Εγω ψωνισα τρομπα γνησια απο wemoto αλλα τη πατησα στη τιμη - 200ευρω με μεταφορικα ,αρκετα πιο φτηνα την ειχε εδω ,κανα 25αρι ευρω δηλαδη.
Εγω ψωνισα τρομπα γνησια απο wemoto αλλα τη πατησα στη τιμη - 200ευρω με μεταφορικα ,αρκετα πιο φτηνα την ειχε εδω ,κανα 25αρι ευρω δηλαδη.
Μπορείς να καταργήσεις την ηλεκτρική και να βάλεις μια υποπίεσης, όπως αυτή: http://www.hordpower.com/index.php?m...roducts_id=359 ή από SV650 πρώτης γενιάς. Θα σου βγεί πολύ φτηνότερα.
εγω εχω βαλει μια απο mazda το κανουν κ στα africa, την βρίσκεις ευκολα κ δουλευει μια χαρα
αυτη ακριβως http://www.e-autoparts.gr/index.php?...f=bestprice.gr
Όποιος γυρίζει μυρίζει
κ όποιος κάθετε βρωμίζει
Μπορείς και να επισκευάσεις την αντλία σου με αυτό το κιτάκι: http://www.wemoto.com/bikes/honda/nt..._point_switch/ Πάντως εγώ μάλλον θα προτιμούσα μια υποπίεσης.
Έχει κάποια μειονεκτήματα η τρόμπα υποπίεσης σε σχέση με την ηλεκτρική?
στα συν οτι δεν χαλαει με τπτ.και αν χαλασει πουλανε ενα κιτακι επισκευης με τα διαφραγματα και εισαι τζετ.
δεν χρειαζεται ρευμα για να δουλεψει αρα πλην ενα ηλετρολογικο σκατουλακι να χαλασει και να σε αφησει.
πλην ειναι πιο δυσκολο να την εγκαταστησεις αν δεν πιανουν τα χερια σου.αν πιανουν δεν ειναι τπτ.
δες φωτο απο εγκατασταση.οι δυο πρωτες στο δικο μου.
τπτ σπουδαιο.
οι πρασινες σωλινες πανε στα καρμπυρατερ.η κοκκινη φερνει τον παλμο υποπιεσης και η μαυρη το καυσιμο.
και μια ωραια εγκατασταση
![]()
Εξαιρετικά, ευχαριστώ πολύ παιδιά! Λογικά θα την εγκαταστήσει μηχανικός οπότε φαντάζομαι δε θα είναι πρόβλημα.
Να είστε καλά!
το καλό που είδα με την ηλεκτρική ήταν οτι αν ειχα να βάλω μπρος κανα μηνα κ τα ειχε ψιλοκλαση η μπαταρια,με το που πατας ενα τσακ ξεκινα κ δουλευει γεμιζοντας τα καρμπ κααλα,οποτε με το που σκασει πηρε κιολας...δεν ξερω αυτές που βλέπω παραπάνω στις φώτο αν θα ηταν ευκολο να μπουν μιας κ στης φοτο δεν εχει το φιλτροκουτι...
Όποιος γυρίζει μυρίζει
κ όποιος κάθετε βρωμίζει
και με τη διαφορά μήκους του μπροστινού τι γίνεται ρε μάγκες? δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά?