εγώ θα πάω γυμναστήριο. Αν δεν μπορώ να τους περάσω, τουλάχιστον να τους δέρνω![]()
εγώ θα πάω γυμναστήριο. Αν δεν μπορώ να τους περάσω, τουλάχιστον να τους δέρνω![]()
πριν τον αγώνα ελέγχουμε ΟΛΕΣ τις βίδες...
Απο 30 να παει 50 αλογακια παλευεται αλλα απο 30 να παει 70 ολιγον χλωμο ακουγεται.
ready to race....
The right to go insane
http://www.youtube.com/watch?v=m20sJNgZ17U&ob=av3e
http://www.sevenstring.org/forum/index.php
Θα μπορούσε να είχε λήξει το θεματάκι στο δρόμο αλλά κάποιοι μόνο λόγια είναι....Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Που μπορει να στεκει μια αντιπαραθεση με ιδιων κυβικων και τυπου μηχανακια οταν το ενα ειναι φτιαγμενο και το αλλο νορμαλ...???
![]()
:a015:
|ΠΟυ και πότε να έρθουμε να δούμε ...όλα τα άλλα είναι![]()
![]()
balls of foam![]()
η χοντα το 1988 εβγαλε απο το συγκεκριμενο μοτερ(rs 600 flat track) στα 600 κυβικα 72 τροχο...Αρχικά δημιουργήθηκε από airpanos
Απο 30 να παει 50 αλογακια παλευεται αλλα απο 30 να παει 70 ολιγον χλωμο ακουγεται.
σημερα στα 700+ κυβικα ειναι περισσοτερο απο εφικτο το νουμερο...
μπορει να το αποδειξω καποια στιγμη μπορει και οχι...αναλογως κεφιων και συνθηκων...θα δειξει...
frankly my dear, i dont give a damn...
γιατι το '88 το εβγαλε με 72γατια κ το 2000 με 30κοντα??????
κατι ξερει ή κατι κρυβει???![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Αυτο το κανω καθημερινα με 1 rambla 300cc μαμα κιολας.:a12:Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καθε φορα που περναω κατι που δεν περιμενει ουτε στον χειροτερο του εφιαλτη να συμβει...
Στα 680;;;Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
σημερα στα 700+ κυβικα ειναι περισσοτερο απο εφικτο το νουμερο...
αγωνιστικο πρωτοτυπο φιλε...καλα κανει και το κρυβει...Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γιατι το '88 το εβγαλε με 72γατια κ το 2000 με 30κοντα??????
κατι ξερει ή κατι κρυβει???![]()
![]()
ζεφυρε ξερεις πολυ καλα τι εννοω...
θωμα μια δοκιμη μονο θα μας πεισει...
frankly my dear, i dont give a damn...
Πες και για τις ροπές ρε μη μας σκας...
Το rambla είναι πριόνι γιατί είναι aprilia.Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Αυτο το κανω καθημερινα με 1 rambla 300cc μαμα κιολας.:a12:
Αntoine, άσε ρε πουλάκι μου τι έβγαζε το μοτέρ με το HRC απο πίσω... και το εργοστασιακό vtr έβγαζε με 170-180 άλογα με το HRC.
Τα απλά vtr με τα stage I-II που έβγαζαν 160, μήπως θυμάσαι τι τιμή είχαν (απ΄το άλλο thread)? Γιατί κάτι σε +200.000$ σε τιμές του 2000 έλεγε το παλτό...
Εκτός αυτού,(το ξέρεις καλά) το οτι μοιάζει εξωτερικά ένα μοτέρ ΔΕΝ λέει τίποτα. Και η Yamaha έχει γΚ@βλα να μοιάζουν τα εργοστασιακά ΜΧ της με τα παραγωγής για ευνόητους λόγους, και η διαφορά τους είναι μια αιωνιότητα.
OK, μόλις έρθουν τα χέρια που έχω παραγγείλει από USA σού 'ρχομαι...Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θωμα μια δοκιμη μονο θα μας πεισει...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
![]()
γι αυτο λεω ρε πουλακι μου 700+...επειδη δεν ειμαι το hrc...οχι φυσικα οτι το συγκεκριμενο ειχε τιποτα φοβερα μυστικα,πλην εκκεντροφορου...συμπιεση ειχε 12.5/1,ο εκκεντροφορος ηταν ο γκοτζιλλα τιγκα στα στεροειδη και ξερω οτι ηταν ζυγισμενο στο γραμμαριο...επισης στροφαριζε 10.000+ και ειχε βολαν ποδηλατου...Αρχικά δημιουργήθηκε από baron
Το rambla είναι πριόνι γιατί είναι aprilia.
Αntoine, άσε ρε πουλάκι μου τι έβγαζε το μοτέρ με το HRC απο πίσω... και το εργοστασιακό vtr έβγαζε με 170-180 άλογα με το HRC.
Τα απλά vtr με τα stage I-II που έβγαζαν 160, μήπως θυμάσαι τι τιμή είχαν (απ΄το άλλο thread)? Γιατί κάτι σε +200.000$ σε τιμές του 2000 έλεγε το παλτό...
Εκτός αυτού,(το ξέρεις καλά) το οτι μοιάζει εξωτερικά ένα μοτέρ ΔΕΝ λέει τίποτα. Και η Yamaha έχει γΚ@βλα να μοιάζουν τα εργοστασιακά ΜΧ της με τα παραγωγής για ευνόητους λόγους, και η διαφορά τους είναι μια αιωνιότητα.
ολα τα παραπανω ειναι εφικτα σημερα,ακομη και απο ιδιωτη και μαλιστα χωρις τιποτα εξωπραγματικο απο κοστη...
μην πιασουμε εδω την κουβεντα του sp-2 γιατι θα μας παρει ολη την χρονια...
frankly my dear, i dont give a damn...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αγωνιστικο πρωτοτυπο φιλε...καλα κανει και το κρυβει...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
γι αυτο λεω ρε πουλακι μου 700+...επειδη δεν ειμαι το hrc...οχι φυσικα οτι το συγκεκριμενο ειχε τιποτα φοβερα μυστικα,πλην εκκεντροφορου...συμπιεση ειχε 12.5/1,ο εκκεντροφορος ηταν ο γκοτζιλλα τιγκα στα στεροειδη και ξερω οτι ηταν ζυγισμενο στο γραμμαριο...επισης στροφαριζε 10.000+ και ειχε βολαν ποδηλατου...
ολα τα παραπανω ειναι εφικτα σημερα,ακομη και απο ιδιωτη και μαλιστα χωρις τιποτα εξωπραγματικο απο κοστη...
μην πιασουμε εδω την κουβεντα του sp-2 γιατι θα μας παρει ολη την χρονια...
τελικα δε κρυβει κ πολλα!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dorsoduro 750 & Norton 16H
τα περισσοτερα στοιχεια δημοσιοποιηθηκαν 3-4 χρονια πριν,δηλαδη 20 χρονια μετα,εποχη που η τεχνολογια εχει προχωρησει πολυ,οποτε δεν ετρεχε και κατι...Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
τελικα δε κρυβει κ πολλα!
![]()
![]()
![]()
![]()
τεσπα...ολα αυτα ειναι χαβαλες...το προβλημα ειναι οτι πλεον θελω εχω βαλει 12αρα μπαταρια απο μπουσα για να γυρναει το μοτερ με τα κρυα...
αυτα παθαινεις οταν εχεις πολλη δυναμικη συμπιεση με μπεμπη εκκεντροφορο...![]()
frankly my dear, i dont give a damn...