Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;
Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;
Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;
παντως εγω στο ktm τα αλλαζα καθε 5000 χλμ!και ο κατασκευαστης λεει 100 ωρες η 8000 χλμ !
τωρα τι να σου πω σε καθε φορουμ υπαρχουν κ καποιοι π πετανε μαλακιες!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisam
τωρα τι να σου πω σε καθε φορουμ υπαρχουν κ καποιοι π πετανε μαλακιες!!
300V 4T Factory Line 10W40
10W40
Application: Racing Engine lubricants (ακομα και στον κωδικο του γραφει RACING)
Engine Type: 4-Stroke
Quality: 100% Synthetic
Product Range: Motorcycle
Viscosity: 10W40
RACING. Εντελώς εξειδικευμένης χρήσης λάδια, ανύπαρκτης χρησιμότητας στην καθημερινη χρήση.
Μπορούν να κάνουν ανεπανόρθωτη ζημιά, καθώς δεν περιέχουν αντιοξειδωτικά, και καθαριστικά πρόσθετα, και έχουν εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής.
εχεις δικιο Sakisam
ολο και καποιος θα γραψει την μαλακια του,ειδικα οταν εχει και αποψη...![]()
να κοιτας εκει που θες να
πας,αλλοιως θα πας εκει που
κοιτας....
Αρχικά δημιουργήθηκε από ioannou_b
Διαβαζω σε διαφορα φορουμ οτι το συγκεκριμενο λαδι ειναι για 1000χιλ. γιατι προοριζεται για αγωνιστικη χρηση μη περιεχοντας τα προσθετα που περιεχουν πιο νορμαλ λαδια για καθημερινη χρηση. Εχει κανεις καποια αποψη να με διαφωτισει;
μη με παρεις βεβαια και πολυ στα σοβαρα μιας και ειμαι απο τους "μαλακες" που ΔΕΝ χρησιμοποιουν εδω και 34 χρονια RACING λαδια σε μηχανες κανονικης χρησης.
να κοιτας εκει που θες να
πας,αλλοιως θα πας εκει που
κοιτας....
το χρησιμοποιουσα για 5 χρονια σε Fazer (fzs600) που του εκανα καθημερινη χρηση και ταξιδια με αλλαγες κάθε 5.000km.
μετα απο 70.000km δεν εκαιγε σταγονα δεν αντιμετωπισα το παραμικρο προβλημα και ο κινητηρας δουλευε ρολοι και οι στις αλλαγεσ ταχυτητας ήταν αρκετα μαλακο... (σιγουρα υπάρχουν και άλλα καλα λαδια που θα κανουν ακριβως τα ίδια πραγματα)
αυτα απο εμενα χώρις να το εχω ψαξει περισσοτερο...
μαλακας ή οχι δεν ξερω θα μας πουνε οι επιστήμονες... (τωρα γιατι μπορει να χαρακτηριστει καποιος μαλακας επειδή βαζει ή δεν βαζει καποιο λαδι στην μηχανη του ειναι αλλη ιστορια...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από simeon
μαλακας ή οχι δεν ξερω θα μας πουνε οι επιστήμονες... (τωρα γιατι μπορει να χαρακτηριστει καποιος μαλακας επειδή βαζει ή δεν βαζει καποιο λαδι στην μηχανη του ειναι αλλη ιστορια...)![]()
Και εγώ αυτά βάζω εδω και χρόνια και δεν έχω πρόβλημα.
Η motul λέει τα παρακάτω , λίγα αγγλικά αν ξέρεις βγάζεις μια άκρη τώρα ο καθένας έχει την γνώμη του.
Πρόβλημα δεν θα έχεις , δοκιμάζεις και βλέπεις πια λάδια σου ταιριάζουν.
Εγώ ας πούμε έβαλα τα torco και τα πέταξα μετά από 1000 χλμ.
Αυτο δεν λεει κατι απλα ειναι τι στρωνει στο καθε μηχανακι
300 V 4T Factory Line
10W-40
Racing lubricant for race bikes
100% Synthetic – Double Ester
TYPE OF USE
Race bikes fitted with high performance 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch,
race engines, qualifying engines running at high temperature, over a wide rpm range : speed bikes,
SuperSport, SuperBike, endurance, uphill races, dirt bikes, MX, enduro, trial…
Other uses : street bikes, scooters, ATV, mopeds fitted with catalytic converters.
PERFORMANCE
STANDARDS Above existing standards
Wet clutch compatibility checked on JASO T904 test.
Reference team Alstare World SuperSport, National Moto Endurance, Suzuki World MX
Extra engine power up to 3% : Double Ester technology. Tribologic tests performed put in evidence low
traction coefficient of chosen polymer and complex Esters. Low traction coefficient reduces engine
internal friction and then increase power output.
Engine protection : 0% shear loss on Bosch test ASTM D6278
Gearbox protection : shear resistance improved by 66% on KRL 20 hours tests (CEC L-45-A-99) – test
originally set up for gearbox lubricants, 10 times more severe than Bosch test.
Extra power at the rear wheel : Wet clutch lock up improvement.
Better rev raising, better engine response, maximum engine power.
RECOMMENDATIONS
Oil change: According to your own use.
Can be mixed with synthetic or mineral lubricants.
PROPERTIES
Colour Visual Yellow / Green Fluo
Viscosity grade SAE J 300 10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.860
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 82.3 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.13 mm²/s
Viscosity index ASTM D2270 160
Pour point ASTM D97 -42°C / - 43°F
Flash point ASTM D92 240°C / 464°F
TBN ASTM D 2896 8.3 mg KOH/g
Dankannn
CBR 600F THE BEST
απ τη στιγμη π εδω κ ενα μηνα καθεσαι και ασχολεισαι με οτι μνμ παιζει στο φορουμ σ αυτη την ηλικια δεν σε παιρνω κ πολυ σοβαρα!Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού
μη με παρεις βεβαια και πολυ στα σοβαρα μιας και ειμαι απο τους "μαλακες" που ΔΕΝ χρησιμοποιουν εδω και 34 χρονια RACING λαδια σε μηχανες κανονικης χρησης.
απ την αλλη αυτο το λαδι κανει ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
τωρα καποιοι αν θελουν ας το χρησημοποιουν για τηγανισμα και μονο!
αφου μετα απο 34 χρονια ακομα δεν ξερεις δεν προκειτε παντως!
ειπα να μη σε γραψω στ'αρχιδια μου,αλλα αλλαξα γνωμη.
σορυ![]()
να κοιτας εκει που θες να
πας,αλλοιως θα πας εκει που
κοιτας....
Α TDM έχεις...Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisam
απ τη στιγμη π εδω κ ενα μηνα καθεσαι και ασχολεισαι με οτι μνμ παιζει στο φορουμ σ αυτη την ηλικια δεν σε παιρνω κ πολυ σοβαρα!
απ την αλλη αυτο το λαδι κανει ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ
τωρα καποιοι αν θελουν ας το χρησημοποιουν για τηγανισμα και μονο!
αφου μετα απο 34 χρονια ακομα δεν ξερεις δεν προκειτε παντως!
Θανάση; Έχει καθόλου χώρο;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Α TDM έχεις...
Θανάση; Έχει καθόλου χώρο;
2 μικρα τα εχω ρε Νικολα,τι να σου κανουν και δαυτα??![]()
![]()
εγω προτεινω να πας τα ποστ στον Καιαδα και δωσε στον φιλο το λινκ με τις "λαδολογιες".
να κοιτας εκει που θες να
πας,αλλοιως θα πας εκει που
κοιτας....
Δεν σφάζω τίποτα το 2012.. ερχεται το τέλος έτσι κι αλλιώς..Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού
2 μικρα τα εχω ρε Νικολα,τι να σου κανουν και δαυτα??![]()
![]()
εγω προτεινω να πας τα ποστ στον Καιαδα και δωσε στον φιλο το λινκ με τις "λαδολογιες".
Λαδολογίες - Γιατί δεν είμαστε από την Καλαμάτα.
Αν δεν καταλάβεις κάτι, στείλε ΠΜ στον oldman να σε τα εξηγήσει καλύτερα.
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Οκ παω για Mobil 1 (μοτοσικλετας) για να "αισθανομαι" καλυτερα.
τα αγωνιστικα λαδια δεν περιεχουν προσθετα αντιοξειδωτικα και καθαριστικα οποτε αλλοιωνονται με το περασμα του χρονου και δεν καθαριζουν τον κινητηρα απο καταλοιπα οπως ενα πολιτικο λαδι
γραφουν 100 ωρες ή 8000 χλμ αλλα δεν μορουν να παραμεινουν στον κινητηρα για μηνες ή και ενα χρονο όπως τα κανονικα