Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: husqvarna απορια...

  1. #16
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
    Στουμπ για οφφ ενδιαφερομαι.για αυτο που έβαλα πιο πάνω.αλλα γράφει σμρ και έχει οφφαδικα ζαντολαστιχα..

    Εχεις θεμα.....


    Με αναρτησεις μπρος - πισω ( ποιο σκληρες ... δεν θα βρεις ποτε σωστο σεταρισμα για χωμα.....)

    αλλα βασικα και ποιο κοντες σε υψος αρα και σε συνολο η μοτο ολοκληρη ( με οτι σημαινει αυτο εαν κανεις απαιτητικη βολτα με μεγαλες ανωμαλιες του εδαφους.....)

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
    οχι τπτ...

    νομιζα οτι ειχες μιλησει με καποιον απο λυγουριο που εκανε ανταλλαγη...

    λες να το "γυρισεις" και συ?

    Έτσι λέω ρε συ αλλα είμαι μπερδεμενος και έχω χάσει πολλα επεισόδια με τα χωματινα.
    Βασικά ψάχνω για τετραχρονο 250 αλλα προχτές έκανα βόλτα το ΤΕ 450 και μετα έψαχνα τρύπα να τον βάλω...
    Αλλα ξέρω ότι δεν είναι ότι καλύτερο τόσο δυνατό αργαλειο για αρχή...
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  3. #18
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Το νου σου....


    Το μηχανακι εχει εξτρα μαρσπιεδες για συνεπιβατη .....

    Και αρκετα μεγαλο τριψιμο στην εξατμιση που γινετε μονο απο συνεπιβατες ( πιεζουν το number plate )


    Και σχεδον καθολου γδαρσιματα απο εκτος δρομου διαδρομες που σημαινει

    οτι το συγκεκριμενο μηχανακι εχει φαει πολυ ασφαλτο ( με οτι συνεπεια εχει αυτο για αυτου του ειδους τα μηχανακια...)

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Το νου σου....


    Το μηχανακι εχει εξτρα μαρσπιεδες για συνεπιβατη .....

    Και αρκετα μεγαλο τριψιμο στην εξατμιση που γινετε μονο απο συνεπιβατες ( πιεζουν το number plate )


    Και σχεδον καθολου γδαρσιματα απο εκτος δρομου διαδρομες που σημαινει

    οτι το συγκεκριμενο μηχανακι εχει φαει πολυ ασφαλτο ( με οτι συνεπεια εχει αυτο για αυτου του ειδους τα μηχανακια...)
    Ωραίος τα έχω προσέξει κι εγω αυτα.άρα τελικά είναι σμρ και οφφ λαστιχιες και όχι ΤΕ με αυτοκόλλητα σμρ!!!
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  5. #20
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
    Ωραίος τα έχω προσέξει κι εγω αυτα.άρα τελικά είναι σμρ και οφφ λαστιχιες και όχι ΤΕ με αυτοκόλλητα σμρ!!!

    Δε ξερω...!!

  6. #21
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082
    Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
    Δε ξερω...!!
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  7. #22
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    ο ιδιοκτήτης τι σου λέει;

  8. #23
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Θα μπλέξεις άσχημα . Θα σου πρότεινα να πάρεις έτοιμο μηχανάκι για χώμα και να αφήσεις τις μετατροπές.
    Είναι πιο δύσκολο απο ότι φαίνεται .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
    τι διαφορα εχει το TE 450 απο το SMR 450???
    Δηλαδης αν παρουμε ενα σμρ και του βαλουμε τροχους απο το τε γινετε εντουρο ή εχει διαφορες στο πλαισιο?????
    1)Αν παρεις χασκυ παρε το ψεκαστο, εχει πολλες βελτιωσεις στα σημεια σε σχεση με το καρμπυρατερατο, και πλεον με τα $ της αγγελιας που παρεθεσες θα πρεπει να βρισκεις καποιο. Αυτο της αγγελιας ειναι με καρμπ.

    2)Ολα τα ΤΕ και SMR πλην των 610 και 630 εχουν αηδιαστικα κοντα κιβωτια. Σαν να λεμε 1η-6η = 1η-3η σε αλλη μηχανη. Αυτο τα καθιστα πολυ δυσχρηστα σε καθημερινη χρηση. Με αλλα λογια αν θες το 450 για εντουρο, τοτε στο δρομο για το βουνο θα πηγαινεις με 60 για να μη σου πεσουν τα σφραγισματα. Εκτος αν αλλαζεις γραναζια.

    3)Δεν γνωριζω αν οι σκελετοι ειναι ιδιας γεωμετριας (υποθετω ειναι ακριβως οι ιδιοι), αλλα γενικα οι μετατροπες SM σε Enduro και ταναπαλιν σε τετοια μηχανακια δουλευουν μια χαρα, πλεκεις τα στεφανια που θες και τελειωσες. Στην χειροτερη να καταληξεις με πολυ δυνατο φρενο μπροστα, αλλα δεν εγινε και τιποτα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082

    Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    1)Αν παρεις χασκυ παρε το ψεκαστο, εχει πολλες βελτιωσεις στα σημεια σε σχεση με το καρμπυρατερατο, και πλεον με τα $ της αγγελιας που παρεθεσες θα πρεπει να βρισκεις καποιο. Αυτο της αγγελιας ειναι με καρμπ.

    2)Ολα τα ΤΕ και SMR πλην των 610 και 630 εχουν αηδιαστικα κοντα κιβωτια. Σαν να λεμε 1η-6η = 1η-3η σε αλλη μηχανη. Αυτο τα καθιστα πολυ δυσχρηστα σε καθημερινη χρηση. Με αλλα λογια αν θες το 450 για εντουρο, τοτε στο δρομο για το βουνο θα πηγαινεις με 60 για να μη σου πεσουν τα σφραγισματα. Εκτος αν αλλαζεις γραναζια.

    3)Δεν γνωριζω αν οι σκελετοι ειναι ιδιας γεωμετριας (υποθετω ειναι ακριβως οι ιδιοι), αλλα γενικα οι μετατροπες SM σε Enduro και ταναπαλιν σε τετοια μηχανακια δουλευουν μια χαρα, πλεκεις τα στεφανια που θες και τελειωσες. Στην χειροτερη να καταληξεις με πολυ δυνατο φρενο μπροστα, αλλα δεν εγινε και τιποτα.
    το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
    και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
    χοντα
    κτμ
    χασκυ
    απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
    ευχαριστω για τις απαντησεις!!!
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  11. #26
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830

    Re: Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
    το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
    και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
    χοντα
    κτμ
    χασκυ
    απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
    ευχαριστω για τις απαντησεις!!!

    Mη κοιτάς για 250 4Τ γενικά, λέω εγώ.

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
    το ψεκαστο απο ποια χρονια και πανω το βγαζει ?
    και γενικα αν μπορει καποιος να μου πει απο καθε μαρκα
    χοντα
    κτμ
    χασκυ
    απο ποια χρονια και πανω να κοιταζω για 250 4Τ
    ευχαριστω για τις απαντησεις!!!
    Ολη η σειρα 'ψεκαστηκε' απο τα μοντελα 2007 και μετα, συμπεριλαμβανομενου.
    Πριν σου πουνε οι χωματινοι που τα ξερουν και καλλιτερα τι μηχανη να κοιταξεις, πες για τι χρηση την θελεις.

    Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.

    Αν ψαχνεις για κατι που θα δουλεψεις και στο δρομο, τοτε περιοριζεσαι μεταξυ αλλων και απο τα κιβωτια. Απο την σειρα χασκυ και σε καλα χρηματα μιλαμε απαραιτητα για ΤΕ610ie το οποιο διαθετει το πιο λειτουργικο κιβωτιο στην αγορα και πιανει απο μονοπατι μεχρι εθνικη. Για να καταλαβεις, το DRZ για παραδειγμα εχει ευρος σχεσεων 1η με τελευταια γυρω στο 2.65. Με στανταρντ γραναζωμα που ειναι μια χαρα για χωμα, το sweet spot στο δρομο ειναι στα 80 κοντερισια. Απο κει και πανω τριζει και κουραζει. Και με 110-120 θα πας, η μηχανη δε θα παθει τιποτα αλλα ειναι μαζοχισμος. Τα πολεμικα TE εχουν ευρος 2.45 το οποιο απλα δεν παιζει για χρηση δρομου. Το 610 εχει περιπου 3.45. Αυτο απλα γαμει. Το ΚΤΜ 690 ειναι στα 2.85 οπως και το xr650r. Κατι τετοιο επαρκει, αλλα θελεις κι αλλο. Απο τα πιο πολεμικα τετραχρονα τα ΚΤΜ Exc 400+ εχουν ωραια κιβωτια για μικτη χρηση κι απο τα γιαπωνεζικα το WR450F.

    Συνεπως, η γνωμη μου ειναι οτι αν θες κατι αποκλειστικα για βουνο παιρνεις διχρονο.
    Αν θελεις 'καθημερινο' μηχανακι τοτε:

    για ημι-πολεμικα κοιτας σε
    ΚΤΜ exc 400+
    BMW G450 (ωραιο ευρυ κιβωτιο, δεν γνωριζω απο αξιοπιστια εμενα μ'αρεσει παντως)
    WR400F -426 -450

    για πιο πολιτικες καταστασεις
    DRZ
    610
    690
    XR650R
    XR400
    TTR600
    WR250R (γαματο 4Τ 250ρι αλλα ακριβο). Βρισκεις ομως σε καλλιτερη τιμη το Χ και του βαζεις (απροβληματιστα) χωματινα στεφανια.

    Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει.


    ΥΓ
    Θα ηταν ενδιαφερον κατοχος ΚΤΜ 300 να μας πει τι προοπτικες εχει το εν λογω διτροχο για ημι-καθημερινη χρηση. Ως πολεμικο οχημα πασχει απο κοντο κιβωτιο (εντιτ οχι και τοσο, στο 2.7) και ως διχρονο απο υψηλη καταναλωση, αλλα απο την αλλη δεν εχει κραδασμους και εχει γεματη ροπη. Μπορει καποιος να κανει με τετοιο καμια 100ρια χιλιομετρα για παραδειγμα, μεχρι να μπει στο χωμα, και αν ναι με τι ταχυτητα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της 7gibernau
    Εγγραφή
    24/06/2010
    Μηνύματα
    1.082

    Re: Re: Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Ολη η σειρα 'ψεκαστηκε' απο τα μοντελα 2007 και μετα, συμπεριλαμβανομενου.
    Πριν σου πουνε οι χωματινοι που τα ξερουν και καλλιτερα τι μηχανη να κοιταξεις, πες για τι χρηση την θελεις.

    Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.

    Αν ψαχνεις για κατι που θα δουλεψεις και στο δρομο, τοτε περιοριζεσαι μεταξυ αλλων και απο τα κιβωτια. Απο την σειρα χασκυ και σε καλα χρηματα μιλαμε απαραιτητα για ΤΕ610ie το οποιο διαθετει το πιο λειτουργικο κιβωτιο στην αγορα και πιανει απο μονοπατι μεχρι εθνικη. Για να καταλαβεις, το DRZ για παραδειγμα εχει ευρος σχεσεων 1η με τελευταια γυρω στο 2.65. Με στανταρντ γραναζωμα που ειναι μια χαρα για χωμα, το sweet spot στο δρομο ειναι στα 80 κοντερισια. Απο κει και πανω τριζει και κουραζει. Και με 110-120 θα πας, η μηχανη δε θα παθει τιποτα αλλα ειναι μαζοχισμος. Τα πολεμικα TE εχουν ευρος 2.45 το οποιο απλα δεν παιζει για χρηση δρομου. Το 610 εχει περιπου 3.45. Αυτο απλα γαμει. Το ΚΤΜ 690 ειναι στα 2.85 οπως και το xr650r. Κατι τετοιο επαρκει, αλλα θελεις κι αλλο. Απο τα πιο πολεμικα τετραχρονα τα ΚΤΜ Exc 400+ εχουν ωραια κιβωτια για μικτη χρηση κι απο τα γιαπωνεζικα το WR450F.

    Συνεπως, η γνωμη μου ειναι οτι αν θες κατι αποκλειστικα για βουνο παιρνεις διχρονο.
    Αν θελεις 'καθημερινο' μηχανακι τοτε:

    για ημι-πολεμικα κοιτας σε
    ΚΤΜ exc 400+
    BMW G450 (ωραιο ευρυ κιβωτιο, δεν γνωριζω απο αξιοπιστια εμενα μ'αρεσει παντως)
    WR400F -426 -450

    για πιο πολιτικες καταστασεις
    DRZ
    610
    690
    XR650R
    XR400
    TTR600

    Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει.
    Ωραιος!!καθαρα για βουνο το θελω,αντε 90% βουνο.
    κτμ 300 η gas gas 300??αν παιζει hard kai soft για ροπη και δυναμη ακομα καλητερα ετσι??
    απ οτι εχω ακουσει μεγαλο ρολο παιζει και το βαρος ε?ειδικα για εναν αρχαριο

    αυτο το car.gr το εχω μαθει απ εξω εδω και κανα μηνα......
    παιζει και κανα αλλο σαιτ ετσι με φωτος σαν το καρ????
    Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
    https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604

  14. #29
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079

    Re: Re: Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig

    Αν για παραδειγμα μιλαμε για τρειλερ και μετα βουνο, ενα 2Τ KTM300 ειναι ο,τι καλλιτερο μπορεις να εχεις, ασπαστο, παμφτηνη συντηρηση και πολυ ωραιο γκαζι χωρις να ξεσπαει οπως τα μικροτερα διχρονα. Για τετοια χρηση ολοι ξεκινανε απο σουπερ ντουπερ τετραχρονα και τελικα σε αυτο καταληγουν οταν δουν τι εστι βερυκοκο συντηρησης.
    ..................................
    ..................................
    ................................

    Απο ολα τα παραπανω και αναλογα τα φραγκα και την ευκαιρια, εγω προσωπικα θα επελεγα για πολιτικο χωματινο μεταξυ 610 ψεκαστου, 400-530exc και 690 και για πολεμικο χωματινο μεταξυ 2Τ 300 (κτμ η gas gas) και G450. Προφανως η λιστα δεν ειναι πληρης και σιγουρα κατι θα εχω ξεχασει.
    Κατ αρχάς αυτό που του προτείνεις (EXC 300) είναι απο τα πιο ακατάλληλα μηχανάκια για πρώτο στο χώμα . Γιατί απλά αν ξεκινήσει με αυτό δεν θα μάθει ποτέ να οδηγάει .

    Το 400 - 530 exc f που λές, δεν έχει καμία σχέση με το 690 . Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα, που έχουν φτιαχτεί για 2 τελείως διαφορετικές χρήσεις .

    Φυσικά και τα 2 exc-f είναι καθαρά enduro μηχανάκια . Α και το G450 μπροστά τους είναι απλός ματρακάς.

    Το όλο θέμα με τον φίλο μας 7gibernau είναι τί θέλει να κάνει με το χωμάτινο μηχανάκι .
    Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό και μετά συνεχίζουμε .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  15. #30
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    Re: Re: Re: Re: Re: husqvarna απορια...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
    Κατ αρχάς αυτό που του προτείνεις (EXC 300) είναι απο τα πιο ακατάλληλα μηχανάκια για πρώτο στο χώμα . Γιατί απλά αν ξεκινήσει με αυτό δεν θα μάθει ποτέ να οδηγάει .

    σχετικο αυτο, και εγω απολαμβανω το 950SE χωρις να ξερω να το οδηγαω! Εξισου απολαμβανα το SS που ειχα παλιοτερα, παλι χωρις να ξερω να το οδηγαω. Η γκαβλα ειναι γκαβλα χωρις απαραιτητα να ξερεις να οδηγεις σωστα και να στιβεις κατα τας γραφας.

    Το 400 - 530 exc f που λές, δεν έχει καμία σχέση με το 690 . Είναι 2 τελείως διαφορετικά πράγματα, που έχουν φτιαχτεί για 2 τελείως διαφορετικές χρήσεις .

    σαφως, δεν ειπα το αντιθετο, αλλα πιστευω και δουλευει για μενα το 'φερνω κατι στα μετρα μου'. Απο την αλλη και τα δυο πανε στο δρομο οπως και τα δυο πανε στο χωμα. Προσωπικα, δεν κολλαω στο για τι ειναι κατι φτιαγμενο, αλλα στο τι μπορω να κανω με αυτο.

    Φυσικά και τα 2 exc-f είναι καθαρά enduro μηχανάκια . Α και το G450 μπροστά τους είναι απλός ματρακάς.
    Το όλο θέμα με τον φίλο μας 7gibernau είναι τί θέλει να κάνει με το χωμάτινο μηχανάκι .
    Ας ξεκαθαρίσουμε αυτό και μετά συνεχίζουμε .
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΕΧω Μια Απορια!!!
    από HELLSPIRIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2005, 09:14
  2. Απορια προς κατοχους FAZER 1000
    από Viagra_650 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 21/04/2004, 23:51
  3. Απορία...
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2004, 21:39
  4. Μια απορία...
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/03/2004, 06:14
  5. Sos Τεχνικής Φύσεως Απορία !!!!
    από jimbar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 24/02/2004, 12:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF