Οι συνθήκες πιστεύω ήταν οι χειρότερες για την κατανάλωση …. Βαλε και το ότι εγώ είμαι συνέχεια …. δικάβαλος … εεε… για να παραξει έργο που θα πρέπει να κουνήσει όλα αυτά τα κιλα , θέλει μπενζινα…
Το δεύτερο το τεστ ,με λίγες στροφές , καταστράφηκε από μια βόλτα που έκανα το Σάββατο…
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Δλδ. με 130χλμ/ωρα....εχεις κι ενα περιθωριο μεχρι τα 160 για προσπεραση ?
Σχετικα ευκολο ?
Απο θεση οδηγησης σε αυτες τις ταχυτητες ? Βλεπω μεγαλο ανεμοθωρακα ? Ξεκουραστα ?
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Όχι ....μετά τα 130 η μηχανή αρχίζει και ψαρεύει επικίνδυνα (ειδικά με ψηλή ζελατίνα και βαλίτσες ή top case), και για να δεις από τα 130 τα 160, θες μια μέρα και μια αιωνιότητα.....
Θέση οδήγησης κάθετα όπως σε όλα τα on-off....ζελατίνα θα σου είναι πολύ βολική, αν είσαι πάνω από 1.80...το ξεκούραστα είναι σχετικό ανάλογα το κ@λο του αναβάτη....ο Σουπιάς για παράδειγμα, χτυπάει στην πλάκα Σαλονίκη-Πάτρα-Σαλονίκη......και στα καπάκια κάνει και τρελίτσες με την γκόμενα.....![]()
Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
..... και στη σιωπή των χρονομέτρων
Μ' αρέσει που συμφωνούμε![]()
Το να γερνάς είναι καλύτερο από την εναλλακτική λύση: δηλαδή να πεθαίνεις νέος!!!
Η προσπέραση σ αυτές τις ταχύτητες είναι ΟΚ…
Η θέση οδήγησης είναι καλή και η προστασία από τον αέρα επαρκής για
ΕΝΑ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ ΟΝ –ΟΦΦ … αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε…
Η Εθνική δεν είναι το ότι καλύτερο για το τενερε αλλά θα βγάλει όλα τα χιλιόμετρα αξιοπρεπώς και με την λιγότερη δυνατή καταπόνηση…
Η έλλειψη έκτης ταχύτητας καθώς και οι κραδασμοί που έχει σ αυτά τα χιλιόμετρα(πολύ ήπιοι για μονοκυλινδρο) ίσως κουράσουν
Αν σε ενδιαφέρει η αγορά του , σκέψου τι θες να κάνεις με το μηχανακι…..