Η τσιμούχα άπαξ και βγει πάει για πέταμα, οπότε δεν τίθεται θέμα ζημιάς στην τσιμούχα.
Αυτό που μπορείς να αλλάξει επίσης εκτός από την τσιμούχα είναι τα bushings (ελληνιστί ξύστρες ή γλύστρες...) είναι αυτό που φαίνεται ακριβώς κάτω από την τσιμούχα. Έχει στην εσωτερική του επιφάνει τεφλόν και γλιστράει εκεί πάνω το καλάμι. Αντίστοιχο έχει και το καλάμι στην κάτω του μεριά, με το τεφλόν να είναι στην εξωτερική μεριά του δαχτυλιδιού όμως, ώστε να γλυστράει μέσα στην μπότα. Αυτά μπορείς και να μην τα αλλάξεις, αναλόγως της φθοράς που έχουν και του πόσο κοστίζουν. Επίσης αλλαξε τη χάλκινη ροδέλα στεγανοποίησης στην αλλενόβιδα κάτω από τη μπότα.
Για το βγάλσιμο της τσιμούχας ένα ίσο μεγαλούτσικο κατσαβίδι κάτω από την τσιμούχα και κόντρα στο χείλος της μπότας για να τη βγάλεις. Για να μην πληγώσεις το μέταλλο την μπότας βάλε ένα πανάκι από εκεί κάτω. Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι σε περίπτωση που δεν αλλάξεις τα bushings να μην σου φύγει το κατσαβίδι προς τα κάτω και το χαράξεις.
Ένα καθάρισμα στο εσωτερικό την μπότας καλό θα ήταν να γίνει.
Λάδι τα manual του τότε λένε ATF (Automatic Transmission Fluid), ήταν το καλύτερο που είχαν. Πλέον υπάρχουν λάδια ειδικά για πηρούνια. Για το ιξώδες δες τι λέει το manual* όπως και για την ποσότητα. Η ποσότητα μετριέται είτε σε ml λαδιού είτε σε mm που είναι η απόσταση που έχει η στάθμη του λαδιού έχοντας συναρμολογήσει το πηρούνι χωρίς να βάλεις το ελατήριο και έχοντας το πλήρως συμπιεσμένο.
*πολύ πιθανό να μην σου αρέσει το ιξώδες γιατί το πηρούνι θα είναι μαλακό, αλλά αυτό το βλέπεις μετά με δοκιμή.