http://www.youtube.com/watch?v=S9BN4...eature=related
Θα ηθελα τις γνωμες σας....![]()
http://www.youtube.com/watch?v=S9BN4...eature=related
Θα ηθελα τις γνωμες σας....![]()
Τι πάθατε όλοι ρε??????
Γαμάτο είναι αλλά με το τεποζιτάκι που έχει και 3 κυλ. δίχρονο θα έχει αυτονομία 50-60 χλμ.
Πάντως όμορφο είναι. Να πούμε καλορίζικο?????
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
Tη δική μου δεν τη θές, πίστεψέ με...![]()
Αξιόλογη κατασκευή, έχει πέσει κάμποσο χρήμα και εργατοώρες. Χρηστικότητα 0. Στον δρόμο πρέπει να είναι << ο χάρος βγήκε παγανιά >>. Ο κινητήρας του είναι ένας απολίτιστος δίχρονος της τότε εποχής που με αυτά τα περιφερειακά δεν συγχωρεί.
Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ, τα όργανα του 250 όλα τα λεφτά!
Μπράβο στο μεράκι του μάστορα!
But in the town it was well known when they got home at night their fat psychopathic wives would thrash them within inches of their lives.
Να μου επιτρέψεις να πω ότι σχεδόν καμία αναπαλαίωση η τέτοιου είδους μετατροπή δεν έχει χρηστικότητα με την "ωμή" έννοια της λέξης. Γίνονται για να γίνουν και δείχνουν (έχουν) μια διαφορετικότητα. Γιατί ας πούμε να ανακατασκευάσω ένα νταξάκι ή έναν μπόμπο, όταν σήμερα υπάρχουν απείρως καλύτερα μηχανάκια και χρηστικά και ασφαλέστερα από τα μικρά του τότε. Σαφώς και με τέτοιο μοτέρ το πλαισιάκι που θα κλιθεί να διαχειριστεί δυνάμεις και ροπές πολύ μεγαλύτερες από κείνες για τις οποίες κατασκευάστηκε, δεν θα τα καταφέρει. Δεν ξέρω καν αν θα μπορεί να σταθεί στοιχειωδώς στο δρόμο όταν μπεις στη ροπή του και ξεσπάσει ο δίχρονος.
LIFE IS TOO SHORT to remove usb safely
"These violent delights have violent ends
And in their triumph die, like fire and powder
Which, as they kiss, consume" William Shakespeare (Romeo & Juliet).
ενταξει ομορφο ειναι...
με πολλη φαντασια...
προφανως πολλη δουλεια εχει γινει...
αλλα ειλικρινα δεν ξερω κατα ποσο αξιζει να φτιαχνουμε για να φτιαχνουμε (if you catch my drift)...
θελω να πω οτι το να φτιαξεις κατι που μπορει να παει αλλα και να μην παει, δεν εχει νοημα...
δεν θα ηταν καλυτερα να ανακατασκευαζοταν το ζετακι και να εμπαινε το μαμα μοτερ με καποιες ωραιες μετατροπες ισως?
τωρα δεν θα μπορει ουτε το πλαισιο να διαχειριστει τις δυναμεις, ουτε οι αναρτησεις να στριψουν με τα χλμ που μπορει να πιασει, ουτε τα φρενα να το σταματησουν αμα παρει φορα σε καμια ευθεια...
γι'αυτο λεμε (οταν ξεκιναει μια ανακατασκευη) οτι καλυτερα ειναι να μεινει σε stock μορφη. ή αν γινουν ριζικες αλλαγες σε κινητηρα, να ειναι σιγουρος ο ιδιοκτητης οτι θα αναβαθμιστουν και ολα τα περιφερειακα ωστε το "πακετο" να ειναι οδηγησιμο...
και φυσικα να μπορει το πλαισιο (που ειναι το κυριο μερος μιας μοτοσυκλετας) να διαχειριστει τις ιπποδυναμεις...
μου θυμιζει μια βεσπα με κινητηρα απο gsxr750...φαση ειχε, αλλα μονο για να κανει 100-200 μετρα ευθεια...
ολα αυτα τα γραφω γιατι ο Φραγκισκος ζητησε τις γνωμες μας...
αν δεν το ειχε κανει θα αρκουμουν σε ενα:
ομορφο...
![]()
Κουκλάκι και διαολάκι μαζί, το τι μπορεί να κάνει έξω απ'το σαλόνι είναι "άλλου παπά" για μένα αυτή τη στιγμή.
Ένα μικρό και δυνατό έργο τέχνης που προσωπικά θα ονόμαζα "η χαρά του παιδεραστή"!![]()
μ αρεσει σαν κατασκευαστικη ασκηση.σαν να ηθελε ο κατασκευαστης να πει(κοιτατε μπορω να κανω και αυτο)δυσκολο παντρεμα αταιριαστων ανταλλακτικων.
οσον αφορα το αισθητικο και χρηστικο αποτελεσμα,δεν με βρισκει απολυτα συμφωνο αλλα εγω μαλλον ειμαι ο τελευταιος που μπορει να το κρινει σκεπτομενος ασελγειες που εχω κανει πανω σε διτροχα στο παρελθον...
Ο τύπος που κάνει την περιγραφή το λέει : ''να ξεσηκώνεις καρδιές στις γειτονιές''
και πάνω και πρώτα απ' όλα την δική σου καρδιά. Θα ήθελα να μπορέσω να το καβαλήσω
και να το βάλω μπροστά. Να νιώσω τους κραδασμούς που θα δέχεται το πλαισιάκι από
τον τρικύλινδρο...................
Οσοι πρόλαβαν και γνώρισαν τα δικύλινδρα η τα τρικύλινδρα του '70 ξέρουν τι
θέλω να πώ......................
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Τρελα το μικρο!Μπραβο στον κατασκευστη.
Μετα απο το μικρο ευχομαι και αυτο να παρεις!
http://www.youtube.com/watch?v=5qROw...eature=related
καλη κατεσκευη ειναι παντως και φαινεται οπως λετε οτι επεσε δουλεια...
παντως αν τον ρωταγαμε γιατι το εκανε;
η απαντηση θα ηταν: Γιατι μπορω!
You start with a bag full of luck and an empty bag of experience. The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Πολύ ωραίο είναι, και μην νομίζετε οτι θα εχει και πολύ χειρότερη συμπεριφορά από το original ΚΗ250.
Τουλάχιστον εχει πηρούνι και οχι καλαμακια του καφε!
Βεβαια οι σούζες θα είναι λίγο πρόβλημα αλλά δεν μπορείς να τα εχεις όλα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μου αρέσει που έφτιαξε κάτι, γιατί το γούσταρε αυτός. Έτσι απλά!
Από εκεί και πέρα όπως λέει και ο τίτλος: Χωρίς λόγια
![]()
2 young 2 die,
2 old 2 rock n' roll