υπαρχει ηδη τοπικ? αν ναι να διαγραφει το δικο μου. τυχαια το πηρε το ματι μου http://www.youtube.com/watch?v=Jbyph...eature=related
υπαρχει ηδη τοπικ? αν ναι να διαγραφει το δικο μου. τυχαια το πηρε το ματι μου http://www.youtube.com/watch?v=Jbyph...eature=related
Αλλη μια Βραζιλιανικη "δημιουργια" για εγχωρια (αντε, και νοτιοαμερικανικη...) καταναλωση...
Και ΜΙΑΠΟΥΤΑΝΑΦΕΡΑΜΕ, γιατι να υπαρχουν superbike / dakar / trial ρεπλικες, πολιτικων μοντελων -εστιαζω εδω- για ευρεια καταναλωση, ισα για να γεμιζουμε με περισσοτερα μοντελα για "μουρη", απο καθε εταιρεια, στα 125 / 200 / 250 κυβικα, μονο και μονο για δελεαρ των νεων αναβατων που το διπλωμα τους δεν τους επιτρεπει (σε ορισμενες χωρες) να αγορασουν περισσοτερα κυβικα???????
Ισως ειναι λαθος ο συλλογισμος μου για καποιους, αλλα το να υπαρχει πληθωρα μοντελων απο Οοοοολα τα ειδη και κατηγοριες και ρατσες δικυκλων σε Οοοοολα τα κυβικα, εγω το θεωρω σπαταλη χρονου και πορων...Παντα αναφερομαι σε πολιτικα μοντελα, και οχι "αγωνιστικα"....Αυτα καλα κανουν και υπαρχουν για ολες τις ηλικιες, μοτοκροσακια, πισταδικα, trial, minibikes, για να μαθαινουν τα πιτσιρικια απο πολυ πολυ νωρις να οδηγανε...Απο σπορια καλλιεργουνται οι πρωταθλητες, οχι ξαφνικα στα 16- 17 να "ξυπνησει" μεσα τους το αγωνιστικο γονιδιο, χωρις καλα καλα να ξερουν ποδηλατο...![]()
![]()
![]()
Σορυ, ειμαι φορτωμενος, ειναι αργα, και επρεπε να τα πω...
![]()
αδερφε πες τα... αλλα παρενθετω οτι τα 250αρια και 400αρια γιαπωνεζικα που αγοραζαμε (κι ακομα συνεχιζω) καποτε ηταν για τα διπλωματα αλλωνων αλλα τα γουσταραμε καργα. για τις μονοκυλινδρες βαριες κι αχρηστες μοτοσυκλετες + οσα θες...
Τώρα το είδα το thread!Εχει δικιο ο φίλος...Δεν παίζει κάτι τέτοιο για Ελλάδα.Αλλά και να έπαιζε τόσο φθηνή κατασκευή που φαίνεται θα ήταν για τον φ#$τσο!Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
Αλλη μια Βραζιλιανικη "δημιουργια" για εγχωρια (αντε, και νοτιοαμερικανικη...) καταναλωση..
Το παράρτημα της Yamaha στην Βραζιλία και το άλλο στην Κίνα το μόνο ποιοτικό μηχανάκι που βγάλαν τόσο χρόνια είναι το YBR250.Όλα τα άλλα είναι γιασυγκρητικά με την ποιότητα των υπόλοιπων μοτοσυκλετών της..
Συν το ότι θα έχει και 15 άλογα με το ζόρι..Άστο σου λέω...Καλύτερα να πάρω ένα TTR ή ένα Xr και να κοτσάρω ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο...![]()
Φαίνεται πως υπολείπεται σε ποιότητα και φινέτσα των μεγαλύτερων αδερφών (π.χ βλέπε το ψαλίδι του) αλλά καλοδεχούμενο είναι. Ένα τίμιο on-off μονοκύλινδρο 250άρι με μεγάλη αυτονομία και προστασία απ'τον αέρα δεν έχει και μεγάλο συναγωνισμό εδω που τα λέμε. Ή έχει;
Αν έπαιζε στην Ελλάδα στα 3-3.5 χιλιάδες ευρώ θα είχε μέλλον νομίζω. (Άντε και να πέρναγε μια απο Ιταλία για ενα facelift).
Eδω που τα λέμε για το 70% της χρήσης που κάνω με το 660 το 250άρι θα με κάλυπτε.
Άλλος.
Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια,αλλά πόσο καλύτερα θα ήταν να ξέρεις πως οδηγάς κάτι στιβαρό και ανθεκτικό,όπως τα παλαιότερα ιαπωνικά!Αυτό είναι το θέμα με τις καινούργιες μικρές μοτοσυκλέτες...Θυσιάζεται η ποιότητα στο βωμό του χαμηλότερου κόστους και συχνά εσύ δεν βλέπεις καν χαμηλή τιμή!Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
Eδω που τα λέμε για το 70% της χρήσης που κάνω με το 660 το 250άρι θα με κάλυπτε.![]()
Γιατί τόσα χρόνια έχουν παραμερήσει την εισαγωγή 250 και 400 η οποία είναι και η πιο ιδανική κατηγορία... και ενεργητική ασφάλεια έχεις και ένα μικρό ταξιδάκι μπορείς να πας με άνεση... (παλιά γυρνάγανε όλη την Ελλάδα με 250 & 400)
και ένα onoff 250 ή 400 θα με κέρδιζε για πλάκα! οικονομία και ευχρηστία...! πάνε οι εποχές που πρώτο μέλημα είχαν τα γκάζια...(για μένα τουλάχιστον.. ίσως γέρασα πριν της ώρα μου)
το καλό είναι οτι η αγορά των 125 street κ onoff έχει αρχίσει να ανθίζει και η κατηγορία των 250 στα street άντε να δούμε κανένα onoff 250 & στη συνέχεια γιατί όχι και 400
Την εποχή που αποφάσισα να γίνω μηχανόβι....εεεε....μοτοσυκλετιστής πάντως, χωρίς να έχω παντελώς καμμία ιδέα για το
τι παίζει στην αγορά, 400άρι θεωρούσα ότι χρειαζόμουν και μάλιστα αυτό έψαχνα.
Με πόνο ανακάλυψα το χάσμα 250 - 600.
Τώρα πως πήρα τι πήρα, μια άλλη κουβέντα για μια άλλη φορά.
Ακόμα πάντως, ένα 400άρι (όχι σκούτερ) θα έσπαγε ταμεία.