Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 34

Θέμα: help για adv 950 please!

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751

    Unhappy help για adv 950 please!

    ρε παιδια αναβοσβηνει το λαμπακι της ρεζερβας και αναβει το F,σταματαω για βενζινη και βλεπω το αριστερο ντεποζιτο αδειο και το δεξιο σχεδον γεματο,βαζω βενζινη στο αριστερο μονο και μετα απο καμποσα χλμ αναβοσβηνει ξανα,σταματαω και ξανα τα ιδια με τη διαφορα οτι ειχε κατεβει λιγο η σταθμη του δεξιου ντεποζιτου,κοιταω τα ρουμπινετα ανοικτα,μηπως εχει βουλωσει το σωκηνακι που συγκοινωνουν τα ντεποζιτα που προφανως συγκοινωνουν,τι αλλο να κοιταξω γιατι δε γνωριζω και πολλα πανω στο θεμα?εχω διαβασει οτι πρεπει πρωτα να γεμιζουμε το δεξιο ρεζερβουαρ και εν συνεχεια το αριστερο αλλα εγω μονο ψιλοσυμπληρωνω στο δεξιο και φουλαρω συνεχεια το αριστερο.τα φωτα σας ρε παιδια,ευχαριστω εκ των προτερων!

  2. #2
    Δες το σωληνακι οχι αν εχει βουλωσει αλλα μηπως εχει πλακωθει ή τσακισει απο το τεποζιτο κατα την τοποτετηση.
    Το οτι πρεπει να φουλαρεις πρωτα το δεξι υσχιει...
    Typhoon 125, NX 250, WR200, LC4 400E, M 600, Canyon 500, LC4 640 SM, 640 ADV, Speed 4, Z1000, 404 DS, ADV 950S , SDuke 990, SM 950 , 440 SM, 690 SM, TUONO 660!

  3. #3
    Τα σωληνάκια αερισμού μπορεί επίσης να έχουν τσακίσει. Πρόσεξε πολύ τη διαδρομή τους. Μπορεί όταν τα βάζεις να μην είναι τσακισμένα, αλλά απλά σε μικρές γωνίες. Με τη ζέστη του κινητήρα, μαλακώνουν και τσακίζουν-φράζουν.
    Γειά χαρά.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από black mamba Προβολή μηνύματος
    Το οτι πρεπει να φουλαρεις πρωτα το δεξι υσχιει...
    Aυτό μόνο αν το γεμίζεις οταν το έχεις στο πλαινό stand. Αν το κρατάς ορθιο ή το έχεις στο κεντρικό δεν έχει σημασία σε ποιό θα βάλεις πρώτα.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/03/2012
    Μηνύματα
    5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mariner Προβολή μηνύματος
    Aυτό μόνο αν το γεμίζεις οταν το έχεις στο πλαινό stand. Αν το κρατάς ορθιο ή το έχεις στο κεντρικό δεν έχει σημασία σε ποιό θα βάλεις πρώτα.
    Σωστός...

    Κατά τα άλλα σωληνάκια, ρουμπινέτα τσέκαρε αλλά πρόσεξε και πάνω στις τάπες τις βενζίνης από μια μικρή τρυπούλα που υπάρχει να είναι ανοιχτή, είχα ακούσει κάποτε για ένα θέμα σαν το δικό σού και τελικά ήταν αυτό...!!!(δεν το έχω επιβεβαιώσει απλά το έχω ακούσει μόνο...)

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    ρουμπινετα κοιταξα αμεσως και ηταν ανοικτα,τωρα θα κοιταξω τα σωληνακια και τις τρυπες στις ταπες μπας και βγαλω ακρη αλλιως θα παω να το τσεκαρει ο μαστορας,τωρα ρε παληκαρια δε νομιζω να παιζει τιποτα αλλο.ε?ευχαριστω παντως guys!

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Στα παν και οι παραπανω, το μονα θεματα ειναι μπλοκαρισμενα σωληνακια, ειτε της μεταφορας καυσιμου προς την τρομπα, ειτε της εξαερωσης του τεποζιτου που εχεις το προβλημα. Τιποτε το ανησυχητικο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    μαγκες το προβλημα λυθυκε και ειμαι πανευτυχης,κοιταξα τα σωληνακια οπως ειπατε και πραγματι ειχε τσακισει το ενα που παει στη τρομπα,προχτες πηγα βολτα και σταματοντας να βαλω καυσιμα ειχαν αδειασει και τα δυο,γεμισα πρωτα το δεξιο και εν συνεχεια το αριστερο και ολα οκ,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

  9. #9
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    γνωστες και κατεχοντες τα φωτα σας για αλλη μια φορα please!φευγοντας απτη δουλεια το μεσημερι και καθως το ζεσταινα λιγο αναβοσβηνει το λαμπακι της ρεζερβας(TRIP F 00)λεω οκ βενζινη θελει,γραφει λοιπον TRIP F 2,2χλμ και σβηνει μονο του και μηδενιζει(TRIP F 00)χωρις να εχω βαλει βενζινη,καθως συνεχιζω για το σπιτι ξανααναβοσβηνει και μετραει TRIP F 11,κατι χλμ,δεν εβαλα βενζινη γιατι ειχα φτασει ωστοσο,συνολικα εκανα περιπου 15 χλμ.βαζω στο δεξι ρεζερβουαρ πρωτα βενζινη οταν ειναι στο μονο σταντ,πρεπει να το φουλαρο και να βαλω και στο αριστερο η να μην βαλω στο αριστερο καθολου,η να βαλω πιο λιγο?sory για την πολυλογια μου αλλα θελω ναμαι σαφης και να καταλαβω τι γινεται με την ρεζερβα επιτελους?ευχαριστω προκαταβολικα και για αλλη μια φορα!

  10. #10
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.777
    ελα ρε φιλε,εχει λιγο ψηλα τον αισθητηρα και οταν παιρνεις καμια δεξια,κουνιεται η βενζινα και αναβει το f.μην τρελενεσαι με το καιρο συνηθιζεται
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    α ρε πυξιδα ετοιμοπολεμος παντα,στην ουσια δλδ δεν μπαινει ρεζερβα,δε γνωριζω και πολλα τεχνικα,ειναι τελειως φυσιολογικο δλδ?σε ευχαριστω για αλλη μια φορα,χρωσταω κερασμα ρακα οταν με το καλο σκασεις κρητη

  12. #12
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από miltiadis950s Προβολή μηνύματος
    α ρε πυξιδα ετοιμοπολεμος παντα,στην ουσια δλδ δεν μπαινει ρεζερβα,δε γνωριζω και πολλα τεχνικα,ειναι τελειως φυσιολογικο δλδ?σε ευχαριστω για αλλη μια φορα,χρωσταω κερασμα ρακα οταν με το καλο σκασεις κρητη
    δεν το ξεχναω αυτο,το βαζω στα υποψιν.φυσιολογικοτατο ειναι οπως ειπα με τον καιρο συνηθηζεται,αλλα μην το αφηνεις πολυ στην ρεζερβα γιατι η τρομπα βενζινας ειναι με πλατινες και την ακουει.εγω δεν το αφηνα να περασει τα 20-25 χλμ,αναλογα βεβαια και που με επιανε
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/12/2011
    Μηνύματα
    751
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από πυξιδας990 Προβολή μηνύματος
    δεν το ξεχναω αυτο,το βαζω στα υποψιν.φυσιολογικοτατο ειναι οπως ειπα με τον καιρο συνηθηζεται,αλλα μην το αφηνεις πολυ στην ρεζερβα γιατι η τρομπα βενζινας ειναι με πλατινες και την ακουει.εγω δεν το αφηνα να περασει τα 20-25 χλμ,αναλογα βεβαια και που με επιανε
    ελα οποτε γουσταρεις και ξα μου εμενα,εγω κανονιζω ολα τα υπολοιπα,αληθεια εχεις ξαναερθει την εχεις γυρισει?

  14. #14
    οι ρακές να πιωθούνε στην πλάκα .

    Περαστικά με τα λαμπάκια Μίλτε .

  15. #15
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.777
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από miltiadis950s Προβολή μηνύματος
    ελα οποτε γουσταρεις και ξα μου εμενα,εγω κανονιζω ολα τα υπολοιπα,αληθεια εχεις ξαναερθει την εχεις γυρισει?
    το 1999 ξεκινησα να ερθω με ενα dr 250,αλλα με αφησε στο δρομο,και ηρθα χωρις μηχανακι.μετα γυρισμα με λεοφωρειο στην κρητη.ειχα στραποδευεσει ανατολικα αγ.νικολαο και τα κλασικα βαι κτλπ.εδιαφερον και ειμαστε σε σκεψη με τη γυναικα για φετος.θα δουμε?
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Λάδια για το 950 adv.
    από figo-migo στο forum KTM
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2009, 16:48
  2. ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΤΜ 950/990 Adv
    από klearhos στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2008, 15:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF