Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 89

Θέμα: Αναζήτηση και προβληματισμός για αγορά sport-touring μοτοσικλέτας

  1. #46
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    ευχαριστω για την κατατοπιστικη απαντηση
    για το θεμα μ τους αεραγωγους του fjr δεν με απασχολεί γιατι θα προωριζεται 99% για χρηση σε ταξίδια...
    αυτα με το ST τα εχω διαβάσει αλλα εμφανισιακά σε κολάζει το ατιμο....θα αντισταθώ για να μην μπω στις γνωστες περιπέτειες....

    για το suzuki ειναι οπως τα λες...εννοουσα το gsx 1250 fa και οι τιμες ειναι αυτες που λες απο ο,τι ειδα στο νετ...το μισο fairing τρομερο value for money...αλλα θεωρω πολύ συντηρητική την εμφάνιση ρε γαμώτο...

    μαλλον οταν καταίβω αθήνα θα κανω μια πιο ενδελεχή έρευνα για FJR...Μηπως βρω καποιο ελληνικης αντιπροσωπειας να αξιζει τον κόπο...εφόσον από οτι καταλαβα δεν εχει καποιο σοβαρό θεμα με την αξιοπιστία...εξαλλου με συγκινει ιδιαιτερα η ψιλή του ζελατίνα γιατι ειμαι κοντά 1,85 και βαίνοντας στα μισα της τριτης 10ετιας εχουμμε πλεον βαρεθει το σκύψιμο...



    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ...............



    Προσωπικά έπειδή τό έχω έξαντλήσει τό θέμα μέ τά FJR ,θά άπογοητευτείς..!!
    Καί μέ τίς τιμές ,καί μέ τά μηχανάκια πού θά βρείς,άσε πού όλα είναι ντεμέκ
    2006 καί 2007 έχουν καί έλάχιστα χιλιόμετρα...!!
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ,αύτά τά μηχανάκια γράφουν χιλιόμετρα γιά πλάκα.
    Μήν πέσεις στή λούμπα πού θέλουμε νά μάς παραμυθιάζουν μέ κάποιο μηχανάκι
    πού τό πήρε άπό τό φίλο,ή άπό κάποιον πού είχε άλλα δύο καί τό είχε στό γκαράζ κ.λ.π....
    Όπου ζήτησα άποδείξεις,είσέπραξα ΓΙΟΚ ..!!
    Βιβλία σέρβις,άποδείξεις άπό συνεργεία....ΤΙΠΟΤΕ.
    Μεγάλη μηχανή 7-8 έτών...??
    Θά έκανα πέτρα τήν καρδιά ,θά μάζευα λίγο το ζωνάρι καί θά έπαιρνα ένα καινούργιο μπάντιτ
    νά έχω τό κεφάλι μου ήσυχο γιά μιά πενταετία τουλάχιστον..!!
    Τό ZZR θά τό βρείς μέ 3000 εύρώ,άλλά είναι σά νάσαι νεκρόφιλος..!!2002-2003.......ΔΕΚΑΕΤΙΑ
    Τό Χαγιαμπούζα πού έγραψε ό φίλος παραπάνω, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ
    Παραείναι σπόρ, ΣΚΥΒΕΙΣ όπως είπες,τό έχω 8 χρόνια τώρα καί τό παλιό καί τό καινούργιο.
    Τό Μπλάκμπερντ έπίσης σκυφτό,λίγο καλύτερο άλλά ΣΚΥΒΕΙΣ ......
    Κί άπό αύτά είχα
    Δέν κάνουν αύτά καί τά δύο γιά αύτό πού θές.
    Παίρνω τό θάρρος έπειδή βλέπω ότι τό οίκονομικό σέ άπασχολεί καί σού λέω ότι......
    Αύτά πού θές νά κάνεις μπορείς καί μέ λιγότερα κυβικά.
    Ίσως αύτή θά ήταν μιά λύση όχι μόνο γιά τήν άγορά άλλά καί γιά τά περαιτέρω
    Θά μπορούσες μέ πολύ λιγότερα χρήματα νά πάρεις ένα πολύ πιό καλό μεταχειρισμένο
    στά μισά κυβικά πού θά κάνει καλά τά πάντα.

  2. #47
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ...............



    Δέν κάνουν αύτά καί τά δύο γιά αύτό πού θές.
    Παίρνω τό θάρρος έπειδή βλέπω ότι τό οίκονομικό σέ άπασχολεί καί σού λέω ότι......
    Αύτά πού θές νά κάνεις μπορείς καί μέ λιγότερα κυβικά.
    Ίσως αύτή θά ήταν μιά λύση όχι μόνο γιά τήν άγορά άλλά καί γιά τά περαιτέρω
    Θά μπορούσες μέ πολύ λιγότερα χρήματα νά πάρεις ένα πολύ πιό καλό μεταχειρισμένο
    στά μισά κυβικά πού θά κάνει καλά τά πάντα.
    εχεις δίκιο...ξαλλου το γραψα απο την αρχη
    ακουω προτασεις και μοτο απο 750 κυβικα και πανω..

    δεν με απασχολει να εχει 130+αλογα
    και με 110 αλογακια...ροπατα ικανοποιουμαι...
    δεν ειμαι άνθρωπος των 200+ σε ταξιδια κτλ...
    απλα θελω να εχω αρκτή ροπή για ανετο ταξίδι...

    απλά η κατηγορία touring μεσαιου κυβισμου ουσιαστικα δεν υπαρχει πλεον...
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  3. #48
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.784
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    εχεις δίκιο...ξαλλου το γραψα απο την αρχη
    ακουω προτασεις και μοτο απο 750 κυβικα και πανω..

    δεν με απασχολει να εχει 130+αλογα
    και με 110 αλογακια...ροπατα ικανοποιουμαι...
    δεν ειμαι άνθρωπος των 200+ σε ταξιδια κτλ...
    απλα θελω να εχω αρκτή ροπή για ανετο ταξίδι...

    απλά η κατηγορία touring μεσαιου κυβισμου ουσιαστικα δεν υπαρχει πλεον...
    τοτε το μονο που μενει ειναι VFR800 αλλα με κανα 100αρικο αλογα
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  4. #49
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    τοτε το μονο που μενει ειναι VFR800 αλλα με κανα 100αρικο αλογα
    εχεις υπόψιν σου πόσο σουρχεται ενα σερβις για τα VTEC?
    πιστεύω ότι με ενα τετρακυλινδρο σαν το blackbird ή σαν τα 1200+ που κυκλοφορούν
    θα είναι άρχοντας ο φίλος μας.

  5. #50
    Για Moto Guzzi Norge έχει κανείς άποψη;
    Και...το CB 1300 S πλησιάζει σε χαρακτήρα το Bandit;

  6. #51
    Μπες εδώ, γράψου και ρώτα τον αρχηγό για ένα FJR.

  7. #52
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MG-KTiNoS
    Εγγραφή
    13/08/2011
    Μηνύματα
    8.032
    Έτσι όπως τα λες το ΤΔΜ είναι μια χαρά μηχανάκι…
    Ούτε ένα σκασμό λεφτά θες να το πάρεις , ούτε να το συντηρήσεις, καμιά σχέση με το VFR το οποίο δεν το αγόρασε περίπου κανένας κλπ κλπ
    Θες και μια γνώμη υποκειμενική?
    Η Ελλάδα δεν κάνει ούτε για ςς ούτε για σπορτ τουρονγκ γιατί απλά δεν έχει δρόμο. (ούτε πίστα)
    Μια εθνική είναι πάνω κάτω και τέρμα.
    Και που θα πας δηλαδή εν τέλει?
    Άντε 800χλμ παραπάνω δεν έχει.

    Μια χαρά μηχανή είναι το Νόργκε

  8. #53
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.784
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MG-KTiNoS Προβολή μηνύματος
    Έτσι όπως τα λες το ΤΔΜ είναι μια χαρά μηχανάκι…
    Ούτε ένα σκασμό λεφτά θες να το πάρεις , ούτε να το συντηρήσεις, καμιά σχέση με το VFR το οποίο δεν το αγόρασε περίπου κανένας κλπ κλπ
    Θες και μια γνώμη υποκειμενική?
    Η Ελλάδα δεν κάνει ούτε για ςς ούτε για σπορτ τουρονγκ γιατί απλά δεν έχει δρόμο. (ούτε πίστα)
    Μια εθνική είναι πάνω κάτω και τέρμα.
    Και που θα πας δηλαδή εν τέλει?
    Άντε 800χλμ παραπάνω δεν έχει.

    Μια χαρά μηχανή είναι το Νόργκε
    οντως ειναι πανερμοφο μηχανακι το guzzi
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  9. #54
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    οντως ειναι πανερμοφο μηχανακι το guzzi
    Παίζει και κοντά στα 6000 ευρώ για μοντέλα του 2006...
    Εγώ αυτό θα έπαιρνα!!!

  10. #55
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    εχεις δίκιο...ξαλλου το γραψα απο την αρχη
    ακουω προτασεις και μοτο απο 750 κυβικα και πανω..

    δεν με απασχολει να εχει 130+αλογα
    και με 110 αλογακια...ροπατα ικανοποιουμαι...
    δεν ειμαι άνθρωπος των 200+ σε ταξιδια κτλ...
    απλα θελω να εχω αρκτή ροπή για ανετο ταξίδι...

    απλά η κατηγορία touring μεσαιου κυβισμου ουσιαστικα δεν υπαρχει πλεον...



    ΠΟΛΥ ΦΟΛΚΛΟΡ.............ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΙΤΑΛΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ Κ.Λ.Π......



    πού προτείνουν οί φίλοι .....ΑΛΛΑ ή πραγματικότητα είναι άλλιώς.
    Έφόσον θές άπροβλημάτιστα χιλιόμετρα άστα όλα αύτά τά όμορφα
    καί πάνε σέ Τζαπάν.....
    Άν θές καί νά σού σηκώνεται όπως παρομοίωσες, τότε περί όρέξεως........
    Άν θές νά βγαίνεις Σαββατοκύριακο ή έκδρομούλα χωρίς νά έχεις τό μυαλό σου
    σέ διάφορα,τότε Τζαπάν....!!
    Μπάντιτ 650,καί 1250
    Χόντα cbf καί τό μικρό καί τό 1000,
    Tό χόντα καί τό μπάντιτ μικρό καί μεγάλο προσφέρουν
    καί καλή προστασία άπό τόν άέρα καί ταξιδεύουν ώραία.
    Άν θές άλογα,πήγαινε στά μεγάλα.
    Άν θές οίκονομία φτάνουν καί παραφτάνουν τά 600 κυβικά.
    Ταξιδεύουν άνετα μέ 140-160....!!
    Είχα καί τό diversion ,μόνο γιά μικρές μετακινήσεις
    μετά κουράζει είδικά άν είσαι πουρώ...!!
    Πιάνεται ό κώλος μετά άπό μισή ώρα,έχεις μιά άνασφάλεια πάνω άπό 150-160
    είναι άνεπαρκές γιά 2 άτομα,γενικά λίγο.
    Όπως λέμε μέ όλίγη....!!
    ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ.
    Άν μού γράψεις πόσα διαθέτεις θά σού άπαντήσω ποιό είναι τό καλύτερο
    γιά τά λεφτά πού διαθέτεις σέ σχέση μέ τή χρήση πού ζητάς...!!
    Σαράντα χρόνια φούρναρης......
    Όχι όμως ποιό σού κάνει κλίκ...!!
    Άν έπιλέγεις μέ τό κλίκ,δύσκολα τά πράμματα καί άχρηστες σχεδόν οί παραθέσεις μας...
    Έκεί μιλάει ή καρδιά.
    Πάντως τίς πιό πολλές φορές πού έπέλεξα μέ τό συναίσθημα,έφαγα ΠΑΠΑΡΑ...!!

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος
    ΠΟΛΥ ΦΟΛΚΛΟΡ.............ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΙΤΑΛΙΚΑ, ΑΓΓΛΙΚΑ Κ.Λ.Π......



    πού προτείνουν οί φίλοι .....ΑΛΛΑ ή πραγματικότητα είναι άλλιώς.
    Έφόσον θές άπροβλημάτιστα χιλιόμετρα άστα όλα αύτά τά όμορφα
    καί πάνε σέ Τζαπάν.....
    Άν θές καί νά σού σηκώνεται όπως παρομοίωσες, τότε περί όρέξεως........
    Άν θές νά βγαίνεις Σαββατοκύριακο ή έκδρομούλα χωρίς νά έχεις τό μυαλό σου
    σέ διάφορα,τότε Τζαπάν....!!
    Μπάντιτ 650,καί 1250
    Χόντα cbf καί τό μικρό καί τό 1000,
    Tό χόντα καί τό μπάντιτ μικρό καί μεγάλο προσφέρουν
    καί καλή προστασία άπό τόν άέρα καί ταξιδεύουν ώραία.
    Άν θές άλογα,πήγαινε στά μεγάλα.
    Άν θές οίκονομία φτάνουν καί παραφτάνουν τά 600 κυβικά.
    Ταξιδεύουν άνετα μέ 140-160....!!
    Είχα καί τό diversion ,μόνο γιά μικρές μετακινήσεις
    μετά κουράζει είδικά άν είσαι πουρώ...!!
    Πιάνεται ό κώλος μετά άπό μισή ώρα,έχεις μιά άνασφάλεια πάνω άπό 150-160
    είναι άνεπαρκές γιά 2 άτομα,γενικά λίγο.
    Όπως λέμε μέ όλίγη....!!
    ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ.
    Άν μού γράψεις πόσα διαθέτεις θά σού άπαντήσω ποιό είναι τό καλύτερο
    γιά τά λεφτά πού διαθέτεις σέ σχέση μέ τή χρήση πού ζητάς...!!
    Σαράντα χρόνια φούρναρης......
    Όχι όμως ποιό σού κάνει κλίκ...!!
    Άν έπιλέγεις μέ τό κλίκ,δύσκολα τά πράμματα καί άχρηστες σχεδόν οί παραθέσεις μας...
    Έκεί μιλάει ή καρδιά.
    Πάντως τίς πιό πολλές φορές πού έπέλεξα μέ τό συναίσθημα,έφαγα ΠΑΠΑΡΑ...!!
    το μπατζετ που λεω να διαθεσω αυτη τη δυσκολη εποχη ειναι γυρω στα 5500 χιλιαρικα..
    λογικα η προταση ειναι SUZUKI E??

    δεν θα επιλεξω αυτο που μου κανει κλικ..αλλα απλα δεν θελω να το βλεπω και να μην μου κανει τιποτα...να κανει λιγο κουκου ρε παιδι μου...

    ας πουμε το bandit αν ειχε ενα ολοσωμο fairing θα ηταν πολυ πιο ομορφο ρε γαμωτο...
    μηπως να παω για κατι τετοιο?

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2269776/

    ή σε καινουργιο...
    http://www.suzuki.gr/motos/model.php?id=476

    πόσα αλογατα εχει το 650 ρε παιδια?
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  12. #57
    Squadra Puzzola Το avatar του/της Ichigo
    Εγγραφή
    17/07/2005
    Μηνύματα
    1.429
    Salentu. Lu Sule Lu Mare Lu Ientu.

    Et quacumque viam dederit fortuna sequamur
    "Conservatives are not necessarily stupid, but most stupid people are conservatives."

  13. #58
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zzr2005 Προβολή μηνύματος
    το μπατζετ που λεω να διαθεσω αυτη τη δυσκολη εποχη ειναι γυρω στα 5500 χιλιαρικα..
    λογικα η προταση ειναι SUZUKI E??

    δεν θα επιλεξω αυτο που μου κανει κλικ..αλλα απλα δεν θελω να το βλεπω και να μην μου κανει τιποτα...να κανει λιγο κουκου ρε παιδι μου...

    ας πουμε το bandit αν ειχε ενα ολοσωμο fairing θα ηταν πολυ πιο ομορφο ρε γαμωτο...
    μηπως να παω για κατι τετοιο?

    http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2269776/

    ή σε καινουργιο...
    http://www.suzuki.gr/motos/model.php?id=476

    πόσα αλογατα εχει το 650 ρε παιδια?




    EINAI TO ΙΔΙΟ ΜΟΤΕΡ..?? ΝΟΜΙΖΩ...............



    Περίπου 85 άλογα μέ 240 κιλά.
    Είναι καί στιβαρό καί πάει καί 220 χιλιόμετρα άν σέ πιάσει.
    Πιστεύω ότι ταξιδεύει καλά μέ 150-160.
    Πολύ καλή τιμή,πρόσεξε τά λάστιχα άν πάς,τό μηχανάκι είναι τού 2007.
    Δές έβδομάδα παραγωγής καί κάντους παζάρι διότι άνάλογα μέ τήν είσαγωγή τους
    τά λάστιχα θά είναι 4-5 έτών όπότε θέλουν πέταμα...!!
    Μπορείς νά δείς καί τά σωληνάκια τών φρένων γράφουν ήμερομηνία παραγωγής.
    Έπίσης άν ζητήσεις τά πιστοποιητικά τής μοτό γιά νά βγάλεις μόνος σου πινακίδα διότι όλοι κλέβουν,
    πρίν ένα μήνα μού ζήτησαν 70 εύρώ γιά παπάκι πού κόστιζε 31,
    έκεί άναγράφεται ή ήμερομηνία είσαγωγής στή χώρα.
    Όπότε άλλο νά πάρεις ένα μηχανάκι πού έχει παραχθεί τό 2007 καί περιμένει 5 χρόνια
    καί άλλο ένα τού 2010 γιά παράδειγμα.
    Άσχετο πού τά διατηρούνε καί πώς,τό φρέσκο είναι φρέσκο...!!
    ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΜΕ 1000 ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.....!!
    Άσε καί ένα-δύο χιλιάρικα ύπόλοιπο,όταν ύπάρχει μεγάλη έπισφάλεια οί τράπεζες δανείζουν...!!
    Τά μεταχειρισμένα κρύβουν παγίδες πού πάς γιά μαλλί καί βγαίνεις κουρεμένος.
    Νά ήταν μεγάλη ή διαφορά λές δέν μπορώ,έδώ 1500 εύρώ ειναι άπό τό μπάτζετ σου,όπότε...!!
    Έχει καί τό φαίριγκ πού σού κάνει καί λίγο κλίκ...!!
    Άπλά πρέπει νά ξέρεις ότι είναι μοτό γιά χρόνια...!!
    ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ μετά άν δέν τήν ξευτελίσεις,καί παίρνεις ήδη μιά μοτό 5 έτών...!!
    ΑΛΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΟΝΤΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ............................ΧΤΥΠΑ ΤΗΝ είναι καλή περίπτωση.
    Όχι όμως το μεταχειρισμένο γιά 1000 εύρώ...............λέω έγώ.

  14. #59
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    το fa που εβαλες εχει καλη σχετικα τιμη αλλα η σελα ειναι χαλια.

    παρε ενα απλο Sa και βαλε του το κατω fairing. http://www.ebay.com/itm/New-Suzuki-F...bcda70&vxp=mtr

    Με 6500 καινουριο + 500 fairing + 300 εξατμα εισαι αρχοντας. Και θα εχεις και στανταρ abs και φυσικα στο καινουριο δε σε απασχολουν λαστιχα-αναρτησεις-αλυσιδα και λοιπα αναλωσιμα για ενα ευλογο χρονικο διαστημα.

    Το bandit 650 sa ταξιδευει ανετα μεχρι τα 200. Απο εκει και πανω ζοριζει λιγο το θεμα γιατι μεχρι τα 220 περιπου ανεβαζει σχετικα αργα ενω για να τελικιασει θελει χωρο και χρονο.Το Fa λοιπον εχει ακριβως την ιδαι συμπεριφορα, απλα εχει διαφορετικο μουτρο.

    Δεν εχω οδηγησει το 1250 και δεν ξερω, φανταζομαι ομως οτι θα ειανι πολυ πιο ανετο σε ανοιχτο δρομο αν μιλαμε για υψηλες ταχυτητες.

    Για μεσσαιας ταχυτητας cruising τα 600αρια ειναι μια χαρα οπως ειπε και ο φιλος παρα πανω. Αμα κυνηγας ταχυτητες και τελικες τοτε τα κυβικα και τα αλογα τελειωμο δεν εχουν.

  15. #60
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Terens Προβολή μηνύματος

    ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ.
    !
    Άν έπιλέγεις μέ τό κλίκ,δύσκολα τά πράμματα καί άχρηστες σχεδόν οί παραθέσεις μας...
    Έκεί μιλάει ή καρδιά.
    Ακριβως αυτο!!!
    Αποφασησε πρωτα αυτο και μετα θα βρεις τι θα παρεις !Παντως δεν υπαρχει περιπτωση να τα βρεις ολα σε μια μηχανη!!!
    ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤ......ΔΕΣ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!!!!

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Στολή διαιρούμενη για χρήση Sport Touring.
    από Vice στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 20/07/2014, 09:06
  2. Αγορά sport touring - zx12r 05 ή κάποιο άλλο;
    από smooth criminal στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 26/03/2014, 10:33
  3. Sport touring για ψηλούς
    από telihawk στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2008, 07:45
  4. Προβληματισμος για αγορα Fazer
    από symplektis στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 81
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2007, 15:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF