Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 10 από 10

Θέμα: xtz250 tenere

  1. #1
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166

    xtz250 tenere

    υπαρχει ηδη τοπικ? αν ναι να διαγραφει το δικο μου. τυχαια το πηρε το ματι μου http://www.youtube.com/watch?v=Jbyph...eature=related

  2. #2
    ΜΕΛΛΩΝ ΤΖΕΝΤΑΪ... Το avatar του/της tifoso4ever
    Εγγραφή
    13/05/2004
    Μηνύματα
    471
    Αλλη μια Βραζιλιανικη "δημιουργια" για εγχωρια (αντε, και νοτιοαμερικανικη...) καταναλωση...

    Και ΜΙΑΠΟΥΤΑΝΑΦΕΡΑΜΕ, γιατι να υπαρχουν superbike / dakar / trial ρεπλικες, πολιτικων μοντελων -εστιαζω εδω- για ευρεια καταναλωση, ισα για να γεμιζουμε με περισσοτερα μοντελα για "μουρη", απο καθε εταιρεια, στα 125 / 200 / 250 κυβικα, μονο και μονο για δελεαρ των νεων αναβατων που το διπλωμα τους δεν τους επιτρεπει (σε ορισμενες χωρες) να αγορασουν περισσοτερα κυβικα???????

    Ισως ειναι λαθος ο συλλογισμος μου για καποιους, αλλα το να υπαρχει πληθωρα μοντελων απο Οοοοολα τα ειδη και κατηγοριες και ρατσες δικυκλων σε Οοοοολα τα κυβικα, εγω το θεωρω σπαταλη χρονου και πορων...Παντα αναφερομαι σε πολιτικα μοντελα, και οχι "αγωνιστικα"....Αυτα καλα κανουν και υπαρχουν για ολες τις ηλικιες, μοτοκροσακια, πισταδικα, trial, minibikes, για να μαθαινουν τα πιτσιρικια απο πολυ πολυ νωρις να οδηγανε...Απο σπορια καλλιεργουνται οι πρωταθλητες, οχι ξαφνικα στα 16- 17 να "ξυπνησει" μεσα τους το αγωνιστικο γονιδιο, χωρις καλα καλα να ξερουν ποδηλατο...

    Σορυ, ειμαι φορτωμενος, ειναι αργα, και επρεπε να τα πω...

  3. #3
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    αδερφε πες τα... αλλα παρενθετω οτι τα 250αρια και 400αρια γιαπωνεζικα που αγοραζαμε (κι ακομα συνεχιζω) καποτε ηταν για τα διπλωματα αλλωνων αλλα τα γουσταραμε καργα. για τις μονοκυλινδρες βαριες κι αχρηστες μοτοσυκλετες + οσα θες...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
    Αλλη μια Βραζιλιανικη "δημιουργια" για εγχωρια (αντε, και νοτιοαμερικανικη...) καταναλωση..
    Τώρα το είδα το thread!Εχει δικιο ο φίλος...Δεν παίζει κάτι τέτοιο για Ελλάδα.Αλλά και να έπαιζε τόσο φθηνή κατασκευή που φαίνεται θα ήταν για τον φ#$τσο!
    Το παράρτημα της Yamaha στην Βραζιλία και το άλλο στην Κίνα το μόνο ποιοτικό μηχανάκι που βγάλαν τόσο χρόνια είναι το YBR250.Όλα τα άλλα είναι για συγκρητικά με την ποιότητα των υπόλοιπων μοτοσυκλετών της..
    Συν το ότι θα έχει και 15 άλογα με το ζόρι..Άστο σου λέω...Καλύτερα να πάρω ένα TTR ή ένα Xr και να κοτσάρω ένα μεγαλύτερο ντεπόζιτο...

  5. #5
    Αυτεξούσιο μέλος Το avatar του/της Αμφίσημος
    Εγγραφή
    21/06/2010
    Μηνύματα
    269
    Φαίνεται πως υπολείπεται σε ποιότητα και φινέτσα των μεγαλύτερων αδερφών (π.χ βλέπε το ψαλίδι του) αλλά καλοδεχούμενο είναι. Ένα τίμιο on-off μονοκύλινδρο 250άρι με μεγάλη αυτονομία και προστασία απ'τον αέρα δεν έχει και μεγάλο συναγωνισμό εδω που τα λέμε. Ή έχει;
    Αν έπαιζε στην Ελλάδα στα 3-3.5 χιλιάδες ευρώ θα είχε μέλλον νομίζω. (Άντε και να πέρναγε μια απο Ιταλία για ενα facelift).
    Eδω που τα λέμε για το 70% της χρήσης που κάνω με το 660 το 250άρι θα με κάλυπτε.
    Άλλος.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της @ngelos
    Εγγραφή
    20/03/2009
    Μηνύματα
    448
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Αμφίσημος
    Eδω που τα λέμε για το 70% της χρήσης που κάνω με το 660 το 250άρι θα με κάλυπτε.
    Αυτό είναι μεγάλη αλήθεια,αλλά πόσο καλύτερα θα ήταν να ξέρεις πως οδηγάς κάτι στιβαρό και ανθεκτικό,όπως τα παλαιότερα ιαπωνικά!Αυτό είναι το θέμα με τις καινούργιες μικρές μοτοσυκλέτες...Θυσιάζεται η ποιότητα στο βωμό του χαμηλότερου κόστους και συχνά εσύ δεν βλέπεις καν χαμηλή τιμή!

  7. #7
    Γιατί τόσα χρόνια έχουν παραμερήσει την εισαγωγή 250 και 400 η οποία είναι και η πιο ιδανική κατηγορία... και ενεργητική ασφάλεια έχεις και ένα μικρό ταξιδάκι μπορείς να πας με άνεση... (παλιά γυρνάγανε όλη την Ελλάδα με 250 & 400)

    και ένα onoff 250 ή 400 θα με κέρδιζε για πλάκα! οικονομία και ευχρηστία...! πάνε οι εποχές που πρώτο μέλημα είχαν τα γκάζια...(για μένα τουλάχιστον.. ίσως γέρασα πριν της ώρα μου)

    το καλό είναι οτι η αγορά των 125 street κ onoff έχει αρχίσει να ανθίζει και η κατηγορία των 250 στα street άντε να δούμε κανένα onoff 250 & στη συνέχεια γιατί όχι και 400
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

  8. #8
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από k0panos Προβολή μηνύματος
    ........(για μένα τουλάχιστον.. ίσως γέρασα πριν της ώρα μου)...........
    ρε τι σε βρηκε εσενα????

    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  9. #9
    Την εποχή που αποφάσισα να γίνω μηχανόβι....εεεε....μοτοσυκλετιστής πάντως, χωρίς να έχω παντελώς καμμία ιδέα για το
    τι παίζει στην αγορά, 400άρι θεωρούσα ότι χρειαζόμουν και μάλιστα αυτό έψαχνα.
    Με πόνο ανακάλυψα το χάσμα 250 - 600.
    Τώρα πως πήρα τι πήρα, μια άλλη κουβέντα για μια άλλη φορά.

    Ακόμα πάντως, ένα 400άρι (όχι σκούτερ) θα έσπαγε ταμεία.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ρε τι σε βρηκε εσενα????

    έχεις δει τα Windows που σου πετάνε συνέχεια critical updates found και πατάς για χρόνια αναβολή?











    ...ε τελικά έκανα όλα τα update... και κράσαρε το σύστημα...
    TELL YOUR CAT I SAID PSPSPSPSPSPS

    BMW R25/3 1955 Restoration

Παρόμοια θέματα

  1. Yamaha XTZ 750 Super Tenere.........
    από Desperado στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2005, 11:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF