Τα μυαλά και τα αλεξίπτωτα δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτα!!!!!
Εγω παντως με τα sportattack ειμαι πολυ ευχαριστημενος!!!Αν και ημουν υπερ της μισελεν εχω παθει πλακα με τα conti!!η μηχανη τα φορουσε οταν την πηρα και δεν περιμενα τετοια συμπεριφορα απο λαστιχα του 08 τα οποια οπως καταλαβενετε θελουν επειγοντος (σχετικο)αλλαγη!!Κανενα γλυστρημα ,κουνημα και παντα σου δινουν ασθημα ασφαλειας!!!
Και μαλλον παλι αυτα θα βαλω spοrt attack 2
ΟΙ ΓΝΩΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΟΛΟΤ......ΔΕΣ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΜΙΑ!!!!! ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ!!!!!!!!
αυτά που έγραψα, τα διαβάζεις σε άρθρα παρουσίασης, ή τεστ, ή διαφημιστικά (που μάλλον είναι το ίδιο και τα τρία), γιαυτό και ανέφερα ότι τα έχω «διαβάσει κάπου», γιατί δεν μπορώ μόνος μου να διαπιστώσω κατά πόσον είναι αληθή ή όχι. ούτε σημαίνει ότι πάω να τα πάρω έχοντας διαβάσει μόνο τα παραπάνω (γιατί διάβαζα επί μέρες επί ώρες πριν πάω να πάρω λάστιχα.. φυσικά πριν πάω να πάρω κάτι, έχω διαβάσει μέχρι και τι έγραψε το μυρμήγκι που έκατσε πάνω κατά λάθος). επίσης δεν μπορώ να συγκρίνω, γιατί με το που πήρα το μηχανάκι του τα φόρεσα. μπορείς όμως εσύ με σιγουριά και επιστημονικώς τεκμηριωμένα να αποδείξεις ότι δεν είναι έτσι;
To "παραμύθια" δεν πήγαινε προφανώς σε εσένα, αλλά σε αυτό που διάβασες (και δεν καταλαβαίνω γιατί θυμώνεις για όσα λέει το marketing).
Η αφαίρεση του 1 κιλού (και στην άκρη των μαζών) σίγουρα βοηθάει. Το οτι ισοδυναμεί με μείωση 8 κιλών και έχει εφάμιλλο αποτέλεσμα με την αντικατάσταση ζαντών μαγνησίου που στοιχίζουν 3.000€ δεν νομίζω οτι χρειάζεται τεκμηριωμένη επιστημονικά απάντηση.
Τουλαχιστον εγώ δεν έχω διαβάσει πουθενά για το ισοδύναμο αποτέλεσμα της μείωσης του μη αναρτώμενου βάρος Χ κιλά αίσθησης. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να είναι Χ 8 γιατί μια αλλαγή ζαντών που θα είχε όφελος 5-6 κιλά θα μεταφραζόταν σε -40 - 50 κιλά αίσθησης, κάτι που δεν συμβαίνει (και δεν ξέρω πως μπορεί να μετρηθεί...).
Το οτι οι ζάντες ελαφρού κράματος + κεραμικά/carbon δισκόφρενα + κούφιους άξονες + carbon οπουδήποτε + ψαλίδια μαγνησίου εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στην αγωνιστική οδήγηση, μάλλον αποδεικνύει οτι τα κατά 1 κιλό ελαφρύτερο ελαστικό δεν έχει ισοδύναμο αποτέλεσμα.
δεν θυμώνω, απλώς ρωτάω να μάθω γιατί το λες. γιατί θέλω να ξέρω. γιατί αν ένας άνθρωπος στον κόσμο αμφισβητεί τα λεγόμενα της michelin, πρέπει να ξέρει τι λέει και να μπορεί να το αποδείξει για να τον πάρω στα σοβαρά. τουτέστιν, να λάβω υπόψη μου τη γνώμη του για την επιλογή μου. γιατί και εγώ εύκολα μπορώ να πω «ναι καλά, ό,τι πείτε», αλλά αν δεν μπορώ να το αποδείξω, κάνω μια τρύπα στο νερό.
κατ'αρχήν έκανα λάθος στη μείωση.. επρόκειτο για λίβρες όχι κιλά, αλλά δεν έχει μεγάλη σημασία, για εμάς που δεν ξέρουμε το ίδιο είναιΗ αφαίρεση του 1 κιλού (και στην άκρη των μαζών) σίγουρα βοηθάει. Το οτι ισοδυναμεί με μείωση 8 κιλών και έχει εφάμιλλο αποτέλεσμα με την αντικατάσταση ζαντών μαγνησίου που στοιχίζουν 3.000€ δεν νομίζω οτι χρειάζεται τεκμηριωμένη επιστημονικά απάντηση.
θα γράψεις το ίδιο και σε σχόλιο στους παρακάτω κυρίους;
http://www.motorcycle-usa.com/402/10...re-Review.aspx
http://masonracintires.com/products/...ure-tires.aspx
http://www.motorcyclistonline.com/ge...res/index.html
http://www.ducatinewstoday.com/2010/...r-pure-review/
θεωρείς ότι είναι άσχετοι, λένε παπαριές, ή τα παίρνουν από τη Michelin;
τα κιλά αίσθησης δεν τα καταλαβαίνω. αυτό που εννόησα και που πιθανώς να μην κατάλαβες, πάντα με βάση όσα έχω διαβάσει χωρίς να έχω δυνατότητα να κάνω μετρήσεις, είναι ότι επιτυγχάνεις το ίδιο αποτέλεσμα με αυτό που θα είχες αν έδινες 3000 ευρώ για ελαφριές ζάντες με άλλα πιο βαριά λάστιχα. σίγουρα δεν κερδίζεις 80 κιλά και δεν είναι το βάρος της μηχανής αυτό που μας ενδιαφέρει εν προκειμένω, αλλά η περιστρεφόμενη μάζα. οπότε αισθάνσαι το μηχανάκι πιο ελαφρύ στις αλλαγές κατεύθυνσης, πιο ευαίσθητο και πιο γρήγορο. για τον ίδιο λόγο θα βάλεις κάρμπον ζάντες και φρένα.Τουλαχιστον εγώ δεν έχω διαβάσει πουθενά για το ισοδύναμο αποτέλεσμα της μείωσης του μη αναρτώμενου βάρος Χ κιλά αίσθησης. Σίγουρα όμως δεν μπορεί να είναι Χ 8 γιατί μια αλλαγή ζαντών που θα είχε όφελος 5-6 κιλά θα μεταφραζόταν σε -40 - 50 κιλά αίσθησης, κάτι που δεν συμβαίνει (και δεν ξέρω πως μπορεί να μετρηθεί...).
Το οτι οι ζάντες ελαφρού κράματος + κεραμικά/carbon δισκόφρενα + κούφιους άξονες + carbon οπουδήποτε + ψαλίδια μαγνησίου εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται στην αγωνιστική οδήγηση, μάλλον αποδεικνύει οτι τα κατά 1 κιλό ελαφρύτερο ελαστικό δεν έχει ισοδύναμο αποτέλεσμα.
δεν σημαίνει ότι θα βάλεις τα P.P. και μετά καθάρισες, δεν χρειάζεσαι ζάντες, φρένα κλπ.. , αν μιλάμε για αγώνες. άσε που στους αγώνες δεν θα βάλεις αυτά, αλλά τα power one. μιλάμε για το καθημερινό μηχανάκι που ΔΕΝ χρειάζεται ζάντες, φρένα, ψαλίδια κλπ. από κάρμπον, ούτε και υπάρχει σοβαρός λόγος να τα βάλεις και να ξοδέψεις μια περιουσία.
Oκ, να σου πω την γνώμη μου. Οι αντιρρήσεις μου αφορούν την μείωση κατά 8 κιλά που έγραψες, γιατί αν είχες γράψει 2,7 δεν θα διαφωνούσαμε. Τα αντίστοιχα κιλά τελικά είναι ισοδύναμα με 2,7 από τροχούς ή 3,6 αν μιλάμε για δισκόφρενα σύμφωνα με κάποιο απ΄τα link που έβαλες. Καμμία αντίρρηση μέχρι εδώ (με τα 2,7 εννοώ) αφού το μειωμένο βάρος βρίσκεται στην μέγιστη ακτίνα απ΄τον άξονα μειώνοντας περισσότερο την αδράνεια όπως είχα γράψει και παραπάνω.
Τα διαφημιστικά τρικ αρχίζουν με το ισοδύναμο των 2,7 kg των ζαντών μαγνησίου των 3.000$. Οι ζάντες μαγνησίου ζυγίζουν από 4 στην καλύτερη ως και πάνω από 6 κιλά ανάλογα του βάρους των cast alouminium που αντικαθιστούν. Τα 4-6 κιλά σε μη αναρτώμενο βάρος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά, σε σημείο που μεταμορφώνει την συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Η σύγκριση της michelin για την αντιστοιχία με τα δισκόφρενα, είναι αστεία μιας και δεν νομίζω να υπάρχουν δισκόφρενα που να ζυγίζουν 3,6 κιλά περισσότερο απ΄κάποια aftermarket κεραμικά ή carbon.
Η michelin προφανώς το ξέρει, αλλά ο σκόπός της είναι να εντυπωσιάσει με το προϊόν της, όπως εντυπωσιάζει εδώ και χρόνια με την super τεχνολογία των δίγομων-τρίγομων κλπ παραλείποντας να αναφέρει οτι δίγομα χρησιμοποιούσαν όλοι αλλά δεν το διαφήμιζαν.
Βλέπε παραπάνω. Εκτός από το ένα link που έχει αναφέρει οδήγηση με κάποιο βάρος και χωρίς, τα υπόλοιπα απλά αναφέρουν οτι λέει το press της michelin και οτι κρατάνε super. Και αυτοί που το οδήγησαν έγραψαν οτι είχε διαφορά, που δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Προσωπικά δεν πιστεύω οτι υπάρχει οδηγός-δημοσιογράφος που να μην μπορει να καταλάβει την διαφορά και να εξισώνει τα κιλά του μαγνησίου με τα κιλά του ελαστικού.
Μου θυμίζει την παρουσίαση παρωδία που είχε κάνει πάλι η Michelin με κάποιο street ελαστικό της που τα είχαν φορέσει στο Μ1 του Edwards και έκανε γύρους σε πίστα πριν τον αγώνα. Όλοι έγραφαν τι γαμάουα λάστιχο είναι, που μπορεί να αντέχει την ιπποδύναμη του 1000 και πηγαίνει τάπα και και και .... και τελικά βγήκε η βρώμα μετά απο λίγο καιρό οτι το Μ1 ήταν στα 180 άλογα προκειμένου να μην κάνει κρόσσια το λάστιχο κατά την παρουσίαση.
Ας το αφήσουμε εδώ. Η παρανόηση ξεκίνησε απ΄τα 8 κιλά και επεκτάθηκε αλλού. Αν τα έχεις βάλει και είσαι ευχαριστημένος είναι το ζητούμενο.![]()
OK, δεν έχω αντίρρηση, έγραψα από λάθος κιλά αντί για lb, αλλά το νόημα ήταν ότι αυτό το κέρδος είναι συγκρίσιμο με πολύ μεγαλύτερες επενδύσεις όπως οι προαναφερόμενες. κάτι τέτοιο δεν μπορώ να το ξέρω από προσωπική πείρα και νομίζω ότι στην Ελλάδα ελάχιστοι είναι αυτοί που θα μπορούσαν (δυστυχώς..)
τώρα αν πάμε από μόνοι μας να βγάλουμε συμπεράσματα σύμφωνα με τα κουτσά-στραβά που ξέρουμε, θα σου πω ότι τα ελαστικά έχουν πολύ μεγαλύτερη διάμετρο από τις ζάντες και άρα οι ταχύτητες με τις οποίες περιστρέφονται μεγαλύτερες, άρα οι γυροσκοπικές δυνάμεις που αναπτύσσουν και που επηρεάζουν τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας μεγαλύτερες, άρα το κέρδος μπορεί πρακτικά να είναι το ίδιο. μπορεί να μην είναι ακριβώς ίδιο σε απόλυτες τιμές και σε χρόνους, αλλά πρακτικά σημαίνει ότι πετυχαίνεις κάτι που δεν θα πετύχαινες με τίποτα αν δεν έδινες ένα σκασμό λεφτά.
επίσης, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί μια επό τις μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών θα επέλεγε να καταφύγει σε μια τέτοια απάτη; ποιό θα ήταν το όφελος; δεν είναι δυνατόν να αποδειχθεί του λόγου το αληθές; μου λες ότι η michelin (ή η οποιαδήποτε εταιρεία) επιλέγει να προωθεί το προϊόν της αναφέροντας ψευδείς πληροφορίες και προδιαγραφές; γιατί να μην πω ότι κάνει το ίδιο π.χ. και η Arai;
τα παραπάνω links είναι τα πρώτα που βρήκα μετά από ένα google search (δεν χρειάζεται να ψάξω πολύ, συμπεριέλαβα sites με: review, παρουσίαση εκ μέρους της mich, παρουσίαση όχι εκ μέρους της mich, παρουσίαση «διαφήμιση» με σχόλια και reviews χρηστών (αγωνιζομένων και μη)). όλο αυτό μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα. καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι εννοώ.. ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.Βλέπε παραπάνω. Εκτός από το ένα link που έχει αναφέρει οδήγηση με κάποιο βάρος και χωρίς, τα υπόλοιπα απλά αναφέρουν οτι λέει το press της michelin και οτι κρατάνε super. Και αυτοί που το οδήγησαν έγραψαν οτι είχε διαφορά, που δεν έχω λόγο να διαφωνήσω. Προσωπικά δεν πιστεύω οτι υπάρχει οδηγός-δημοσιογράφος που να μην μπορει να καταλάβει την διαφορά και να εξισώνει τα κιλά του μαγνησίου με τα κιλά του ελαστικού.
Μου θυμίζει την παρουσίαση παρωδία που είχε κάνει πάλι η Michelin με κάποιο street ελαστικό της που τα είχαν φορέσει στο Μ1 του Edwards και έκανε γύρους σε πίστα πριν τον αγώνα. Όλοι έγραφαν τι γαμάουα λάστιχο είναι, που μπορεί να αντέχει την ιπποδύναμη του 1000 και πηγαίνει τάπα και και και .... και τελικά βγήκε η βρώμα μετά απο λίγο καιρό οτι το Μ1 ήταν στα 180 άλογα προκειμένου να μην κάνει κρόσσια το λάστιχο κατά την παρουσίαση.
Ας το αφήσουμε εδώ. Η παρανόηση ξεκίνησε απ΄τα 8 κιλά και επεκτάθηκε αλλού. Αν τα έχεις βάλει και είσαι ευχαριστημένος είναι το ζητούμενο.![]()
Δεν με κατάλαβες. Δεν είπα πουθενά οτι είναι απάτη (όπως ήταν του Μ1 πχ). Οφέλη υπάρχουν και σίγουρα αξιοποιούνται με τον καλύτερο τρόπο αφού είναι στο άκρο της μάζας. Αυτό που λέω είναι οτι η εξίσωση του βάρους απ΄το ελαστικό με την αντικατάσταση ζαντών ελαφρού κράματος, είναι σίγουρα υπερβολική.
Εχοντας αλλάξει τις ζάντες μου με σφυρήλατες αλουμινίου και κέρδος 4,7 κιλά μπορώ να πω οτι η βελτίωση (παντού) είναι εντυπωσιακή. Ίσως μια απ΄τις ουσιαστικότερες βελτιώσεις που μπορεί να κάνει κάποιος στην μοτοσυκλέτα του. Κρατάω όμως τις αμφιβολίες μου για ισοδύναμο αποτέλεσμα με τα PP.
τελικα εβαλα τα pure....αν κ νωρις για να εχω πολυ καλη γνωμη, με κερδισε απο την αρχη...πηγα μεχρι σουνιο κ ειδα μεγαλη διαφορα στην μηχανη μου....πλαγιαζε πολυ ομορφα..σαν να επαιρνε θεση μονη της...ζεστενεται γρηγορα κ σου δινει σιγουρια σε στροφη...ισως να φταιει οτι τα παλια μου λαστιχα ηταν μαπα γιατι ηταν παλια κ τωρα ειδα μεγαλη διαφορα....παντως εχει ωραια αισθηση κ ειμαι ευχαριστημενος προς το παρων...
ελα να παιρνουμε σειρα.... να δουμε τι θα βαλουμε...