αν και εχει περασει λιγος καιρος ειπα να καταθεσω τις εμπειριες μου για το σερβιςτου μεγαλου ληστη υστερα απο 50000χλμ.ρυθμιση βαλβιδων χρειαστηκε στις 24000 χλμ οπου ρυθμιστηκαν σχεδον ολες .στις 50000χλμ δεν χρειαστηκε ουτε μια .αντιθετα χρειαστηκε και χρειαζεται καθε 12000χλμ ρυθμιση συγχρονισμο στις πεταλουδες του ψεκασμου καθως βοηθαει στην ομαλη λειτουργια στις χαμηλομεσαιες και στην καταναλωση.μπουζι εβαλα ιριδιου τυπος cr7eix τα οποια αγοραστηκαν απο το ebay 44 ευρω κομπλε στην πορτα μου.διαφορα στην αποδοση που λενε εγω προσωπικα δεν ειδα αλλα μονο και μονο που θα τα αλλαζω καθε 24000χλμ αυτο μουφτανει. Λαδια καθε 6000χλμ γνωστης μαρκας τυπος 10w40 παντα μαζι με φιλτρο ,δεν εχει χρειαστει να προσθεσω ποτε ουτε μια σταγονα ενδιαμεσα.καδενα εκκεντροφορου τεντωτηρας και αλλα τετοια κατα τα λεγομενα του μηχανικου μου θα ασχοληθουμε μετα τις 120-130.000χλμ(τ ακους yamaha?).στο σερβις αυτο αλλαχτηκε η μπαταρια με γνησια fb απο την suzuki με κοστος 78 ευρω καθως τελευταια εδειχνε οτι δυσκολευοταν να εκκινησει την μιζα και τα 260+κιλα ειναι πολλα για σπρωξιμο.ψυκτικο υγρο αλλαζεται υποχρεωτικα σε καθε μεγαλο σερβις καθως για να βγει το καπακι των βαλβιδων πρεπει να βγει ψυγειο θερμοστατης και φυσικα ολο το ψυκτικο.καθε 24000 καλο ειναι να αλλαζονται τα υγρα φρενων και συμπλεκτη καθως μετα απο μια καλη εξαερωση το φρενο μεταμορφωνεται.φιλτρο βενζινης εγω αλλαζω καθε 24000 προληπτικα καθως εχουν παρατηρηθει φαινομενα ελλιπους τροφοδοσιας στις υψηλες στροφες ,και βοηθαει και την τρομπα να δουλευει πιο ανετα.αυτα λοιπον με την συντηρηση στο μοτερ και κλεινοντας θα ηθελα να τονισω ειδικα σε οσους κανουν μονοι τους τα σερβις αλλα και καποιοι μαστορες δεν δινουν την σμασια που πρεπει.στην φωτογραφια στο κεντρο του καπακιου ειναι ενα μαυρο μακροστενο πλαστικο το οποιο ειναι για να κοβει τον θορυβο απο την καδενα.οταν βγει το καπακι αυτο συνηθως πεφτει και αν δεν κολληθει οταν παει να μπει το καπακι υπαρχει περιπτωση να πεσει με πολυ ασχημα αποτελεσματα.ΑΥΤΑ..... `
![]()