Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 37 από 37

Θέμα: Ρόσι: Δύσκολο το πρωτάθλημα

  1. #31
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
    ολα αυτα τα χρόνια παρατηρώ με πόση ευκολία μιλάει ο κόσμος για την ιδιοφυΐα του Valentinο να στήνει μηχανάκια και να τα κάνει super duper WOW και έτσι, ........ ορμώμενοι προφανώς απο την επιτυχία της yamaha με αυτόν στο τιμόνι.

    με λύπη όμως μου παρατηρώ την ευκολία που βγαίνει αυτο το συμπέρασμα και το τεράστιο βαθμό απόδοσης της ευθύνης σε έναν μονο άνθρωπο.

    με πραγματική λύπη όμως διαπιστώνω οτι για την ακόλουθη ιδιοφυΐα δε μιλάει κανείς. Δε μιλάει γιατι αμα μίλαγε τοτε μάλλον θα έπρεπε να ρίξει λιγο χαμηλότερα στο μυαλο του τις ικανότητες του Valentino να στηνει μηχανάκια.

    πήρε στο κόσμο 1 χρόνο να αποδεχθεί οτι εντάξει μωρε και άλλοι μπορούν να οδηγήσουν καλά πέρα απο αυτόν. Να δουμε πόσο καιρο θα πάρει να πέσει και αυτό το επιχείρημα.

    http://www.crash.net/motogp/feature/...of_the_m1.html
    +1000!

    Και να φανταστείς κάποιοι πιστεύουν ότι η Yamaha "έμεινε πίσω" στην εξέλιξη επειδή έφυγε ο Rossi...
    Give me fuel, Give me fire

  2. #32
    Μέλος σώματος ... Το avatar του/της andgeo
    Εγγραφή
    21/10/2005
    Μηνύματα
    905
    Τι πιο όμορφο για οποιονδήποτε να μπορεί να πειραματιστεί σε κάθε πεδίο ενδιαφέροντος του, οδηγώντας το μυαλό και τη σκέψη του σε άλλες διαστάσεις ...Η Yamaha του έδωσε τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει κάθε του προσδοκία . Δυστυχώς τέτοιες ευκαιρίες σπανίζουν ακόμα και σε χώρες όπως η Ιαπωνία για να μην πω τπτ για την Ελλάδα και γίνω κακός !!!!
    Respect mah authoritah!!!!

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.397
    για να μην πω τπτ για την Ελλάδα και γίνω κακός !!!!
    Τι να πεις για τήν Ελλάδα δηλαδή???? Εεεεε???? Ότι τρέχουν έξι και ο πρώτος χαίρεται που βγήκε πρωταθλητής??????
    Αυτό δεν είναι κακία.... πραγματικότητα είναι...

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της fkol k4
    Εγγραφή
    23/10/2011
    Μηνύματα
    770
    Χαρά μου να σας διασκεδάζω

    Πλάκα πλάκα όμως ρε σεις, δεν γράφω πουθενά ότι ο Rossi μπορεί να στήσει ένα μηχανάκι μόνος του.
    Άσε που όσον αφορά το στήσιμο, θεώρησα αυτονόητο να καταλάβει κάποιος πως όταν αναφέρομαι στον Rossi, βάζω μέσα και τον Burgess αλλά και το υπόλοιπο team στα paddock.
    Ρε σεις, ποστ σε forum γράφουμε, όχι έκθεση ανάλυσης, ηρεμήστε που θίξαμε τους μηχανικάρες..

    Εννοείται ότι ο Rossi δεν είναι δυνατό να μπορεί να στήσει μηχανάκι μόνος του. Αν μπορούσε, θα έστηνε και τη μαούνα που «οδηγάει» (λέμε τώρα...) φέτος.

    Το θέμα με το στήσιμο της μηχανής έχει να κάνει ως εξής:
    - Η Honda έχει (εδώ και πολλά χρόνια) το μεγαλύτερο και καλύτερο τμήμα R&D και το μεγαλύτερο περιθώριο επένδυσης χρημάτων. Αυτό της επιτρέπει να κάνει δύο απλά πραγματάκια:
    1. Να έχει πολλά περισσότερα μηχανάκια στο grid από ότι οι άλλοι, έτσι να έχει και μεγαλύτερο feedback αναβατών.
    2. Να χρησιμοποιεί την τεράστια τεχνογνωσία της, ώστε να γράφει στα χοντρά γιαπωνέζικα π@π@ρι@ της τις οδηγικές ιδιοτροπίες του κάθε κακομαθημένου πιτσιρικά και να φτιάχνει το καλύτερο μηχανάκι για όλους τους αναβάτες στηριζόμενη στις γνώμες όλων των οδηγών της και όχι ένα κομμένο και ραμμένο για έναν (ο οποίος μπορεί να την δει Θεός και αύριο μεθαύριο να την κάνει...).
    Ποιό είναι το αποτέλεσμα; Η Honda όταν έχει στην ομάδα οδηγό ικανό να πάρει πρωτάθλημα, το παίρνει (Gardner, Doohan, Crivillé, Rossi, Hayden ,Stoner), ενώ οι υπόλοιποι αναβάτες της απλά κάνουν καλές εμφανίσεις.
    Από την άλλη, όποιον και να χάσει δεν της στοιχίζει. Τα Honda είναι φτιαγμένα να μπορούν να τα πηγαίνουν όλοι και αυτό είναι κάτι για το οποίο υπερηφανεύεται η Honda. Έχετε δει κανέναν να έχει καταφέρει κάνα δύο πραγματάκια αλλού, να πηγαίνει στη Honda και να χαντακώνεται;
    Όχι, ούτε και θα δείτε ποτέ.
    Έτσι, δεν έχει σημασία πόσο καλά μπορεί να στήσει το μηχανάκι ο οποιοσδήποτε οδηγεί Honda (ναι, φυσικά εννοώ όλο το team, μη με κάνετε να το γράφω συνέχεια), αφού όλοι τελικά κάνουν μικροαλλαγές προσαρμογής πάνω σε μία γενικά καλοστημένη πλατφόρμα. Είναι αυτό που όλοι εσείς οι άρρωστοι Hondaκηδες (μπουυ ρε...) λέτε «μαλάκα, ανεβαίνεις σε Honda και κουμπώνουν τα πάντα πάνω σου»

    Αυτό όμως είναι το παιχνίδι της Honda και κανείς άλλος δεν μπορεί να το παίξει τόσο καλά.

    Η Yamaha, έχει σαν τακτική να φροντίζει να φτιάξει το καλύτερο μηχανάκι που μπορεί για τον αναβάτη που θα κυνηγάει το πρωτάθλημα, αδιαφορώντας για το αν αυτό το μηχανάκι θα βολεύει κανέναν άλλον. Αυτό μπορούμε να το δούμε από πολύ παλιά, αρκεί (οι παλαιότεροι) να θυμηθείτε που τερμάτιζαν τα Yamaha που δεν οδηγούσε ο Rainey (δάσκαλε...) και τα Yamaha που δεν οδηγούσε ο Rossi (μέχρι δηλαδή να έρθει ο γλυφιτζούριας και να γίνει της Πόπης στην ομάδα).
    Αυτό τι σημαίνει; Πολύ απλά, ότι στη Yamaha δεν αρκεί ένας γρήγορος οδηγός, θα πρέπει επίσης αυτός ο οδηγός να είναι και λιγάκι «καθηγητής», δηλαδή να μπορέσει να πει συγκεκριμένα και με καθαρά λόγια τα συμπεράσματά του από το μηχανάκι και να μεταφραστούν αυτά ως προτάσεις προς μία κατεύθυνση εργασίας για το εργοστάσιο.

    Όταν λέμε ότι ο Rossi είναι ο καλύτερος οδηγός εξέλιξης, δεν εννοούμε ότι ξαφνικά γυρνάει και λέει στον Furusawa «άλλαξέ μου το αβάνς κατά 40" και πρόσθεσε 1,5 χιλιοστό μεταξόνιο»

    Σιγά μην του πει πως να χρονίσει και το στρόφαλο...

    Απλά περιγράφει με μεγαλύτερη ακρίβεια θέματα του στυλ «στην τάδε στροφή άμα το τσαρουχώσεις κάνει ένα ουουουππ και τραβάει 'σα πέρα μόνο του».

    Σιγά την ιδιοφυία ρε ...

    Άσε που όντως παίζει να μην είναι ο καλύτερος σε αυτό αν πάρεις το σύνολο των οδηγών. Απλά είναι ο καλύτερος σε αυτό αν πάρεις υπόψη σου μόνο τους οδηγούς που μπορούν να γυρίσουν σε ανάλογο γυρολόγιο.
    Τι να τις κάνει ρε σεις τις ακριβείς πληροφορίες του Toni Elias και του Randy De Puniet ο Furusawa; Να τους κάνει να τσακίζονται κάθε τέσσερις αγώνες αντί κάθε δύο;

    Η μαγκιά που έκανε η Yamaha, ήταν να βρει οδηγό που να τον βολεύει το μηχανάκι του Rossi, αφού έχει παρόμοιο οδηγικό στυλ (καθαρές «φορμουλίστικες» γραμμές, βούτες στα φρένα κι όποιον πάρει ο χάρος, σταθερά γυρολόγια), ενώ παράλληλα ο εγκέφαλός του υπολειτουργεί όσον αφορά το θέμα «πόνος & φόβος» (καλά, θα 'θελα να 'ξερα το μαλακισμένο δεν έχει χαμπαριάσει μετά από τέτοιες τούμπες; Εδώ φοβάμαι εγώ που τον βλέπω).
    Από την άλλη, κανείς δεν μας διαβεβαιώνει ότι ο Lorenzo περιγράφει με την ίδια ακρίβεια το «ουουουππ» όπως ο Rossi.

    Στη Ducati το πρόβλημα δεν είναι στην έλλειψη πληροφοριών για το ουουουππ (βασικά στην περίπτωσή τους δεν έχουνε ακριβώς «ουουουππ», αλλά κάτι σαν «χριτς-χριτς...κρακ...κενό...χρρρρρ...μπραφφφ . Το «βζζζζ» του γερανού δεν χρειάζεται να το περιγράψει ο αναβάτης).
    Το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρουν πως να το φτιάξουν. Ούτε ο Suppo ήξερε να το φτιάξει (ρωτήστε και τον Melandri άμα δε με πιστεύετε ). Άμα ήξερε, ή θα το είχε φτιάξει και θα είχαν πάρει και οι υπόλοιποι της Ducati καμία θέση της προκοπής, ή τουλάχιστον δεν θα πάθαινε υπερκόπωση ο Stoner από τις τούμπες που έτρωγε όταν δεν κέρδιζε...
    Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!

  5. #35
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Κατ αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι όταν λέω ότι έχουν πλάκα αυτά που γράφεις δεν το λέω με άσχημο τρόπο.
    Μ έκανες και γέλασα με τον τρόπο που τα είπες και αυτό στις «μαύρες» μέρες που ζούμε είναι κάτι σημαντικό.

    Από εκεί και μετά ας ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.
    Η Χόντα έχει πράγματι τα πιο πολλά λεφτά από όλους και μπορεί να προσλάβει μέχρι και εμάς να λέμε ιδέες.
    Σίγουρα έχει το πρωτάθλημα σχεδόν ΙΧ με ένα στρατό μηχανάκια και μπορεί ν αλλάζει κανονισμούς όποτε γουστάρει κλπ κλπ
    Φτάνει όμως αυτό?
    Να σου θυμίσω ότι είχε τον καλλίτερο οδηγό (το Ρόσση) και τον «έχασε» με τον άσχημο, υπεροπτικό τρόπο που φέρονταν.
    Το χειρότερο δεν είναι αυτό όμως, το χειρότερο είναι ο σούπερ σταρ Ρόσση κέρδισε και μερικούς τεχνικούς μαζί, τους οποίους στέρησε από τη Χόντα φεύγοντας.
    Έλεγαν τότε ότι είναι σε θέση να φτιάξουν μια μηχανή τόσο καλή που οποιοσδήποτε μπορεί να κερδίζει μ αυτή.
    Πόσο κόστισε αυτό το ξέρεις, φυσικά.
    Ύστερα βρήκε έναν «κουλό» το Χέιντεν ο οποίος κατάφερε με κάποιο τρόπο να πάρει ΕΝΑ έστω ΠΠ.
    Και τι έκανε ?
    Έφερε τον Πεντρόζα, άλλαξε τα πάντα στη μοτοσικλέτα, προσαρμόζοντας την στον κοντό και τη συνέχεια την ξέρεις…
    Ύστερα ήρθε ο Λίβιο και έβαλε τάξη. Έφερε πιλότο (βασικό) έφερε τεχνικούς (κι άλλους) απέλυσε ένα κάρο άσχετους (πιο βασικό).
    Αγόρασε (και δεν έφτιαξε) και το περίφημο κιβώτιο που έκανε και τη διαφορά με τη Γιαμάχα.
    Τώρα μια και είμαστε στο Λίβιο να σου πω τι είπε ο ίδιος με τη Ντουκάτι.
    Ξεκίνησε με την ιδέα ότι οι Ρόσση-Γιαμάχα με τα ίδια όπλα είναι ανίκητοι οπότε υπέθεσε ότι κάτι άλλο πρέπει να βρεθεί.
    Πήρε τον πιο έμπυρο πιλότο των μότο τζι πι (Καπιρόσση) και άρχισε τη δουλειά.
    Ο Καπιρόσση πλαισιώθηκε με όλους τους πιλότους που είχαν ανοιχτούς λογαριασμούς με το Ρόσση και δοκιμάστηκαν ένα κάρο άλλοι, μέχρι που ένα πείραμα απέδωσε.
    Ένας γερό αυστραλός κέρδισε το τελευταίο μότο τζι πι της ζωής του.
    Η λύση ήταν πια απλή και λέγονταν Στόνερ.
    Σήμερα ο Στόνερ δεν υπάρχει, ο Σούπο έχει περάσει στο απέναντι στρατόπεδο (και ωιμέ μας ξέρει καλά) άρα η Ντουκάτι πρέπει να βρει πια κάτι άλλο να κάνει.
    Εξακολουθεί όμως να είναι μια ομάδα γεμάτη εφευρετικότητα και πολύ μα πολύ ευέλικτη στη πράξη και στη…σκέψη.
    Αυτά είναι τα γεγονότα.

    Υγ
    Η χόντα σε επίπεδο αγώνων δεν είναι καν η σκιά του εαυτού της.
    Οι εποχές που τα έπαιρνε ΟΛΑ έχουν περάσει.
    Δεν είναι τυχαίο ότι η Γιαμάχα καθάρισε και το WSBK.

  6. #36
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
    Από την άλλη, όποιον και να χάσει δεν της στοιχίζει. Τα Honda είναι φτιαγμένα να μπορούν να τα πηγαίνουν όλοι και αυτό είναι κάτι για το οποίο υπερηφανεύεται η Honda. Έχετε δει κανέναν να έχει καταφέρει κάνα δύο πραγματάκια αλλού, να πηγαίνει στη Honda και να χαντακώνεται;
    Όχι, ούτε και θα δείτε ποτέ.
    Αν και τα είπε ο MG παραπάνω, το οτι η Honda είναι περήφανη που έκανε αέρα στα @@ του Rossi τόσα χρόνια δεν μπορείς να το πεις...
    Για τον ένα που ψάχνεις που είχε καταφέρει καναδυο πραγματάκια αλλού και χαντακώθηκε, θα σου πω. Max Biaggi που έκλεισε και την καριέρα του στα GP με την Honda.

    Εκτός και θεωρείς οτι ο Biaggi δεν ήταν οδηγός που μπορούσε να σηκώσει κούπα χαλαρά.

    Όσον αφορά τις ικανότητες εξέλιξης του Rossi που αναφέρεις έχω κάποιες ενστάσεις. Ασχετα με το ότι κατάφερε να "φτιάξει" μια Μ1 που κέρδιζε στον 1ο της αγώνα, δεν το λέω εγώ αλλά ο Burgess. Ο ίδιος έχει πει οτι η δουλειά του μηχανικού αφορά το να μπορεί να δίνει λύσεις στα προβλήματα που τους μεταφέρει ο αναβάτης.
    Αλλωστε και με το RCV211 το ίδιο είχε συμβεί. Οι μυστικές δοκιμές από Ιάπωνες αναβάτες δεν φανέρωσαν κανένα πρόβλημα, λόγω αβρότητας και σεβασμού προς την εταιρία. Μέχρι που το οδήγησε στην ιαπωνία ο Ρόσσι και είπε το περίφημο "What the fuck is this?". Και κάπως έτσι (ξανα)φτιάχτηκε το RCV απ΄την αρχή σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού του.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  7. #37
    Φίλε MG-Ktinos συμφωνώ σχεδόν με όλα έχεις γράψει και ας είναι υποθέσεις! Αλλά μετά απο 3 σελίδες thread μου έμεινε μια απορία...
    Γιατί o Rossi με δυο σ και η? Ρόσση? Ελληνόπουλο ο υπέρτατος ή τον ελληνοποίησες για κάποιο λόγο?

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123

Παρόμοια θέματα

  1. ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΞΕΔΡΑ ΠΛΗΜΜΥΡΙΖΕΙ
    από blueblack στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 809
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2007, 14:48
  2. ΝΕΑ & ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 2007 !!!
    από nktR στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2006, 13:16
  3. Ποιός θα πάρει το πρωτάθλημα του χωριού;
    από Gandalf dr685sm στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2005, 18:38
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 17/04/2005, 16:43
  5. Πιος θα παρει το πρωταθλημα στα MotoGP
    από anco στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 33
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 14:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF