Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: ερωτηση για πιρουνι dt

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122

    ερωτηση για πιρουνι dt

    γεια σας ,ειμαι κατοχος του yamaha dt125r του 2003 και θελω να ρωτησω πως μπορω να του βαλω μπουκαλες upside down απο wr 200 . ξερω πως ετσι απλα δεν μπαινουν αλλα θελουν πατεντα .τι πατεντα μπορω να κανω??? ποσα χρηματα χρειαζεται για να γινε η πατεντα?? θελω να του βαλω αυτην την αναρτηση διοτι οι δικεσ μοθ θελουν σερβις και αμα τις κανω παλι θα εχουν την ιδια χαλια αισθηση και γι αυτο σκεφτηκα να δωσω πενηντα ευρω παραπανω και να παρω μια την οποια την εχουν κανει σερβις και κοστιζει 120 ευρο μαζι με της καλαμιδες η περιοχη οπου βρισκονται ειναι διπλα σχετηκα με την περιοχη μου οποτε γλιτονω και τα μεταφορικα .. η τιμη ειναι καλη??? αξιζει να της αλαξω??? ευχαριστω!!:smilea::smilea::smilea:

  2. #2
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Δεν κατάλαβα, αυτά που βρήκες με 50 παραπάνω απ' το σερβις της δικιά σου είναι τα usd?

    Για να βάλεις usd πρέπει να αλλάξεις την τιμονόπλακα και την μάνα. Επίσης μπορεί ο άξονας στα usd να είναι πιο χοντρός και να μην μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις ρόδες απ' το δικό σου. Για να αλλάξεις άξονα και να βάλεις πιο χοντρό μάλλον πρέπει πρέπει να αλλάξεις κέντρα τροχών. Αν αλλάξεις κέντρα πρέπει να αλλάξεις και στεφάνια.

    Το μηχανάκι σου είναι πολύ παλιό για να του ρίξεις λεφτά. Ακόμα και αν θέλει μόνο τιμονόπλακα-μανα και τίποτε άλλο πάλι δεν σε συμφέρει. Τα usd μπορεί να είναι από σέρβις αλλά για να ταιριάξουν με την γεωμετρία της δική σου μηχανής ίσως πρέπει να ανοιχτούν πάλι. Ή ίσως μετά χρειαστούν αλλαγή οι βραχίονες του μοχλικού.

    Δεν είναι τόσο απλά, και αν δεν γίνει σωστά το αποτέλεσμα μπορεί να είναι χειρότερο. Καλύτερα να δώσεις 50 ευρώ παραπάνω για να σου κάνουν εκτός από σερβις ένα revalving. Δες τιμές στο site του k-shock.
    Sent from me using a computer.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    εαν usd ενοεις την αναρτηση upside down ναι αυτη ειναι.τιμονοπλακα και μανα 8α τα παρω μαζι με την αναρτηση.αυτο με τον αξονα δεν το σκεφτηκα οντοσ μπορει να ειναι πιο χοντρος και να μιν κανει.το μηχανακι δεν θα το θεωρουσα τοσο παλιο διοτι ειναι μοντελο του 2003 .και αφου με 120 ευρο παιρνω τιμονοπλακα μανα βεβαιως αναρτηση και καλαμιδες λογικα πρεπει να με συμφερει..δεν καταλαβα για ποιο λογο πρεπει να ανοιχτουν??? δεν ξερω εαν θα πετυχει που μαλλον θα πετυχει αλλα εαν πετυχει το αποτελεσμα θα ειναι τελειο.. το revalving τι ειναι ???? και πως γινετε???

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC00847.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	101,3 KB 
ID:	250997Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	DSC00847.jpg 
Προβολές:	184 
Μέγεθος:	101,3 KB 
ID:	250997αυτο ειναι το μηχανακι και πιστευω πως αξιζει να του βαλω μια upside down χρωματος μπλε με ασπρες καλαμιδες εσεις τι λετε???

  5. #5
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    το πιρουνι για να ταιριαξει πρεπει να περαστει ο αξονας ή "μανα" του dt στην τιμονπλακα του WR. ο αξονας της ροδας ειναι ευκολη υποθεση. αλλαζεις ρουλεμαν. πιθανως να καθονται κουτι τα ρουλεμαν του WR. το προβλημα μετα απο ολες αυτες τις αλλαγες δεν ειναι το εμπρος μερος. ειναι το πισω. ο σουμιες που εχει η γιαμαπα για αναρτηση πισω που ταλαντωνεται σαν ελευθερο ελατηριο δεν στρωνει με τιποτε. η βελτιωση της πισω αναρτησης ειναιαυτη την στιγμη πιο ακριβη απο οτι της μπροστα. αμφιβαλλω αν θα αξιζει γενικα ολο το εγχειρημα. παντως αμα το παρουμε το πιρουνι σιγουρα θα αλλαχτουν τα λαδια του με πιο ψιλα μπας και συνεργαστει με το πισω.

  6. #6
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Εγω σου προτεινω να μην αλλαξεις τιποτα.Μαμα κ αστα ολα ιδια!!Εδω η ιδια η Yamaha δεν εκανε κοπο 20 χρονια να το αλλαξει πουθενα,ουτε μια αναβαθμιση κατι!!Τι παιρνεις το μοντελο 90 τι τωρα τα ιδια! Αλλιως αλλαξε μηχανη...
    (Κατοχος Dt παλια με πολλες εργατοωρες πανω του)

    Ride(s) the wind of change...

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Αλλάζοντας σε Up Side Down (usd)
    1. Μπορεί να αλλάξει η κάστερ καθ' ότι η καινούρια πλάκα μπορεί να έχει διαφορετικό offset (δε θα με απασχολούσε).
    2. Μπορεί να αλλάξει το ίχνος (ούτε αυτό θα με ενδιέφερε).
    3. Να μην δουλεύει η κλειδαριά στο τιμόνι (εσύ αποφασίζεις).
    4. Το ύψος να είναι μεγαλύτερο (ανοίγω μπουκάλες και το φτιάχνω ή αλλάζω βραχίονες στο πίσω μοχλικό για να το σηκώσω).
    5. Να είναι σκληρό και να μην συνεργάζεται με τον πίσω σουμιέ όπως προαναφέρθηκε (ανοίγω μπουκάλες και το βελτιώνω ή κάνω revalving* στο πίσω αμορτισέρ μαζί με καινούριο ελατήριο).

    Αλήθεια πόσο σου είπαν για σέρβις της μπροστινής ανάρτησης? Να υποθέσω 60 +60 + φπα? Και βρήκες το σύστημα του wr με περίπου 200?

    Τώρα έχεις αρκετά δεδομένα για να αποφασίσεις τι θα κάνεις. Εσύ ξέρεις αν αξίζει ή όχι. Ότι θα είναι καλύτερη η άλλη ανάρτηση θα είναι. Αλλά μόνο αν σεταριστεί σωστά. Αν είναι στο περίπου και μαζί με τα άλλα σου έχει "γ@σει και την γεωμετρία ίσως το αποτέλεσμα να μην σου αρέσει. Αν γίνει ομως σωστά θα βελτιωθεί αισθητά. Απ' την στιγμή που δεν το έχω κάνει δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι τα μόνα παραπάνω λεφτά που θα δώσεις θα είναι αυτά τα 50 ευρώ. Φυσικά όλα αυτά αξίζουν να τα συζητάμε μόνο αν η χρήση της μηχανής επιβάλει κάτι τέτοιο. Για λόγους πρεστιζ, ψυχολογικούς κ.α. μη πετάξεις ούτε 1 ευρώ.


    *Το λάδι που έχει μέσα η ανάρτηση, καθώς αυτή συμπιέζεται, περνάει μέσα από μια τρυπούλα προκειμένου να τιθασεύσει την λειτουργία του ελατηρίου. Το ίδιο και κατα την επαναφορά της. Οι τρυπούλα λοιπόν είναι μια βαλβίδα απ' το μεγεθος της οποίας εξαρτάται πόσο λάδι θα περάσει (φυσικά εξαρτάται και απ' την πυκνότητα του λαδιού). Όσα έχουν ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς με κάποιο τρόπο ρυθμίζουν αυτή τη ροή. Αν δεν υπάρχουν οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις το μονο που μπορείς να κάνεις είναι να ανοίξεις την "δίοδο του λαδιού" ή να βάλεις άλλο λάδι ή και τα δύο.
    Sent from me using a computer.

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    για σερβις μου ειπαν γυρο στο 60αρι και η αναρτηση usd που βρηκα κανει 140 μαζι με μανα τιμονοπλακες και καλαμιδεσ και αναρτηση. δεν ξερω μα πιστευω πως θα αξιζει γιατι η αναρτηση η μπροστα ειναι για τον π....... οπως και η πισω αλλα εαν αλαξω την μπροστα οπως μου ειπεσ θα πρεπει να κανω κατι και με την πισω αναρτηση ..

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Εγω σου προτεινω να μην αλλαξεις τιποτα.Μαμα κ αστα ολα ιδια!!Εδω η ιδια η Yamaha δεν εκανε κοπο 20 χρονια να το αλλαξει πουθενα,ουτε μια αναβαθμιση κατι!!Τι παιρνεις το μοντελο 90 τι τωρα τα ιδια! Αλλιως αλλαξε μηχανη...
    (Κατοχος Dt παλια με πολλες εργατοωρες πανω του)

    ομως η μαμα η αναρτηση ειναι τελειως χαλια και η yamaha κανει μ@λακια πυ δεν την αλαζει τοσα χρονια και αυτο δειχνει ποσο πισω ειναι σαν εταιρια και που δεν διορθονει τα ελατοματα των μηχανων της ενω η αξιοπιστη εταιρια honda δεν εχει τετοια ελατοματα .. και εαν οταν εψαχνα να παρω μηχανακι εβρησκα honda xr 250 σε καλη κατασταση και φυσικα μετα χρηματα που εψαχνα δηλαδη γυρο στα 800 ευρω θα το επερνα σιγουρα.

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ale3is Προβολή μηνύματος
    ομως η μαμα η αναρτηση ειναι τελειως χαλια και η yamaha κανει μ@λακια πυ δεν την αλαζει τοσα χρονια και αυτο δειχνει ποσο πισω ειναι σαν εταιρια και που δεν διορθονει τα ελατοματα των μηχανων της ενω η αξιοπιστη εταιρια honda δεν εχει τετοια ελατοματα .. και εαν οταν εψαχνα να παρω μηχανακι εβρησκα honda xr 250 σε καλη κατασταση και φυσικα μετα χρηματα που εψαχνα δηλαδη γυρο στα 800 ευρω θα το επερνα σιγουρα.




    Μη τα λες έτσι αυτά! Να πυροβολείς προειδοποιητικά.
    Sent from me using a computer.

  11. #11
    Τα μπροστινα μπαινουν αλλα μαζι με αυτα θα χρειαστεις και τη δαγκανα του wr.Οι ζαντες και οι αξονας νομιζω ειναι ιδιοι.Επισης θα χρειαστει να φτιαξεις εναν αποστατη γιατι ο σταυρος του wr ειναι πιο μακρυς απο του dt.Aποψη ου ειναι να αφησεις αυτα τα μπροστινα κανοντας μια επισκευη,βαλε καναν αποστατη εαν ειναι πολυ μαλακα και παρε πισω ενα αμορτισερ απο dt 200 που εχει και ρυθμιση συμπιεσης καντου και ενα service και εισαι ετοιμος.

  12. #12
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gasto Προβολή μηνύματος
    και παρε πισω ενα αμορτισερ απο dt 200 που εχει και ρυθμιση συμπιεσης

    μόνιμα σφιγμένο τέρμα για να δουλέψει αξιοπρεπώς!!

    Υ.Γ. gasto τι έγινε με το δίχρονο φόρουμ? εχει πεσει?
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  13. #13
    Βελτιωμένος Ύπνος...... Το avatar του/της maintenance
    Εγγραφή
    06/10/2004
    Μηνύματα
    1.504
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnpan Προβολή μηνύματος
    μόνιμα σφιγμένο τέρμα για να δουλέψει αξιοπρεπώς!!

    Υ.Γ. gasto τι έγινε με το δίχρονο φόρουμ? εχει πεσει?

    103 κιλα και η πισω δουλευει ΜΙΑ ΧΑΡΑ στα 6 κλικ απο τα 14.
    η επιβίωση του Ηλιθίου!

    www.icon-decoration.gr

  14. #14
    πολυμηχανο μελος Το avatar του/της motomaniac
    Εγγραφή
    14/03/2006
    Μηνύματα
    5.166
    επισκευη πιρουνιου σπιτι με υλικα απο το διαδικτυο κοστος : τσιμουχες http://www.ebay.com/itm/Fork-And-Dus...ht_1728wt_1163 (για TTR βεβαια αλλα το κοστος ειναι σχεδον ιδιο) και λαδια ipone 1,5 λιτ 12-13ε.. θες δυο λιτρα και μενει αλλο ενα για το ΤΤ... χαχαχαχαχα συνολο ενα 50αρικο. πιρουνι μαζι με τιμονοπλακες καλαμιδες 140. τορνο κλπ. ενα 50αρι? λαδια αλλα δυο λιτρα παλι? και οπως και να χει θα παρεις και την πισω αναρτηση απο 200αρι. μηπως ξεφυγαμε? δεν σκας τωρα το 50αρικο να το φτιαξουμε κι αμα μαθεςι ποτε να οδηγας και δνε σου φτανει αυτο το πιρουνι θα σου δωσω το 43αρι απο το TTR να βαλω εγω ενα usd.. αχαχαχχαχαχαα και ψαξε ααπο ποιο 200 ταιριαζει η πισω.
    αυτη ειναι η δικια σου? http://www.car.gr/parts/view/2314176/

    αυτη μπαινει τωρα? ειναι και τσιλικο!!! αχχαχαχαχα http://www.car.gr/parts/view/2188038/

    αυτην λετε ρυθμιζομενη? http://www.car.gr/parts/view/2162324/

    ποια ειναι ποια εδω? http://www.car.gr/parts/view/2131424/


    ΥΓ ρε παιδια.. τι ΜΑΛΑΚΙΑ ειναι αυτη μεχρι να γραψω μια μακροσκελη απαντηση να με πεταει εκτος? και παταω το να με θυμασαι αλλα εχει αλτσχαιμερ...

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ale3is
    Εγγραφή
    11/12/2011
    Μηνύματα
    122
    απο οτι βλεπω μαλλον θα κανω σερβις τις δικες μου και θα τις βαλω γιατι φευγει πολυ η τιμη για να το κανω με usd γυρο στο 200αρι οποτε ακυρο

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ερώτηση για DT-200R...
    από figo-migo στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2013, 12:01
  2. ερωτηση για dt 125
    από ale3is στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2012, 21:59
  3. Ερωτηση Για Ολους...
    από almalibera στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 11:43
  4. Ερωτηση Για Fmf
    από ctpanoramix στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 15:58
  5. Ερωτηση Για Fmf
    από bikersonly στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 01:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF