Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 87

Θέμα: Λάστιχα για CBR1000RR

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606

    Λάστιχα για CBR1000RR

    Εχω μεινει καιρο εκτος και σιγουρα εχω χασει επεισοδια. Επισης, εχω ξεχασει πως ήταν τα ΒΤ016 που τελευταια ειχα βαλει στο RR

    Mπορούν οι SS-αδες να προτεινουν λαστιχακια 120/70/17 & 190/50/17 για το CBR?
    1) Πίστα ΔΕΝ θα μπουν!
    2) Επι καθημερινης βασης ΔΕΝ θα κυκλοφορει η μοτο
    3) Δικαβαλο αρκετες φορες (μολις παρουμε εξοπλισμο συνεπιβατη)

    ...γενικως η μοτο θα βγαινει βραδακια εντος Αθηνων, καμια Ν.Μακρη π.χ, καμια Κυριακατικη βολτα παραεξω, καλοκαιρι σε νησι δεν το βλεπω.

    All around λοιπον λαστιχο, να στριβει ασφαλως αλλα δεν χρειαζεται να ειναι εντελως κορωνατο! ΑΝ μας τυχει καμια βροχη να μπορεσουμε να επιστρεψουμε τουλαχιστον σπιτια μας
    Να βγαλει καμια 8αρια χιλιαδες χλμ

    Ζηταω πολλα? Δε ξερω, εχω χασει επαφη!

    Α! Και να μην κανει μια περιουσια, ε!


    Θενξ

  2. #2
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Δε ξερω αν μπορεις να βρεις qualifier rr μιας και θα παιζεις αρκετο δικαβαλο (εχουν "δυνατο" σκελετο για βαριες μηχανες)

  3. #3
    Ψυχή βαθιά ... Καρδιακός Το avatar του/της Ασωτος
    Εγγραφή
    25/07/2006
    Μηνύματα
    284
    Το γύρισα, μετά από πολύ καιρό σε pirelli diablo rosso II - o λαστιχάς μου το πρότεινε με τη μια .... Στα 280 € σε 120/70 και 190/55/17

    Για χιλιόμετρα δεν ξέρω ...


    ΥΓ. Δεν έχει δουλειά σήμερα ;
    Μια από τις σχέσεις που δεν ξέρεις, μου φώναξε ένα πρωινό, κάνεις εσύ αυτό που θέλεις, γι΄αυτό βαθιά και σε μισώ ...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ασωτος Προβολή μηνύματος
    Το γύρισα, μετά από πολύ καιρό σε pirelli diablo rosso II - o λαστιχάς μου το πρότεινε με τη μια .... Στα 280 € σε 120/70 και 190/55/17

    Για χιλιόμετρα δεν ξέρω ...


    ΥΓ. Δεν έχει δουλειά σήμερα ;

    Αληθεια, μιας και το εθιξες!
    Η μοτο λεει 190/50/17 ομως αρκετοι φορανε 190/55.

    τι παιζει?



    (εχουμε δουλιτσα στον "αυτοματο" oι μηχανες, χοντρικη)
    Τελευταία τροποποίηση από DimChios; 31/03/2012 στις 11:57.

  5. #5
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Αμα δεν μπει πίστα, τσέκαρε και για rennsport. Λιώνουν γρήγορα αλλα ειναι φθηνό λαστιχο και κρατάει τον κwλο του...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  6. #6
    Ψυχή βαθιά ... Καρδιακός Το avatar του/της Ασωτος
    Εγγραφή
    25/07/2006
    Μηνύματα
    284
    Το 55άρι δίνει ένα ύψος στο λάστιχο 104.5 mm ενώ το 50άρι είναι στα 95 mm, σε ιδανικές συνθήκες. Στη πράξη έχουμε ένα λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα, (που εμένα με βόλεψε στις Σέρρες, μακραίνοντας 2α και 3η - αλλά στην καθημερινότητα είναι ανεπαίσθητο)
    Μια από τις σχέσεις που δεν ξέρεις, μου φώναξε ένα πρωινό, κάνεις εσύ αυτό που θέλεις, γι΄αυτό βαθιά και σε μισώ ...

  7. #7
    μπάρον says :
    "Japan rullezzzz re και ας το περνάω μίνιο και μουράβια κάθε 2 βδομάδες :rotflmao: "
    -
    _Holder of Honoured Blockage Degree delivers lessons on invisibility_

    Ο Καγκουρογαμόσαυρος

  8. #8
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.336
    εγώ φοράω τα corsa III εδώ και 17 μήνες, έχω πάει ένα διήμερο Σέρρες, 3 ή 4 session Mέγαρα, και καθημερινή χρήση.
    Τα έχω λιώσει και κρατάνε ακόμα μια χαρά!

  9. #9
    Για την χρήση που θες βάλε το pure της michelin.Δεν πολυσυμπαθώ τα λάστιχα της εταιρίας αλλα το συγκεκριμένο είναι τρομερό για εδω μέσα και γρήγορες βόλτες ΣΚ,αττική όδο κτλ.(χωρίς πολύ απότομη κορώνα μπροστά).Αλλιώς άμα βρεις κανένα corsa ΙΙΙ βάλτο χωρίς δεύτερη σκέψη(το τελειότερο all around ελαστικό).Επίσης θετική εντύπωση μου άφησε και το Μ5 στην μοτο του πατέρα μου.Άπο dunlop μόνο το quallifier rr d209 έχω φορέσει στο παρελθόν .Πάρα πολύ καλό και αυτό αλλά λογω σκελετού δεν ξεπερνάς το 34 psi πίσω και 30 μπροστά. Χιλιόμετρα όλα τα παραπάνω μου είχαν βγάλει τα ίδια.Περίπου στις 8 με 10 χιλιάδες με κάποια track day εμβόλιμα μέσα.Απλά το corsa 3 απο ότι θυμάμαι κράταγε τρομερά μέχρι και που παρέδωσε πνεύμα στα δεξιά από τα καλοσχεδιασμένα μας μέγαρα!Aυτιά..
    Ο οδηγός μετράει,οχι η μοτοσυκλέτα!

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από golis Προβολή μηνύματος
    Στην Ευρώπη κυκλοφορούν ως Sportsmart Sportmax και είναι φοβερό από κράτημα & all around ελαστικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

  11. #11
    ρε μητσο ασε τις μλκς και βαλε κανα gp racer να παμε καμια πιστα τωρα που εγινε "η θαλασσα γιαουρτι" !!!
    Σας το 'πα ???


    Λαστιχάάάάάάρες !!!


    Πατέρας πια...!

  12. #12
    Gp Racer Endurance._
    ολα τα αλλα ειναι απλα 10 χρονια πισω.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ασωτος Προβολή μηνύματος
    Το 55άρι δίνει ένα ύψος στο λάστιχο 104.5 mm ενώ το 50άρι είναι στα 95 mm, σε ιδανικές συνθήκες. Στη πράξη έχουμε ένα λίγο πιο μακρύ γρανάζωμα, (που εμένα με βόλεψε στις Σέρρες, μακραίνοντας 2α και 3η - αλλά στην καθημερινότητα είναι ανεπαίσθητο)
    Επισης στην πραξη εχουμε και πιο γρηγορο στριψιμο λογο πιο αποτομης κορωνας και πιο 'πολυ λαστιχο' στην κληση. Το ιδιο αποτελεσμα επιτυγχανεται και με 180/55 σε 6αρα ζαντα, χωρις ομως το πιο πολυ λαστιχο στην κληση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    αν δε θες να πληρώσεις πολλά, βάζεις rennsport και ξεμπερδεύεις.
    Αν θες να σου βγούν οικονομικά μακροπρόθεσμα, πήγαινε βάλε ένα Metzeler M5 και ξεμπέρδεψες.

    Δεν έχω καταλάβει βέβαια γιατί γράφω, αφού είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις παπαριά ...
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  15. #15
    Los Toumpaneiros Το avatar του/της GIXXERAKIAS
    Εγγραφή
    02/05/2006
    Μηνύματα
    3.217
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerpap Προβολή μηνύματος
    αν δε θες να πληρώσεις πολλά, βάζεις rennsport και ξεμπερδεύεις.
    Αν θες να σου βγούν οικονομικά μακροπρόθεσμα, πήγαινε βάλε ένα Metzeler M5 και ξεμπέρδεψες.

    Δεν έχω καταλάβει βέβαια γιατί γράφω, αφού είμαι σίγουρος ότι θα κάνεις παπαριά ...
    Συμφωνώ σε όλα με τον Γιώργη.
    Keep spamming!!!:a13:

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΛαστιΧα Για Supersport
    από tzanismille στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2004, 16:19
  2. Λαστιχα για transalp..
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2004, 10:05
  3. λαστιχα για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2004, 15:26
  4. λαστιχα για cbr400-RR
    από PALADIN στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 17:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF