Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 14 από 14

Θέμα: Motul 300v

  1. #1

    Motul 300v

    Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;

  2. #2
    what goes around.....
    Εγγραφή
    21/03/2009
    Μηνύματα
    69

    Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
    Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;

    παντως εγω στο ktm τα αλλαζα καθε 5000 χλμ!και ο κατασκευαστης λεει 100 ωρες η 8000 χλμ !

    τωρα τι να σου πω σε καθε φορουμ υπαρχουν κ καποιοι π πετανε μαλακιες!!

  3. #3

    Re: Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisam


    τωρα τι να σου πω σε καθε φορουμ υπαρχουν κ καποιοι π πετανε μαλακιες!!




    300V 4T Factory Line 10W40
    10W40

    Application: Racing Engine lubricants (ακομα και στον κωδικο του γραφει RACING)
    Engine Type: 4-Stroke
    Quality: 100% Synthetic
    Product Range: Motorcycle
    Viscosity: 10W40





    RACING. Εντελώς εξειδικευμένης χρήσης λάδια, ανύπαρκτης χρησιμότητας στην καθημερινη χρήση.
    Μπορούν να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά, καθώς δεν περιέχουν αντιοξειδωτικά, και καθαριστικά πρόσθετα, και έχουν εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής.




    εχεις δικιο Sakisam
    ολο και καποιος θα γραψει την μαλακια του,ειδικα οταν εχει και αποψη...
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  4. #4

    Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
    Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;




    μη με παρεις βεβαια και πολυ στα σοβαρα μιας και ειμαι απο τους "μαλακες" που ΔΕΝ χρησιμοποιουν εδω και 34 χρονια RACING λαδια σε μηχανες κανονικης χρησης.
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  5. #5
    το χρησιμοποιουσα για 5 χρονια σε Fazer (fzs600) που του εκανα καθημερινη χρηση και ταξιδια με αλλαγες κάθε 5.000km.
    μετα απο 70.000km δεν εκαιγε σταγονα δεν αντιμετωπισα το παραμικρο προβλημα και ο κινητηρας δουλευε ρολοι και οι στις αλλαγεσ ταχυτητας ήταν αρκετα μαλακο... (σιγουρα υπάρχουν και άλλα καλα λαδια που θα κανουν ακριβως τα ίδια πραγματα)
    αυτα απο εμενα χώρις να το εχω ψαξει περισσοτερο...

    μαλακας ή οχι δεν ξερω θα μας πουνε οι επιστήμονες... (τωρα γιατι μπορει να χαρακτηριστει καποιος μαλακας επειδή βαζει ή δεν βαζει καποιο λαδι στην μηχανη του ειναι αλλη ιστορια...)

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
    μαλακας ή οχι δεν ξερω θα μας πουνε οι επιστήμονες... (τωρα γιατι μπορει να χαρακτηριστει καποιος μαλακας επειδή βαζει ή δεν βαζει καποιο λαδι στην μηχανη του ειναι αλλη ιστορια...)

  7. #7
    Και εγώ αυτά βάζω εδω και χρόνια και δεν έχω πρόβλημα.
    Η motul λέει τα παρακάτω , λίγα αγγλικά αν ξέρεις βγάζεις μια άκρη τώρα ο καθένας έχει την γνώμη του.
    Πρόβλημα δεν θα έχεις , δοκιμάζεις και βλέπεις πια λάδια σου ταιριάζουν.
    Εγώ ας πούμε έβαλα τα torco και τα πέταξα μετά από 1000 χλμ.
    Αυτο δεν λεει κατι απλα ειναι τι στρωνει στο καθε μηχανακι



    300 V 4T Factory Line
    10W-40
    Racing lubricant for race bikes
    100% Synthetic – Double Ester

    TYPE OF USE
    Race bikes fitted with high performance 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch,
    race engines, qualifying engines running at high temperature, over a wide rpm range : speed bikes,
    SuperSport, SuperBike, endurance, uphill races, dirt bikes, MX, enduro, trial…
    Other uses : street bikes, scooters, ATV, mopeds fitted with catalytic converters.
    PERFORMANCE
    STANDARDS Above existing standards
    Wet clutch compatibility checked on JASO T904 test.
    Reference team Alstare World SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki World MX
    Extra engine power up to 3% : Double Ester technology. Tribologic tests performed put in evidence low
    traction coefficient of chosen polymer and complex Esters. Low traction coefficient reduces engine
    internal friction and then increase power output.
    Engine protection : 0% shear loss on Bosch test ASTM D6278
    Gearbox protection : shear resistance improved by 66% on KRL 20 hours tests (CEC L-45-A-99) – test
    originally set up for gearbox lubricants, 10 times more severe than Bosch test.
    Extra power at the rear wheel : Wet clutch lock up improvement.
    Better rev raising, better engine response, maximum engine power.
    RECOMMENDATIONS
    Oil change: According to your own use.
    Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.
    PROPERTIES
    Colour Visual Yellow / Green Fluo
    Viscosity grade SAE J 300 10W-40
    Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.860
    Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 82.3 mm²/s
    Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.13 mm²/s
    Viscosity index ASTM D2270 160
    Pour point ASTM D97 -42°C / - 43°F
    Flash point ASTM D92 240°C / 464°F
    TBN ASTM D 2896 8.3 mg KOH/g
    Dankannn

    CBR 600F THE BEST

  8. #8
    what goes around.....
    Εγγραφή
    21/03/2009
    Μηνύματα
    69

    Re: Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού
    μη με παρεις βεβαια και πολυ στα σοβαρα μιας και ειμαι απο τους "μαλακες" που ΔΕΝ χρησιμοποιουν εδω και 34 χρονια RACING λαδια σε μηχανες κανονικης χρησης.
    απ τη στιγμη π εδω κ ενα μηνα καθεσαι και ασχολεισαι με οτι μνμ παιζει στο φορουμ σ αυτη την ηλικια δεν σε παιρνω κ πολυ σοβαρα!


    απ την αλλη αυτο το λαδι κανει ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ

    τωρα καποιοι αν θελουν ας το χρησημοποιουν για τηγανισμα και μονο!

    αφου μετα απο 34 χρονια ακομα δεν ξερεις δεν προκειτε παντως!

  9. #9
    ειπα να μη σε γραψω στ'αρχιδια μου,αλλα αλλαξα γνωμη.

    σορυ
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  10. #10
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Re: Re: Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisam
    απ τη στιγμη π εδω κ ενα μηνα καθεσαι και ασχολεισαι με οτι μνμ παιζει στο φορουμ σ αυτη την ηλικια δεν σε παιρνω κ πολυ σοβαρα!


    απ την αλλη αυτο το λαδι κανει ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ

    τωρα καποιοι αν θελουν ας το χρησημοποιουν για τηγανισμα και μονο!

    αφου μετα απο 34 χρονια ακομα δεν ξερεις δεν προκειτε παντως!
    Α TDM έχεις...

    Θανάση; Έχει καθόλου χώρο;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #11

    Re: Re: Re: Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
    Α TDM έχεις...

    Θανάση; Έχει καθόλου χώρο;

    2 μικρα τα εχω ρε Νικολα,τι να σου κανουν και δαυτα??

    εγω προτεινω να πας τα ποστ στον Καιαδα και δωσε στον φιλο το λινκ με τις "λαδολογιες".
    να κοιτας εκει που θες να
    πας,αλλοιως θα πας εκει που
    κοιτας....

  12. #12
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787

    Re: Re: Re: Re: Re: Motul 300v

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού
    2 μικρα τα εχω ρε Νικολα,τι να σου κανουν και δαυτα??

    εγω προτεινω να πας τα ποστ στον Καιαδα και δωσε στον φιλο το λινκ με τις "λαδολογιες".
    Δεν σφάζω τίποτα το 2012.. ερχεται το τέλος έτσι κι αλλιώς..


    Λαδολογίες - Γιατί δεν είμαστε από την Καλαμάτα.

    Αν δεν καταλάβεις κάτι, στείλε ΠΜ στον oldman να σε τα εξηγήσει καλύτερα.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  13. #13
    Οκ παω για Mobil 1 (μοτοσικλετας) για να "αισθανομαι" καλυτερα.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.570
    τα αγωνιστικα λαδια δεν περιεχουν προσθετα αντιοξειδωτικα και καθαριστικα οποτε αλλοιωνονται με το περασμα του χρονου και δεν καθαριζουν τον κινητηρα απο καταλοιπα οπως ενα πολιτικο λαδι
    γραφουν 100 ωρες ή 8000 χλμ αλλα δεν μορουν να παραμεινουν στον κινητηρα για μηνες ή και ενα χρονο όπως τα κανονικα

Παρόμοια θέματα

  1. Λαδια Motul 300V 15w-50 4T σε παπι
    από Σπυρος στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 28/04/2013, 18:05
  2. motul 5100 η 300v για 600rr
    από o teos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/11/2010, 00:22
  3. αντοχη των motul 300v
    από cbanthropos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 18/04/2006, 18:50
  4. Motul 300V
    από sporky στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2004, 15:15
  5. 300v vs 5100
    από alex14 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2003, 16:07

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF