μαντεψτε....εχθες διαβαζα το ποστ αυτο και σημερα........ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΑΝΤΛΙΑ ΠΑΝΩ!!!!! χαχαχαχαχαχα![]()
![]()
μαντεψτε....εχθες διαβαζα το ποστ αυτο και σημερα........ΕΜΕΙΝΑ ΑΠΟ ΑΝΤΛΙΑ ΠΑΝΩ!!!!! χαχαχαχαχαχα![]()
![]()
ALWAYS A V2
μήπως είναι γρουσούζικο το θρέντ?![]()
[font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]
My Dirty Blog!!
^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب
Athenians Enduro Lovers
Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..
Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!
Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
[color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]
Κατ'αρχάς εγώ δεν έχω ακόμα βλαμμένη επάνω τρόμπα. Η μανήσια μου δουλεύει μιά χαρά. Στην κάτω το τροποποιημένο πιστονάκι δουλεύει μιά χαρά. Να σημειωθεί οτι εγώ δεν άλλαξα διάμετρο στο κεντρικό σημείο όπου φωλιάζει η μπίλια και άρα δεν έκανα την τρόμπα μου πιό σκληρή, όπως οι τελευταίες βελτιωμένες μανήσιες.
Ο δικός μου τορναδόρος μου βρήκε κομμάτι από κάνη που είναι έτοιμο λειασμένο εσωτερικά. Καλή περίπτωση. Επίσης υπάρχουν κάποια ειδικά εργαλεία για εσωτερική λείανση κυλίνδρου, όπως μου έδειξε.
Η περίπτωση της επιχρωμίωσης θα μπορούσε να είναι μία λύση, αν οι επιχρωμιωτές συμφωνούν;;; Ποιός θα κάνει καμμιά παλικαριά; να πάει να ρωτήσει; κανέναν καλό;
MultiS δεν μου τον στέλνεις;
Νέα από το μέτωπο:
Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξής:
Ο τορναδόρος μου έκανε το sleeve στα 9χιλ από ανοξείδωτο, με εξωτερική διάμετρο 10,5χιλ και το έβαλε σφηνωτά και με κόλλα μέσα στον παλιό κύλινδρο. Μετά ξετρύπησε από επάνω την μεγαλύτερη από τις δύο τρύπες. Έχει εκεί και μία μικρότερη αλλά δεν μπορεί να την τρυπήσει γιατί θα του σπάσει το τρυπάνι. Δεν ξέρω τί ακριβώς κάνει αυτή. Κάποιος στο advrider έλεγε οτι είναι εκεί για την εξαέρωση. Η μόνη λύση θα ήταν να κάνουμε μία μεγαλύτερη τρύπα και στο αλουμίνιο και στο sleeve αλλά δεν το κάναμε. Βάλτε το λαδάκι πρώτα και μετά δούλεψέ την να μην δουλευτεί στεγνή. Και... στείλε κατά δώ το δικό σας κύλινδρο να του βάλουμε χέρι και αυτού.
Το resleeving 20ευρώ και το πιστονάκι των 9χιλ 33 από ΚΤΜ. Αποστολή από Θεσσαλονίκη 5ευρώ.
Είχα μία στιγμή έμπνευσης. Η αιτία πιστεύω της αστοχίας ξεκινάει από το ότι το ανθρώπινο χέρι δεν τραβάει το λεβιέ όπως ακριβώς θα ήθελε η Magura. Το αποτέλεσμα είναι να τραβάει έκκεντρα το λεβιέ, ο οποίος τρώγεται στην άρθρωσή του και στο σημείο που στηρίζεται το κόκκινο πλαστικό με τη βίδα. Αυτή η βίδα σπρώχνει το εμβολάκι έκκεντρα επάνω στο τοίχωμα και τελικά τρώγεται η σκληρή βαφή του αλουμινίου, λόγω τριβής μετάλλου με μέταλλο. Η πιό ανθεκτική κάτω τρόμπα που εισήγαγε η ΚΤΜ μεγάλωσε τις δυνάμεις στο λεβιέ, με αποτέλεσμα να επέρχεται γρηγορότερη φθορά στο κυλινδράκι. Ίσως όταν ζορίζεται το ανθρώπινο χέρι να τραβάει και πιό έκκεντρα το λεβιέ (ας μας το επιβεβαιώσει ένας βιο-μηχανικός, bioengeneering). Τελικά οδηγείται γρηγορότερα στην αστοχία από ότι στα 950.
Εμένα γιατί δεν μου έχει φαγωθεί η σκληρή εσωτερική επίστρωση:
Κατ'αρχήν δεν έχω βάλει την αναβαθμισμένη κάτω τρόμπα, ούτε aftermarket τρόμπα.
Έχω βάλει ρουλεμανάκια στο λεβιέ. Στις δύο αρθρώσεις. Έτσι αποφεύγω την φθορά στο λεβιέ που οδηγεί σε φθορά του εμβόλου και του κυλίνδρου.
Παραθέτω φωτορομάντζο
Τα ρουλεμάν είναι:
2 Χ 8χιλ. εξωτερική διά. και 5χιλ. εσωτερική διά. με μπίλιες, προσοχή όχι τα πανάκριβα για οδοντιατρικά εργαλεία (12 ευρώ το ένα), αλλά των 3ευρώ. Το πιό δύσκολο του εγχειρήματος είναι το τεμάχιο δεξιά. Είναι το κυλινδράκι όπου βιδώνει ο κόκκινος ρεγουλατόρος “κατεβασμένος” στον τόρνο στα 5χιλ και σε βάθος 3 χιλ. στις δύο άκρες του ώστε να μπούν τα δύο ρουλεμάν λίγο σφιχτά (βλ. επάνω φωτό όπου φαίνεται το ένα τοποθετημένο επάνω στη θέση όπου θα μπεί.
1 των 9χιλ. εξωτερική διά. και 6χιλ. εσωτερική βελονωτό (needle bearing) με ύψος περίπου 9 χιλ. για να μπεί στη θέση που είναι κάτω, στην πρώτη φωτό. Η βίδα η μανήσια μπαίνει μέσα εφαρμοστά. Σε καμμιά 30χιλ χλμ αλλάξτε τη βίδα γιατί φαγώνεται και κάνει σημάδια.
Η τρίτη φωτό είναι για την ενημέρωση των μαστόρων, ενα εργαλείο ρεκτιφιέ κυλίνδρων μικρής διαμέτρου (honing)
Προτείνω να μήν το αργήσετε πολύ γιατί η φθορά προχωράει.
Συνιστώ fork oil 2,5wt για να μην ζορίζεστε ούτε εσείς ούτε ο συμπλέκτης σας.
Για τα ρουλεμάν πήγα σε ένα γωνιακό μαγαζί, απέναντι από το Σταματιάδη με τις τσιμούχες-ορινγκ που είναι Σερρών 90, ένα γωνιακό μαγαζί με ρουλεμάν.
Το κατέβασμα στον τόρνο το έκανε ο Γιασσίν, Κωσταντινουπόλεως, λίγο κάτω από το Γκάζι. Μία κίτρινη πινακίδα. Άν θυμάμαι καλά μου πήρε 5ευρώ;
Το resleeving το έκανα σε τορναδόρο στη Θεσσαλονίκη με 20 ευρώ.
Αυτά με το συμπλέκτη τα αίτια αστοχίας και τις προληπτικές μοντίφες.
Καλά αν είναι να πάει καμμιά 50χιλ χλμ.
Γειά χαρά.
Να ρωτήσω ρε παιδιά κάτι γιατί το είδα τυχαία στο θρεντ και με παραξένεψε: Ο τρόμπες συμπλέκτη, υγρά φρένων δεν παίρνουν, π.χ. DOT4 (συνήθως τουλάχιστον)? Γιατί είδα κάτι ποστ για ειδικά υγρά συμπλέκτη (τι είναι αυτά, υπάρχει τέτοιο πράγμα?) και για ελαιόλαδα και baby oil (πλάκα κάνετε φαντάζομαι?)
![]()
Δεν είναι πλάκα, οι τρόμπες συμπλέκτη στα ktm θέλουν λάδι και όχι υγρό φρένων
Αυτό που εννοώ, είναι ότι ΟΛΑ τα μηχανάκια ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, απ' το τελευταίο παπί μέχρι το μεγαλύτερο Goldwing έχουν τρόμπες φρένων που μια χαρά τα πάνε τα o-ring τους με τα DOT4. Γιατί οι τύποι στη μαγκούρα αποφάσισαν να βάλουν o-ring που αυτοκαταστρέφονται με αυτά? Για να παίζουν με τα νεύρα σας?
Ωραίος Γιώργο, ευχαριστούμε για την ενημέρωση και το φωτορομάντζο. Μάλλον κάποια στιγμή θα κάνω ενα resleeving στην παλιά τρόμπα να την έχω για ώρα ανάγκης..
Στην φρένων μια χαρά DOT μπαίνει, στου συμπλέκτη τώρα γιατί θέλει mineral oil είναι μεγάλο θέμα, μάλλον για να μπορείς εύκολα να συνεχίζεις όταν σε αφήνει στο βουνό προσθέτοντας λαδάκι απο το πιο κοντινό ξωκλήσι![]()
Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett
Αυτό που απέδειξε ο gefr όμως δεν έχει να κάνει με τα o-rings αλλά το αλουμινένιο σώμα της τρόμπας. Πιθανών το κιτ επισκευής που περιέχει καινουργια orings να καλυτερεύει τη κατάσταση για λίγο στη διαρροή αλλά με τη πάροδο του χρόνου να επανέρχεται το πρόβλημα.
Μήπως τελικά και αυτός ο μύθος με τα orings πλέον να καταρρέει?![]()
Άν κάποιος έχει πρόσφατα αλλάξει το έμβολο, ας βάλει το παλιό σε ένα γιάλινο δοχείο με υγρό φρένων, να μουλιάσει για καμμιά εβδομάδα και να μας πεί μετά σε τί κατάσταση είναι τα λαστιχάκια.