Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 87

Θέμα: Λάστιχα για CBR1000RR

  1. #46
    Κλ@σμένο Μέλος
    Εγγραφή
    21/06/2009
    Μηνύματα
    11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimChios Προβολή μηνύματος
    Το ξερω και δε ψαχνω λαστιχο σωβρακο! Το εγραψα και στην αρχη απλα ο ενθουσιασμος μου (απ οσο καταλαβα δλδ) ηταν επειδη ο Βυρωνας φοραει αυτα στο Τουονο!
    + οτι πολλοι τα προτιναν...

    Εσυ δε μας ειπες ομως...
    καταπληκτικό λάστιχο το rennsport, αλλά άν γράφεις χιλιόμετρα Αττική οδό και Εθνική, ετοιμάσου να γίνουν γρήγορα τετράγωνα. Τα είχα στο Tuono επίσης και κράτησαν 4000χλμ,
    Βέβαια έγραφα 150 χλμ την ημέρα Εθν-Αττ.Οδό για 8 μήνες

  2. #47
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    180/55.. Είσαι παρανοϊκός.. δεν σου ξαναμιλάω.
    ας ειν καλα τα stabilizater
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #48
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimChios Προβολή μηνύματος
    Βυρωνα, 50αρι ή 55αρι λες εσυ?
    Μητσ αν δεν κάνω λάθος, η Metzeler δεν διαθέτει 190/55.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  4. #49
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DimChios Προβολή μηνύματος
    ...

    @sniper, δε θα μαι και συνεχεια δικαβαλος! Μπορει ναι μεν να μη μπω πιστα (αν προκυψει κανενα CSS-λέμε τωρα, το βλεπουμε...) αλλα να μπορουμε να παιξουμε και λιγο ε!

    Τεσπα, ο καθενας εχει και το στυλ του απλως εγω ειμαι καιρο off και δεν εχω καθολου αποψη! Κατσε να δουμε, θα γραψει και κανα χλμ ή @@δια!
    Εσυ τι φορας στο 954?
    Aν προκύψει CSS, μετά θα χρειαστείς λάστιχα.

    Τώρα τα Dunlop sportmax.. Μην τα βάλεις.
    Πριν τα Metzeler Racetek K2 πισω κ1 μπροστά - Σουπερ λάστιχο, σου δίνει τόση πληροφορία που δεν θες αλλάτρώγεται εύκολα και δεν του αρέσει το νερό.
    Πριν τα Michelen Power - σαν τα πανω αλλά θέλα λιγο παραπάνω δούλεμα για να ζεσταθούν.
    Πριν τα Michelen 2CT - ξέρω γω.. καλά ήταν...
    Πριν τα Pirelli Dragon (Supercorsa) 55ρια. Απλά γ@μούσαν (το 2007)!!!!
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  5. #50
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Την εποχή του 954 δεν υπήρχε 190/55, αφού είναι σχετικά νέα διάσταση και δεν την έχουν κι όλοι οι κατασκευαστές. Αν το μηχανάκι διαθέτει αμορτισερ με ρύθμιση ύψους, ουσιαστικά μπορείς να μικρύνεις την κάστερ μέσω αυτού μένοντας στις διαστάσεις του κατασκευαστή και αποφεύγοντας τα θέματα με τα γρανάζια και τα λιωμένα λασπωτηράκια.
    Παραπληροφόρηση εκτός από κατοχή λαδιέρας.. τι σχετικά νέα ρε; Από το 2004 υπάρχει..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #51
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Την εποχή του 954 δεν υπήρχε 190/55, αφού είναι σχετικά νέα διάσταση και δεν την έχουν κι όλοι οι κατασκευαστές. Αν το μηχανάκι διαθέτει αμορτισερ με ρύθμιση ύψους, ουσιαστικά μπορείς να μικρύνεις την κάστερ μέσω αυτού μένοντας στις διαστάσεις του κατασκευαστή και αποφεύγοντας τα θέματα με τα γρανάζια και τα λιωμένα λασπωτηράκια.
    Σωστος.....δεν εχει ρυθμιση υψους το μπουσα, αλλα φτιανεις λαμακια μοχλικου. Παντως το στριφτερον του 190/55 δεν εγκειται μονο στο υψος (αρα καστερ και ιχνος), αλλα κυριως στο προφιλ. Νομιζω....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #52
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Μητσ αν δεν κάνω λάθος, η Metzeler δεν διαθέτει 190/55.
    εχει σε M5 και νομιζω και σε Z8....οχι ομως στα rennsport
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #53
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Παραπληροφόρηση εκτός από κατοχή λαδιέρας.. τι σχετικά νέα ρε; Από το 2004 υπάρχει..
    Δεν επιμένω, αλλά νομίζω οτι είναι καινούργια διάσταση (4-5 χρόνια?)

    Μητσ, κοίτα και τι τιμή έχουν τα Μ5. Είχα τα Μ3 που ναι μεν δεν ήταν rennsport (αλλά απολύτως προβλέψιμα) κράταγαν μια χαρα στον δρόμο και έβγαλαν 9.000 χλμ σε μένα. Τα Μ5 φαντάζομαι οτι είναι ακόμα καλύτερα, και αν έχουν σχετικά μικρή διαφορά στη τιμή σκέψου τι θα προτιμήσεις.
    Τελευταία τροποποίηση από byron; 02/04/2012 στις 12:58.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  9. #54
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σωστος.....δεν εχει ρυθμιση υψους το μπουσα, αλλα φτιανεις λαμακια μοχλικου. Παντως το στριφτερον του 190/55 δεν εγκειται μονο στο υψος (αρα καστερ και ιχνος), αλλα κυριως στο προφιλ. Νομιζω....
    Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  10. #55
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
    Kαλά νομίζεις.. επίσης την πρώτη φορά που στρίβεις (τουλάχιστον με τα dragon - δεν είχα ποτέ ξανά 55) νοιώθεις ότι έφυγες σε τροχιά και χάνεις τη γη απο κάτω σου. Μετά το συνηθίζεις και σου αρέσει κιόλας..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  11. #56
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της DimChios
    Εγγραφή
    24/01/2006
    Μηνύματα
    11.606
    πωπω μπλεξιμο ρε πστ μου! Θα παρω λαστιχο ποτισματος στο τελος απ τα PRAKTIKER!

    Τα Μ3 τα φοραγα στο 600F και ηταν οντως πολυ καλα!

    Εν κατακλειδι, εχω βαλει τα "μεσα" να μου βρουν τιμες. Για τα RENNSPORT και τα Μ5 σε 50αρι

    Καλοφορετα να ναι!

  12. #57
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    +1 για τα rennsport.

    φθηνό και καλό λάστιχο απλά δεν έχει διάρκεια ζωής.

    Μήτσο, αν κάνεις καμιά έρευνα αγοράς στείλε μου ένα πμ για τιμή για 190 λάστιχο

  13. #58
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από baron Προβολή μηνύματος
    Το προφίλ τι κάνει δηλαδή εκτός του να ψηλώνει το πίσω μέρος και να μειώνει την κάστερ? Ουσιαστικά έχεις την γρηγοράδα του του 180 με το επιπλέον πέλμα του 190. Ετσι νομίζω τουλάχιστον.
    Το χω ψιλοχασει και δεν ξερω αν συμφωνουμε η οχι. Οπως και να χει, ας υποθεσουμε οτι εχεις δυο περιπτωσεις, μια με 50 και μια με 55 και μεσω ρυθμιστη υψους το ιδιο υψος πισω μερους και στις δυο περιπτωσεις. Το ιχνος και η καστερ θα ειναι ακριβως οι ιδιες, αλλα η συμπεριφορα στο δρομο πολυ διαφορετικη, λογω προφιλ ελαστικου.

    Παρεπιπτωντως, νομιζω οτι με τα σηκωματα πισω και χαμηλωματα μπροστα, η καστερ ναι μεν αλλαζει, αλλα την ουσιαστικη διαφορα στη συμπεριφορα την βλεπουμε απο την αλλαγη στο ιχνος που επιφερουν αυτες οι αλλαγες.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 02/04/2012 στις 14:10.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #59
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    +1 για τα rennsport.

    φθηνό και καλό λάστιχο απλά δεν έχει διάρκεια ζωής.

    Μήτσο, αν κάνεις καμιά έρευνα αγοράς στείλε μου ένα πμ για τιμή για 190 λάστιχο
    Γνωστος λαστιχας επι της βουλιαγμενης εναντι γνωστου αντιπροσωπου γνωστης βαυαρικης εταιριας, εχει το ζευγαρι rennsport γυρω στα 250 και Μ5 γυρω στα 340 με τοποθετηση και ζυγοσταθμιση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #60
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Γνωστος λαστιχας επι της βουλιαγμενης εναντι γνωστου αντιπροσωπου γνωστης βαυαρικης εταιριας, εχει το ζευγαρι rennsport γυρω στα 250 και Μ5 γυρω στα 340 με τοποθετηση και ζυγοσταθμιση.
    340;;;;; Έχω την εντύπωση ότι σε γνωστό πολύχρωμο ιπτάμενο λαστιχά επί οδού που ήταν κάποτε ποτάμι (όχι η Καλλιρόης) έχει τιμές μαξ 300..
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΛαστιΧα Για Supersport
    από tzanismille στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/09/2004, 16:19
  2. Λαστιχα για transalp..
    από derd στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2004, 10:05
  3. λαστιχα για KTM LC4 SM
    από dez στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2004, 15:26
  4. λαστιχα για cbr400-RR
    από PALADIN στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2004, 17:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF