αφου λοιπον ειδα οτι υπαρχει ενδιαφερον αλλα και γνωστες επ'αυτου ανοιγω ενα θεματακι εδω για να μαθουμε οι νεοι και να θυμηθουν οι αρχαιοτεροι. αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2000769/ εχει 18αρα πισω ζαντα σωστα?
![]()
αφου λοιπον ειδα οτι υπαρχει ενδιαφερον αλλα και γνωστες επ'αυτου ανοιγω ενα θεματακι εδω για να μαθουμε οι νεοι και να θυμηθουν οι αρχαιοτεροι. αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2000769/ εχει 18αρα πισω ζαντα σωστα?
![]()
οπως κι αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1921785/ τα οποια ειναι σε τιμες που μπορω να πλησιασω. αλλα...
![]()
με ενδιαφερει πρωτιστως αυτο http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1980352/ το οποιο πιθανοτατα εχει μετατροπη μπροστα με usd. σωστα? αλλα και ειναι μεταγενεστερο απο τα προηγουμενα δυο με εμφανεις αλλαγες στο πλαισιο και στην πισω ροδα. ξερω εχουν κι αλλου αλλα αυτς ειναι οι πιο διακριτες.
![]()
Nαι 18 πίσω, 16 εμπρός.Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
εχει 18αρα πισω ζαντα σωστα?
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
το τελευταιο μας καιει.. αν υπαρχει ακομα.. συμφερει σαν αγορα? κυριως για track bike σκεφτομαι αλλα και για καθημερινη χρηση δεν θα με χαλαγε.
Το τελευταίο δείχνει να είναι NC30 αλλά εχει πολλές πατεντες. Ολο το μπροστινό και ο τροχός ειναι αλλαγμένα όπως και το φαναρι δεν ειναι δικό του.Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
το τελευταιο μας καιει.. αν υπαρχει ακομα.. συμφερει σαν αγορα? κυριως για track bike σκεφτομαι αλλα και για καθημερινη χρηση δεν θα με χαλαγε.
Λείπουν πολλά πράγματα και ειναι μεγαλο μπλέξιμο.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
το οτι λειπουν ζωτικα μερη με χαλαει. οσο για πλαστικα το ebay να ειναι καλα και θα γινει ευκολα rvf.
Αυτό με το USD τον έχω πάρει τηλέφωνο, το USD είναι από άλλο μοτό, και έχει πουληθεί.
Δλδ το VFR της αγγελίας διατίθεται χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ μπροστινό σύστημα.
Του είπα αν το αφήνει στα 300 ευρώ με μεταφορά δική μου και είπε ναι.
Είπε ότι έχει τα πάντα πλην μπροστινού (και ενός πλαστικού νομίζω).
Στις απορίες, τώρα τα ειχα γράψει εδώ >>> http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=19269
και επί τη ευκαιρίας το ραφινάρισα κιόλλας λίγο αυτό το ποστ.
χεχε.. και μου περισευει ενα μπροστινο απο ZXR400......
Τελικά τι είναι αυτο? NC24 ή 30? Γιατί ο πίσω τροχός δείχνει να έχει κεντρικό παξιμάδι.Αρχικά δημιουργήθηκε από Πολυμήχανος
Αυτό με το USD τον έχω πάρει τηλέφωνο, το USD είναι από άλλο μοτό, και έχει πουληθεί.
Δλδ το VFR της αγγελίας διατίθεται χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ μπροστινό σύστημα.
Του είπα αν το αφήνει στα 300 ευρώ με μεταφορά δική μου και είπε ναι.
Είπε ότι έχει τα πάντα πλην μπροστινού (και ενός πλαστικού νομίζω).
Στις απορίες, τώρα τα ειχα γράψει εδώ >>> http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=19269
και επί τη ευκαιρίας το ραφινάρισα κιόλλας λίγο αυτό το ποστ.
Συμφέρει αν σου αρέσει. Ο ήχος του, ο τρόπος που πηγαίνει, το στησιμό του, όλα του. Το NC30 λέμε τώρα.Αρχικά δημιουργήθηκε από motomaniac
το τελευταιο μας καιει.. αν υπαρχει ακομα.. συμφερει σαν αγορα? κυριως για track bike σκεφτομαι αλλα και για καθημερινη χρηση δεν θα με χαλαγε.
Για τρακ μπαικ, οι αποψεις διίστανται:
Ναι γιατί αν καταστραφεί στην πίστα δεν θα έχεις χάσει πολλά λεφτά. Ναι γιατί χαλάει πιο λίγο λάστιχα και είναι και πιο φτηνά, οπότε σου βγαίνει πιο οικονομικό το τρακντέι. Ναι γιατί θα μάθεις οδήγηση στην πίστα πολύ εύκολα με μια μηχανή που θα κάνει ότι της ζητήσεις. Ναι γιατί δύσκολα θα κάνεις χάισάιντ. Ναι γιατί με μια λίγο ελεύθερη εξάτμιση θα στήνουν όλοι αυτί να το ακούσουν.
Οχι, γιατί θα σε περνάνε στις εξόδους και στις ευθείες ΟΛΟΙ (βλέπεις στην Ελλάδα της φτώχειας που πεινάει μπλα μπλα μπλα, ψάχνεις να δεις συμμετοχή με μηχανή άνω των 3 ετών και κάτω των 120 ίππων). Ενδεχομένως κάποια στιγμή θα νοιώσεις εμπόδιο. Όχι αν είσαι πάνω από 1.80 και μεγαλόσωμος-δύσκαμπτος, δεν θα βολευτείς. Όχι, αν δεν κάνεις την συντήρηση ο ΙΔΙΟΣ, αλίμονο αν τρέχεις σε μάστορες.
Για καθημερινή χρήση, έχει πολύ μακριά πρώτη και ενδεχομένως γίνεται λίγο σπαστικό στην πόλη για αυτό, πέραν αυτού όμως είναι φανταστική μοτοσυκλέτα να την οδηγάς και να την χαίρεσαι.
Ζυγίζεις αποφασίζεις, εγώ όπως προείπα ψάχνω ένα να το φτιάξω όπως το θέλω και δεν βρήσκω...
εχουμε και λεμε. υπαρχει ολοκληρο ZXR 400 για track bike. που μου περισευει. ΑΛΛΑ εχει βλαβη στο μοτερ. πιθανοτατα φλατζα κεφαλης. πανω απο 100.000χλμ στο οποιο εχουμε ηδη κανει επισκευη σε δυο ταχυτητες στο σασμαν. αρα ολο το μοτερ ειναι αρκετα εως πολυ φθαρμενο. οι σκεψεις ειναι : η φθηνοτερη επισκευη αυτου κι οσο αντεξει. αλλη σκεψη να βρω ενα καλο μοτερ να βαλω. πραγμα αδυνατον. το γιατι νομιζω ειναι λογικο. αντε να βρεις τι παιζει με μηχανη 20ετιας. οποτε ψαχνω καποιο λιγοτερο δουλεμενο που να μην το προτιμουσαν πιτσιρικαδες τοσο πολυ και να του βαλω τι αξιολογο εχει το ΖXR. κι εδωφτανουμε στο θεμα μας. αμα το δινει 300ε και το μοτερ του το λεει η ψυχη του, τοτε μου κανει. ειναι και χοντα. συντηρηση επισκευες θα του κανω εγω. δεν με νοιαζει ποιος θα με περναει, η μαχη θα ειναι με το δικο μου χρονομετρο. η αρχη θα γινει οπως και να χει στην "πιστα" του αιγινιου.
υγ. μου σηκωνεται η τριχα με τον ηχο του V4 της χοντα. ειναι μια βαρβαρη μηχανικη μελωδια.