Νικ μαζι σου ...![]()
Γκρινιαρη ε γκρινιαρη![]()
παιδια δεν διαφωνω μαζι σας!!
και εγω ειπα παραπανω οτι μπορει να μην ειναι σωστα αυτα που γραφω!!!
απλα εδωσα ενα ερεθισμα!!
οσο για το πισω το ελατηριο πιστευω οτι ειναι καλη φαση!!
(να αναφερθω λιγο στα ελατηρια που βαλαμε αν και πρεπει να τα πω σε αλλο τοπικ: τα ohlins που βαλαμε εχουν πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο!!μπορω να πω οτι εφτασα στο οριο το μηχανακι στο δρομο (στον αγιαννη:προσωπικη πιστα των χαλκιδεων και οχι μονο) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!
εκει που πριν εχανα το προστινο απο την αναρτηση πανω στη στροφη και δεν μου εδινε επιστοσινη μεσα στη στροφη τωρα ειναι μια χαρα!σε συνδιασμο με κατι ρυθμισεις πολυ μικρες που εκανα στο πισω)
Ουδέν ορθότερον αυτού,Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
το καλητερο ειναι (απο οτι μου ειπε ο μηχανικος μου που τα ανοιξε και μου εβαλε τα ohlins ειναι να ειχε μεγαλο ελατηριο και να εβγαινε ο αποστατης!!!!
αλλά το μακρύ ελατήριο έχει περισσότερες σπείρες, άρα είναι πιο μαλακό (εκτός αν έχει μεγαλύτερο βήμα, οπότε κρατάει τον ίδιο αριθμό σπειρών...(*), οπότε χρειάζεται υλικό μεγαλύτερης σκληρότητας οπότε είναι ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ !!!
(*) Προτιμούμε πάντοτε το μικρό βήμα και μεγαλύτερης σκληρότητας υλικό.
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ΑΣΧΕΤΟ: Εγώ πάντως έβαλα 75ml+75ml σε κάθε μπουκάλα (εργοστασιακή ποσότητα λαδιού) απο WP 10άρι και το Kaze-R μου μεταμορφώθηκε!!! Αν η ανάρτηση παλιά ηταν "τέλεια" τότε τώρα απλά είναι ΘΕΙΚΗ!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ορκισμένος σιδερόκωλος!
Να προσθέσω ότι τα Hyperpro είναι προοδευτικά ελατήρια, δηλαδή όσο συμπιέζονται σκληραίνουν (η απόσταση των σπειρών ματαβάλλεται κατά μήκος του ελατηρίου και έχει ματαβλητή σταθερά), ενώ τα Ohlins είναι νορμάλ.
Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα Hyperpro στο ZR7.
Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.
Πάντως και μηχανάκια με Ohlins που έχω οδηγήσει μια χαρά ήταν.
Σιγουρα το δικό μου με τα Hyperpro έγινε άλλο μηχανάκι.
Καλό θα ήταν να ρωτήσετε στο K Shock για αναβάθμιση πισω αμορτισέρ.
Για το ZR7 μου είχαν πεί ότι είναι ανοιγόμενο και με μικρό κόστος, του κάνουν service, revalving, βάζεις και ένα ελατήριο Hyperpro ή άλλο και με 200 Ευρώ συνολο έχεις ενα ΄ΚΑΛΟ' αμορτισέρ.
sapila racing
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
Αν η ανάρτηση παλιά ηταν "τέλεια" τότε τώρα απλά είναι ΘΕΙΚΗ!!!
:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
Στο Kaze R ???
:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
.
.
.
.
.
.Έλεος και με βλέπουν οι απέναντι ....
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
(η απόσταση των σπειρών ματαβάλλεται κατά μήκος του ελατηρίου και έχει ματαβλητή σταθερά):rotflmao:
![]()
Οι Σταθερές λέγονται έτσι γιατί ΔΕΝ είναι Μεταβλητές !!!
Προφανώς εννοείς μεταβλητή σκληρότητα...
(Η σταθερά του ελατηρίου αφορά μόνο στο υλικό και την μέθοδο κατασκευής)
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.[QUOTE]
Βαριά κουβέντα !!!
![]()
![]()
![]()
Υ.Γ.
Όσο για το αν είναι καλύτερο ένα "προοδευτικό" ελατήριο από ένα άλλο σταθερής σκληρότητας, παίζουν ρόλο ΠΟΛΛΟΙ παράγοντες (με πρώτο και κύριο τον μοχλισμό της κάθε ανάρτησης...)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:rotflmao:
![]()
Οι Σταθερές λέγονται έτσι γιατί ΔΕΝ είναι Μεταβλητές !!!
Προφανώς εννοείς μεταβλητή σκληρότητα...
(Η σταθερά του ελατηρίου αφορά μόνο στο υλικό και την μέθοδο κατασκευής)
----------------------------------
Oldman, sorry αλλα είσαι λάθος. Αν και μ ετο 'μεθοδος κατασκευής' αφήνεις ένα παραθυράκι...
Τα προοδευτικά ελατήρια με μεταβλητή απόσταση μεταξύ των σπειρών έχουν μεταβλητή σταθερά Κ, καθώς απαιτείται διαφορετική δύναμη για την ίδια συμπίεση στν αρχή και στο τέλος της διαδρομής τους. Αποδεικνύεται πειραματικά πολύ απλά.
Αλλό το modulus of elasticity του υλικού και άλλο η σταθερά του ελατηρίου.
----------------------------------
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.sapila racing
Βαριά κουβέντα !!!
![]()
![]()
![]()
----------------------------------\
Δεν νομίζω. Δύσκολα κάποιος ιδιώτης χωρίς τεχνικά μέσα και γνώσεις (αλλά και με ρτεχνικά μέσα και γνώσεις) θα πετύχει καλύτερο αποτέλεσμα από τι το R&D της εταιρείας που τα κατασκεύασε.
Εδώ ο κόσμος βάζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ λάδι για να σκλυρήνει το μπροστινο.....
----------------------------------
Υ.Γ.
Όσο για το αν είναι καλύτερο ένα "προοδευτικό" ελατήριο από ένα άλλο σταθερής σκληρότητας, παίζουν ρόλο ΠΟΛΛΟΙ παράγοντες (με πρώτο και κύριο τον μοχλισμό της κάθε ανάρτησης...)
----------------------------------
Συμφωνώ απολύτως.
Για τα μπροστινά όμως που μιλάμε εδώ είναι πιο απλά τα πράγματα.
Οσο για τα πίσω όπου παίζουν μοχλικα αναρτήσεων, όντως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα, όμως τι έχεις να πείς για το ότι πολλοί κατασκευαστές καταργούν τα μοχλικά και βάζουν προοδευτικά αμορτισέρ με έδραση κατευθείαν στο ψαλίδι?
----------------------------------
![]()
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
sapila racing![]()
![]()
![]()
Προφανώς λέμε τα ιδια πράγματα με άλλες ορολογίες !!!
Όταν μιλάω για "σκληρότητα" αναφέρομαι στον Βαθμό Ελαστικότητας, ο οποίος είναι σταθερός για σταθερό βήμα σπειρών
(Στην - κάργα απλοποιημένη - εξίσωση: y=ax + b , όπου y είναι το απαιτούμενο φορτίο για χ μήκος παραμόρφωσης, ο Βαθμός Σκληρότητας αποτελεί μέρος του a)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
sapila racing![]()
![]()
![]()
Για τις "δήθεν" προδευτικές αναρτήσεις (από πλευράς μοχλισμού) έχω "ιδίαν" πείρα !!!
(θα άξιζε ανάλογο thread, για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς, αλλά θέλει ΠΟΛΥ θεωρία και πολλά διαγράμματα ...).
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
OK φαίνεται ότι λέμε το ίδιο πράγμα.Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
![]()
![]()
![]()
Για τις "δήθεν" προδευτικές αναρτήσεις (από πλευράς μοχλισμού) έχω "ιδίαν" πείρα !!!
(θα άξιζε ανάλογο thread, για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς, αλλά θέλει ΠΟΛΥ θεωρία και πολλά διαγράμματα ...).
![]()
![]()
![]()
Πάντως όταν λέμε 'Σταθερά Ελατηρίου' πρέπει να εννοούμε το ίδιο για να μπορούμε να συνενοούμαστε μια κι είναι δόκιμος όρος.
Απλώς η σταθερά δεν ειναι σταθερή στα προοδευτικά. :smilea:
Είδα ότι έχεις ΚΤΜ EXC, που έχει WP PDS πίσω και απ ότι βλέπω τα PDS βγαίνουν με προοδευτικό ΚΑΙ με νορμάλ ελατήριο.
Το δικό σου τι έχει?
Shock Springs
For KTM only
WP PDS Shock Springs - Progressive Rate - 250mm length
WP PDS Shock Springs - Progressive Rate - 260mm length
WP PDS Shock Springs - Straight Rate - 250mm length
Για παράδειγμα το PDS00 (Part # 9121-0023) έχει σταθερά που μεταβάλλεται από 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) σύμφωνα με το site http://www.slavensracing.com/p_shocksprings.htm
Για πες μας λοιπόν πώς δουλεύει!
sapila racing
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
76 - 90 kg/mm (προδευτικό).Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Είδα ότι έχεις ΚΤΜ EXC, που έχει WP PDS πίσω και απ ότι βλέπω τα PDS βγαίνουν με προοδευτικό ΚΑΙ με νορμάλ ελατήριο.
Το δικό σου τι έχει?
Ανά cm (στην συγκεκριμμένη περίπτωση)[i]που μεταβάλλεται από 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) [/B]
Μια χαρά !!![i]Για πες μας λοιπόν πώς δουλεύει![/B]
:rotflmao:
![]()
Υ.Γ.
Το trhead αφορά στα Kawasaki Z, οπότε ας το αφήσουμε ως έχει...
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
OK να μην κανουμε thread jacking...Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
76 - 90 kg/mm (προδευτικό).
Ανά cm (στην συγκεκριμμένη περίπτωση)
Μια χαρά !!!
:rotflmao:
![]()
Υ.Γ.
Το trhead αφορά στα Kawasaki Z, οπότε ας το αφήσουμε ως έχει...
Αλλά δεν μπορεί να είναι 76 - 90 kg/mm όπως είπες παραπάνω, νομίζω οτι είναι 76 - 90 kg/cm ( κατά το 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) που ανέφερα παραπάνω, 6-8 kg/mm = 60-80 kg/cm)
sapila racing
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
παραθετω e-mail που μου εστειλε η αντιπροσωπεια στην ελλαδα σε σχετικη ερωτηση μου!!
"Καλημερα σας,
Η εταιρια ΗΥPERPRO εχει βγαλει για το Ζ 750 ελατηρια και για το μπροστινο συστημα και
ελατηριο για το πισω αμορτισερ.Η τιμη των μπροστινων ελατηριων ειναι 139.17 ευρω με τα λαδια και του πισω 121.02 ευρω.
Αν τα αγοραζετε σαν κιτ η εταιρια τα προσφερει στην τιμη των 247 ευρω.
Σε ολες τις παραπανω τιμες συμπεριλαμβανετε το Φ.Π.Α. 19%.
Το μηκος των μπροστινων ελατηριων ειναι 27.3 ποντους και ειναι προοδευτικα και μπροστα και πισω.
Τα ελατηρια θα ειναι διαθεσιμα απο τις 04/11/05 και μετα.
Για οποιαδηποτε αλλη διευκρινηση μπορειτε να μας βρειτε και στο καταστημα TECNO-MOTO PERFORMANCE που ειναι και οι επισημοι αντιπροσωποι της HYPERPRO στην ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ 12 ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ.210-9242410 ΦΑΧ.210-9242474
Σας ευχαριστουμε για την προτιμηση
Κυρια Δεληπαρασκευα Κατερινα"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
οποτε δεν ειναι πιο μεγαλα απο που ειχα πει παραπανω!!!!![]()
![]()
τα συμπερασματα δικα σας!!!
αλλα βγαινει για την πισω αναρτηση!!!![]()
![]()
![]()