Καμία άλλη πρόταση, κανείς;
Έχω δει και τα f800gs & Tiger 800, αλλά στα λευτά τους και τις επιδόσεις τους (και την κατανάλωση), παίρνω ένα 1000 και καθάρισα.
Άσε που δεν μου αρέσει κανένα από τα δύο εμφανισιακά και θέλω και Ιαπωνέζικο!
To Kawasaki Versys 1000 το έχει κανείς να μας πεί γνώμη;
Όντως η δεύτερη χαρτογράφιση κάνει δουλειά;
Κυρίως η κατανάλωση της κάθε μέρας με νοιάζει γιατί αν καίει ας πούμε 7,5lt/100km είναι 7,5*1,70=13ευρώ κοντά την ημέρα μόνο για τις απαραίτητες αποστάσεις. Με μια βόλτα/καφέ είμαστε κοντά στο 15άρι σε ΚΑΥΣΙΜΑ(ημερησίως.. Όσο δηλαδή και το αυτοκίνητο!).
Και για το Varadero όσο διάβασα, γύρω στο 7,5 παίζει χαλαρά και κοντεύει να πιάσει και 9 στο κυνηγητό!![]()
ΤRANSALP-700
V-STROM 650
VERSYS- 650
Θα πω και εγω.Το DERO καιει αρκετα.Το VERSYS 1000 το βρηκες μτχ;!!!
Όχι, σκέφτομαι τελικά να πάω σε καινούριο, να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Θα δώσω το κάτι παραπάνω σε προκαταβολή και τα ρέστα με χρημματοδότηση!
ΑΝ το Varadero όντως καίει αρκετά, είναι εκτός λίστας..
Κανείς με Versys1000 ?
Η Kawasaki λέει εώς 400χλμ ανά ντεπόζιτο (20lt)..
5lt / 100 km ?
Τελικώς κατέληξα σε V-Strom DL-650 2012!
Ευχαριστώ για τη βοήθεια![]()
Καλή επιλογή και όντως all around που σημαίνει ότι αφού δεν θες κάτι απόλυτο είναι το ιδανικό. Απαραίτητος εξοπλισμός ένα κράνος της προκοπής, γαντάκια καλοκαιρινά, μπουφανάκι καλοκαιρινό (αφού μιλάς για ορίζοντα 3μήνου οπότε θα το έχεις κατακαλόκαιρο) και ένα χειμερινό από Οκτώβρη μέχρι Μάιο (συνολικά κανένα 600€ με συνετές αγορές θα το χρειαστείς). Από εκεί κ πέρα το μυαλό στο κεφάλιΌταν το πάρεις με το καλό ανέβασε φωτογραφιούλα!
ΕΥΤΥΧΩΣ.........ΔΙΟΤΙ ΒΑΡΑΝΤΕΡΟ...??
Βαρύ άχρηστο καί έπικίνδυνο γιαυτό πού θές.........
Τό Καβασάκι τώρα μπαίνει στήν άγορά δέν τό ξέρουμε.
Για τό v-strom έχω νά πώ ότι είναι ή τέλεια έπιλογή γιαυτό πού θές,άλλά
τά 9000 εύρώ πού κάνει τό καινούργιο είναι ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ βασιζόμενο
στόν προκάτοχο καί στή φήμη του.
ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ γιατί δέν πούλησε ούτε ΦΤΕΡΟ....!!!
Καί μή φαντάζεσαι διαφορές μέ τό παλιό,λίγα πράμματα.
Είχα τό παλιό καί βόλταρα μέ τό καινούργιο.
Καλύτερη προστασία στά κάτω άκρα,πιό μαλακό καί σαφές κιβώτιο,
περισσότερα μπλιμπλίκια.....ΑΥΤΑ.
Ίσα-ίσα άπό πάνω νομίζω πώς τό παλιό είχε καλύτερη προστασία άπό τόν άέρα..!!
Έξάλλου τί νά διορθώσουν σέ ένα μηχανάκι πού πάει τέλεια..??
Είναι 2 χιλιάρικα άν τά λυπάσαι πάρε τό παλιό.
Θά βγάλεις βενζίνες ,έξοπλισμό κ.λ.π.....
Ούτε στή μεταπώληση θάσαι κερδισμένος,άν τό δώσεις κάποτε.
Βέβαια ή τεχνολογία πάει μπροστά καί καλά κάνεις .
Όμως πιστεύω ότι τό έβαλαν πολύ άκριβά στά 9000 εύρώ.
Καί ότι θάχει τήν πορεία τού Τρανσάλπ,δέ θά πουλήσει
καί θά τό σκοτώνουν σέ κανένα χρόνο,ή Σουζούκι έχει είδικότητα
σέ αύτά,είδες τά Μπάντιτ κ.λ.π....τά έριξε 2-3 χιλιάρικα κάτω....!!
Έκανες πάντως τήν καλύτερη έπιλογή,μιά μοτό φιλική ,εύκολόχρηστη
πού είναι καί έργαλείο καί γιά γούστα.
Καλές βόλτες μέ προσοχή.........ήρεμα στήν άρχή.
ενα Versys μεταχειρο ειναι οτι πρεπει.
καινουργιο μην το παρεις για τους λογους που ανεφερε ο terens...
+πολλα στο υπερτιμημενο v-strom
ακομα και μεταχειρο το εχουν σκισει...νομιζουν οτι δινουν το μηχανακι του Τσακ Νορρις..
παντως και το παλιο το GS650 ειναι μια χαρα μηχανακι. (μεταχειρο βεβαιως βεβαιως).
μην μπλεξεις με καινουργια BMW..
αρα κατι τετοιο ή κατι τετοιο
![]()
Πλησιάζει ο καιρός, επαναφέρω λοιπόν το παρών γιατί σκέφτομαι πολύ και τα f800gs & tiger800. Τα βλέπω πιο χωμάτινα και δεν ξέρω ποσο άνετα θα είναι σε ταξίδια
Για ρίχτε απόψεις?
Αρχικά το δίλημμα μου ηταν αν άξιζε ή όχι να δώσω τόσα χρήματα για να αποκτήσω ένα μέσο μεταφοράς. Μετά από σκέψη, κατέληξα πως (μάλλον) θα "παντρευτώ" την επιλογή μου! Οπότε και αποφάσισα να πάω για αγορά καινούριας μοτοσυκλέτας.
Στα 650cc έχω καταλήξει πώς το v-strom μου κάνει!
Το θέμα είναι, να μείνω εκεί ή να πάω για τα 800cc ? (Τα 1000cc τα έχω ήδη αποκλείσει).
Διαφορά στην άνεση; Τα βλέπω κάπως πιο χωμάτινα και δεν ξέρω πως θα είναι σε ταξίδι.
Διαφορά στη κατανάλωση;
Ειδικά το τρικίλυνδρο θα καίει για κάθε μέρα, ε;
Οποιαδήποτε βοήθεια καλοδεχούμενη!
To Tiger βγαίνει και με 19άρα άρα είναι όσο χωμάτινο είναι και το V-Strom. Για μένα δεν παίζει σύγκριση, το Tiger είναι ένα νέο αξιόλογο μηχανάκι και το άλλο είναι V-Strom. Στην κατανάλωση δεν νομίζω να έχουν καμιά ουσιαστική διαφορά. Κάνε ένα test-ride το Tiger και νομίζω θα αποφασίσεις πολύ εύκολα.
Πάρε το Vstom να τελειώνουμε!!!
Αφού το κύριο θέμα σου είναι η κατανάλωση και το οικονομικό δν έχεις άλλη επιλογή.
Μια χαρά μηχανάκι είναι και κάνει και ταξίδια και δν καίει και πολύ.Θα το πάρεις και καινούργιο που θες (αν και δν βλέπω τον λόγο αλλά δικός σου ο παράς) και θα είσαι 1 χαρά!!!
Τα υπόλοιπα δν είναι για σένα.
![]()
+1 στο στρωμα.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Απέκλεισα και το f800gs!
Μένουν τα:
Triumph Tiger 800
&
Suzuki V-Strom 650
....
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή και τη βοήθεια![]()