ο τρελος ξαναχτυπα!ερωτηση .θελω να περιστρεψω το πισω κυλινδρο κατα 90 μοιρες ωστε το καλμπυρατερ να κοιταει πισω αντι για μπροστα.περιμενω απαντησεις .
ο τρελος ξαναχτυπα!ερωτηση .θελω να περιστρεψω το πισω κυλινδρο κατα 90 μοιρες ωστε το καλμπυρατερ να κοιταει πισω αντι για μπροστα.περιμενω απαντησεις .
γεροξεκουτης
Ολο πατεντες εισαι ρε αδερφακι μου!!!!Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
ο τρελος ξαναχτυπα!ερωτηση .θελω να περιστρεψω το πισω κυλινδρο κατα 90 μοιρες ωστε το καλμπυρατερ να κοιταει πισω αντι για μπροστα.περιμενω απαντησεις .
Τι ετοιμαζεις παλι ???![]()
ΡΕΘΥΜΝΟ Χρηστος www.sv9cvk.gr
CB750 four K7 (1977) , CB750 four K2 (1972) , , XL185S
, Vespa GT200 TS50W
γεροντα!η περιστροφη με βολευει στο φιλτροκουτι κ δεν ζεσταινεται το πισω καρμπυρατερ με οποια οφελη εχει το παγωμενο καυσινο.παγωμενο καυσιμο περισοτερη ενεργεια.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
γεροξεκουτης
Το να είναι σε φρέσκο αέρα το καρμπυρατέρ είναι σίγουρα καλό, αλλά στην περίπτωσή σου δεν θα κάνει διαφορά αφού θα είναι πίσω από τον πίσω κύλινδρο και θα ζεσταινεται οσο και τωρα που ειναι αναμεσα στο V.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
γεροντα!η περιστροφη με βολευει στο φιλτροκουτι κ δεν ζεσταινεται το πισω καρμπυρατερ με οποια οφελη εχει το παγωμενο καυσινο.παγωμενο καυσιμο περισοτερη ενεργεια.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?
Το βασικό θέμα όμως που θα σου χαλάσει το project είναι οτι δεν θα μπορέσεις να κινήσεις τον εκκεντροφόρο με τίποτα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Το Virago εχει την καδενα του εμπρός κυλίνδρου στην δεξιά πλευρά όπως κάθεσαι στην μοτό και του πίσω στην αριστερή.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
θαλαξω κεντρα εκεντροφορου σαπιλα
Οι κύλινδροι εχουν τις αντίστοιχες οπές για να περνανε οι αλυσίδες.
Για να κανεις αυτό που θέλεις θα πρέπει να δωσεις κίνηση και στους δύο εκκεντροφόρους απο την δεξια πλευρά του κινητήρα και για να γίνει αυτό θα πρέπει να προσαρμόσεις στον στρόφαλο αλλο ενα γρανάζι, αλλά και πάλι θα πρέπει να μετακινηθεί το σύτημα όσο το παχοςο του γραναζιού.
Το βλέπω αδύνατον. Ομως για πες για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό, αφού όπως ειπαμε το πίσω καρμπυρατερ (αφού θα χρειαζόσουν 2 πλέον) θα ζεσταινόταν όσο κι αυτό που εχεις τώρα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
αυτο θελω σαπιλα!2 καρμπυρατερ για ρετρο λουκ !οσον αφορα τη περιστροφη του εκεντροφορου θεωρω οτι ειναι ευκολη υποθεση ισως μετατρεψω τις κεφαλες η βαλω απο αλλο μηχανακι.θα δω τι ταιριαζη να μπη!παλι θα ψαχνω ολο το βραδυ
γεροξεκουτης
Είναι κρίμα να χαλάσεις κάτι που δουλεύει για λόγους μόστρας.Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos121
αυτο θελω σαπιλα!2 καρμπυρατερ για ρετρο λουκ !οσον αφορα τη περιστροφη του εκεντροφορου θεωρω οτι ειναι ευκολη υποθεση ισως μετατρεψω τις κεφαλες η βαλω απο αλλο μηχανακι.θα δω τι ταιριαζη να μπη!παλι θα ψαχνω ολο το βραδυ
Για να μην ξενυχτήσεις τζάμπα σκέψου μήπως ταιριάξεις ένα μπροστινό κύλινδρο πίσω.
Χλωμό το βλέπω και αυτό βέβαια.
θα δω φιλε μου!αν δεν γινεται θα βαλω αλλο μοτερ ,θα δουμε@
γεροξεκουτης
Φαντάζομαι το 90 μοίρες είναι λάθος, 180 εννοείς.
@stefanos: ο μπροστινός κύλινδρος μια χαρά θα ταιριάξει πίσω, στην κανονική του θέση βέβαια.
Εξάλλου ο πίσω κύλινδρος είναι αυτός που περιστράφηκε εξαρχής ανάποδα από ότι ο μπροστά και ο λόγος ήταν να βρεθούν μαζί τα δύο καρμπιρατέρ ώστε να μπορούν να συγχρονιστούν σωστά γιατί όταν ήταν ξεχωριστά υπήρχε πρόβλημα στην ρύθμιση τους και ήταν ένα από τα βασικά προβλήματα των V-2 τότε.
Το πρόβλημα είναι με την κίνηση του εκκεντροφόρου όπως είπε και ο sapila. Έχοντας τον κύλινδρο στο χέρι δοκίμασε να τον βάλεις όπως θες και θα δεις αριστερά να μένει ανοιχτό το σημείο του κυλίνδρου που βγαίνει η καδένα για να κινήσει τον εκκεντροφόρο και δεξιά να περισσεύει το μέρος της κεφαλής που κανονικά θα υποδεχόταν την καδένα και προς το οποίο προεκτείνεται ο εκκεντροφόρος για να πάρει κίνηση.
Προσωπικά καλό το αισθητικό αλλά στην προκειμένη μιλάμε για μια διάταξη που ξεπεράστηκε λόγω προβλημάτων. Το να υπάρχει κάποιο μηχανάκι ως κλασικό είναι λογικότατο. Το να θέλουμε όμως να μετατρέψουμε ένα πιο σύγχρονο κινητήρα σε έναν παλαιότερου τύπου δεν το καταλαβαίνω. Άλλο το να θέλουμε να δώσουμε συνολικά μια εμφάνιση του τότε με σύγχρονα εξαρτήματα.
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Επειδή έχασα το μπούσουλα, η εξάτμιση από που θα βγαίνει?![]()
Sent from me using a computer.
http://www.thevincent.com/Norvin2.jpgΑρχικά δημιουργήθηκε από daz
Επειδή έχασα το μπούσουλα, η εξάτμιση από που θα βγαίνει?![]()
αλλά δε θα γίνει έτσι γιατί όπως είπε και ο σαπίλα ΔΕ ΓΥΡΙΖΕΙ με τη καμία !
![]()
Απ΄όσα έχω διαβάσει , πρέπει να είναι η πιο τρελή φάκα που μπορεί να μπεί κάποιος για να κερδίσει μόστρα (που δεν θα καταλάβει και κανείς).
Φίλε μου, ένα Vincent θα παραμείνει Vincent και ένα Virago θα μείνει Virago ακόμα και αν του βάλεις αυτούσιο μοτέρ από Black Shadow...