Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 32

Θέμα: γιατί όχι ΠΙΡΟΥΝΙ Usd σε CBR 600RR 03-04 ??

  1. #16
    ok!

  2. #17
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559

    Re: Re: ΠΙΡΟΥΝΙ Usd

    Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
    Ως συνήθως κάποιος κάνει το 1ο βήμα και οι υπόλοιποι ακολουθούν... Ε η Honda ακολούθησε τελευταία... 1η έβαλε USD σε 600 SS η Κawasaki σε εκείνο το ατσούμπαλο 636 '03... Μετά ακολούθησαν η Suzuki και η Yamaha...Οπότε το 2003 που παρουσιάστηκε το 600 RR δεν ήταν και πολύ πίσω απ'όλους...Μόνο από ένα,το 636. Και αφού μοντέλο αλλάζει κάθε 2 χρόνια (συνήθως) ,έβαλε στο 2005...

    Όπως βλέπεις στην κατηγορία,τα μοντέλα δεν αλλάζουν την ίδια χρονιά.Φέτος αλλάζει το Suzuki,οπότε είναι λογικό να είναι λίγο πιο "μπροστά",μιας και είναι το πιο φρέσκο...Άλλαξε και το R1 αλλά προς τα πίσω... :rotflmao:


    το r6 ειχε επισης συμβατικο μπροστινο για τις χρονιες 2003-2004.θεωρητικα η χρηση συμβατικου μπροστινου ενδυκνειται για χρηση και στον δρομο λογω περισοτερων ελαστικοτητων σε αντιθεση με ανεστραμενο που ειναι πιο ακαμπτο

  3. #18
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Re: Re: ΠΙΡΟΥΝΙ Usd

    Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια!

    Και στα BMW του 50 επίσης....
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #19
    Σκόνη Πέτρες Λάσπη Το avatar του/της Λευκάδιος
    Εγγραφή
    14/11/2008
    Μηνύματα
    2.559

    Re: Re: Re: Re: ΠΙΡΟΥΝΙ Usd

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια!

    Και στα BMW του 50 επίσης....
    πισταδικα δεν ηταν και αυτα?:rotflmao:

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204

    Re: Re: Re: Re: Re: ΠΙΡΟΥΝΙ Usd

    Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
    πισταδικα δεν ηταν και αυτα?:rotflmao:
    Τελείως!!!

    Κατι R6 κλπ τα εχουν για πρωινό... τουλαχιστον αυτός τα εχει...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	db_wasti31.jpg 
Προβολές:	511 
Μέγεθος:	37,7 KB 
ID:	164832
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
    Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.

    otan h honda eixe valei usd sto rvf 400 oi upoloipoi kremontousan akoma apo ta dentra...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	rvf400.jpg 
Προβολές:	393 
Μέγεθος:	37,7 KB 
ID:	229994

  7. #22
    Να σας προσέχετε Το avatar του/της nktR
    Εγγραφή
    27/03/2004
    Μηνύματα
    1.895
    πάντως εάν ρωτάς και για την ουσία του θέματος (κατά πόσο λειτουργεί το συμβατικό σε σχέση με το usd)
    λειτουργεί μια χαρά και με μία αλλαγή λαδιού με διαφορετικό sae γίνεται ότι καλύτερο για πίστα.
    Έχουμε φτιάξει ένα τέτοιο στην παρέα και είναι τέλειο.
    Τώρα όλα τα άλλα γιατί και πως είναι η πολιτική της κάθε εταιρείας που ακολουθεί

  8. #23
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Θα συμφωνησω με τους προλαλλησαντες,το usd ανεβαζει το κοστος,αρα μου ακουγεται λογικη αιτια η μη χρηση του εκεινη την εποχη,αλλα γενικα και το συμβατικο πηρουνι σου χρειζεται αμα εχεις αρκετη εμπειρια και ξενερωνεις με την ολιγον ελλειπη πληροφορηση(εγω δεν το θεωρω πως ειναι και σοβαρο μειονεκτημα).

  9. #24
    Λαβωμένο μέλος Το avatar του/της Tigas
    Εγγραφή
    15/12/2004
    Μηνύματα
    4.814
    μια και ήμουνα κάτοχος ένος απο τα πρώτα CBR600RR το 2003 να πούμε ότι το μηχανάκι ήταν πολύ ποιο γρήγορο από όλα τα υπόλοιπα της εποχής γιαπωνέζικα πραγματικά 600αρια ενώ το μέγεθος του ήταν απίστευτα μικρό σε σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή.

    Το μπροστινό του ήταν καταπληκτικό ενώ από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.

  10. #25
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    21/10/2008
    Μηνύματα
    1.394
    από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.

    Πόσα εχεις οδηγησει απο τότες...???????????

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2012
    Μηνύματα
    1
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeNNinhA Προβολή μηνύματος
    Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.
    honda filaraki akou sto amaksi atmosfera s 2000 241 aloga!einai ephdh den exei texnologia !!axaxaxaxa!

  12. #27
    με 240 και αργησες μονο 3 χρονια να απαντησεις... 'εν κακο...!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  13. #28
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.057
    Και μακράν το ελαφρύτερο πηρούνι στην κατηγορία.

  14. #29
    Σωστός ο bandit, το cbr 1000 rr ήταν το πρώτο με ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ. Επίσης πρώτη η honda αν δεν κάνω λάθος έφερε στο φως το CBS που μετά εξελίχθηκε σε dual CBS και μετέπειτα σε CBS-ABS. H αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιεί πολλά από τα καλούδια που φτιάχνει το R&D της για τις αγωνιστικές ανάγκες (traction control κλπ) σε μοντέλα παραγωγής με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι ένα κλικ μπροστά σε αυτό τον τομέα (παραγωγής). Στο μυαλό μου πάντως η honda είναι συνυφασμένη με την έννοια της αξιοπιστίας αν και πλέον οι διαφορές στα ιαπωνικά είναι τέτοιες που τις αντιλαμβάνεται και μπορεί να τις αξιοποιήσει κάποιος που θέλει να παίρνει το 100% από το μηχανάκι του.
    Everybody can ride a fast bike, but very few can ride a bike fast

  15. #30
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikRRopixel Προβολή μηνύματος
    Επίσης πρώτη η honda αν δεν κάνω λάθος έφερε στο φως το CBS που μετά εξελίχθηκε σε dual CBS και μετέπειτα σε CBS-ABS.
    Άντε, να απαντήσω κι εγώ σ'αυτό το νεκραναστημένο άλλα αντ΄άλλων thread. Σύστημα συνδυασμένου φρεναρίσματος είχε χρησιμοποιήσει πολύ παλιότερα (νομίζω στα τέλη του '70) η Moto Guzzi.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. γνώμες για yoshimura carbon rs-5 σε CBR 600RR ?
    από persefonitsa στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2007, 22:42

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF