ξερουμε διαστασεις (μηκος κλπ) απο τα σωληνακια υψηλης;
ξερουμε διαστασεις (μηκος κλπ) απο τα σωληνακια υψηλης;
Εχοντας αγορασει τα Ηagon ,προχωρησα σε αναβαθμιση του μπροστινου μου .Το ζητουμενο ηταν η ανεση και η ικανοποιητικη αποσβεση ακομα και των μικρων ανωμαλιων του δρομου που με ειχαν κατακουρασει.
Πριν το Βros φορασε τα μαμα ελατηρια με 10W fork oil Motul και airgap 140mm.
Τωρα φοραει τα Hagon με 5W BELRAY fork oil και με 180mm airgap, κατ'υποδειξη της Hagon για τη μοτοσυκλετα μου.
Τελειος συνδυασμος.Νομιζω οτι οδηγαω αλλη μοτοσυκλετα!!!
Ένα μήνα μετά σχεδόν... μπορεί και να έχεις ήδη αλλάξει τώρα...Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
για πε για πε....
![]()
βασικά ήθελα να γράψω ολόκλορο how to και δεν είχε βρει χρόνο, τεσπα.
Για την αλλαγή θα πρέπει να λύσεις ότι υπάρχει από τον λαιμό και μπροστά, φανάρια, όργανα, κλιπόν (θα μείνουν να κρέμονται) κλπ. Το μηχανάκι στο κεντρικό σταντ, γρύλος κάτω από το μοτέρ με καμιά εφημερίδα διπλωμένη μην αφήσει σημάδι και ξεκινάς.
Από πριν ξεκινήσεις να λύνεις (θέλει κάποια ώρα) θα έχεις βάλει τα ποτηράκια από τα ρουλεμάν στην κατάψυξη όπως είπε και ο KostasV2 (στην κατάψυξη μπαίνουν για να συσταλλούν και να τοποθετηθούν ευκολότερα επειδή μπαίνουν σφηνωτά).
Όταν θα λύσεις και τις τιμονόπλακες και τις βγάλεις, βγάζεις τα παλιά ποτηράκια (υπάρχουν εγκοπές στο πλαίσιο ώστε να μπορέσεις να βάλεις κάποιο μεγάλο κατσαβίδι ή κάτι άλλο και να τα βγάλεις χτυπώντας εναλλάξ τη μια και την άλλη μεριά) και καθαρίζεις από τα παλιά γράσσα με πανιά και χαρτί. Βγάζεις τα καινούργια από την κατάψυξη και όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα τοποθετείς. Δεν χτυπάς κατευθείαν αυτά με το σφυρί αλλά είτε βάζεις από πάνω κάποιον τάκο είτε χρησιμοποιείς τα παλιά βάζοντας τα από πάνω και χτυπώντας τα περιμετρικά. Θα καταλάβεις όταν θα έχουν μπει επειδή θα αλλάξει και ο ήχος του κοπανήματος.
Για την κάτω τιμονόπλακα, αυτό είναι και το μεγαλύτερο ζόρι κατά τη γνώμη μου. Εγώ χρησιμοποιώ dremel και κόβω κάθετα το παλιό ρουλεμάν προσκετικά να μην ακουμπήσω καθόλου στην τιμονόπλακα. Δεν μπορεί να το κόψει τελείως αλλά το λίγο που θα μείνει θα κοπεί δίνοντας μια σφυριά με ένα ίσιο κατσαβίδι την εγκοπή που έχεις ανοίξει. Μετά βγαίνει σχετικά εύκολα. Η κάτω τσιμούχα είναι δύσκολο να μην χαλάσει καθώς βγάζεις το ποτηράκι του ρουλεμάν από την τιμονόπλακα. Η πάνω μπορεί αν είναι σε καλή κατάσταση να ξαναχρησιμοποιηθεί.
Για να βάλεις το καινούργιο ρουλεμάν τώρα βολεύει να έχεις έναν σωλήνα που να χωράει να μπει στον άξονα της τιμονόπλακας και να χτυπάς με αυτόν το ρουλεμάν. Αν όχι μπορείς να βάλεις το παλιό ρουλεμάν από πάνω ανάποδα, να γυρίσεις όλη την τιμονόπλακα ανάποδα και στηρίζοντας σε μια μέγγενη να χτυπάς το κάτω μέρος της τιμονόπλακας -με κάποιον ξύλινο τάκο ανάμεσα- ώστε να μπει το ρουλεμάν. Αυτό το κομμάτι είναι ζόρικο, θέλει αρκετό κοπάνημα και προσοχή. Αν δεν έχεις πάρει το ρουλεμάν με την ενσωματομένη τσιμούχα που έβαλα πιο πριν μην ξεχάσεις να βάλεις την τσιμούχα πριν το ρουλεμάν. Το παλιό ρουλεμάν που θα έχεις βάλει για να μην ακουμπάει κατευθείαν το καινούργιο σφηνώνει λίγο αλλά βγαίνει εύκολα.
*Έχω ακούσει ότι βοηθάει να βάλεις την τιμονόπλακα στην κατάψυξη πριν βάλεις το καινούργιο ρουλεμάν, ή να ζεστάνεις το ρουλεμάν. Δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύουν αλλά το πρώτο σου κόβει την εργασία στα δύο (δεν είναι απαραίτητα κακό, αν έχεις κλειστό χώρο να δουλέψεις) καθώς θα πρέπει να την αφήσεις καμιά ώρα και βάλε ώστε να παγώσει και το δεύτερο δεν θα το συνιστούσα αν πάρεις το ρουλεμάν με την ενσωματωμένη τσιμούχα.
Γρασσάρεις καλά τα ρουλεμάν και αρχίζεις να δένεις. Το πάνω ρουλεμάν πρέπει να κάτσει στη θέση του με το χέρι, αν δεν μπορεί να μπει ίσως ο άξονας της τιμονόπλακας έχει λίγο σκουριά σε εκείνο το σημείο, τρίψε τον με ένα ντουκόχαρτο ώστε να μπορεί να μπαίνει με το χέρι το ρουλεμάν. Τώρα για το πόσο θα σφίξεις δεν μπορώ να στο πω γραπτώς. Προφανώς δεν πρέπει να παίζει καθόλου η κάτω τιμονόπλακα αλλά δεν πρέπει να είναι και πολύ σφιχτό. Μπορείς να το ξανατσεκάρεις μετά από μερικά χιλιόμετρα χωρίς να λύσεις τα πάντα, μόνο την πάνω τιμονόπλακα να βγάλεις ώστε να μπορέσεις να σφίξεις αν χρειάζεται. Μην ξεχάσεις να βάλεις την πάνω τσιμούχα και την ασφάλεια μεταξύ των δύο παξιμαδιών ώστε να μην μπορεί να χαλαρώσει.
Αν προσέξεις ο κωδικός είναι 32005/26JR. Γι' αυτό και έγραψα ότι (σύμφωνα με αυτά που μου είπαν στην Koyo) δεν θα βρεις αυτό το ρουλεμάν σε μην ιαπωνικές εταιρείες. Γιατί δεν είναι στάνταρ νούμερο και τα φτιάχνουν ειδικά για τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.Αρχικά δημιουργήθηκε από pararos
georgio με αυτους τους κωδικους βρηκα σε Nsk και timken χωρις τσιμουχα αλλα στο 32005 εχει εσωτερικη 25 και οχι 26mm,και μου φαινεται παραξενο γτ ο τελευταιος αριθμος υποδηλωνει το παχος του αξονα επι 5!δηλαδη αν το τελευταιο νουμερο ειναι 5 τοτε 5Χ5=25mm![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Σαν πολύ μου φαίνεται το κενό 180. Τόσο πρότεινε η Hagon; Ελατήρια έξω ανάρτηση συμπιεσμένη ε;Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
Εχοντας αγορασει τα Ηagon ,προχωρησα σε αναβαθμιση του μπροστινου μου .Το ζητουμενο ηταν η ανεση και η ικανοποιητικη αποσβεση ακομα και των μικρων ανωμαλιων του δρομου που με ειχαν κατακουρασει.
Πριν το Βros φορασε τα μαμα ελατηρια με 10W fork oil Motul και airgap 140mm.
Τωρα φοραει τα Hagon με 5W BELRAY fork oil και με 180mm airgap, κατ'υποδειξη της Hagon για τη μοτοσυκλετα μου.
Τελειος συνδυασμος.Νομιζω οτι οδηγαω αλλη μοτοσυκλετα!!!
Με γειά!![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Οπως ειπα και πιο πανω ειναι για μενα τελειος συνδιασμος .Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Σαν πολύ μου φαίνεται το κενό 180. Τόσο πρότεινε η Hagon; Ελατήρια έξω ανάρτηση συμπιεσμένη ε;
Με γειά!![]()
Επετευχθη το κενο αερα 18 εκατοστων,παντα χωρις ελατηρια και με αναρτηση ολη κατω-συμπιεσμενη ,με ενα αυτοσχεδιο εργαλειο που ξενικα θα ειχε το ονομα :Fork oil level adjuster.
Οριστε και το εργαλειο...απο κει που δειχνει το δακτυλο αυξομειωνεις το airgap...
http://i1216.photobucket.com/albums/...215_151343.jpg
Ωραίος!![]()
και για το εργαλείο επίσης!![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Γεια brosακιδες
Βρίσκομαι σε σκέψεις για να αλλάξω το μπροστινό σύστημα απ το brosακι κ ετσι δημιουργούνται κάποιες απορίες
1 τι διαμετρο εχει ο αξονας που περνα απ το λαιμο?
2 αντε κ εχει οσο εχει….θα ηταν καλη ιδεα αν σε αυτό που θα βρω, που μαλλον είναι μεγαλητερης διαμετρου, να το περασω απ τορνο και να το φερω στης διαστασεις που θελω???
Βασικα αυτό που εχω στο <<μυαλο>> μου είναι ένα μπροστινο απ zx12 του 00 με τιμονι με καβαλέτα κατι σαν το fαzer,για φανάρια κ όργανα ελπίζω να καταφέρω να τα προσαρμόσω
Κ ότι άλλο πρέπει να προσέξω κ ξέρετε καλοδεχούμενο ……….
Όποιος γυρίζει μυρίζει
κ όποιος κάθετε βρωμίζει
αν το μπροστινο το εχεις μονο στο μυαλο σου και οχι στο γκαραζ σου τοτε μην το σκεφτεσαι.παρε μπροστινο απο rr 1000 η 600 μπαινει κουτι.
αν παλι θες το zx12 τοτε θα πρεπει να ξεπρεσαρεις σε μηχανουργειο τον αξονα του ζχ και να πρεσαρεις εναν custom που θα φτιαξετε με τους μηχανουργους που να εχει την διαμετρο του μπρος αλλα το μηκος του ζχ.
το εχει κανει ο πικος απο ελλαδα.εξωτερικο ειναι μια πολυ δημοφιλης μετετροπη.
μπαινει κουτι.πολυ σιγουρο αυτο.αν θυμαμαι καλα μεχρι και το κλειδομα τιμονιου δουλευει.(εγω εκανα πατεντες τρελες στο δικο μου για να το καταφερω αυτο.)
απλα κοβει λιγο λιγοτερο το τιμονι(διορθονεται).
και πρεπει να στηριξεις οργανα και φαναρι.
και δεν εχει μπροστα υποδοχη για ντιζα ταχυτητας.
καλη φαση να το συνδιασεις με καποιο πολυοργανο της κοσο κτλ.
για μοντελα κτλ μπες στο hawkgtforum.com και ρωτα.εκει θα βρεις ολες τις απαντησεις που θες!
οποτε........ αναζητάτε ο πικος....πικος εμφανίσου για περισσοτερες πληροφοριες
Όποιος γυρίζει μυρίζει
κ όποιος κάθετε βρωμίζει
Κοίτα και στο hawkgtforum, θα βρεις πολλές πληροφορίες και εκεί.
Ααααχχχ...ακόμα μαζεύομε λεφτά για το brooooos!!!!![]()
Όντως αυτή η μετατροπή είναι απ'τις καλύτερες στα Bros!!
![]()
Καλησπέρα σε όλους,
Μήπως ξέρει κανείς αν μπορώ να βάλω τρόμπα βενζίνης από Africa Twin 750 σε BROS 650?
Και γενικά τι επιλογές έχω για τρόμπα βενζίνης γιατί η παλιά πέθανε![]()