες και βαζουν 10-40 τι να πουν?
    απλα εχουμε γινει ολοι μαστορες εδω και λεμε οτι θελουμε,το λεω γενικα.
    ο κατασκευαστης ειναι μαλακας δηλαδη που προτινει παγκοσμοιος σε π.χ 10-40.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  4. #19
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Και χιλιόμετρα να κανει το μηχανακι, ιξωδες δεν αλλαζουμε.

    Καλύτερα να τσιμπάει λιγο λαδάκι παρα να μη μπορει το λαδι να φτασει κ να εισχωρησει εκει που θελουμε.
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/12/2011
    Μηνύματα
    15
    παιδες καλησπερα!!καταρχην να πω οτι με τα Motul 5100 10w40 εχω παθει την πλακα μου.....δεν αναγνωριζω την μηχανη μου!!ειναι σαν να της εβαλα προγραμμμα!!το μοτερ απεκτησε εξαιρετικη ευστροφια ενω το σασμαν εγινε απιστευτα γρηγορο και αθορυβο!!ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απλως θα ηθελα να δω πως θα ανταποκρινονται τα motul σε 4-5000km!!
    οσον αφορα το ιξωδες εχω μετανιωσει που τοσο καιρο δουλευα σε 20w50!!θεωρω πως αποτελει το μεγαλυτερο ατοπημα....επρεπε απο την αρχη να εχω βαλει 10w40 το οποιο κακως το θεωρειται "ψηλο" λιπαντικο!!δεν ειναι καθολου "ψηλο" αλλα δεν ειναι και το μελι που ειναι το 20w50!!
    σημερα η μηχανη γραφει 23500km και απο εδω και περα θα συνεχισω οπως ολα δειχνουν με 10w40....ακομη και το καλοκαιρι....ειναι ιδανικο το ιξωδες!!
    να πως πως η μηχανη απεκτησε αλλον ηχο πιο μεστο και ζωηρο ενω και η θερμοκρασια ανεβηκε σε λογικα πλαισια της ταξης 72-75 βαθμους εν κινησει και οχι 65-69 βαθμους μεχρι χτες!!
    ΥΑΜΑΗΑ FZ6 S2

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
    ειπα εγω για παλιες μηχανες?ειπα μετα τα 60.000 βαζουμε υποχρεωτικα 20-50 λογου φθορας.
    για ποιο κλιμα λες της ελλαδας που βαραει 35 με 40?δηλαδη σε αλλες χωρες που ειναι ποιο ζεστες και βαζουν 10-40 τι να πουν?
    απλα εχουμε γινει ολοι μαστορες εδω και λεμε οτι θελουμε,το λεω γενικα.
    ο κατασκευαστης ειναι μαλακας δηλαδη που προτινει παγκοσμοιος σε π.χ 10-40.
    Υποχρεωτικα ε... Εγω εχω 45.000 και εβαλα λογω κρυου 10-40, σε ενα cb400 με 185.000 km το ιδιο.

    Επειδη καποια πραγματα δεν τα καταλαβαινεις, δεν σημαινει οτι ειναι μαλακίες.

    Κανε ενα πειραμα:
    Τωρα με την παγωνια δοκιμασε να το ζεστανεις καλα, κανε μερικα χιλιομετρα και μετα βαλε το χερι σου στο καρτερ, θα δεις οτι η θερμοκρασια του ειναι παρα πολυ χαμηλη, βαζεις το χερι σου σχεδον οσο θελεις εκει.
    Μετα κανε το ιδιο αλλα το καλοκαιρι, το καρτερ θα ειναι σαν αναμμενο ματι κουζινας.

    Συμπερασμα: το καλοκαιρι το λαδι ανεβαζει πολυ περισσοτερους βαθμους.
    συνεπως αποκταει διαφορετικη συμπεριφορα.

  7. #22
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    Υποχρεωτικα ε... Εγω εχω 45.000 και εβαλα λογω κρυου 10-40, σε ενα cb400 με 185.000 km το ιδιο.

    Επειδη καποια πραγματα δεν τα καταλαβαινεις, δεν σημαινει οτι ειναι μαλακίες.

    Κανε ενα πειραμα:
    Τωρα με την παγωνια δοκιμασε να το ζεστανεις καλα, κανε μερικα χιλιομετρα και μετα βαλε το χερι σου στο καρτερ, θα δεις οτι η θερμοκρασια του ειναι παρα πολυ χαμηλη, βαζεις το χερι σου σχεδον οσο θελεις εκει.
    Μετα κανε το ιδιο αλλα το καλοκαιρι, το καρτερ θα ειναι σαν αναμμενο ματι κουζινας.

    Συμπερασμα: το καλοκαιρι το λαδι ανεβαζει πολυ περισσοτερους βαθμους.
    συνεπως αποκταει διαφορετικη συμπεριφορα.
    ειπα εγω οτι ειναι μαλακιες?μην βαζεις λογια στο στομα μου και καταλαβαινω πολυ μαλιστα.
    ακου να σου πω επειδη ειμαι μηχανικος στην μερσεντες στα φορτηγα νταλικες και τα συναφη εμεις ετσι κανουμε
    οταν ειναι καινουργια βαζουμε 10-40 λαδια μετα απο καποια χλμ 50.000 60.000 χλμ μας εχει πει η εταιρια απο την γερμανια 20-50 λογου φθορων στα μεταλλα και στις ανοχες που αποκτουν.
    αυτααααααααα.
    σας εχω ολους εσας τους παγκοσμοιους καφετερειακιδες και της ευθειακιδες,αιντε μαθετε να μπαινετε σε καμια στροφη και τα λεμε μετα.

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/12/2011
    Μηνύματα
    15
    δηλωνω,εκ νεου,101% ευχαριστημενος απο την χρηση του motul 10W40 ester!!παιδια το yamahaki μου δεν ειχε ποτε τετοιο κιβωτιο!!γρηγορο,αθορυβο με αισθηση ακριβειας ενω το μοτερ οργιαζει και δεν ειναι η ιδεα μου!!
    ΥΑΜΑΗΑ FZ6 S2

  9. #24
    εγω πότε θα ξύσω γόνατο? Το avatar του/της PQC
    Εγγραφή
    20/01/2005
    Μηνύματα
    164
    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
    [B]Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο,

    Δεν ισχύει απόλυτα αυτό,αν και οι περισότεροι αυτό νομίζουν.

    Αν και έχω το 1000 όταν έβαλα 10 40 νόμιζα οτι πήρα άλλο μοτο.

    Οι αλλαγές γίνονται ευχάριστα αν και η 1η κοπανάει.
    Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ

  10. #25
    εγω πότε θα ξύσω γόνατο? Το avatar του/της PQC
    Εγγραφή
    20/01/2005
    Μηνύματα
    164
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTC25
    γρηγορο,αθορυβο με αισθηση ακριβειας ενω το μοτερ οργιαζει και δεν ειναι η ιδεα μου!!

    +1000
    Αν δείτε ένα μαύρο κόκκινο fazer 1000 να περνάει τάπα στην στροφή ξύνωντας μασπίεδες, αυτιά και γόνατα σίγουρα δεν είμαι εγώ

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    24/12/2011
    Μηνύματα
    15
    η θορυβωδης 1η ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα των yamaha!!και με τα Motul χτυπαει αλλα καμια σχεση με πριν....με την "σκεψη" αλλαζουν οι ταχυτητες!!
    ΥΑΜΑΗΑ FZ6 S2

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. Service Hornet 600cc κ' λάδια(Λάρισα)
    από lotinia στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2009, 23:42
  2. Λάδια...
    από Electra στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2009, 17:07
  3. Service times
    από tgriparis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 28/08/2006, 13:03
  4. service manual πού;
    από cityfly στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2004, 13:05
  5. Plirofories apo service manual gia ZRX 1100 97'
    από KRHTIKOS στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 10/01/2004, 19:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF