Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 39

Θέμα: πώς το μαζεύεις?

  1. #1
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721

    πώς το μαζεύεις?

    Συγγνώμη ρε παιδιά αλλά μου έχει γίνει έμμονη ιδεα. Για να το κάνει αυτός σε φωτογράφηση, σημαίνει ότι υπάρχει μέθοδος, κάτι κάνει και το επάναφέρει με ασφάλεια... και θέλω να το μάθω κι εγώ, έστω και θεωρητικα να ξέρω πώς γίνεται. \

    μπορεί κανείς να βοηθήσει? ευχαριστώ


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	bmw.jpg 
Προβολές:	1090 
Μέγεθος:	92,7 KB 
ID:	27022
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    ρε συ κάνει αυτό που κάνουν στα μοτάρντ όταν μπαίνουν ντριφτάροντας στην στροφή..απλά λίγο πιο δύσκολα λόγω βάρους της 1100S (γ@μώ τα μηχανάκια )
    Ποστ έχουν ξαναγίνει σχετικά με την τεχνική οπότε...

  3. #3
    Banned
    Εγγραφή
    10/01/2004
    Μηνύματα
    354
    Η μπροστινή ρόδα καθορίζει την πορεία της μηχανής. Η πίσω ρόδα ας κουνιέται σα μουρλή πέρα-δώθε, η μηχανή θα συνεχίσει την πορεία της. Σε οποιαδήποτε φωτό αν δείτε, η μπροστά ρόδα δείχνει προς την κατεύθυνση της στροφής. Αυτό μάλιστα ακόμα και στις περιπτώσεις που η μηχανή δείχνει να πηγαίνει με "ανάποδα": και τότε, η μπροστά ρόδα δείχνει στη στροφή και αναγκάζει τη μηχανή να στρίψει.

    Γι'αυτό και αν χάσεις το πίσω, σε γενικές γραμμές δεν τρέχει τίποτα... μπορείς να το ξαναφέρεις. Το κάνει αυτό η μοτοσυκλέτα. Αν χάσεις όμως το μπροστά έστω και για λίγο...

  4. #4
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Ενας εύκολος τρόπος να το δοκιμάσεις αυτό, είναι όταν έχεις καλό λάστιχο μπροστά και τελειωμένο πίσω....

    Τότε είχα αποκτήσει και εγώ με την δικιά μου τρομερή άνεση στα ντριφτ , και με είχε εκπαιδεύσει λίγο ας το πούμε, μιας και ο κώλος σε κάθε στροφή έφευγε, αλλά το μυστικό είναι η δύναμη στους μαρσπιέδες και στο τιμόνι να είναι στα σωστά σημεία για να κρατήσει το μηχανάκι στην πορεία του....

    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

    δεν λέμε να το κάνετε μες το δρόμο και να φάτε τα μούτρα σας.... Πηγαίντε σε ένα πάρκιν, σε εναν απομονωμένο χώρο και θα δείτε, είχε πλάκα τότε, αλλά πάντα είχε πλάκα επειδή κατάφερα και δεν έπεσα, αν έπεφτα απο υπερβολή θα ήταν δικό μου λάθος και δεν θα χε πλάκα πλέον....

    Ελπίζω να πιάσατε το νόημα...

  5. #5
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    ρε παιδιά ρώτησα για τεχνική. Σίγουρα υπάρχει. Το ξέρω το ανάποδο τιμόνι αλλά δεν είναι τρόπος να επαναφέρεις το drift. Οταν η μηχανή γλυστράει σαν τρελλή και η κλίση της προς τα πίσω μεγαλώνει συνέχεια και νιώθεις ότι αν δεν κάνεις κάτι θα πέσεις, ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ??? Αυτό ρωτάω.
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  6. #6
    johnpanαη! κρατας τον συμπλεκτη αυτο κανεις.αμα το χεις γαμησει το θεμα ομως απλα σκεφτεσαι γρηγορα πως θα πεσεις καλυτερα αλλα........καααααααιιιιιιιιιιιιιι θεαματικα!
    κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

  7. #7
    Γυρολόγος-Λασπολόγος! Το avatar του/της adam_tsouk
    Εγγραφή
    03/10/2003
    Μηνύματα
    5.430
    Και με το 250 δεν έχεις την τρελή άνεση να ανοίξεις το γκάζι και να μουρλαθεί η πίσω ρόδα.....
    kawasaki street warriors


    "δεν είναι η πτώση είναι η σύγκρουση..."
    One more dies one more lives
    One baby cries one mother grieves
    For all the sins you will commit
    You'll beg forgiveness and none I'll give

    Δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλα νεκροθάφτη!!!


  8. #8
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    συγνωμη αλλα εισαι σιγουρος οτι αυτος το μαζεψε μετα???
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  9. #9
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    σπαζζ το έχω σκεφτεί κι εγώ αλλά δε νομίζω να βοηθάει. άλλωστε ο τυπάς στη φωτο δεν κρατάει συμπλέκτη.

    adam_tsouk λίγο εκτός θέματος. Ρώτησα την τεχνική. Δεν είπα ότι θα βγω να το κάνω. Αλλωστε με βρεγμένη ελληνική άσφαλτο δε χρειάζεσαι ούτε καν 100cc για να driftάρεις.
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  10. #10
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    ρε παιδιά γκάζι στην σωστή στιγμή και καλό πάτημα στον μαρσπίε ανάλογα την πορεία που θέλουμε να ακολυθήσουμε και στην αντίθετη μανέτα ταυτόχρονα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Xlitos
    Εγγραφή
    14/07/2003
    Μηνύματα
    1.002
    Οι μισοί λέτε για το ντρίφτ στα φρένα(είσοδο στροφής) και οι άλλοι μισοί για το ντρίφτ με γκάζι(έξοδο στροφής).. Κάντε edit και πειτε σε τι αναφέρεστε γιατί θα τσακιστεί κανένας.

  12. #12
    johnpan δε κραταει τον συμπλεκτη γιατι ισως να νοιωθει ιδιαιτερα σιγουρος.ισως επειδη οπως ειπε και ο hotdog δεν ντριφταρει στα φρενα αλλα ειναι υπερστροφη ισχυος οπως θα ελεγαν οι αυτοκινητακιδες.

    βασικα αμφιβαλλω λιγο για το αν τελικα στριβει ο αναβατης.

    johnpan ναι δουλευει αυτο με τον συμπλεκτη.πιστεψε το.

    ας το παρομοιασω(αν και δεν ειναι το ιδιο) με εκουσιο μπλοκαρισμα του πισω τροχου με την χρηση φρενου.


    μπλοκαρεις τον πισω τροχο με το φρενο......ο πισω ας υποθεσουμε πως βγαινει εκτος προκαθορισμενης τροχιας κι αρχιζει να ολισθαινει ειτε αριστερα ειτε δεξια.απελευθερωνεις το ποδοφρενο και αυτοματα ο τροχος αρχιζει να ξαναμπαινει στην αρχικη του τροχια.ετσι οταν ντριφταρεις (χρησιμοποιωντας το "φρενο" του κινητηρα κρατωντας τον συμπλεκτη ελευθερωνεις ουσιαστικα τον τροχο και ανακτωντας ξανα την προσφυση του ξαναβρισκει ομοιως με το μπλοκαρισμα την αρχικη του πορεια.



    αυτα χονδρικα...παιζουν σιγουρα αρκετες λεπτομερειες ακομη αλλα δεν ειμαι τρομερα γνωστης αλλα συναμα θα χρειαζοταν πολυ χρονο (και χρημα?) για να αναλυθουν....


    αυτα ειναι οσα χρειαζονται να ξερεις............


    η θεωρια σε οδηγει μα η πραξη θα σε μαθει<<<
    κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

  13. #13
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    για τα παραπάνω ρωτήστε τον Κυριάκο fzr1000_EXUP

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    H απαντηση ειναι οτι δεν υπαρχει τεχνικη σε αυτες τις φασεις.Απλα πεφτεις οπως επεσε και αυτος στη φωτο.Η τεχνικη υπαρχει για να μη βρεθουμε σε αυτη τη φαση (εκτος ελεγχου) αλλα ειναι μεγαλη και βαριεμαι να τη γραψω.

  15. #15
    οπα ρε συ πως δεν υπαρχει.ενταξει στην συγκεκριμενη φωτο και στο θεο να μιλησεις το πιθανοτερο ειναι να πεσεις.

    αλλα γενικα εαν βρεθεις σε παρομοιες καταστασεις φυσικα και υπαρχουν τροποι να γλυτωσεις την πτωση....
    κχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Trackday 28 Ιουνιου...πως το κοβετε;
    από gcrook στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 78
    Τελευταίο μήνυμα: 30/06/2006, 18:42
  2. Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 17/05/2006, 15:47
  3. Απαντήσεις: 40
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2005, 09:35
  4. Πως το βγαζουμε το γ@μοβολαν?
    από KeLeYTiS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2005, 20:49
  5. Πώς το βλέπετε αυτό;
    από bonepeeler στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 22/08/2005, 12:55

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF