Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Θα διαφωνισω όμως με αυτα που γράφω και θα πω ότι ναι θέλει και ένα καλοστημένο μηχανάκι για να κάτσει όλη αυτή η καυλα τον πιτσιρικάδων κάτω...![]()
![]()
![]()
Alvaro Bautista
Andrea Dovizioso
Colin Edwards
Nicky Hayden
Jorge Lorenzo
Dani Pedrosa
Valentino Rossi
Marco Simoncelli
Ben Spies
Casey Stoner
Loris Capirossi
Randy de Puniet
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
Θα διαφωνισω όμως με αυτα που γράφω και θα πω ότι ναι θέλει και ένα καλοστημένο μηχανάκι για να κάτσει όλη αυτή η καυλα τον πιτσιρικάδων κάτω...![]()
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Δεν είναι ακριβώς έτσι ρε ΄συ....Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
+954 αλλά το λάθος του ήταν ότι πήγαν στην βιοτεχνία όταν οι υπόλοιποι δουλεύουν για τις NASA/ESA
Βιοτεχνία που κοιτάζει τους άλλους κατάματα όμως, όταν η Suzuki & Kawasaki πλέκουν σεμεδάκια...
Το 2007 ποιός θα τολμούσε να σκεφτεί οτι θα κέρναγε τόσο πόνο η Ducati τους ιάπωνες?
Νομίζω οτι η Ducati αναγκαστικά έπρεπε να παίρνει μεγάλα ρίσκα προκειμένου να καλύπτει το χάος στο budget του δικού της team και των 2 μεγάλων.
Αν της έβγαινε η εξέλιξη του carbon πλαισίου, θα αποκτούσε ένα σημαντικότατο προβάδισμα σε knowhow καθώς οι ιάπωνες δεν έχουν ασχοληθεί με αυτό το θέμα. Τα RG500 πριν πολλά χρόνια είχαν πλαίσια της Ciba-Geigy και τα Bimota SB8 είναι οτι υπήρχε σε carbon. Το να το κυνηγήσει με αλούμινιο είναι χαμένη υπόθεση, αφού δεν το ξέρει. Το γιατί δεν επιστρέφει άμεσα στο trelis είναι κάτι που προφανώς έχει να κάνει με τις μελλοντικές κινήσεις του εργοστασίου και για τα μηχανάκια παραγωγής που πρέπει να στηρίζονται σε ένα νέο trade mark αντίστοιχο του desmo και του trelis.
Αν τελικά τους κάτσει (που δεν φαίνεται) οι μεγάλοι θα τους κυνηγάνε για κανα δύο χρόνια. Αν όχι τον ήπιαν....
Η ηλικία δεν είναι απόλυτο κριτήριο, στα 32-33 ένας καλός αθλητής μπορεί να έχει αρκετά καλή φυσική κατάσταση για να βγάλει έναν αγώνα σε επίπεδο πρωταθλητή Moto gp. Μηχανάκια οδηγάνε στο κάτω κάτω για μία ώρα.
Σε κριτική που ασκήθηκε στον Rossi για το ότι δεν πάει το Ducati όπως ο Stoner, δήλωσε ότι ο Stoner από το 2008 και μετά πήγαινε με τη νοοτροπία «ή κερδίζω ή πέφτω», κάτι που φυσικά ισχύει. Μπορείτε να σκεφτείτε έναν λόγο να το κάνει κάποιος που στα 32-33 του έχει ήδη γίνει 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής;
Ο Capirossi όμως το 2006 και ενώ ήταν στην ίδια ηλικία, δεν είχε πρόβλημα να το κάνει, αφού ήθελε να αποδείξει στον εαυτό του κυρίως ότι μπορεί να γίνει και αυτός κάποτε παγκόσμιος πρωταθλητής. Κάτι που μπορεί να το είχε καταφέρει κιόλας αν δεν τσακιζόταν το μισό Grid στην Catalunya τότε.
Άρα το θέμα με τον Rossi, δεν είναι καθαρά η ηλικία, αλλά το ότι φτάνοντας σε αυτή την ηλικία, πλέον δεν χρειάζεται να αποδείξει τίποτα σε κανέναν, ούτε καν (το σημαντικότερο) στον ίδιο του τον εαυτό.
Για το αν είναι ο G.O.A.T. (greatest of all times) όπως τον λέει και ο Edwards, δεν έχω ιδέα και στο κάτω κάτω δεν έχει και καμμία σημασία. Από ένα σημείο και μετά, η σύγκριση είναι αδύνατη.
Δεν συγκρίνεις τον Rossi με τον Agostini, όπως δεν συγκρίνεις τον Πελέ me ton Μέσσι. Άλλες εποχές εντελώς.
Το σίγουρο είναι ότι ο Rossi είναι ο καλύτερος που έχουμε δει εμέις. Αν κάποιος έχει δει τον Agostini και θυμάται, ας πει κι αυτός. Εγώ που θυμάμαι από Spencer, Rainey, Swhantz και μετά, αυτό έχω δει. Είναι επίσης αυτός που έβλεπαν οι τωρινοί πρωταθληταράδες και μάθαιναν τι σημαίνει πρωταθλητής.
Για το αν είναι αχώνευτος είτε αυτός είτε οποιοσδήποτε άλλος, ο καθένας μπορεί να συμπαθεί και να αντιπαθεί όποιον θέλει και για οποιονδήποτε λόγο θέλει. Μπορείς ας πούμε να θαυμάζεις την υψηλή ευφυία του Gibernau, την έμφυτη καλοσύνη του Stoner, τον αλτρουισμό του Rossi και τη σεμνότητα του Lorenzo. Το να κρίνεις όμως οδηγικά κάποιον από αυτούς με βάση ποδοσφαιρικά κριτίρια (δεν είναι αυτός που γουστάρω) αποδυναμώνει την άποψή σου.
Όσο για το τι θα γινόταν αν είχε ο Rossi το RCV του Stoner, νομίζω ότι πάλι θα έχανε το πρωτάθλημα.
Η γνώμη μου είναι ότι οι Stoner και Lorenzo (μόνο αυτοί οι δύο, ισάξιοι αλλά εντελώς διαφορετικοί) βρίσκονται μισό κλικ παραπάνω από τον Rossi και ότι θα μπορούσε να τους κερδίσει μόνο αν το Ducati υπερτερούσε έστω και ελάχιστα σε έναν οποιοδήποτε τομέα.
Πρόσεχε τι εύχεσαι, γιατί κάποτε μπορεί και να συμβεί!
Δεν θα διαφωνήσω, αν και θα είχαμε σπουδαίες μάχες και όχι τον περίπατο που έκανε φέτος ο Stoner.Αρχικά δημιουργήθηκε από fkol k4
Όσο για το τι θα γινόταν αν είχε ο Rossi το RCV του Stoner, νομίζω ότι πάλι θα έχανε το πρωτάθλημα.
Η γνώμη μου είναι ότι οι Stoner και Lorenzo (μόνο αυτοί οι δύο, ισάξιοι αλλά εντελώς διαφορετικοί) βρίσκονται μισό κλικ παραπάνω από τον Rossi και ότι θα μπορούσε να τους κερδίσει μόνο αν το Ducati υπερτερούσε έστω και ελάχιστα σε έναν οποιοδήποτε τομέα.
Oi Stoner-Lorenzo-Rossi και ο Simoncelli είναι (ήταν) και οι μόνοι που είναι killers στο grid. Οι υπόλοιποι αναβάτες άσχετα με τους τόνους ταλέντου που σίγουρα έχουν, είναι ένα σκαλί (οχι κλικ) κάτω από προαναφερόμενους. Ο Rossi ίσως να είναι πλέον ένα κλικ κάτω, αλλά όχι έλλειψης κάποιου βασικού στοιχείου που κάνει έναν πρωταθλητή, αλλά κινήτρου όπως είπες.
Η ηλικία δεν είναι τόσο σημαντικός παράγοντας, αν μιλάμε για αναβάτες που βγαίνουν μία φορά στα 10-20-30 χρόνια. Ο Doohan ξεκίνησε να μαζεύει πρωταθλήματα σ΄αυτή την ηλικία.
Alvaro, Suzuki και τα μυαλά στα κάγκελα ρε![]()
Stoner θα έλεγα γιατί δεν πιανόταν φέτος αλλά δεν μου προκάλεσε και καμία συγκίνηση,
όχι όσο ο Bauista που τερμάτιζε μπροστά απο Rossi και Hayden με σουζιλίκια , όχι όσο
ο Marco που δεν μάσαγε τίποτα και ήταν τέρμα γκάζι παντού.![]()
Kαι τα μηχανάκια στήνονται από μόνα τους, όπως νοιώθει ο κάθε μηχανικός ε;Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
![]()
Ποτε θα καταλάβετε ότι το πρόβλημα δεν είναι το ντουκατι.
Το πρόβλημα είναι καθαρά η ηλικία του...τα 32 στα 33 είναι πολλα...
Σε ένα άθλημα που η ηλικία παίζει μεγάλο ρόλο,μεγαλητερο απο την εμπειρία...
Θα διαφωνισω όμως με αυτα που γράφω και θα πω ότι ναι θέλει και ένα καλοστημένο μηχανάκι για να κάτσει όλη αυτή η καυλα τον πιτσιρικάδων κάτω...![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από 7gibernau
...
Θα διαφωνισω όμως με αυτα που γράφω.......![]()
![]()
μλκ κλαιω!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
ωραιο αρθρο...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Οποιος δεν βαριέται ας ρίξει μια ματιά εδω, να δεί οτι και ο Rossi ακόμα το εχει παραδεχτεί.
http://cyclenews.coverleaf.com/cycle...Id=131581#pg55
![]()
![]()
Oxi,ειπε κανεις το αντιθετο?Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Kαι τα μηχανάκια στήνονται από μόνα τους, όπως νοιώθει ο κάθε μηχανικός ε;
ακομα και τα 22χρονα εχουν τις γνωσεις και την εμπειρια να μεταφερουν πληροφορεις για το στησιμο της μηχανης αν εννοεις αυτο...
το γελιο ειναι οτι οταν εσκασε η μεταγραφη του ροσσι στη ντουκατι ειχε βγει ο burgess και ειχε πει οτι θελουν μονο 2 λεπτα για να την φερουν στα μετρα του βαλεντινου...
τι ειχαμε στο τελος της σεζον ομως?????
![]()
Πωλείται Ποδηλατο commencal supernormal 2 29"
https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=153604
Και εγώ που είμαι φαν της Ducati θα σε παραπέμψω εδώ σχετικά με το πλαίσιο στην GP12:
Πιστεύουμε ότι ένα σασί βασισμένο στην κινητήρα είναι μία καλή ιδέα γενικά, αλλά πιστεύουμε πως στο πρωτάθλημα του Moto GP υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί που μας ωθούν στην επιλογή που κάναμε.
Ο πρώτος είναι τα ελαστικά: είναι πολύ καλά από τεχνικής πλευράς. Είναι απίστευτο να μπορείς να δημιουργήσεις ένα ελαστικό που με το απίστευτο επίπεδο αυτής της μοτοσικλέτας και αυτούς τους αναβάτες και με το ποσό ενέργειας που μπορούν να κουβαλάνε, ειδικά στο εμπρός ελαστικό. Είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι οι αναβάτες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τον ταχύτερο γύρο τους στον τελευταίο γύρο του αγώνα. Αλλά για να φτάσεις σε αυτό το αποτέλεσμα, αυτό το είδος των ελαστικών είναι εντελώς διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο είδος ελαστικών και απαιτεί ειδικά σασί όσον αφορά την ακαμψία.
Όταν έχεις ένα σασί που βασίζεται στον κινητήρα αν θέλεις να αλλάξεις τις διαστάσεις ή την κατανομή του βάρους θα πρέπει να επανασχεδιάσεις και να φτιάξεις ένα καινούργιο εξάρτημα, να το δεις από μηχανολογικής πλευράς και να φτιάξεις έναν καινούργιο κινητήρα. Αυτή είναι μία μεγάλη προσπάθεια όσον αφορά τα οικονομικά, αλλά είναι σχεδόν αδύνατο να το κάνεις αυτό σε αυτό το πρωτάθλημα καθώς επιτρέπεται να χρησιμοποιήσεις μόνο 6 κινητήρες.
Έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε έναν 7ο κινητήρα απλά γιατί θέλαμε να χρησιμοποιήσουμε το εμπρός πλαίσιο (δηλαδή το κομμάτι από αλουμίνιο που χρησιμοποιούσε ο Rossi στη μοτοσικλέτα του) και φυσικά αυτός δεν είναι ο τρόπος για να κερδίσεις το πρωτάθλημα.
Μήπως να χωρίζαμε τα θέματα; Κι εγώ θέλω να το συζητήσω αυτό, ταυτόχρονα λέμε και για το πόσο καλός είναι ο Rossi, τα έχουμε κάνει λίγο αχταρμά...![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
όντως...ευχαριστούμε Αρη...Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ωραιο αρθρο...
![]()
![]()
![]()
![]()
Εγω πιστευω οτι δεν ειναι θεμα ηλικιας οσον αφορα την ταχυτητα, δεν νομιζω να ξεχασε ξαφνικα ο Rossi πως να ανοιγει το γκαζι στις εξοδους, απλα σκεφτειτε τους εαυτους σας στα 20 και μετα στα 30, ποσα ρισκα εισασταν διατεθειμενοι να παρετε τοτε και τωρα, +την επιθετικοτητα, τεστοστερονη, θελω να αποδειξω τι αξιζω κτλ
εγω του ταλεγα κατσε στην rcv να περεις αλλους 4-5 τιτλους, οχι εκει να παει να φτιαξει μηχανακι στη yamaha![]()
Θέλω να ζήσω στ’ αλήθεια
Έστω μια φορά
Να ταξιδέψω στ’ αλήθεια
Έστω μια φορά να δω στα μάτια την τίγρη
Που όλο με κοιτά
Μεσ’ απ’ τα φώτα αυτής της πόλης
Που σκοτώνει για λεφτά
Που με σκοτώνει από αγάπη
Όπως με σφίγγει όταν ξυπνά
Κι ύστερα κλαίει μ’ αγκαλιάζει και μου λέει
Πάρε με μαζί σου
Τόσα ξέρετε τόσα λέτε...
αυτός ο Κέισι Σόμερ...
Στόμπερ...
Στόνερ πως τον λένε τελοσπάντων καλύτερος οδηγός;
Ρε το Οστέλια μίλησε: ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΙΣΣΗΣ
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=10001
:rotflmao::rotflmao:
και μπηχτή στο τέλος: "συνεκτιμώντας ίσως την υπεροχή της μοτοσυκλέτας του που τον βοήθησε να έχει τα αποτελέσματα που είχε"
απορώ πως και δεν λέει πουθενά για το Ρόσσι![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Μα τι γράφει ο γελοίος στο γελοίο site του...Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
και μπηχτή στο τέλος: "συνεκτιμώντας ίσως την υπεροχή της μοτοσυκλέτας του που τον βοήθησε να έχει τα αποτελέσματα που είχε"![]()
Give me fuel, Give me fire
Πάντως η περίεργη "ψηφοφορία" είναι πραγματική ωστόσο δεν είναι παρά ένα online poll σε αυτό το άρθρο : http://www.foxsports.com.au/motor-sp...-1226219609950
Give me fuel, Give me fire