Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 33

Θέμα: Honda cb400sf vs CB-1

  1. #1

    Honda cb400sf vs CB-1

    Μιας και το budget από FZ6 τώρα πια δε φτάνει ούτε για το cb400 καλά καλά. Για πείτε μια οι γνώστες, ποιες οι διαφορές των cb 400 sf από το cb-1? Από άποψη αξιοπιστίας και ανταλλακτικών τι παίζει?

    Γενικά για το cb400 υπάρχουν ανταλλακτικά ή θέλει ψάξιμο και θα είναι πανάκριβα?
    Yamaha FZS 600

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Παρόμοια μηχανάκια μεταξύ τους σε πρώτη ματιά, αρκετές διαφορές όμως.

    Πιο βολτάδικο το super four πιο σπορ το cb-1. Το πρώτο έχει τιμόνι, το cb-1 κλιπ-ον. Το super four διπλά αμορτισέρ πίσω, το cb-1 μονό. Νομίζω λίγο πιο δυνατό το μοτέρ του cb-1 και κίνηση εκκεντροφόρων με γρανάζια έναντι καδένας του super four. Κατανάλωση το super four 5L/100km φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο για το cb-1, δεν ξέρω όμως, ας μας πει κάποιος που το είχε.

    Έχω μια αμφιβολία για τα φρένα του cb-1 μιας και έχει μονό δίσκο και διπίστονη, έναντι των διπλών δίσκων του super four, πάλι ας πει κάποιος που το είχε. Επίσης λίγο πιο βαρύ το super four.

    Και τα δύο σκυλιά. Έχε υπόψη σου ότι το super four είχε βγει σε διάφορες εκδόσεις, απλή , S, R, Brembo (με δύο τετραπίστονες μπροστά ), V-TEC μπορεί και άλλες δεν ξέρω. Τις δύο τελευταίες δεν νομίζω να τις βρεις, τις διαφορές στις άλλες δεν τις ξέρω, πιο καινούργια είναι αυτά με την ένδειξη βενζίνης στα όργανα.

    Υ.Γ.: μην δώσεις 1700 για κανά μέτριο super four, τόσα λεφτά μόνο αν είναι από τα πιο καινούργια (με ένδειξη βενζίνης) και πένα.

    Υ.Γ.2: όποιο και αν πάρεις κοίτα να έχει όλα τα παρελκόμενα του: όργανα, φανάρι, πλαστικά καπάκια δεξιά αριστερά κλπ. Ειδικά τα όργανα είναι δυσεύρετα και πανάκριβα.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    οτι σου ειπε ο georgio.
    απλα φαντασου το cb-1 σαν ενα μικρο ss τετρακοσαρι. νομιζω οτι μοτερ του ειχε βασιαστει στον κινητηρα του cbr400 gull arm.
    καμια σχεση σε γκαζια με το super four.
    καμια σχεση σε ζυγισμα και συμπεριφορα στο στριψιμο.
    το super four εχει τον αστριφτο σε σχεση με το cb-1.(φταιει και το monoshock φυσικα)

    φρενα ικανοποιητικοτατα.

    γενικα δεν χανει πουθενα σε σχεση με το super four. μονο ισως λιγο στην αισθηση του ογκου. το cb-1 ειναι πολυ λεπτο ενω το super four το νοιωθεις πιο...μηχανη.

    ανταλλακτικα και για τα 2 βρισκεις και στο περιπτερο που λεει ο λογος.


    παντως πανω απο 1100-1200€ μην δωσεις για κανενα απο αυτα τα μηχανακια οσο προσεγμενα και να ειναι.



  4. #4
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    genika oti soy pan apo pano psiloskilia

    tora to spor ine sxetiko gt akoma ke cb1 na bris ipologise pos kata 99% de 8a exi oyte frena oyte anartisis....opote 8a xriasti na dosis kati eki...

    episis oso gia ta adalaktika i ali8ia ine pos de ta briskis toso efkola(paraisagogi kai palia poli) metaxirismena idika de prokite na bris....



    sto cb1 kata ti gnomi moy to brostino freno ine psiloaparadekto....ke aporo pos ebalan 4pistona dipla sto allo 400ari...pados to 8ema toy frenoy linete sxetika efkola kai ikonomika....


    kales agores

  5. #5
    Εαν καταληξεις στο cb1 , κοιτα μηπως βρεις και κανα τρακαρισμενο η ψιλοπαρατημενο για ανταλλακτικα.
    Οσο σκυλι και να ειναι,ειναι μοντελο 89 και απο καιρο σε καιρο ολο και κατι μπορει να χαλασει.
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    σορυ για το σπαμ αλλα ρε σταυρο εσυ δεν πουλαγες το cb σου; αλλα τωρα βλεπω δεν το εχεις στην υπογραφη σου το εδωσες τελικα;

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από virus72
    σορυ για το σπαμ αλλα ρε σταυρο εσυ δεν πουλαγες το cb σου; αλλα τωρα βλεπω δεν το εχεις στην υπογραφη σου το εδωσες τελικα;
    εδω και 3 μηνες εχει πουληθει το cbακι...
    (δυστυχως δεν μπορουσα να συντηρω 3 μηχανακια)

    αν με επαιρνε οικονομικα, δεν θα εφευγε ΠΟΤΕ!!

  8. #8
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    εγώ θα σου έλεγα CB-1.

    όχι μόνο επειδή το έχω, αλλά επειδή σε σύγκριση με το SF είναι καλύτερο κατά τη γνώμη μου, ανάλογα όμως τι ψάχνεις απο μια μηχανή.

    - αν θες μούρη, στυλ, βόλτα, άνεση, ησυχία τάξη και ασφάλεια, παίρνεις το SF

    - αν θες μηχανάκι που στρίβει μόνο του και σε κλειστά κομμάτια πατάει ό,τι κινείται, χωράει παντού, έχει πιο σπόρ θέση και αίσθηση, ουρλιάζει σαν λυσσασμένο, κανείς δεν το υποψιάζεται και κανείς δεν το κλέβει γιατί δεν ξέρει τι είναι (:rotflmao: ), παρε το -1

    από ανταλλακτικά λίγο σκούρα τα πράγματα, αλλά με πολύ ψάξιμο βρίσκεις. μπορείς να πας και στο hondacb1.org forum και να ζητήσεις κάτι από τα παιδιά εκεί και να στο στείλουν. αυτό που με τίποτα δεν μπορούσα να βρω ήταν φλάτζα κεφαλής (θα χρειαστεί μόνο σε άνοιγμα, ρύθμιση βαλβίδων κλπ.), αλλά τελικά βρήκα σε ένα μαγαζί στη Γερμανία.

    κατά τα άλλα, από αξιοπιστία είναι κλασικό χόντα, ζητάει κατά καιρούς διάφορα, αλλά είναι αναμενόμενα και ρποβλέψιμα αν το χρησιμοποιείς καθημερινά. εμένα γράφει 130.000 χλμ επάνω (το έχω μηδενίσει το παιχνίδι, δυστυχώς δεν μπόρεσα να το τραβήξω video την ώρα που γινόταν)

    γιατί είναι ίσως το καλύτερο μηχανάκι που έχει φτιαχτεί:
    - χωράς εκεί που δεν χωράνε τα παπιά
    - στρίβεις πιο γρήγορα από τα κατέμέ και τα μαστόδοντα (σε κλειστές στροφές λέμε)
    - πέφτει και δεν παθαίνει τίποτα. είναι εντυπωσιακό εκεί που τραβάς τα μαλλιά σου για το που θα βρεις καινούργιο ντεπόζιτο, να το σηκώνεις και να μην έχει πάθει ούτε γρατζουνιά. άντε να σου στραβώσει καμιά μανέτα ή λεβιές
    - στις μεγάλες ταχύτητες είναι πολύ πιο άνετο από άλλα μηχανάκια του είδους, λόγω πιο σκυφτής και πιο σπορ θέσης οδήγησης. το τελικιάζω κάθε μέρα πηγαίνοντας για δουλειά!
    - μπορεί να κουνάει λίγο στις στροφές, αλλά είναι τέτοιο παιχνίδι που το κουνάς μόνος σου για πλάκα. στις ευθείες είναι πιο σταθερό και από μεγάλες μηχανές γιατί έχει χαμηλά το κέντρο βάρους

    για το φρένο που είπαν, δεν έχει κανένα θέμα. το μηχανάκι απλά κοκκαλώνει, αρκεί να τσαρουχώσεις και τα 2 φρένα μαζί. μετά από 12 χρόνια χρειάστηκε να αλλάξω τη δισκόπλακα και έβαλα μια της EBC χωρίς όμως να δω κάποια διαφορά, μπορεί η μαμίσια να είναι και καλύτερη. πάντως μου τρώει τα τακάκια λίγο γρήγορα και ξαφνικά. τώρα έβαλα πιο σκληρά να δούμε τι θα γίνει. αλλά ούτε διπλώνει το τιμόνι, ούτε τίποτα, απλά όταν το χρειαστείς το φρένο είναι εκεί. είναι και πολύ ελαφριά, οπότε κάτι περισσότερο θα ήταν overkill (και θα μπλόκαρε συχνά στους «δρόμους» μας). αν ο δρόμος είναι καλός, δεν υπάρχει άλλο τέτοιο playbike.

    ο κινητήρας του είναι ο «αστεράτος» του CBR400 aero, όχι του RR, λίγο κατεβασμένος σε ιπποδύναμη (στα 57, είναι το πιο δυνατό naked 400άρι, το RR έδινε μόλις 2 παραπάνω στον στρόφαλο, το SF είναι στα 53, μικρές διαφορές βέβαια)

    θέλει προσοχή να του ελέγχεις κάθε τόσο τα λάδια γιατί τσιμπάει λίγο λαδάκι όντας μηχανάκι 20ετίας.

  9. #9
    50 ειναι τα αλογα του cb1,οχι 55,oxi 56,oxi 57.
    το προβλημα που εχω συναντησει,ειναι οτι οταν προσπαθω να κανω καποια μανουβρα αναμεσα σε μποτιλιαρισμα, ειναι οτι οταν τερματιζει το τιμονι σφηνωνει ο αντιχειρας αναμεσα στο τιμονι και το τεποζιτο.
    Παντα εχω το φοβο οτι αν τερματισει το τιμονι σε καποια συγκρουση χωρις να προλαβω να τραβηξω το δαχτυλο πως θα μου κανει ζημια.
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  10. #10
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
    50 ειναι τα αλογα του cb1,οχι 55,oxi 56,oxi 57.
    το προβλημα που εχω συναντησει,ειναι οτι οταν προσπαθω να κανω καποια μανουβρα αναμεσα σε μποτιλιαρισμα, ειναι οτι οταν τερματιζει το τιμονι σφηνωνει ο αντιχειρας αναμεσα στο τιμονι και το τεποζιτο.
    Παντα εχω το φοβο οτι αν τερματισει το τιμονι σε καποια συγκρουση χωρις να προλαβω να τραβηξω το δαχτυλο πως θα μου κανει ζημια.
    50 (53) ήταν το spec για Αμερική και Καναδά. η Χόντα το έδινε 57 στον στρόφαλο, ενώ το RR 59. στον τροχό βγάζει περίπου 46.

    το «κλειστό» μοντέλο το ξεχωρίζουμε από το λογότυπο στο ντεπόζιτο, που έχει το κλασσικό φτερό της χόντα, ενώ το «ανοιχτό» έχει ένα τεράστιο "CB-1" λογότυπο. επίσης από τις βάσεις των πίσω μασπιέ, που στο «ανοιχτό» είναι ένα μεγάλο μαραφέτι με τρύπες και από διάφορες άλλες λεπτομέρειες. το «κλειστό» είναι αν έχεις δει σε γαλάζιο θαλασσί χρώμα, το ανοιχτό δεν βγήκε σε αυτό το χρώμα.

    αυτό με το τιμόνι δεν μου έχει τύχει ποτέ να μου πιάσει το δάχτυλο. αυτό το θέμα το έχουν όλα τα μηχανάκια με κλιπ-ονς, αλλά ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. αν το τιμόνι τερματίσει σε σύγκρουση, να είσαι σίγουρος πως το χέρι σου δεν θα βρίσκεται εκεί για να το μαγκώσει, εκτός αν είσαι ο τανάλιας και δεν το αφήνεις ούτε αν παίρνει τούμπες! (δεν το συνιστώ, αμα τρακάρεις, χέρια, πόδια και σώμα μακριά από το μηχανάκι όσο μπορείς)

  11. #11
    Σε φαση μποτιλιαρισματος,εαν ανοιξει καμια πορτα η πεταχτει κανεις,μπορει να στο πιασει γιατι απλα θα στριψει το τιμονι εαν χτυπησει.
    οταν λες ανοιχτο και κλειστο, ποια ειναι η ιπποδυναμη του καθενος?
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  12. #12
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
    Σε φαση μποτιλιαρισματος,εαν ανοιξει καμια πορτα η πεταχτει κανεις,μπορει να στο πιασει γιατι απλα θα στριψει το τιμονι εαν χτυπησει.
    οταν λες ανοιχτο και κλειστο, ποια ειναι η ιπποδυναμη του καθενος?
    τι να σου πω.. δεν μου έχει τύχει ποτέ κάτι τέτοιο, αν και πόρτα έχω φάει και μου έχει πεταχτεί πεζός και έχω τρακάρει κιόλας. για να τερματίσει το τιμόνι πρέπει να φας μια γερή και τη στιγμή εκείνη ο αντίχειρας στο τιμόνι είναι το τελευταίο που θα χτυπήσεις, εγώ συνήθως ρίχνω μια ωραία καλαμιά στο μασπιέ.. και μετά έχω μελανιά για μερικές εβδομάδες.

    αν θυμάμαι καλά από τα τότε περιοδικά (αν ψάξεις τώρα στο ίντερνετ, ο καθένας δίνει διαφορετικές τιμές.. συνήθως από Αμερική και Αγγλία που είχαν εισάγει επισήμως το «κλειστό», ενώ εδώ είχε εισαχθεί ανεξάρτητα από Ιαπωνία) το «δικό μας», το έδινε 57 και το «κλειστό» 53, όσο και το SF και τα υπόλοιπα 400άρια (bandit, zrx κλπ.).

  13. #13
    απο οσα site εχω ψαξει για specs,το πιο συχνο αποτελεσμα ηταν 50-51, καπου ειδα και 55 και 56 αλλα στην πλειοψηφια ειναι στα 50.
    Αν δείτε τον Τσάκ, πείτε του οτι τον ψάχνω.

  14. #14
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    βρήκα!

    το επίσημο Ιαπωνικό site της Honda

    ιδού: http://www.honda.co.jp/news/1989/2890306.html

    αυτό έχουμε εμείς.

    κι εδώ το type II που βγήκε το 1991 (δεν έχει εισαχθεί εδώ, ή δεν το έχω δει ποτέ μου): http://www.honda.co.jp/news/1991/2910417.html

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostas777


    κι εδώ το type II που βγήκε το 1991 (δεν έχει εισαχθεί εδώ, ή δεν το έχω δει ποτέ μου): http://www.honda.co.jp/news/1991/2910417.html

    με τα ψηλα κλιπ ον απο μαμα και τα πλαστικα οργανα...



    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p5080049 (600 x 450).jpg 
Προβολές:	758 
Μέγεθος:	98,2 KB 
ID:	245285

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. CBF-600S ABS vs CB-600F HORNET
    από anixneyths στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2015, 15:45
  2. Honda CB 400 vs Bros 400 vs cb -1
    από I'am...u are? στο forum Honda
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2010, 12:30
  3. gsx1400 vs cb 1300
    από adam13 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 28/01/2007, 08:04
  4. Gs 500F '04 VS Cb 400 SF '01
    από Akis@SF στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 20:25
  5. suzuki TL vs Honda VTR vs Thunderace
    από fire στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 15:31

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF