ok!![]()
ok!![]()
το r6 ειχε επισης συμβατικο μπροστινο για τις χρονιες 2003-2004.θεωρητικα η χρηση συμβατικου μπροστινου ενδυκνειται για χρηση και στον δρομο λογω περισοτερων ελαστικοτητων σε αντιθεση με ανεστραμενο που ειναι πιο ακαμπτοΑρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Ως συνήθως κάποιος κάνει το 1ο βήμα και οι υπόλοιποι ακολουθούν... Ε η Honda ακολούθησε τελευταία... 1η έβαλε USD σε 600 SS η Κawasaki σε εκείνο το ατσούμπαλο 636 '03... Μετά ακολούθησαν η Suzuki και η Yamaha...Οπότε το 2003 που παρουσιάστηκε το 600 RR δεν ήταν και πολύ πίσω απ'όλους...Μόνο από ένα,το 636. Και αφού μοντέλο αλλάζει κάθε 2 χρόνια (συνήθως) ,έβαλε στο 2005...
Όπως βλέπεις στην κατηγορία,τα μοντέλα δεν αλλάζουν την ίδια χρονιά.Φέτος αλλάζει το Suzuki,οπότε είναι λογικό να είναι λίγο πιο "μπροστά",μιας και είναι το πιο φρέσκο...Άλλαξε και το R1 αλλά προς τα πίσω... :rotflmao:
![]()
Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια!![]()
Και στα BMW του 50 επίσης....![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
πισταδικα δεν ηταν και αυτα?:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια!![]()
Και στα BMW του 50 επίσης....![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.
otan h honda eixe valei usd sto rvf 400 oi upoloipoi kremontousan akoma apo ta dentra...
![]()
πάντως εάν ρωτάς και για την ουσία του θέματος (κατά πόσο λειτουργεί το συμβατικό σε σχέση με το usd)
λειτουργεί μια χαρά και με μία αλλαγή λαδιού με διαφορετικό sae γίνεται ότι καλύτερο για πίστα.
Έχουμε φτιάξει ένα τέτοιο στην παρέα και είναι τέλειο.
Τώρα όλα τα άλλα γιατί και πως είναι η πολιτική της κάθε εταιρείας που ακολουθεί
Θα συμφωνησω με τους προλαλλησαντες,το usd ανεβαζει το κοστος,αρα μου ακουγεται λογικη αιτια η μη χρηση του εκεινη την εποχη,αλλα γενικα και το συμβατικο πηρουνι σου χρειζεται αμα εχεις αρκετη εμπειρια και ξενερωνεις με την ολιγον ελλειπη πληροφορηση(εγω δεν το θεωρω πως ειναι και σοβαρο μειονεκτημα).![]()
μια και ήμουνα κάτοχος ένος απο τα πρώτα CBR600RR το 2003 να πούμε ότι το μηχανάκι ήταν πολύ ποιο γρήγορο από όλα τα υπόλοιπα της εποχής γιαπωνέζικα πραγματικά 600αρια ενώ το μέγεθος του ήταν απίστευτα μικρό σε σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή.
Το μπροστινό του ήταν καταπληκτικό ενώ από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.
από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.
Πόσα εχεις οδηγησει απο τότες...???????????
με 240 και αργησες μονο 3 χρονια να απαντησεις... 'εν κακο...!
Σωστός ο bandit, το cbr 1000 rr ήταν το πρώτο με ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ. Επίσης πρώτη η honda αν δεν κάνω λάθος έφερε στο φως το CBS που μετά εξελίχθηκε σε dual CBS και μετέπειτα σε CBS-ABS. H αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιεί πολλά από τα καλούδια που φτιάχνει το R&D της για τις αγωνιστικές ανάγκες (traction control κλπ) σε μοντέλα παραγωγής με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι ένα κλικ μπροστά σε αυτό τον τομέα (παραγωγής). Στο μυαλό μου πάντως η honda είναι συνυφασμένη με την έννοια της αξιοπιστίας αν και πλέον οι διαφορές στα ιαπωνικά είναι τέτοιες που τις αντιλαμβάνεται και μπορεί να τις αξιοποιήσει κάποιος που θέλει να παίρνει το 100% από το μηχανάκι του.
Everybody can ride a fast bike, but very few can ride a bike fast