Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Κατάργηση συστήματος υποπίεσης σε καρμπυρατέρ.

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133

    Κατάργηση συστήματος υποπίεσης σε καρμπυρατέρ.

    Έστω ότι έχουμε μονοκύλινδρο εξακοσάρι με καρμπυρατέρ υποπίεσης και θέλουμε να
    καταργήσουμε την υποπίεση για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες.

    Γίνεται;
    οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
    θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

    Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;

  2. #2
    Δεν ξέρω να σου απαντήσω ,αλλά μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι

  3. #3
    Καλλίγραμμον Μέλος Το avatar του/της vaska
    Εγγραφή
    29/10/2007
    Μηνύματα
    7.847
    Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η υποπίεση βοηθούσε στο να έχουμε το έξτρα μείγμα που χρειάζεται στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού, πιο γρήγορα. Δεν είναι έτσι???? Κι αν τελικά έχω δίκιο μάλλον χειρότερη απόκριση στο γκάζι θα έχεις.

    Ή είμαι ντιπ άσχετος (παίζει σοβαρά αυτό).
    LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
    "These violent delights have violent ends
    And in their triumph die, like fire and powder
    Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).

  4. #4
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.706
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Έστω ότι έχουμε μονοκύλινδρο εξακοσάρι με καρμπυρατέρ υποπίεσης και θέλουμε να
    καταργήσουμε την υποπίεση για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες.

    Γίνεται;
    οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
    θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

    Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;
    Εννοείς ένα carb οτι έχει το μηχανάκι και αυτό είναι υποπίεσης, ή δύο carb με το ένα μηχανικό και το άλλο υποπίεσης?
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  5. #5
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vaska Προβολή μηνύματος
    Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η υποπίεση βοηθούσε στο να έχουμε το έξτρα μείγμα που χρειάζεται στα απότομα ανοίγματα του γκαζιού, πιο γρήγορα. Δεν είναι έτσι???? Κι αν τελικά έχω δίκιο μάλλον χειρότερη απόκριση στο γκάζι θα έχεις.

    Ή είμαι ντιπ άσχετος (παίζει σοβαρά αυτό).
    Όχι Βασίλη. Είναι δυο διαφορετικές φιλοσοφίες ελέγχου του slide. Στο μεν ανοίγει μηχανικά με το άνοιγμα του γκαζιού στο δε με την υποπίεση. Στο μηχανικό η ντίζα του γκαζιού είναι συνδεμένη με το slide στο υποπίεσης είναι συνδεδεμένη με μια πεταλούδα κάτω από αυτό. Όταν η πεταλούδα ανοίξει δημιουργείται υποπίεση απ' τον θάλαμο.

    Η διαφορα στην απόδοση είναι πως στα μηχανικά έχεις πιο άμεση απόκριση αλλά έλλειψη προοδευτικότητας ενώ στα υποπίεσης πιο ομαλή λειτουργία ακόμα και στο πλήρες άνοιγμα του γκαζιού.

    Μπάμπη δεν ξέρω αν γίνεται (μάλλον όχι) αλλά fcr δεν πρόκειται να γίνει.
    Sent from me using a computer.

  6. #6
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.952
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος

    οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
    θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

    Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;
    Πως θα ανοίγει το slide?

    Δες παραπάνω.
    Sent from me using a computer.

  7. #7
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Χωρίς μηχανικό κάρμπ, δεν παίζει να δουλέψει χωρίς υποπίεση...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  8. #8
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Χωρίς μηχανικό κάρμπ, δεν παίζει να δουλέψει χωρίς υποπίεση...
    Ακριβώς έτσι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #9
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    .....
    οκ θα καταργήσουμε το σωληνάκι της υποπίεσης, θα φράξουμε τα ακροφύσια και
    θα φροντίζουμε να έχουμε πάντα κλειστή τη παροχή της βενζίνης όταν το μοτέρ δεν λειτουργεί.

    Χρειάζεται τίποτα άλλο για να γίνει η θεωρία πράξη;
    Μαλλον μπερδευεις το καρμπυρατερ υποπιεσης με τον διακοπτη βενζινης υποπιεσης.
    Το καρμπυρατερ υποπιεσης ειναι οπως το περιεγραψε ο daz και δεν εχει κανενα εξωτερικο σωληνακι υποπιεσης.
    Ο διακοπτης βενζινης ειναι για να κλεινει τη βενζινη αυτοματα οταν το μοτερ σβηνει. Δεν εχει καμμια επιδραση στην αποδοση..

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Σαν πολύ ευγενικά δεν μιλάτε σε κάποιον που δεν ξέρει τις διαφορές μεταξύ μηχανικού και CV και θέλει να φράξει σωληνάκια για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες...???



    Αιντε που σας έπιασε το πολιτικώς ορθόν Παρασκευιάτικα...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    Ντάξει εννοεί προφανώς το αυτόματο άνοιγμα της βενζίνης (που δουλεύει με υποπίεση) και όχι το καρμπυρατέρ.

    Ναι γίνεται αυτό που λες, και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις συνιστάται από την εταιρία για χρήση τέρμα γκάζι (π.χ. στο racing kit κάποιων μοτοσυκλετών).

    Μετά όμως θα πρέπει να έχεις το νού σου, να κλείνεις ανοίγεις την κάνουλα χειροκίνητα. Διαφορετικά, μία στο τόσο να μην κλείσει τέλεια το φλοτέρ στο κάρμπ, την άλλη μέρα το μοτέρ θα έχει γεμίσει βενζίνη.

    Για κατάργηση της υποπίεσης στο καρμπυρατέρ (που είναι άλλο πράγμα από αυτό που λές αλλά στα γράφω κι αυτά just in case), δλδ να το μετατρέψεις σε μηχανικό, πρέπει να κάνεις τόσο εκτεταμένες μετατροπές που δεν νομίζω ότι αξίζει πέραν μαζοχιστικών τάσεων ή πειραματισμού για τον πειραματισμό και μόνο. Συγκεκριμένα πρέπει να αφαιρέσεις το σύστημα του slide με την μεμβράνη, να προσαρτήσεις άκρη ντιζας γκαζιού που η ντίζα να τραβάει το slide και επιπλέον να αφαιρέσεις τελείως και την πεταλούδα. Με όλες αυτές τις αφαιρέσεις, πρέπει να ταπώσεις ότι μείνει ανοικτό (π.χ. δίοδοι που πήγαιναν στον χώρο πίσω από την μεμβράνη του slide). Με αυτά και με αυτά, θα αποκτήσεις ένα καρμπ, που στην καλύτερη περίπτωση θα αρπάζει αμέσως από κάποιες στροφές και πάνω, αλλά θα σβήνει πανηγυρικά αν ανοίγεις το γκάζι απότομα από ρελαντύ ή χαμηλές στροφές. Στην χειρότερη δεν θα δουλέψει ποτέ σωστά και πουθενά.

  12. #12
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος
    θα σβήνει πανηγυρικά αν ανοίγεις το γκάζι απότομα από ρελαντύ ή χαμηλές στροφές.
    Μα θα βάλει αντλία επιτάχυνσης και θα ανοίξει τρύπες εμπλουτισμού του μίγματος ακριβώς κατω από την πεταλούδα...
    (piece of cake..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μα θα βάλει αντλία επιτάχυνσης και θα ανοίξει τρύπες εμπλουτισμού του μίγματος ακριβώς κατω από την πεταλούδα...
    (piece of cake..)
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Ζεύκας, σόρρυ αλλά ας πρόσεχες βρε πουλάκι μου...

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Μα θα βάλει αντλία επιτάχυνσης και θα ανοίξει τρύπες εμπλουτισμού του μίγματος ακριβώς κατω από την πεταλούδα...
    (piece of cake..)
    Ακομη, θα κοψει το πισω μερος του σλαιντ υπο γωνια, θα φρεζαρει το σωμα του καρμπ για να κατεβαινει το σλαιντ πιο χαμηλα και θα βαλει και βιδακι στοπ για να ρυθμιζει το ρελαντι...
    (another piece of cake)...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από OldMan Προβολή μηνύματος
    Σαν πολύ ευγενικά δεν μιλάτε σε κάποιον που δεν ξέρει τις διαφορές μεταξύ μηχανικού και CV και θέλει να φράξει σωληνάκια για καλύτερη απόκριση στο γκάζι στις χαμηλομεσαίες...???



    Αιντε που σας έπιασε το πολιτικώς ορθόν Παρασκευιάτικα...
    Πρώτον στον Ζεύκα απευθύνεις το λόγο ή του απαντάς με σεβασμό. (μπουχαχαχαχ)


    Δεύτερον για να τελειώνουμε, τα Mikuni BST40ss http://dr650.zenseeker.net/Carburetor.htm
    είναι μηχανικά ή υποπίεσης;

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ελενχος σλάιντ σε καρμπυρατέρ υποπίεσης
    από mankam στο forum Τεχνικά άρθρα
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/02/2013, 16:42
  2. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2008, 15:49
  3. Καθαρισμός καρμπυρατέρ σε "μπάνιο" χημικού καθαριστικού
    από sotirisp στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2008, 13:17
  4. Πρόβλημα σε καρμπυρατέρ ...???
    από OldMan στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 16:40
  5. Προβλημα με καρμπυρατερ σε Klx300
    από KLXer στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2006, 10:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF