Για το παπί:
το κοντέρ(μηχανικό) την έχει ακουσει καιρό τώρα και η βελόνα της ταχύτητας δειχνει ενα 30% πανω απο την πραγματική. περα απο αυτο ομως, τελευταία (και νομιζω ειδικά τις μερες με πολύ κρύο) απο τα 30χλμ/ωρα και πανω το κοντερ αρχίζει και σφυράει-βουίζει καπως ετσι. Το βουητό έρχεται σίγουρα απο την περιοχή του κοντέρ, και αυξάνεται η ένταση όσο αυξάνεται και η ταχύτητα του παπιού. στην επιβραδυνση, ελλατωνεται σιγα σιγα και κατω απο τα 20περιπου χλμ/ωρα σταματαει. μιλαμε για δυνατό βουητο, ακομα και με 100χλμ/ωρα ακουγεται παραπανω απο όσο ακουγεται ο αερας (με κρανος).
Τι μπορεί να ναι αυτό; πως το σταματαμε;(χωρις αλλαγη κοντερ)
Για τη μεγάλη(R6 2006):
Το μηχανάκι δεν έχει ζοριστεί γενικά κι εχει κανει λιγα χλμ. τελευταιους μηνες(6-7) ειναι σε ακινησία με εξαιρεση μια βολτα 30χλμ καθε μηνα περιπου.
παρατηρησα την τελευταια εβδομαδα πως και τα δύο upside down χάνουν λάδι, τόσο που έχει τρεξει παρακατω και φαινονται "βρεμενες" και οι δαγκάνες των φρενων.
Υπαρχει περίπτωση το φαινόμενο να έχει να κάνει με την ακινησία της μηχανής κι αν αρχίσει να χρησιμοποιειται φυσιολογικά να σταματήσει ή χρειάζομαι σερβις; (σερβις στις αναρτήσεις δεν έχει γινει απο την αγορά της μηχανης)