:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από trelf
ε τι... μισές δουλειες θα κάνουμε;
άσε τι λένε οι πινακιδες....![]()
Ετσι.. την κάνουμε επαγγελματικά τη δουλειά, όχι για χόμπυ!
![]()
:rotflmao:
:rotflmao:Αρχικά δημιουργήθηκε από trelf
ε τι... μισές δουλειες θα κάνουμε;
άσε τι λένε οι πινακιδες....![]()
Ετσι.. την κάνουμε επαγγελματικά τη δουλειά, όχι για χόμπυ!
![]()
:rotflmao:
Οι μόνοι πιο ΗΛΙΘΙΟΙ από τους πολιτικούς, είναι οι ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ.
Διόδια: Να πληρώσει κανείς ή να μην πληρώσει;
Το θέμα της μη πληρωμής του τιμήματος των διοδίων έγινε ευρέως γνωστό από ένα 10λεπτο βίντεο του blog
http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com και από τότε πολλοί Έλληνες οδηγοί βλέποντας την ευκολία του
να μην πληρώνει κάποιος διόδια, αναρωτήθηκαν μήπως θα έπρεπε κι αυτοί να αρχίσουν αυτή την τακτική αφού
το κόστος των διοδίων δεν είναι και μικρό. Έπειτα από αυτό το βίντεο, πολλοί οδηγοί μπήκαν στην ιδέα όχι μόνο
να περνάνε ζητώντας να μην πληρώσουν διόδια, αλλά να έχουν δώσει στους συνεπιβάτες μία κάμερα ανά χείρας
για να επιδείξουν αυτό τους... το επίτευγμα! Σχεδόν πάντα οι υπάλληλοι άνοιγαν την μπάρα ή αφήνανε τους επιβάτες
να την ανοίξουν και επέτρεπαν στα αυτοκίνητα να περάσουν ακόμη κι αν δεν είχαν πληρώσει, κάνοντας μια απλή
καταγραφή του αριθμού του οχήματος. Τώρα τελευταία, όμως, τα πράγματα αγρίεψαν. Οι υπάλληλοι, προφανώς,
με νέα εντολή που έχουν λάβει, δεν ανοίγουν τις μπάρες, καθυστερώντας την κυκλοφορία και παρεμποδίζοντας την
κανονική ροή των οχημάτων, κάτι το οποίο σίγουρα θα πρέπει να εξεταστεί για τη νομιμότητά του. Αυτός που δεν
πληρώνει φαίνεται να είναι αυτός που δημιουργεί ένα κομβόι από πίσω του με αυτοκίνητα και εκνευρισμένους οδηγούς.
Επί της ουσίας, αυτός που παρακωλεί την κίνηση είναι ο/η υπάλληλος των διοδίων που δεν επιτρέπει την ανύψωση
της μπάρας, κάτι το οποίο κάνει λίγα λεπτά μετά. Αυτό αποτελεί εθελούσια και αναίτια παρεμπόδιση της κυκλοφορίας
και όσο παράξενο και αν ακούγεται, ο οδηγός που δεν πλήρωσε μπορεί να καταγγείλει την συμπεριφορά του/της
υπαλλήλου. Πρόσφατα, μία υπάλληλος ανάγκασε ολόκληρο κομβόι αυτοκινήτων να κάνει οπισθοπορεία (!) προκειμένου
να φύγει από την σειρά ένας οδηγός ο οποίος είχε αρνηθεί να πληρώσει. Οι οδηγοί κακώς άκουσαν τις εντολές της
υπαλλήλου, καθώς επί της ουσίας, δέχτηκαν να θέσουν τους εαυτούς τους σε κίνδυνο χωρίς να κινδυνεύει η ζωή κάποιου
ή γενικότερα να συντρέχει άλλος σοβαρότερος λόγος για την παρανομία. Ο οδηγός μπορεί επίσης, να κινηθεί νομικά
γιατί κανένας υπάλληλος (πλην αυτών της τροχαίας), δεν εξουσιοδοτείται να καθορίζει την κίνηση των οχημάτων και
μάλιστα να τους ωθεί σε παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.
Τι γίνεται όμως, με την πληρωμή διοδίων; Ποιος έχει δίκιο;
Η Ευρωπαϊκή Νομοθεσία είναι σαφής: Λέει εν ολίγοις, πως απαγορεύεται η είσπραξη διοδίων σε αυτοκινητοδρόμους
που δεν έχουν ολοκληρωθεί και που δεν έχουν σε όλο τους το μήκος τουλάχιστον δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση και
προστατευτικό διάζωμα στην μέση. Επίσης, αναφέρεται η σημασία ύπαρξης ανάλογης ασφάλειας παράπλευρου δρόμου
ώστε να μπορεί να είναι εφικτή η αποφυγή είσπραξης διοδίων σε όσους δεν επιθυμούν να πληρώσουν. Δυστυχώς, στην
Ελλάδα κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν υπάρχει σε κανένα αυτοκινητόδρομο, παρά μόνο σε κάποια σημεία του αυτοκινητόδρομου!
Η ανυπαρξία παράπλευρου δρόμου ήταν ο λόγος που ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος, κατέβηκε στους δρόμους
και προσπάθησε να απωθήσει τις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες και να επιτρέψει στα οχήματα να έχουν την δυνατότητα
να αποφεύγουν την πληρωμή διοδίων. Συνεπώς, η μη πληρωμή διοδίων σε αυτούς τους δρόμους βάσει της ευρωπαϊκής
νομοθεσίας δεν συνιστά παράβαση, συνιστά όμως, βάσει της ελληνικής νομοθεσίας. Η τροπολογία Ρέππα και η μη πληρωμή
διοδίων βαφτίστηκε... παράβαση του Κ.Ο.Κ.! Από τον Φεβρουάριο του 2011, αποτελεί παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
η μη καταβολή του ποσού των διοδίων, έστω κι αν δεν συνιστά κάποια παράβαση που επηρεάζει την οδική ασφάλεια.
Σε κάθε περίπτωση η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη
την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική
επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας
και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες). Ωστόσο για να σας βεβαιωθεί παράβαση, θα πρέπει η αρμόδια αστυνομική
υπηρεσία είναι παρούσα κατά την ώρα της άρνησης πληρωμής. Όπως είναι λογικό, οι εταιρείες των διοδίων είναι αναρμόδιες
και δεν εξουσιοδοτούνται να σας επιβάλλουν κάποιο πρόστιμο σε περίπτωση μη πληρωμής.
Μετά από όλα αυτά, αφήνουμε στην δική σας κρίση, αν και πότε θα πρέπει να πληρώσετε το διαρκώς αυξανόμενο τέλος των διοδίων.
ΜΠΑΝΑΝΙΑ...
ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΝΔΙΑΝΟΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΦΥΛΗ ΑΝΗΚΟΥΜΕ
>>> click here for my youtube channel <<<
Ρε φίλε αν μετά απ όλα αυτά που έγιναν τα τελευταία χρόνια ακόμα αναρωτιόμαστε αν πρέπει να πληρώνουμε την όποια μαλακία μας επιβάλουν τι να πω ?
Μπανανία ?
Όχι Μπανανία, Κολομβία και Ελ Σαλβαδόρ.
http://www.moto.gr/forums/showthread...t=#post2163748
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=23077
auto tora ti seimainei????
allazei kati oson afora sto oti prepei na einai paron o mpatsos gia na sou epidosei klisi????
Δεν πανε να γ@$$%νε που θελουνε 2.20 για τον Κορινθου --Πατρων........
Θα πεσει αυτοκολλητακι και μην τον ειδατε!!...
προσέχουμε για να έχουμε!...
kala...me ti mixani de to sizito!me to amaksi me noiazei....edo kai 2 xronia lamia-athina den exo plirosei mia fora.... :P
You are not alone...δειτε εδω...Ξεπουλησανε δρομους στις ΗΠΑ. Οι Τεξανοι τρελαθηκαν...
http://www.youtube.com/watch?v=TZ5doc3ITzw
καλα το πιστολι που θα πεσει δεν λεγεται!ειπαμε οχι και ετσι!
Φιλος που περναει τα διοδια με την ευλογια του Παίσιου...εριξα πολυ γελιο μολις το ειδα
Με το μοτορι περνας...με το αυτοκινητο...παιζεται...φιλος περασε και ειχανε κορινες που τον οδηγουσε στο μπλοκο...
χαχαχαχαχχαχαα μου θυμισε παλια που η βενζινη ηταν σε λογικα πλαισια και μπορουσα να τρεχω που κολλαγα διαφημιστικα απο γυραδικα στην πινακιδα. ειχα παντα ενβα ζελοτειπ κατω απο την σελα γι'αυτο το λογο. μια μερα θυμαμαι κολλησα κομματι απο αφισα μπουζοθκτσιδικου που ξηλωσα απο τα λαδαδικα... χαχαχαχα
http://www.camperlife.gr/2009-12-20-...-09-00-53.html
να ενας καλος λογος για να μην πληρωνουμε
ANTI NA ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΑΝΑΨΕ ΕΝΑ ΦΩΣ
Πρώτον γιατι να πάει στο δημόσιο και δεύτερον εαν παει, τι σας κανει να πιστευετε οτι δε θα έχει διόδια?
Ίσα-ισα που σε δημόσια διόδια θα έχει και τροχαία διπλα...
Επι του θεματος γενικότερα, διαβαστε το παρακάτω άρθρο:
http://www.ypodomes.com/index.php/ne...ικής/12592
Editorial: αποτυχημένο το μείγμα στους αυτοκινητόδρομους, ανάγκη αλλαγής τακτικής!
02-04-2012
[...]
Το μοντέλο που προσπαθούν να εγκαταστήσουν είναι πλέον καταδικασμένο σε αποτυχία. Οι λόγοι είναι πάρα πολύ απλοί. Το μείγμα με το οποίο ξεκίνησαν οι δρόμοι αυτοί το 2007 να κατασκευάζονται δεν υπάρχει πια. Τα έργα ξεκίνησαν με μία άλλη Ελλάδα και σήμερα είναι μία εντελώς διαφορετική κατάσταση. Για να καταλάβουμε όμως γιατί μιλάμε ας κάνουμε απλές αριθμητικές πράξεις.
Το 2007 ένας οδηγός ι.χ αν ήθελε να πάει από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη το κόστος του θα έφτανε περίπου στα 52-55 ευρώ. Η ανάλυση είναι απλή: ένα μέσο αυτοκίνητο για την βενζίνη θα χρειαζόταν περίπου 40 λίτρα και με την τιμή του καυσίμου περίπου στο 1 ευρώ θα πλήρωνε περίπου 40 ευρώ. Τα διόδια που έπρεπε να πληρώσει ήταν συνολικά 12 ευρώ. Ο μέσος μισθός ήταν περίπου στα 1.000 ευρώ και η ανεργία δεν ξεπερνούσε το 8% ενώ η φορολόγηση ξεκινούσε από τα 12.000 ευρώ ετήσιου εισοδήματος.
Το 2012 ένας οδηγός για να κάνει την ίδια απόσταση πρέπει να πληρώσει περίπου 95-100 ευρώ. Ένα μέσο αυτοκίνητο για 40 λίτρα με 1,80 ευρώ την τιμή του λίτρου θα χρειαστεί 72 ευρώ. Τα διόδια είναι περίπου 25 ευρώ. Επίσης ο μέσος μισθός πλέον δεν ξεπερνά τα 800 ευρώ με την ανεργία στο 21% και την φορολόγηση από τα 5.000 ευρώ ετήσιου εισοδήματος.
Μάλιστα αυτές οι τιμές δεν είναι τελικές καθώς δεν έχουν τεθεί σε λειτουργία διόδια στον Μαλιακό, στα Τέμπη και στο Αιγίνειο (Ημαθία). Η σύγκριση είναι από μόνη της τόσο καταδικαστική που το σημερινό μοντέλο δεν μπορεί να την αντέξει. Μία οικογένεια για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα πρέπει να δαπανήσει 200 ευρώ μόνο για την μετακίνηση της! Με την ανεργία να χτυπά κόκκινο, τα εισοδήματα να μικραίνουν επικίνδυνα και την φορολόγηση να είναι τόσο μεγάλη, η μετακίνηση γίνεται πλέον πολυτέλεια.
Ήδη οι μετρήσεις από τις εταιρείες είναι όχι μόνο απογοητευτικές αλλά απαγορευτικές. Σήμερα κάποιος κινείται από ανάγκη και όχι για αναψυχή ή διασκέδαση. Η κλασσική μετακίνηση των Ελλήνων στους τόπους καταγωγής τους μειώνεται ραγδαία, όπως και ο εσωτερικός τουρισμός, του Σαββατοκύριακου και ο ημερήσιος κοντινών αποστάσεων. Το συμπέρασμα είναι απλό: χρήματα δεν υπάρχουν, το μοντέλο που θέλουν να εφαρμόσουν ανήκει σε μία άλλη Ελλάδα που δεν υπάρχει πια.
Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές πρέπει να εφαρμοστεί άλλη τακτική καθώς είναι βέβαιο πως και αύριο να τελειώσουν οι δρόμοι η μείωση στην κίνηση θα συνεχίσει ακάθεκτη για μερικά χρόνια ακόμα. Και 10 ευρώ να μπει ταρίφα σε κάθε σταθμό διοδίων πάλι ζημιογόνα θα είναι.
Η ανάγκη αλλαγής του τρόπου με τον οποίο πρέπει να διαχειριστούν την κατασκευή και λειτουργία των αυτοκινητόδρομων είναι δεδομένη. Η ακριβή βενζίνη και τα ακριβά διόδια θα μπορούσαν ?ίσως- να λειτουργήσουν στην Βρετανία ή την Γερμανία αλλά σίγουρα όχι στην σημερινή Ελλάδα αλλά και αυτή που διαμορφώνεται με τους μισθούς να κατρακυλούν συνεχώς.
Τι μπορεί να γίνει θα πει κανείς; Η λύση είναι απλή, δραστική μείωση στη τιμή των διοδίων κατά τουλάχιστον 50%, αλλαγή πολιτικής στην τιμή της βενζίνης και πτώση της τιμής της κατά τουλάχιστον 40% από την μία. Από την άλλη αύξηση στα χρόνια παραχώρησης με στόχο να φτάσουν και τα 50 χρόνια ενώ το ποσοστό είσπραξης από τα διόδια να αυξηθεί στο διπλάσιο αλλά και χρηματική συμβολή από την Ε.Ε.
Επίσης μπορεί να επιτραπεί η μεγαλύτερη εμπορική εκμετάλλευση του δρόμου με μελλοντικές ευκαιρίες όπως διαμορφώνονται. Ένα παράδειγμα είναι η εγκατάσταση αιολικών και φωτοβολταϊκών μονάδων κατά μήκος του δρόμου, ενώ μελλοντικά μπορεί να υπάρχουν διάσπαρτοι ηλεκτρικοί φορτιστές για ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυριαρχήσουν στο μέλλον στην αγορά.
Ας μην είμαστε αιθεροβάμονες και να πούμε ελεύθεροι δρόμοι χωρίς διόδια γιατί ξέρουμε καλά πως μόνο μέσω συντήρησης από ιδιωτικές εταιρείες οι εθνικοί μας δρόμοι θα παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και θα διαρκέσουν σε βάθος χρόνου. Αλλά το γεγονός αυτό δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως αδυναμία ενός ολόκληρου λαού και να αποκλείεται από το δικαίωμα του να μετακινείται.
Αφού λοιπόν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές και να βλέπουμε τα πράγματα έτσι όπως πραγματικά είναι, να η ευκαιρία να δράσουμε για να έχουμε αυτοκινητόδρομους, με οχήματα, γιατί σε άλλη περίπτωση θα έχουμε αυτοκινητόδρομους φαντάσματα που όσο και αν αυξήσουν την τιμή στα διόδια, δεν πρόκειται να βγάλουν ποτέ τα λεφτά τους. Για να ξεχρεώσουν οι δρόμοι πρέπει να κυκλοφορούν αυτοκίνητα, χρειάζεται δράση ρεαλιστική, ανάλογη με τα υπόλοιπα θέματα που «δεν έβγαιναν» οι αριθμοί (μισθοί, φορολογία, μέτρα και άλλα πολλά).
Καλή εβδομάδα σε όλους
Νίκος Καραγιάννης
2.4.2012
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Εγω πάλι δεν πληρωνο ποτε κι αν μπορει ας με προλάβει η τροχαία,την πινακίδα την έχω πάντα γυρισμένη με την ειδική βάση!παω διόδια περιμένω να πλήρωση κάποιος καλός πολίτης κ μόλις του ανοίξουν την μπάρα με σουζα φεύγει το ρ1
Η ΖΩΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΑ 200
Για το πρώτο γιατί έτσι προβλεπόταν από τη σύμβαση και γιατί σε αυτό άνηκε εξαρχής ο χώρος. Έφτιαξε κάποιος το δρόμο, έβγαλε τα λεφτά του και το κέρδος του (συζητάμε το αν ήταν υπερκοστολογημένο το έργο) και τώρα μας αποχαιρετάει.
Για το δεύτερο προφανώς και αυτό θα γίνει. Και συνεχίζεις να αγωνίζεσαι και να διεκδικείς.
Για το κείμενο διαφωνώ με την βασική του θέση, τη μείωση δηλαδή των διοδίων επειδή έχει αλλάξει η οικονομική κατάσταση κλπ.
Το πιο σωστό πάντως, με το οποίο απ' ό,τι καταλαβαίνω θα συμφωνεί και ο συγγραφέας του άρθρου, το διάβασα σε ένα άλλο φόρουμ. Για να έχεις ανάπτυξη χρειάζεσαι υποδομές, μεταξύ των οποίων είναι και οι δρόμοι. Το δρόμο λοιπόν που θα κατασκευαστεί δεν περιμένεις να τον πληρώσει ο χρήστης με το διόδιο αλλά η ανάπτυξη που θα έρθει εξαιτίας του δρόμου.
Γενικότερα επί του θέματος, και από ότι είδα δεν έχει γραφτεί για διαβάστε εδώ: http://www.ert.gr/kiononia/item/7732...ys-katalhpsies
3 έως 6 μήνες φυλάκιση για όσους κάνουν κατάληψη στα διόδια. Επίσης αλλού διάβασα ότι θα μπορούν πλέον να σε γράφουν για μη πληρωμή διοδίων όχι μόνο αν είναι παρούσα η αστυνομία αλλά και με τεχνικά μέσα, δηλαδή με τις κάμερες στα διόδια.
Γιατί καλή η διαμαρτυρία και η ελευθερία αλλά όταν μας δημιουργεί πρόβλημα κάτι πρέπει να κάνουμε...
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"