Θα πρέπει να το ξαναμελετήσω για να μη σου λέω π@π@ριές, αλλά θυμάμαι ότι όταν το αμορτισέρ κάνει μεγάλη γωνία με την τροχιά του άξονα του τροχού, η λειτουργία της ανάρτησης γίνεται λίγο χάλια... Βασικά θα πρέπει να κοιτάξεις να μην μετακινείται πολύ στον κατακόρυφο άξονα η κάτω (πίσω) βάση του αμορτισέρ, όταν αυτό συμπιέζεται. Αν δε βγάζεις άκρη, σόρυ, αλλά είναι και κάπως αργά ξέρεις :-).
Υ.Γ. Μπορεί πάλι να μου φαίνεται έτσι λόγω του cantilever...
Υ.Γ.2 Το λινκ που έβαλες, δείχνει έναν αποστάτη για το αμορτισέρ, που σηκώνει το πίσω μέρος του μηχανακιού.