Καλησπερα παιδεια εχω ενα cbr 900 98-99 και του εβαλα πανω ενα ραουλο αβανς 4ων μοιρων,η μηχανη φοραει ολοσομη εξατμιση φιλτρο και 1ο σταδιο βελτιοσης (dynojet) στα καρπυρατερ!
Το ραουλο ειναι της factory http://www.factorypro.com/ το οποιο υποσχεται καλητερη αποκριση στο γκαζι και περιπου 1 αλογο σε ολο το φασμα στροφων!
Εγω αυτο που καταλαβα στα συγουρα ειναι η αποκριση στο γκαζι ιδικα στην νεκρα με το παραμικρο κουνιμα του γκαζιου το μοτερ στροφαρη πιο γρηγορα.
Διαβαζοντας και της 175 σελιδες τον τεχνικων θεματον του μοτο και αφου βρηκα καποιες
ενδιαφεροντες επεξιγισεις καταλαβα και διορθωστεμαι οτι αυτα τα ραουλα εχουν να κανουν με τον σπινθιρα απο τα μπουζι,σε πια φαση θα γινει η αναφλεξη!
To θεμα μου ειναι οτι επειδη επισεις καταλαβα οτι αυτα δεν ειναι τοσο απλα πραγματα και οτι συνδιαζονται με μετρισεις και παραληλες βελτιωσης ιδιαιτερα χρονισμου και χαρακτιριστικων εκκεντρωφορων αν θα εχω προβλιμα με το μοτερ μου?