Σελίδα 57 από 106 ΠρώτοΠρώτο ... 747525354555657585960616267 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 841 έως 855 από 1587

Θέμα: Honda Bros

  1. #841
    ξερουμε διαστασεις (μηκος κλπ) απο τα σωληνακια υψηλης;

  2. #842

    Hagon προοδευτικα ελατηρια

    Εχοντας αγορασει τα Ηagon ,προχωρησα σε αναβαθμιση του μπροστινου μου .Το ζητουμενο ηταν η ανεση και η ικανοποιητικη αποσβεση ακομα και των μικρων ανωμαλιων του δρομου που με ειχαν κατακουρασει.

    Πριν το Βros φορασε τα μαμα ελατηρια με 10W fork oil Motul και airgap 140mm.
    Τωρα φοραει τα Hagon με 5W BELRAY fork oil και με 180mm airgap, κατ'υποδειξη της Hagon για τη μοτοσυκλετα μου.

    Τελειος συνδυασμος.Νομιζω οτι οδηγαω αλλη μοτοσυκλετα!!!

  3. #843
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sernodas2
    για πε για πε....
    Ένα μήνα μετά σχεδόν... μπορεί και να έχεις ήδη αλλάξει τώρα...

    βασικά ήθελα να γράψω ολόκλορο how to και δεν είχε βρει χρόνο, τεσπα.

    Για την αλλαγή θα πρέπει να λύσεις ότι υπάρχει από τον λαιμό και μπροστά, φανάρια, όργανα, κλιπόν (θα μείνουν να κρέμονται) κλπ. Το μηχανάκι στο κεντρικό σταντ, γρύλος κάτω από το μοτέρ με καμιά εφημερίδα διπλωμένη μην αφήσει σημάδι και ξεκινάς.

    Από πριν ξεκινήσεις να λύνεις (θέλει κάποια ώρα) θα έχεις βάλει τα ποτηράκια από τα ρουλεμάν στην κατάψυξη όπως είπε και ο KostasV2 (στην κατάψυξη μπαίνουν για να συσταλλούν και να τοποθετηθούν ευκολότερα επειδή μπαίνουν σφηνωτά).

    Όταν θα λύσεις και τις τιμονόπλακες και τις βγάλεις, βγάζεις τα παλιά ποτηράκια (υπάρχουν εγκοπές στο πλαίσιο ώστε να μπορέσεις να βάλεις κάποιο μεγάλο κατσαβίδι ή κάτι άλλο και να τα βγάλεις χτυπώντας εναλλάξ τη μια και την άλλη μεριά) και καθαρίζεις από τα παλιά γράσσα με πανιά και χαρτί. Βγάζεις τα καινούργια από την κατάψυξη και όσο το δυνατόν πιο γρήγορα τα τοποθετείς. Δεν χτυπάς κατευθείαν αυτά με το σφυρί αλλά είτε βάζεις από πάνω κάποιον τάκο είτε χρησιμοποιείς τα παλιά βάζοντας τα από πάνω και χτυπώντας τα περιμετρικά. Θα καταλάβεις όταν θα έχουν μπει επειδή θα αλλάξει και ο ήχος του κοπανήματος.

    Για την κάτω τιμονόπλακα, αυτό είναι και το μεγαλύτερο ζόρι κατά τη γνώμη μου. Εγώ χρησιμοποιώ dremel και κόβω κάθετα το παλιό ρουλεμάν προσκετικά να μην ακουμπήσω καθόλου στην τιμονόπλακα. Δεν μπορεί να το κόψει τελείως αλλά το λίγο που θα μείνει θα κοπεί δίνοντας μια σφυριά με ένα ίσιο κατσαβίδι την εγκοπή που έχεις ανοίξει. Μετά βγαίνει σχετικά εύκολα. Η κάτω τσιμούχα είναι δύσκολο να μην χαλάσει καθώς βγάζεις το ποτηράκι του ρουλεμάν από την τιμονόπλακα. Η πάνω μπορεί αν είναι σε καλή κατάσταση να ξαναχρησιμοποιηθεί.

    Για να βάλεις το καινούργιο ρουλεμάν τώρα βολεύει να έχεις έναν σωλήνα που να χωράει να μπει στον άξονα της τιμονόπλακας και να χτυπάς με αυτόν το ρουλεμάν. Αν όχι μπορείς να βάλεις το παλιό ρουλεμάν από πάνω ανάποδα, να γυρίσεις όλη την τιμονόπλακα ανάποδα και στηρίζοντας σε μια μέγγενη να χτυπάς το κάτω μέρος της τιμονόπλακας -με κάποιον ξύλινο τάκο ανάμεσα- ώστε να μπει το ρουλεμάν. Αυτό το κομμάτι είναι ζόρικο, θέλει αρκετό κοπάνημα και προσοχή. Αν δεν έχεις πάρει το ρουλεμάν με την ενσωματομένη τσιμούχα που έβαλα πιο πριν μην ξεχάσεις να βάλεις την τσιμούχα πριν το ρουλεμάν. Το παλιό ρουλεμάν που θα έχεις βάλει για να μην ακουμπάει κατευθείαν το καινούργιο σφηνώνει λίγο αλλά βγαίνει εύκολα.
    *Έχω ακούσει ότι βοηθάει να βάλεις την τιμονόπλακα στην κατάψυξη πριν βάλεις το καινούργιο ρουλεμάν, ή να ζεστάνεις το ρουλεμάν. Δεν ξέρω κατά πόσο δουλεύουν αλλά το πρώτο σου κόβει την εργασία στα δύο (δεν είναι απαραίτητα κακό, αν έχεις κλειστό χώρο να δουλέψεις) καθώς θα πρέπει να την αφήσεις καμιά ώρα και βάλε ώστε να παγώσει και το δεύτερο δεν θα το συνιστούσα αν πάρεις το ρουλεμάν με την ενσωματωμένη τσιμούχα.

    Γρασσάρεις καλά τα ρουλεμάν και αρχίζεις να δένεις. Το πάνω ρουλεμάν πρέπει να κάτσει στη θέση του με το χέρι, αν δεν μπορεί να μπει ίσως ο άξονας της τιμονόπλακας έχει λίγο σκουριά σε εκείνο το σημείο, τρίψε τον με ένα ντουκόχαρτο ώστε να μπορεί να μπαίνει με το χέρι το ρουλεμάν. Τώρα για το πόσο θα σφίξεις δεν μπορώ να στο πω γραπτώς. Προφανώς δεν πρέπει να παίζει καθόλου η κάτω τιμονόπλακα αλλά δεν πρέπει να είναι και πολύ σφιχτό. Μπορείς να το ξανατσεκάρεις μετά από μερικά χιλιόμετρα χωρίς να λύσεις τα πάντα, μόνο την πάνω τιμονόπλακα να βγάλεις ώστε να μπορέσεις να σφίξεις αν χρειάζεται. Μην ξεχάσεις να βάλεις την πάνω τσιμούχα και την ασφάλεια μεταξύ των δύο παξιμαδιών ώστε να μην μπορεί να χαλαρώσει.



    Αρχικά δημιουργήθηκε από pararos
    georgio με αυτους τους κωδικους βρηκα σε Nsk και timken χωρις τσιμουχα αλλα στο 32005 εχει εσωτερικη 25 και οχι 26mm,και μου φαινεται παραξενο γτ ο τελευταιος αριθμος υποδηλωνει το παχος του αξονα επι 5!δηλαδη αν το τελευταιο νουμερο ειναι 5 τοτε 5Χ5=25mm
    Αν προσέξεις ο κωδικός είναι 32005/26JR. Γι' αυτό και έγραψα ότι (σύμφωνα με αυτά που μου είπαν στην Koyo) δεν θα βρεις αυτό το ρουλεμάν σε μην ιαπωνικές εταιρείες. Γιατί δεν είναι στάνταρ νούμερο και τα φτιάχνουν ειδικά για τις ιαπωνικές μοτοσυκλέτες.
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  4. #844
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215

    Re: Hagon προοδευτικα ελατηρια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από nitso
    Εχοντας αγορασει τα Ηagon ,προχωρησα σε αναβαθμιση του μπροστινου μου .Το ζητουμενο ηταν η ανεση και η ικανοποιητικη αποσβεση ακομα και των μικρων ανωμαλιων του δρομου που με ειχαν κατακουρασει.

    Πριν το Βros φορασε τα μαμα ελατηρια με 10W fork oil Motul και airgap 140mm.
    Τωρα φοραει τα Hagon με 5W BELRAY fork oil και με 180mm airgap, κατ'υποδειξη της Hagon για τη μοτοσυκλετα μου.

    Τελειος συνδυασμος.Νομιζω οτι οδηγαω αλλη μοτοσυκλετα!!!
    Σαν πολύ μου φαίνεται το κενό 180. Τόσο πρότεινε η Hagon; Ελατήρια έξω ανάρτηση συμπιεσμένη ε;

    Με γειά!
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  5. #845

    Re: Re: Hagon προοδευτικα ελατηρια

    Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
    Σαν πολύ μου φαίνεται το κενό 180. Τόσο πρότεινε η Hagon; Ελατήρια έξω ανάρτηση συμπιεσμένη ε;

    Με γειά!
    Οπως ειπα και πιο πανω ειναι για μενα τελειος συνδιασμος .
    Επετευχθη το κενο αερα 18 εκατοστων,παντα χωρις ελατηρια και με αναρτηση ολη κατω-συμπιεσμενη ,με ενα αυτοσχεδιο εργαλειο που ξενικα θα ειχε το ονομα :Fork oil level adjuster.
    Οριστε και το εργαλειο...απο κει που δειχνει το δακτυλο αυξομειωνεις το airgap...

    http://i1216.photobucket.com/albums/...215_151343.jpg

  6. #846
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της georgio
    Εγγραφή
    01/07/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Ωραίος!

    και για το εργαλείο επίσης!
    "Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
    Μιχάλης Δερτούζος


    "Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"

  7. #847
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    Γεια brosακιδες
    Βρίσκομαι σε σκέψεις για να αλλάξω το μπροστινό σύστημα απ το brosακι κ ετσι δημιουργούνται κάποιες απορίες
    1 τι διαμετρο εχει ο αξονας που περνα απ το λαιμο?
    2 αντε κ εχει οσο εχει….θα ηταν καλη ιδεα αν σε αυτό που θα βρω, που μαλλον είναι μεγαλητερης διαμετρου, να το περασω απ τορνο και να το φερω στης διαστασεις που θελω???
    Βασικα αυτό που εχω στο <<μυαλο>> μου είναι ένα μπροστινο απ zx12 του 00 με τιμονι με καβαλέτα κατι σαν το fαzer,για φανάρια κ όργανα ελπίζω να καταφέρω να τα προσαρμόσω
    Κ ότι άλλο πρέπει να προσέξω κ ξέρετε καλοδεχούμενο ……….
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  8. #848
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    αν το μπροστινο το εχεις μονο στο μυαλο σου και οχι στο γκαραζ σου τοτε μην το σκεφτεσαι.παρε μπροστινο απο rr 1000 η 600 μπαινει κουτι.
    αν παλι θες το zx12 τοτε θα πρεπει να ξεπρεσαρεις σε μηχανουργειο τον αξονα του ζχ και να πρεσαρεις εναν custom που θα φτιαξετε με τους μηχανουργους που να εχει την διαμετρο του μπρος αλλα το μηκος του ζχ.

  9. #849
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giannisblest Προβολή μηνύματος
    αν το μπροστινο το εχεις μονο στο μυαλο σου και οχι στο γκαραζ σου τοτε μην το σκεφτεσαι.παρε μπροστινο απο rr 1000 η 600 μπαινει κουτι.
    αν παλι θες το zx12 τοτε θα πρεπει να ξεπρεσαρεις σε μηχανουργειο τον αξονα του ζχ και να πρεσαρεις εναν custom που θα φτιαξετε με τους μηχανουργους που να εχει την διαμετρο του μπρος αλλα το μηκος του ζχ.
    δεν το χω στο γκαραζ μου στο ψαξημο ειμαι....αλλα δεν λεει να γινει λαθος...το μπροστινο απ το rr δηλαδη μπαινει κουτι?σιγουρο αυτο?? απο ποια αλλα μοντελα μπαινουν <<ευκολα>>?
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  10. #850
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    το εχει κανει ο πικος απο ελλαδα.εξωτερικο ειναι μια πολυ δημοφιλης μετετροπη.
    μπαινει κουτι.πολυ σιγουρο αυτο.αν θυμαμαι καλα μεχρι και το κλειδομα τιμονιου δουλευει.(εγω εκανα πατεντες τρελες στο δικο μου για να το καταφερω αυτο.)
    απλα κοβει λιγο λιγοτερο το τιμονι(διορθονεται).
    και πρεπει να στηριξεις οργανα και φαναρι.
    και δεν εχει μπροστα υποδοχη για ντιζα ταχυτητας.
    καλη φαση να το συνδιασεις με καποιο πολυοργανο της κοσο κτλ.
    για μοντελα κτλ μπες στο hawkgtforum.com και ρωτα.εκει θα βρεις ολες τις απαντησεις που θες!

  11. #851
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sernodas2
    Εγγραφή
    07/05/2010
    Μηνύματα
    503
    οποτε........ αναζητάτε ο πικος....πικος εμφανίσου για περισσοτερες πληροφοριες
    Όποιος γυρίζει μυρίζει

    κ όποιος κάθετε βρωμίζει

  12. #852
    μουσικο μελος Το avatar του/της GiannisBlessed
    Εγγραφή
    25/11/2008
    Μηνύματα
    1.812
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	fork.jpg 
Προβολές:	262 
Μέγεθος:	56,1 KB 
ID:	248415Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	img1202d.jpg 
Προβολές:	265 
Μέγεθος:	100,4 KB 
ID:	248416αυτα ειναι ιδια με αυτο που εχει βαλει ο pikos.και αυτο βλεπω οτι γενικα το βαζουνΚάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Hawky5.jpg 
Προβολές:	261 
Μέγεθος:	71,4 KB 
ID:	248417

  13. #853
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    13/05/2011
    Μηνύματα
    7
    Κοίτα και στο hawkgtforum, θα βρεις πολλές πληροφορίες και εκεί.

    Ααααχχχ...ακόμα μαζεύομε λεφτά για το brooooos!!!!

  14. #854
    Παγκόσμιος Έλλην.. Το avatar του/της universalgr1
    Εγγραφή
    19/05/2008
    Μηνύματα
    1.476
    Όντως αυτή η μετατροπή είναι απ'τις καλύτερες στα Bros!!


  15. #855
    ... Το avatar του/της n0i2
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    11

    Question Τρόμπα βενζίνης

    Καλησπέρα σε όλους,

    Μήπως ξέρει κανείς αν μπορώ να βάλω τρόμπα βενζίνης από Africa Twin 750 σε BROS 650?
    Και γενικά τι επιλογές έχω για τρόμπα βενζίνης γιατί η παλιά πέθανε

Παρόμοια θέματα

  1. Honda Bros 400 ???
    από Anritsu στο forum Honda
    Απαντήσεις: 98
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2011, 12:15
  2. Honda Bros
    από plutonas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 21:15
  3. Honda Bros
    από empemp στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2004, 10:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF