Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 45

Θέμα: hyperpro για z750

  1. #16
    Παλαιουρας :) Το avatar του/της Lazio
    Εγγραφή
    22/04/2005
    Μηνύματα
    548
    Νικ μαζι σου ...
    Γκρινιαρη ε γκρινιαρη

  2. #17
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    παιδια δεν διαφωνω μαζι σας!!
    και εγω ειπα παραπανω οτι μπορει να μην ειναι σωστα αυτα που γραφω!!!

    απλα εδωσα ενα ερεθισμα!!

    οσο για το πισω το ελατηριο πιστευω οτι ειναι καλη φαση!!

    (να αναφερθω λιγο στα ελατηρια που βαλαμε αν και πρεπει να τα πω σε αλλο τοπικ: τα ohlins που βαλαμε εχουν πολυ καλη συμπεριφορα στο δρομο!!μπορω να πω οτι εφτασα στο οριο το μηχανακι στο δρομο (στον αγιαννη:προσωπικη πιστα των χαλκιδεων και οχι μονο) και ειμαι πολυ ευχαριστημενος!
    εκει που πριν εχανα το προστινο απο την αναρτηση πανω στη στροφη και δεν μου εδινε επιστοσινη μεσα στη στροφη τωρα ειναι μια χαρα!σε συνδιασμο με κατι ρυθμισεις πολυ μικρες που εκανα στο πισω)
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  3. #18
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GTZ750
    το καλητερο ειναι (απο οτι μου ειπε ο μηχανικος μου που τα ανοιξε και μου εβαλε τα ohlins ειναι να ειχε μεγαλο ελατηριο και να εβγαινε ο αποστατης!!!!
    Ουδέν ορθότερον αυτού,
    αλλά το μακρύ ελατήριο έχει περισσότερες σπείρες, άρα είναι πιο μαλακό (εκτός αν έχει μεγαλύτερο βήμα, οπότε κρατάει τον ίδιο αριθμό σπειρών...(*), οπότε χρειάζεται υλικό μεγαλύτερης σκληρότητας οπότε είναι ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ !!!


    (*) Προτιμούμε πάντοτε το μικρό βήμα και μεγαλύτερης σκληρότητας υλικό.

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #19
    καλύτερος ! Το avatar του/της Nikoskazer2000
    Εγγραφή
    24/08/2005
    Μηνύματα
    1.329
    ΑΣΧΕΤΟ: Εγώ πάντως έβαλα 75ml+75ml σε κάθε μπουκάλα (εργοστασιακή ποσότητα λαδιού) απο WP 10άρι και το Kaze-R μου μεταμορφώθηκε!!! Αν η ανάρτηση παλιά ηταν "τέλεια" τότε τώρα απλά είναι ΘΕΙΚΗ!!!

    Ορκισμένος σιδερόκωλος!

  5. #20
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236

    Thumbs up Hyperpro!

    Να προσθέσω ότι τα Hyperpro είναι προοδευτικά ελατήρια, δηλαδή όσο συμπιέζονται σκληραίνουν (η απόσταση των σπειρών ματαβάλλεται κατά μήκος του ελατηρίου και έχει ματαβλητή σταθερά), ενώ τα Ohlins είναι νορμάλ.
    Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος με τα Hyperpro στο ZR7.
    Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.

    Πάντως και μηχανάκια με Ohlins που έχω οδηγήσει μια χαρά ήταν.
    Σιγουρα το δικό μου με τα Hyperpro έγινε άλλο μηχανάκι.
    Καλό θα ήταν να ρωτήσετε στο K Shock για αναβάθμιση πισω αμορτισέρ.
    Για το ZR7 μου είχαν πεί ότι είναι ανοιγόμενο και με μικρό κόστος, του κάνουν service, revalving, βάζεις και ένα ελατήριο Hyperpro ή άλλο και με 200 Ευρώ συνολο έχεις ενα ΄ΚΑΛΟ' αμορτισέρ.

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  6. #21
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikoskazer2000
    Αν η ανάρτηση παλιά ηταν "τέλεια" τότε τώρα απλά είναι ΘΕΙΚΗ!!!
    :rotflmao: :rotflmao:

    Στο Kaze R ???

    :rotflmao: :rotflmao:

    .
    .
    .
    .
    .
    .Έλεος και με βλέπουν οι απέναντι ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #22
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710

    Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    (η απόσταση των σπειρών ματαβάλλεται κατά μήκος του ελατηρίου και έχει ματαβλητή σταθερά)
    :rotflmao:

    Οι Σταθερές λέγονται έτσι γιατί ΔΕΝ είναι Μεταβλητές !!!

    Προφανώς εννοείς μεταβλητή σκληρότητα...

    (Η σταθερά του ελατηρίου αφορά μόνο στο υλικό και την μέθοδο κατασκευής)


    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.[QUOTE]

    Βαριά κουβέντα !!!



    Υ.Γ.
    Όσο για το αν είναι καλύτερο ένα "προοδευτικό" ελατήριο από ένα άλλο σταθερής σκληρότητας, παίζουν ρόλο ΠΟΛΛΟΙ παράγοντες (με πρώτο και κύριο τον μοχλισμό της κάθε ανάρτησης...)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #23
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236

    Re: Re: Hyperpro!

    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    :rotflmao:

    Οι Σταθερές λέγονται έτσι γιατί ΔΕΝ είναι Μεταβλητές !!!

    Προφανώς εννοείς μεταβλητή σκληρότητα...

    (Η σταθερά του ελατηρίου αφορά μόνο στο υλικό και την μέθοδο κατασκευής)

    ----------------------------------
    Oldman, sorry αλλα είσαι λάθος. Αν και μ ετο 'μεθοδος κατασκευής' αφήνεις ένα παραθυράκι...
    Τα προοδευτικά ελατήρια με μεταβλητή απόσταση μεταξύ των σπειρών έχουν μεταβλητή σταθερά Κ, καθώς απαιτείται διαφορετική δύναμη για την ίδια συμπίεση στν αρχή και στο τέλος της διαδρομής τους. Αποδεικνύεται πειραματικά πολύ απλά.
    Αλλό το modulus of elasticity του υλικού και άλλο η σταθερά του ελατηρίου.
    ----------------------------------

    [QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Σημειωτέον ότι έρχονται μαζί με λάδι (εμπεριέχεται στο κιτ), οπότε δεν χρειάζεται ψάξιμο.

    Βαριά κουβέντα !!!


    ----------------------------------\
    Δεν νομίζω. Δύσκολα κάποιος ιδιώτης χωρίς τεχνικά μέσα και γνώσεις (αλλά και με ρτεχνικά μέσα και γνώσεις) θα πετύχει καλύτερο αποτέλεσμα από τι το R&D της εταιρείας που τα κατασκεύασε.
    Εδώ ο κόσμος βάζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ λάδι για να σκλυρήνει το μπροστινο.....
    ----------------------------------

    Υ.Γ.
    Όσο για το αν είναι καλύτερο ένα "προοδευτικό" ελατήριο από ένα άλλο σταθερής σκληρότητας, παίζουν ρόλο ΠΟΛΛΟΙ παράγοντες (με πρώτο και κύριο τον μοχλισμό της κάθε ανάρτησης...)
    ----------------------------------
    Συμφωνώ απολύτως.
    Για τα μπροστινά όμως που μιλάμε εδώ είναι πιο απλά τα πράγματα.
    Οσο για τα πίσω όπου παίζουν μοχλικα αναρτήσεων, όντως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα, όμως τι έχεις να πείς για το ότι πολλοί κατασκευαστές καταργούν τα μοχλικά και βάζουν προοδευτικά αμορτισέρ με έδραση κατευθείαν στο ψαλίδι?
    ----------------------------------


    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  9. #24
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710

    Re: Re: Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    sapila racing


    Προφανώς λέμε τα ιδια πράγματα με άλλες ορολογίες !!!

    Όταν μιλάω για "σκληρότητα" αναφέρομαι στον Βαθμό Ελαστικότητας, ο οποίος είναι σταθερός για σταθερό βήμα σπειρών

    (Στην - κάργα απλοποιημένη - εξίσωση: y=ax + b , όπου y είναι το απαιτούμενο φορτίο για χ μήκος παραμόρφωσης, ο Βαθμός Σκληρότητας αποτελεί μέρος του a)

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  10. #25
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710

    Re: Re: Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    sapila racing


    Για τις "δήθεν" προδευτικές αναρτήσεις (από πλευράς μοχλισμού) έχω "ιδίαν" πείρα !!!

    (θα άξιζε ανάλογο thread, για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς, αλλά θέλει ΠΟΛΥ θεωρία και πολλά διαγράμματα ...).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #26
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236

    Re: Re: Re: Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan


    Για τις "δήθεν" προδευτικές αναρτήσεις (από πλευράς μοχλισμού) έχω "ιδίαν" πείρα !!!

    (θα άξιζε ανάλογο thread, για καθαρά εγκυκλοπαιδικούς σκοπούς, αλλά θέλει ΠΟΛΥ θεωρία και πολλά διαγράμματα ...).

    OK φαίνεται ότι λέμε το ίδιο πράγμα.
    Πάντως όταν λέμε 'Σταθερά Ελατηρίου' πρέπει να εννοούμε το ίδιο για να μπορούμε να συνενοούμαστε μια κι είναι δόκιμος όρος.
    Απλώς η σταθερά δεν ειναι σταθερή στα προοδευτικά. :smilea:

    Είδα ότι έχεις ΚΤΜ EXC, που έχει WP PDS πίσω και απ ότι βλέπω τα PDS βγαίνουν με προοδευτικό ΚΑΙ με νορμάλ ελατήριο.
    Το δικό σου τι έχει?

    Shock Springs

    For KTM only
    WP PDS Shock Springs - Progressive Rate - 250mm length
    WP PDS Shock Springs - Progressive Rate - 260mm length
    WP PDS Shock Springs - Straight Rate - 250mm length


    Για παράδειγμα το PDS00 (Part # 9121-0023) έχει σταθερά που μεταβάλλεται από 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) σύμφωνα με το site http://www.slavensracing.com/p_shocksprings.htm
    Για πες μας λοιπόν πώς δουλεύει!

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  12. #27
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.710

    Re: Re: Re: Re: Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Είδα ότι έχεις ΚΤΜ EXC, που έχει WP PDS πίσω και απ ότι βλέπω τα PDS βγαίνουν με προοδευτικό ΚΑΙ με νορμάλ ελατήριο.
    Το δικό σου τι έχει?
    76 - 90 kg/mm (προδευτικό).



    [i]που μεταβάλλεται από 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) [/B]
    Ανά cm (στην συγκεκριμμένη περίπτωση)



    [i]Για πες μας λοιπόν πώς δουλεύει![/B]
    Μια χαρά !!!

    :rotflmao:

    Υ.Γ.
    Το trhead αφορά στα Kawasaki Z, οπότε ας το αφήσουμε ως έχει...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  13. #28
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.236

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hyperpro!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    76 - 90 kg/mm (προδευτικό).




    Ανά cm (στην συγκεκριμμένη περίπτωση)




    Μια χαρά !!!

    :rotflmao:

    Υ.Γ.
    Το trhead αφορά στα Kawasaki Z, οπότε ας το αφήσουμε ως έχει...
    OK να μην κανουμε thread jacking...

    Αλλά δεν μπορεί να είναι 76 - 90 kg/mm όπως είπες παραπάνω, νομίζω οτι είναι 76 - 90 kg/cm ( κατά το 6.0/8.0kg (ανά mm υποθέτω) που ανέφερα παραπάνω, 6-8 kg/mm = 60-80 kg/cm)

    sapila racing
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #29
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    παραθετω e-mail που μου εστειλε η αντιπροσωπεια στην ελλαδα σε σχετικη ερωτηση μου!!

    "Καλημερα σας,

    Η εταιρια ΗΥPERPRO εχει βγαλει για το Ζ 750 ελατηρια και για το μπροστινο συστημα και
    ελατηριο για το πισω αμορτισερ.Η τιμη των μπροστινων ελατηριων ειναι 139.17 ευρω με τα λαδια και του πισω 121.02 ευρω.
    Αν τα αγοραζετε σαν κιτ η εταιρια τα προσφερει στην τιμη των 247 ευρω.
    Σε ολες τις παραπανω τιμες συμπεριλαμβανετε το Φ.Π.Α. 19%.
    Το μηκος των μπροστινων ελατηριων ειναι 27.3 ποντους και ειναι προοδευτικα και μπροστα και πισω.
    Τα ελατηρια θα ειναι διαθεσιμα απο τις 04/11/05 και μετα.
    Για οποιαδηποτε αλλη διευκρινηση μπορειτε να μας βρειτε και στο καταστημα TECNO-MOTO PERFORMANCE που ειναι και οι επισημοι αντιπροσωποι της HYPERPRO στην ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ 12 ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ.210-9242410 ΦΑΧ.210-9242474

    Σας ευχαριστουμε για την προτιμηση

    Κυρια Δεληπαρασκευα Κατερινα"


    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



  15. #30
    gsxr power for ever!!! Το avatar του/της GTZ750
    Εγγραφή
    02/12/2004
    Μηνύματα
    1.350
    οποτε δεν ειναι πιο μεγαλα απο που ειχα πει παραπανω!!!!

    τα συμπερασματα δικα σας!!!

    αλλα βγαινει για την πισω αναρτηση!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!!!

    corona fotos

    corona fotos 1



Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Givi Windscreen για Z750
    από modeerf στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2019, 05:58
  2. άβαφτο (?) hugger για z750s
    από gtheof στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 26/04/2006, 10:31
  3. Συναγερμος για z750
    από MARK στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 20/11/2005, 10:39
  4. Lazer εξατμιση για z750
    από AFTER στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 13/03/2005, 17:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF