Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: προβλημα ΚΜΧ200

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434

    προβλημα ΚΜΧ200

    Ρε παιδια εχω ενα προβλημα και δε μπορω να βρω ακρη.
    Εχω ενα ΚΜΧ200 (δωρο απο μελος του φορουμ) και το εχω για παιχνιδι στο βουνο.
    Ειχα θεμα με τα λαστιχα (ψευδοεντουρο)και τα αλλαξα.
    Εμπρος μπηκε λαστιχο motocross90-90-21 απο 300-21.
    Πισω η μαμα ζαντα ειναι 17 με αποτελεσμα να μην υπαρχει λαστιχο με τακουνι.
    Αλλαξα στεφανι ,εβαλα 18 και το λαστιχο απο 460-17 εγινε 100-100-18 motocross και αυτο.
    Ολα καλα μεχρι εδω ομως λογω μεγαλυτερου στεφανιου,το μηχανακι αλλαξε βημα και ''μακρυνε'' πολυ.
    Τα στανταρ γραναζια ειναι 16-50 με βημα 428.
    Πισω γραναζι βρισκω μονο 52 απο KDX 125 (ιδια κεντρα).
    Μπροστα μεχρι 15 το παιρνει,υπαρχει και 14 και 13 αλλα θα βρισκει ''πολυ'' στη γλυστρα.
    Τι προτεινετε??


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	jtr459.jpg 
Προβολές:	249 
Μέγεθος:	31,3 KB 
ID:	248139

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Τα αυτά γεωμετρικά χαρακτηριστικά στο πίσω γρανάζι (134mm εσ. διάμετρο, 6τρύπες 8.5mm, απόσταση τρυπών 150mm έχουν όλα σχεδόν τα χωματερά Kawasaki. Το πρόβλημα σου είναι το βήμα της αλυσίδας.

    Αν το μετατρέψεις σε 520 θα έχεις πολλές επιλογές.

    Με ένα πρόχειρο ψάξιμο στο site της jt για να κάνεις τη μετατροπή αυτή θες και μπρος γρανάζι από ΚΧ125 από το 93 και πριν για να ταιριάξει στην έξοδο του κιβωτίου σου.

    Από κει και πέρα σε πίσω γρανάζι θα έχεις άπειρες επιλογές.

    Δες το γρανάζι που δίνει η jt για το kmx με βήμα 428:


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kmx200.jpg 
Προβολές:	238 
Μέγεθος:	7,4 KB 
ID:	248161
    Κωστής

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Και δες για το KX125 με βήμα 520. Έτσι θα μπορείς να βάλεις και 53 πίσω, μεγαλύτερο δεν βλέπω να δίνει για κανένα Kawa.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	kx125.jpg 
Προβολές:	236 
Μέγεθος:	7,2 KB 
ID:	248163
    Κωστής

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Φιλε μου σε ευχαριστω για την απαντηση.
    Το εμπρος γραναζι που εβαλες φωτο ειναι αυτο που εχω εγω (μαμα).
    Το σκεφτηκα για 520 αλλα φοβαμαι μην κοψει δυναμη
    Επισης τι συνδυασμο γραναζιων να κανω για να εχω σχεση μεταδοσης πανω απο 4.00 δεδομενου οτι αλλαξα τη διαμετρο του τροχου??
    (μαμα σχεση 16-50 3.12 και για τη δουλεια που το εχω ειναι ηδη μακρυα.

  5. #5
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Ότι σου λέει ο προλαλήσαντας. Άλλαξε βήμα σε 520 και θα βρεις ότι θες.

    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska
    Ότι σου λέει ο προλαλήσαντας. Άλλαξε βήμα σε 520 και θα βρεις ότι θες.

    Βασιλη ποσα δοντια??

  7. #7
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FRAGISCOS
    Βασιλη ποσα δοντια??
    14 - 43 αν λάβεις υπ' όψιν σου και το 5άρι σασμάν πιστεύω θα σου περπατήσει καλά. Αφού πας βουνό το θέλεις λίγο κοντό.
    Τουλάχιστον σε μένα ο συνδυασμός αυτός δούλεψε, βέβαια εγώ είμαι και μπόλικος αλλά έτσι πέτυχα αυτό που ήθελα.

    Δοκιμή από κει και πέρα Φραγκίσκο, αλλά για μένα ξεκίνα με βάση το 14 - 43
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Αν είχες τον μαμά τροχό πάνω για να έχεις σχέση 4 θες 13 δόντια μπροστά και 52 πίσω.

    Για να βρεις τώρα πόσα δόντια πρέπει να έχει το πίσω γρανάζι για να έχεις σχέση μετάδοσης 4 τώρα που μεγάλωσες τον τροχό, πρέπει να διαιρέσεις την περίμετρο του νέου τροχού με την περίμετρο του παλιού και το αποτέλεσμα το πολλαπλασιάζεις με το 52:smilea:

    Τώρα ποια ακριβώς είναι η διάμετρος των τροχών σου, μόνο πολύ χοντρικά μπορώ να σου το πω ξέροντας μόνο τα στοιχεία των λάστιχων, αν θες το ρισκάρω, αλλά τα λάστιχα ιδίου ονομαστικού μεγέθους διαφορετικών εταιρειών πολλές φορές διαφέρουν σε πραγματικές διαστάσεις

    Τι το ψάχνεις, αν θες σχέση μετάδοσης περί το 4, παίξε με 13-53, ούτως ή άλλως μεγαλύτερο πίσω δεν νομίζω να βρεις.

    Τώρα βέβαια με 13αρι μπροστά όπως λες θα έχεις μεγαλύτερη φθορά της γλύστρας.

    Η αλυσίδα 520 θεωρητικά θα βαρύνει λίγο την κατάσταση, αλλά για μένα είναι ψιλά γράμματα σε σχέση με το πόσο πιο εύκολα θα βρίσκεις γρανάζια.
    Κωστής

  9. #9
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.850
    εντιτ


    53 ήθελα να γράψω. Ο δαίμων του τυπογραφείου.


    @ Κοστελακος

    Το 13 μπροστά νομίζω θα το κοντύνει πολύ.
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vaska

    @ Κοστελακος

    Το 13 μπροστά νομίζω θα το κοντύνει πολύ. [/B]
    Όντως, προσωπικά δεν θα το επέλεγα ούτε εγώ, απλά μόνο με αυτό θα επιτύχει τη σχέση που θέλει, η οποία μου φαίνεται και μένα λίγο ακραία.
    Κωστής

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Μαλλον καταληγω στο 14-52 με 428 βημα και βλεπουμε.
    Βασιλη εχω εξαρι σαζμαν αλλα το θεμα ειναι ο 18 τροχος
    Κωστα το 4.0 ειναι πολυ αλλα παλι το θεμα ειναι ο 18 τροχος.
    Αν ειχα το 17 ,με ενα δοντι λιγοτερο μπροστα θα ημουν κομπλε.
    Ευχαριστω παντως,αυριο θα μετρησω και ξαναμιλαμε.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FRAGISCOS
    Μαλλον καταληγω στο 14-52 με 428 βημα και βλεπουμε.
    Βασιλη εχω εξαρι σαζμαν αλλα το θεμα ειναι ο 18 τροχος
    Κωστα το 4.0 ειναι πολυ αλλα παλι το θεμα ειναι ο 18 τροχος.
    Αν ειχα το 17 ,με ενα δοντι λιγοτερο μπροστα θα ημουν κομπλε.
    Ευχαριστω παντως,αυριο θα μετρησω και ξαναμιλαμε.
    Όλα υπολογίσιμα είναι, ας γίνω λίγο σχολαστικός φύτουλας για να έχεις ένα μπούσουλα..

    Ας υποθέσουμε ότι θες να κρατήσεις τη μαμά σχέση μετάδοσης.

    Ας παραδεχτουμε επίσης ότι το 18άρι στεφάνι έχει το ίδιο φάρδος και ίδια διαμόρφωση και ύψος χείλους με το 17άρι που φορούσε το KMX από το εργοστάσιο. 18"-2.15" δεν του φόρεσες;

    Τέλος ας παραδεχτούμε και ότι πριν και μετά φοράς τον ίδιο τύπο και μάρκα λάστιχου. Δηλαδή ότι αν τώρα φοράς 100/100-18, πριν φορούσες 100/100-17 της ίδιας εταιρείας και ίδιο μοντέλο.

    Η διάμετρος του τροχού σε mm πριν ήταν (χοντρικά...):

    17''x25.4+2x100=632mm

    Η διάμετρος του τροχού σε mm τώρα είναι:

    18''x25.4+2x100=657mm

    Ο συντελεστής μεταβολής της σχέσης μετάδοσης (ςςςς...ηδουνίζουμαι) λόγω της αύξησης διαμέτρου του τροχού υπολογίζεται σε:

    657/632=1.04

    Επομένως για να κρατήσεις τη μαμά σχέση μετάδοσης μετά την αλλαγή σε 18αρι στεφάνι το πίσω γρανάζι πρέπει να γίνει

    50x1.04= 52 δόντια.

    Με τις παραδοχές που κάναμε, (η πραγματικότητα δεν θα είναι και πολύ διαφορετική) με 16-52 μπρος-πίσω και 18άρη τροχό είσαι στην μαμά κατάσταση από τη σκοπιά σχέσης μετάδοσης.

    Ελπίζω να βοήθησα και να μην το κούρασα το θέμα.
    Κωστής

  13. #13
    Όσον αφορά το πίσω λάστιχο υπάρχει 17'' METZELER KAROO.

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Φραγκίσκο εδω εχει ωραίο excel που το διαμορφωνεις για κάθε μηχανάκι και σου βγάζει τα πάντα για το γρανάζωμα ανά ταχύτητα κιβωτίου κιόλας:
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=35733

    Το hornet900_gear_kmh.zip να πάρεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της FRAGISCOS
    Εγγραφή
    22/07/2006
    Μηνύματα
    1.434
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Kotselakos
    Όλα υπολογίσιμα είναι, ας γίνω λίγο σχολαστικός φύτουλας για να έχεις ένα μπούσουλα..

    Ας υποθέσουμε ότι θες να κρατήσεις τη μαμά σχέση μετάδοσης.

    Ας παραδεχτουμε επίσης ότι το 18άρι στεφάνι έχει το ίδιο φάρδος και ίδια διαμόρφωση και ύψος χείλους με το 17άρι που φορούσε το KMX από το εργοστάσιο. 18"-2.15" δεν του φόρεσες;

    Τέλος ας παραδεχτούμε και ότι πριν και μετά φοράς τον ίδιο τύπο και μάρκα λάστιχου. Δηλαδή ότι αν τώρα φοράς 100/100-18, πριν φορούσες 100/100-17 της ίδιας εταιρείας και ίδιο μοντέλο.

    Η διάμετρος του τροχού σε mm πριν ήταν (χοντρικά...):

    17''x25.4+2x100=632mm

    Η διάμετρος του τροχού σε mm τώρα είναι:

    18''x25.4+2x100=657mm

    Ο συντελεστής μεταβολής της σχέσης μετάδοσης (ςςςς...ηδουνίζουμαι) λόγω της αύξησης διαμέτρου του τροχού υπολογίζεται σε:

    657/632=1.04

    Επομένως για να κρατήσεις τη μαμά σχέση μετάδοσης μετά την αλλαγή σε 18αρι στεφάνι το πίσω γρανάζι πρέπει να γίνει

    50x1.04= 52 δόντια.

    Με τις παραδοχές που κάναμε, (η πραγματικότητα δεν θα είναι και πολύ διαφορετική) με 16-52 μπρος-πίσω και 18άρη τροχό είσαι στην μαμά κατάσταση από τη σκοπιά σχέσης μετάδοσης.

    Ελπίζω να βοήθησα και να μην το κούρασα το θέμα.
    Ενοειται οτι βοηθησες ΠΟΛΥ.
    Αυτη την πληροφορια ηθελα,καπως ετσι το υπολογιζα και εγω αλλα δεν ημουν σιγουρος.
    Θα βαλω 15-52 και θα εχω και ενα 14 και οτι ταιριασει.
    Ευχαριστω πολυ

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2016, 20:37
  2. Εσωτερικο προβλημα???
    από HRT στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2004, 13:54
  3. Προβλημα και αντιδρασεις....
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 05/03/2004, 04:23
  4. έχει πρόβλημα ο server?
    από milaber στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2004, 08:12
  5. 'Ανεξιχνίαστο' Τεχνικό Προβλημα ... HELP
    από GiannisK στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 05/02/2004, 14:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF