Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.
Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
"Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."
αν το κανεις χωρις υποστηρηξη σε καυσιμο πιθανον γιατι θα γινει πολυ φτωχο το μιγμα ,η μετατροπη αυτη γινεται με προγραμμα φιλτρο κλπ,κλπ και στο δικο μου μετα απο 50000 χλμ δεν εχει κανει κιχ.Αυτό με τις διπλές πεταλούδες όντως γίνεται αλλά κανείς δε μας εξασφαλίζει ότι στο τέλος δε θα κάνει και μπαμ
μοντελο μετα το 2006 φανταζομαι οτι εννοεις ας πουμε αυτο ?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/1029656/
και μεχρι το 2006 αυτο?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2103733/
αν ναι για μετα το 2006 δεν με παιρνει οικονομικά...ελεγα για το προηγουμενο μοντελο ...γενικα σκεφτομαι το πολύ μέχρι 5500 για αυτο και ανεφερα τα συγκεκριμενα μηχανακια στο πρώτο ποστ...
το μοντελο πριν το 2006 ειχε θεματα με μηχανολογικά προβλήματα?γιατι δεν εχω διαβασει πουθενα κατι σχετικό..
παντως οντως ενα fjr που ειδα σε καλή τιμή ηταν μοντελο 2001...
το ST το συμπεριέλαβα λόγω τιμής...τρομερής εμφάνισης, ιδιαιτερου χαρακτήρα και γιατι οπως και στο FJR βρισκεις αρκετα να πουλιουνται με τριπλετα μαμίσιες βαλιτσες που το θεωρω σημαντικό αξεσουάρ για μενα...
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΤΟΤΕ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΤΟ ΕΠΕΛΕΓΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ...
ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ TIGER..ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ...Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΑΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ...
το σουζουκι καινουργιο υπερβαινει κατά πολύ το μπατζετ...μεταχειρισμένο με το μισό fairing δεν μου κανει κλικ εμφανισιακά..και ξερετε πως ειναι με τις μηχανες.....θελεις το πρωι που την βλεπεις ....να την χαζευεις...σαν τη γυναικα στο κρεβατι το επομενο πρωί...
το FSX 1250 FA με το φαιρινγκ ποτε κυκλοφορησε πρωτη φορα? ΜΗΠΩΣ ΒΡΩ ΚΑΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΗ...
"δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
....Αλμπερτ Αϊνστάιν
μπορεις να παρεις το 1250 με το μισο φερινκ και να του βαλεις το κατω κομματι μετα. Απο ebay καινουριο κανα 500ικο θα σου βγει.
Οντως , η μηχανη ειναι να σου κανει το κλικ, ομως αμα μπορεις να παρεις κατι λιγοτερο ομορφο αλλα πιο αξιοπιστο προτιμησε το. Το 1250 με το abs το εδιναν καινουριο 6000. http://blog.ebike.gr/?p=2864
Και μεταχειρο ομως το βρισκεις αρκετα φθηνα. http://www.car.gr/classifieds/bikes/...variant=bandit
Ψαξε για καινουριο αν υπαρχει (εστω για δειγμα) σε στοκ στο προηγουμενο μοντελο. Με 6000 θα εχεις μηχανη του κουτιου. Και με τα πρωτα λεφτα αλλαζεις εξατμιση και βαζεις και το κατω κομματι του fairing
αν και βλεπω οτι το fjr κερδιζει στα σημεια μαζι με το bandit,εγω θα αναφερω απο πληροφορια οτι στην τιρυνθα πουλιεται ενα ZZR1200 σε κατασταση μπιμπελο full και απο οτι ξερω κατω μπαλα.ετσι γιατι ο ανθρωπος γουσταρει τα KAWA.![]()
37.12.07n
22.47.01.e
τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2113686/
Για κοίτα αυτό εδώ.Το πουλάει ένα παλικάρι απο εδώ μεσα.Έχει πάρα πολλά εxtra!!An μπορούσα να πουλήσω την μηχανή μου το είχα πάρει χτες........![]()
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
Να πω κι εγώ την μλκια μου
Αν και γενικά δεν ειμαι φαν των kawasaki, σε αυτη την κατηγορία μου αρέσει πάρα πολύ το gtr1400. Σχεδόν όσο μου αρέσει το VFR1200F.
Απο αξιοπιστια κλπ δεν εχω ιδεα ομως, ουτε φυσικα για την τιμη του![]()
Aπίστευτο, συμφωνώ, αλλά όχι απλά ξεφεύγει στο οικονομικό..κατευθείαν για πτώχευση παει...
Honda bros pgm 400 '06-'09 45.000 χλμ.
Suzuki Βandit 650 '09-'15 120.000 χλμ.
Βmw k1300s '15 -
ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ.............
Αύτό μέ τίς δύο γραμμές είναι άπό 2006 καί μετά.
Καί τό μπλέ τό παλιό 2003-2004 .
Τά γκρί άκόμα πιό παλιά 2000-2001.
Άπλά μέχρι καί τό μπλέ,έχουν κάποια μικρά θεματάκια,όχι άξια προβληματισμού.
Όπως ,θερμαίνεται πιό γρήγορα στήν πόλη,δουλεύει βεντιλατέρ
καί οί άγωγοί πού διώχνουν τή θερμότητα σού ρίχνουν
τό ζεστό άέρα στά πόδια ,δέν έχουν τόσο καλό σχήμα.
Καλό γιά τό χειμώνα αύτό,δύσκολο γιά τήν πόλη τό καλοκαίρι.
Έπίσης τό σασμάν έγινε βούτυρο άλλά άπό 2008 καί μετά.
Άπλά πιό θορυβώδες στά παλιά καί λίγο πιό σκληρό.
Προσοχή καί στήν άνάρτηση,είναι ήδη σά βρακί άπό τό έργοστάσιο,όπότε
καταλαβαίνεις τό μεταχειρισμένο.
Αύτό είναι 7,8 κατοστάρικα κοστολόγιο.
Πού νά βάλεις δεύτερο άτομο καί άποσκευές...!!
Έγώ δέ βρήκα ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ....!!
Τά περισσότερα άπό Γερμανία,έκεί τό χάος...!!
Τώρα γιά τό ST προβληματίσου γιατί τά δίνουν έτσι ώραία
μέ τίς μπαγκαζιέρες τους.
Ή ίστορία μέ τούς κυλίνδρους είναι διχίλιαρο...!!!
Έπίσης άν έννοείς τό gsx 1250 fa, έκεί πού γράφεις fsx, δηλαδή τό Μπάντιτ μέ
κουστούμι όλόκληρο νομίζω βγήκε τό 2011 γιά πρώτη φορά καί τό έχει ή Σουζούκι
σέ προσφορά,9000 εύρώ άν δέν κάνω λάθος,όπως έχει καί σέ καταπληκτική τιμή
αύτό μέ τό μισό φέριγκ, 6500 ??
Δέν τά θυμάμαι καλά πάρε τηλ. καί ρώτα τους.
Hayabusa 03+ πρωτης γενιας. Πολυ ανετο, πολυ γκαζι, πολυ ροπη, πολυ βελουδινο στη λειτουργια του, πουθενα κραδασμοι, πολυ αξιοπιστο, πολυ οικονομικο στην καταναλωση στο ταξιδι, στριφτερο παρ'ολα τα κιλα του, το φορτωνεις και δεν χαμπαριαζει, πολυ ανετο για συνεπιβατη, καταπληκτικο γενικα μηχανακι και το βρισκεις με κατω απο 5000. Μπορεις και πολυ ευκολα και ανεξοδα να ανεβασεις τα κλιπον λογω κατασκευης της πανω τιμονοπλακας και να το κανεις ακομα πιο ανετο. Το μονο που θα χρειαστεις αν το παρεις ειναι να του βαλεις ενα αμορτισερ πισω απο δευτερης γενιας μπουσα (πιο σκληρο ελατηριο και καλλιτερο valving με κανα 100κο το πολυ) και πιο σκληρα ελατηρια μπρος με παχυτερα λαδια, και εφυγες. Συνολο 250 ευρω.
Αλλιως cbr1100xx, για τους ιδιους περιπου λογους. Και οι δυο ειναι πολυ ολοκληρωμενες μοτοσυκλετες, τις βρισκεις σε πολυ καλες τιμες, αλλα αν αποφασισεις να παρεις ενα απο τα δυο, θελεις μηχανικο ινδιανο ιχνηλατη διοτι κυκλοφορουν πολλα σκοτωμενα και πολλοι αλητες κατοχοι, ειδικα μπουσα.
Εκ των δυο, το χοντα ειναι ισως λιγο πιο τουρινγκ και το μπουσα λιγο πιο σπορ στα σημεια, αλλα και τα δυο τα φερνεις στα μετρα σου πολυ ευκολα και κανουν για τα παντα, απο τρακ-νταιηζ μεχρι διαπλανητικα ταξιδια.
Σε κοντυνη αποσταση ειναι και το ZZR1200 αλλα ειναι ασχημο το γ@μιδι και θελει πιο πολυ δουλεια στο τομεα αναρτηση.
FJR, CBF, Τ-ST και Bandit πολυ καλες επισης προτασεις αλλα χωρις το wow factor, με εξαιρεση ισως το triumph.
Αν παλι εχεις τα χρηματα για VFR1200, busa gen2, K1300S/gt, GTR και τα ρεστα, χτυπα το πρωτο και θα γελαν και τα μουστακια σου. Και το bmw γαματο ειναι, αλλα τον φοβαμαι το γερμανο, ποτε δεν ξερεις απο που θα σου'ρθει ο λογαριασμος και δεν θα ειναι μικρος.
Αυτια!![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ευχαριστω για την κατατοπιστικη απαντηση
για το θεμα μ τους αεραγωγους του fjr δεν με απασχολεί γιατι θα προωριζεται 99% για χρηση σε ταξίδια...
αυτα με το ST τα εχω διαβάσει αλλα εμφανισιακά σε κολάζει το ατιμο....θα αντισταθώ για να μην μπω στις γνωστες περιπέτειες....
για το suzuki ειναι οπως τα λες...εννοουσα το gsx 1250 fa και οι τιμες ειναι αυτες που λες απο ο,τι ειδα στο νετ...το μισο fairing τρομερο value for money...αλλα θεωρω πολύ συντηρητική την εμφάνιση ρε γαμώτο...
μαλλον οταν καταίβω αθήνα θα κανω μια πιο ενδελεχή έρευνα για FJR...Μηπως βρω καποιο ελληνικης αντιπροσωπειας να αξιζει τον κόπο...εφόσον από οτι καταλαβα δεν εχει καποιο σοβαρό θεμα με την αξιοπιστία...εξαλλου με συγκινει ιδιαιτερα η ψιλή του ζελατίνα γιατι ειμαι κοντά 1,85 και βαίνοντας στα μισα της τριτης 10ετιας εχουμμε πλεον βαρεθει το σκύψιμο...
"δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
....Αλμπερτ Αϊνστάιν
"δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
....Αλμπερτ Αϊνστάιν