ΠΡΟΚΑΛΩ ΟΣΟΙ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ Ο ΕΞΑΕΡΩΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΤΡΟΜΠΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΤΕΚΜΙΡΙΩΣΟΥΝ!!
αλλα εδω μεσα ειπαμε ο καθενας εχει την κωλοτρυπ... εεεεε τη γνωμη του![]()
και ξεκιναω εγω με τη δικη μου γνωμη:
οταν εχεις πληρη απωλεια υγρων και θες να εξαερωσεις το συστημα, επειδη ο αερας εχει την
ταση να κινειται προς τα πανω αμα ξεκινησεις απο την τρομπα δεν προκειτε να εξαερωσεις
ποτε γιατι πολυ απλα ο αερας που υπαρχει στα σωληνακια και στις δαγκανες θα σπρωχνουν τα
υγρα προς το δοχειο οταν αφηνεις την μανετα! αρα αντι να διωχνεις τον αερα θα τον τραβας
προς τα πανω! γεμιζοντας ομως το συστημα με υγρα με τον τροπο που προανεφερα στο αρχικο
μου ποστ σπρωχνεις τον αερα προς τις δαγκανες και τον διωχνεις αμεσως απο του εξαερωτηρες
που υπαρχουν εκει εξαερονωντας ετσι ολοκληρο το συστημα!
ο εξαερωτηρας στην τρομπα (για οσες μοτοσυκλετες εχουν) στην ουσια βοηθαει να αλλαξεις υγρα
χωρις ομως να αδειασεις εντελως το συστημα δλδ ανοιγεις εκει να αδειασει δοχειο και τρομπα,
συμπληρωνεις, κλεινεις, και εξαερωνεις παλι απο κατω για να αλλαξει το υγρο και στα σωληνακια
και δαγκανες!!
αυτο ομως οταν εχεις ηδη υγρα στο συστημα σου! αμα ειναι ενταλως αδειο τοτε δεν παιζει καποιο ρολο η βαλβιδα της τρομπας!
για να ακουσω κι εσας τωρα!!!![]()
![]()