Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 89

Θέμα: Αναζήτηση και προβληματισμός για αγορά sport-touring μοτοσικλέτας

  1. #16
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    fjr που λεει ο trooper και το vfr που προτεινει ο npat είναι ιδανικές επιλογές. εγώ επιπρόσθετα σου προτείνω και bandit gsf1250sa από Κ7 και μετά υδρόψυκτο ή το ποιο καινούριο gsxf1250 (ίδιος κινητήρας άλλο ντύσιμο fairing) όπου στους καιρούς που ζούμε έχει την ιδανικότερη τιμή προς απόδοση και πρακτικά ΑΣΠΑΣΤΟ
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων GSX-1250-FA-2010.jpg‎  
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    fjr που λεει ο trooper και το vfr που προτεινει ο npat είναι ιδανικές επιλογές. εγώ επιπρόσθετα σου προτείνω και bandit gsf1250sa από Κ7 και μετά υδρόψυκτο ή το ποιο καινούριο gsxf1250 (ίδιος κινητήρας άλλο ντύσιμο fairing) όπου στους καιρούς που ζούμε έχει την ιδανικότερη τιμή προς απόδοση και πρακτικά ΑΣΠΑΣΤΟ

    το bandit δεν το ειχα σκεφτει γιατι δεν ειχε ολοσωμο fairing..βεβαια το τελευταιο μοντελο που παρεθεσες με φωτο ειναι κουκλί αλλα φανταζομαι οτι θα ξεφευγει απο τον προυπολογισμό μου.....
    ψαχνω να βρω αγγελια για το συγκεκριμενο αλλα δεν βρισκω...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  3. #18
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ichigo Προβολή μηνύματος
    fjr που λεει ο trooper και το vfr που προτεινει ο npat είναι ιδανικές επιλογές. εγώ επιπρόσθετα σου προτείνω και bandit gsf1250sa από Κ7 και μετά υδρόψυκτο ή το ποιο καινούριο gsxf1250 (ίδιος κινητήρας άλλο ντύσιμο fairing) όπου στους καιρούς που ζούμε έχει την ιδανικότερη τιμή προς απόδοση και πρακτικά ΑΣΠΑΣΤΟ
    Ασπαστο δε λες τίποτα. Πέφτει σε χαντάκι στην Πίνδο και συνεχίζει ακαθεκτο

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    το bandit δεν το ειχα σκεφτει γιατι δεν ειχε ολοσωμο fairing..βεβαια το τελευταιο μοντελο που παρεθεσες με φωτο ειναι κουκλί αλλα φανταζομαι οτι θα ξεφευγει απο τον προυπολογισμό μου.....
    ψαχνω να βρω αγγελια για το συγκεκριμενο αλλα δεν βρισκω...
    Εχει και μια ΡΟΠΑΚΛΑ το 1250, απιστευτη
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  4. #19
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Εχει και μια ΡΟΠΑΚΛΑ το 1250, απιστευτη
    Από το ελάχιστο που το έχω οδηγήσει, αυτό το προσυπογράφω! Από την άλλη, βέβαια, είναι λίγο σαν ντίζελ. Μπόλικη ροπή χαμηλά, λίγα πράγματα ψηλά.

    Πολύ τίμιο μηχανάκι (ιδιαίτερα αν λάβεις υπόψη την τιμή του καινούργιου), αλλά τεχνολογικά ανήκει σε άλλη κλάση απ' αυτά που κοιτούσες (FJR, BMW K, ST). Δεν είναι sport touring, αλλά περισσότερο ένα παραδοσιακό (και λίγο παλιομοδίτικο) all-rounder με μια μοτερούκλα ΝΑ, που (τώρα τελευταία) είπαν να του βάλουν κουστούμι μέχρι κάτω...

    Τίποτα από αυτά δεν είναι κακό, βέβαια. Εξαρτάται τι ψάχνεις.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από npat Προβολή μηνύματος
    Από το ελάχιστο που το έχω οδηγήσει, αυτό το προσυπογράφω! Από την άλλη, βέβαια, είναι λίγο σαν ντίζελ. Μπόλικη ροπή χαμηλά, λίγα πράγματα ψηλά.

    Πολύ τίμιο μηχανάκι (ιδιαίτερα αν λάβεις υπόψη την τιμή του καινούργιου), αλλά τεχνολογικά ανήκει σε άλλη κλάση απ' αυτά που κοιτούσες (FJR, BMW K, ST). Δεν είναι sport touring, αλλά περισσότερο ένα παραδοσιακό (και λίγο παλιομοδίτικο) all-rounder με μια μοτερούκλα ΝΑ, που (τώρα τελευταία) είπαν να του βάλουν κουστούμι μέχρι κάτω...

    Τίποτα από αυτά δεν είναι κακό, βέβαια. Εξαρτάται τι ψάχνεις.

    και με κανα χιλιαρικο αποκταει και δυναμη ψηλα. Πως? μια εξατμιση, ενα φλιτρο (και κοψιμο στο καπακι), powercommander ή προγραμμα (καλυτερα το πρωτο) και καταργηση (η απενεργοποιηση) στις δευτερευουσες πεταλουδες. Το μηχανακι ειναι φιμωμενο στα 100αλογα περιπου για λογους ταξινομησης σε καποιες χωρες. Ετσι οι δευτερες πεταλουδες ειναι στο 70% οταν πατας φουλ γκαζι απο καποιες στροφες και μετα. Καπου το χα διαβασει σε ξενο φορουμ δεν το βρισκω τωρα. Καποις απο εδω μεσα εχει ενα τετοιο και παει πολυ καλα, ψαξε στο αντιστοιχο υποφορουμ.

    Το μονο κακο με το bandit ειναι οτι ειανι βαρυ, το εχω (το 650 ποσο μαλλον το 1250) και το ξερω. Αλλα για τουριστικη χρηση δε θα σε απασχολησει στο παραμικρο. Για high speed crusing ειναι οτι πρεπει.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  6. #21
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    H κουβέντα που προέκυψε σχετικά με τα VFR και την παγκόσμια υπερθέρμανση μεταφέρθηκε (και μπορεί να συνεχίσει) εδώ:

    http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=126621

    (για να μην καταστρέψουμε το θρεντ του ανθρώπου...)

  7. #22
    ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ..................



    Έχω ψάξει πρίν άπό σένα τό θέμα.
    Τό FJR τής Γιαμάχα είναι μονόδρομος.
    Όμως ύπάρχει πρόβλημα.
    Δέν κυκλοφορούν πολλά καί είναι ύπερτιμημένα.
    Προτείνω μοντέλλο μετά άπό τό 2006+
    Τό παλιό είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε νά ζεσταίνει πολύ άπό τούς άεραγωγούς
    καί είχε καί μερικά προβληματάκια.
    Άπό τό 2006 καί μετά ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ....!!
    Όταν τό έψαχνα, όσοι πουλούσαν όλοι έλεγαν μοντέλλο 2005,2006,2007 κ.λ.π....
    καί ήταν άπλά 3-4 χρόνων πίσω....!!!
    Δέν βρήκα κανένα πρώτο χέρι,όλοι τά είχαν πάρει άπό κάποιο φίλο κ.λ.π...
    Είσαγωγές πολλές άπό Γερμανία μοντέλλα 2001-2002 πού τά βαφτίζουν 2005 καί 2006.
    Καί προφανώς οί Γερμανοί γράφουν χιλιόμετρα ταξιδεύοντας....!!!
    ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟ ΦΑΙΡΙΓΚ
    Είναι μοντέλλα άπό 2006 καί μετά,τό μπλέ σκούρο είναι 2004...!!
    Μέχρι καί ή άντιπροσωπεία τά έφερνε πάντα μέ καθυστέρηση ένός χρόνου ίσως καί παραπάνω.
    Τό μοντέλλο άλλάζει πλέον τό 2012-2013 καί ίσως αύτό παρασύρει τίς τιμές πρός τά κάτω.
    Ή τιμή τού καινούργιου πού δέν είναι καί τόσο καινούργιο είναι στά 15700 εύρώ..!!
    Καί όχι στά 18300 πού νομίζουν μερικοί πού πουλάνε.
    ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΛΑ 2010,ή άντιπροσωπεία δηλαδή πουλάει 2010 μηχανάκι.
    Άν είναι νά δώσεις πάνω άπό 5000 εύρώ γιά ένα μηχανάκι τού 2006 δηλαδή κάποιο πού
    είναι στόν έβδομο χρόνο ζωής του,τότε
    έπειδή κάθε μέρα θά χώνεις καί διάφορα,λάδια ξύδια λάστιχα κ.λπ......
    προτείνω
    ΒΑΝDIT 1250 καινούργιο πού ξεπουλάει ή Σουζούκι άν βρείς...!!!
    Ύπολείπεται μόνο στήν ποιότητα ταξιδιού.
    Σέ όλα τά άλλα όμως θάχεις τό ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.
    Δέν θά έδινα πάνω άπό 5500 χιλιάδες γιά ένα fgr τού 2006 καί μετά,άπό αύτά πού τά
    θεωρούν 2008 καί 2009 άπό μόνοι τους...!!
    Όριακά τό μπλέ σκούρο τού 2004 άν δέν σού φτάνουν τά λεφτά άλλά όχι
    πάνω άπό 4000-4500 εύρώ,πού δέ νομίζω ότι θά βρείς εύκολα..!!
    Έπίσης νά ξέρεις ότι τό μισό φαίριγκ μέ τό όλόκληρο
    δέν είναι καί μεγάλο θέμα,μή τό φοβάσαι,κάποια καλύτερη κάλυψη στά κάτω άκρα.
    Έπειδή τά έψαξα πολύ ,θά τό δείς καί μόνος σου,θά πήγαινα κατευθείαν σέ ένα
    καινούργιο bandit,άν είχα τό χρήμα.
    Μέ τά ύπόλοιπα μήν άσχολείσαι καθόλου,όπως έγραψες Καβασάκι άποτυχία πλήρης
    καρμπυρατεράτη,πάμφθηνα θά τό βρείς,BMW ωχ, φύγε είδικά άπό τό Κ-1200 ΜΑΚΡΥΑ,
    κ.λ.π.....κ.λ.π......
    ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ..............ΕΥΧΟΜΑΙ

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimitris777
    Εγγραφή
    30/06/2009
    Μηνύματα
    765
    Εκτος απο το bmw που εχει καποιο θεμα να σου βγαλει 500.000κμ ή 500.000 επισκεψεις σε συνεργεια ολα τα αλλα ειναι οκ.Δοκιμασετα ολα αν μπορεις και οποιο σου κανει κλικ παρτο!!

  9. #24
    αν και δεν ειμαι και πολυ αντικειμενικος καθοτι το εχω το bandit,πιστευω το gsx1250fa ειναι ισως ηκαλυτερη αγορα που μπορεις να κανεις.με 9000 παιρνεις μια καινουργια μοτο 1255 cc που παιρνει τριβαλιτσο εχει ρυθμιζομενες αναρτησεις ,abs,και ενα ασπαστο μοτερ με 11 kgm ροπης στις 3400 σαλ.απο αλογα εχει περιπου 100 στις 7000 και κατι σαλ περισσοτερα στις ιδιες σαλ απο ολα τα χιλιαρια που σημαινει οτι δεν χρειαζετε να το σκιζεις για να πας γρηγορα.οσο για παραπανω αλογα ορεξη και λεφτα ναχεις .

  10. #25
    Κανε τεστ ραιντ σε ολα και οποιο σου αρεσει και σου κανει κλικ παρτο!!Τι να το κανεις οποιοδηποτε μηχανακι οταν το κοιτας και σε χαλαει!!Σιγουρα σε καποια πραγματα θα κανεις συμβιβασμους οποιο και να διαλεξεις αλλα δεν μπορεις να κανεις αλλιως!!



    υ.γΤο κ1200ς προσεξε το γιατι εχει θεματακια αρκετα σοβαρα και μονο αν το τσεκαρει ανθρωπος που εχει ασχοληθει με bmw και ξερει να το παρεις!
    Για οτι αλλο χρειαστεις εδω ειμαστε!!!
    ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤ......ΔΕΣ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!!!!

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Εχει και μια ΡΟΠΑΚΛΑ το 1250, απιστευτη

    Με ένα απλό τελικό, χωρίς φίλτρα χωρίς PC χωρις τίποτα άλλο ... 12,7 κιλά στις 3200 στροφές. (μια μικρη επιφύλαξη για τις στροφές γιατι δεν εχω μπροστά μου τη δυναμομετρηση)

    Το είχα ξαναγραψει σε αναλογο θρεντ, την πρωτη φορά που είπα θα το πεταξω ήταν όταν φορτωμενος σε δεξια ανηφορική φουρκέτα, μου έσβησε με 4η. Εκεί τα πήρα!

  12. #27
    Ο καφετζης Το avatar του/της teogtp
    Εγγραφή
    27/07/2011
    Μηνύματα
    5.179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Carlos.1on2 Προβολή μηνύματος
    Με ένα απλό τελικό, χωρίς φίλτρα χωρίς PC χωρις τίποτα άλλο ... 12,7 κιλά στις 3200 στροφές. (μια μικρη επιφύλαξη για τις στροφές γιατι δεν εχω μπροστά μου τη δυναμομετρηση)

    Το είχα ξαναγραψει σε αναλογο θρεντ, την πρωτη φορά που είπα θα το πεταξω ήταν όταν φορτωμενος σε δεξια ανηφορική φουρκέτα, μου έσβησε με 4η. Εκεί τα πήρα!
    Μονο πες μου που θα το πεταξεις...:rotflmao:
    Gagourus agamitus Parthenopipitsus!

  13. #28
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.955
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ....
    Μέ τά ύπόλοιπα μήν άσχολείσαι καθόλου,όπως έγραψες Καβασάκι άποτυχία πλήρης
    καρμπυρατεράτη,πάμφθηνα θά τό βρείς,BMW ωχ, φύγε είδικά άπό τό Κ-1200 ΜΑΚΡΥΑ,
    κ.λ.π.....κ.λ.π......
    ΚΑΛΗ ΑΓΟΡΑ..............ΕΥΧΟΜΑΙ
    Για το st?
    Sent from me using a computer.

  14. #29
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Για το st?

    TΩΡΑ ΕΣΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ST Ε...??



    Άκου λοιπόν.


    κατ'άρχήν νά ξεμπερδέψω τά πράμματα,δέν πρόσεξα τό st, νόμιζα τό tiger.
    Όχι δέν νομίζω ότι τό st τόν καλύπτει.
    Δέν είναι τόσο άνετο,ή λέξη μονοπώλιο καί άξιοπιστία καί πάλι έπικρατεί.
    Δέν θά τό έπαιρνα,δέν τό έμπιστεύομαι,τό μοντέλλο άλλαξε μέ τό gt πλέον
    λίγα πράμματα βέβαια,άλλά ή έμπορική άξία πέφτει μέ τήν άλλαγή.
    Φοράει το ίδιο μοτέρ μέ τό tiger νομίζω,όπότε ίσχύουν τά ίδια.
    Έχω άνεβεί άπλά έπάνω,οί ύψηλόσωμοι άναβάτες δέ βολεύονται καλά.
    Γενικά δέ μού γεμίζει τό μάτι μέ τίποτε.
    Νομίζω ότι αύτοί πού τήν προτιμούν τήν διαλέγουν γιά νά νοιώθουν ίδιαίτεροι.
    Τό bandit,καί τό fjr είναι γιά μένα πολύ καλύτερες μοτό σέ όλα τους......

  15. #30
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.955
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    TΩΡΑ ΕΣΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TIGER Ε...??



    Άκου λοιπόν.



    Κατ'άρχήν τό Τiger δέν άνήκει σέ αύτήν τήν κατηγορία.
    Πολύ λίγο γιά τή δουλειά πού θέλουμε.
    Ταξιδεύει μέν ώραία άλλά μόνο γιά τον όδηγό.
    Ό δεύτερος πέφτει πάνω του,δέν είναι γιά ταξίδι παρά μόνο γιά βόλτα μέ δύο.
    Τώρα δέν θά πώ γιά τό μονοπώλιο καί τή δυσκοίλια μέ τά σέρβις.
    Ούτε γιά τό θέμα μέ τούς κυλίνδρους.
    Έμένα δέν μέ έπεισε γιά τήν ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ του...!!
    Άλλά άπορρίπτεται λόγω τού ότι δέν προσφέρει αύτά πού ζητάει ό φίλος μας.
    Θεωρώ ότι είναι καλό γιά τουρισμό μόνο μέ τόν άναβάτη πού θά συνηθίσει τό τρικύλινδρο μοτέρ.
    Ροπάτο ,γρήγορο,τό έχω κάνει βόλτα, χτυπάει καί τά 240 γιά πλάκα...!!
    Είναι όμως άλλη κατηγορία.
    Προστασία στό ταξίδι άπό άέρα..?? Περιορισμένη
    Άμα θές δεύτερο άτομο πίσω σου................ΝΟΟΥ...!!
    ΑΠΛΑ..........ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
    Οκ τhanks.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στολή διαιρούμενη για χρήση Sport Touring.
    από Vice στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2014, 09:06
  2. Αγορά sport touring - zx12r 05 ή κάποιο άλλο;
    από smooth criminal στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2014, 10:33
  3. Sport touring για ψηλούς
    από telihawk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2008, 07:45
  4. Προβληματισμος για αγορα Fazer
    από symplektis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 81
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2007, 15:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF