Σελίδα 13 από 23 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 195 από 344

Θέμα: ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΝΕ ΑΚΟΜΑ - XL600R '85

  1. #181
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Πήγα το κέντρο στον Σάκη να μου φάει τον παλιό αντάπτορα και να κάνει ένα πέρασμα στον τόρνο όλες τις επιφάνειες να καθαρίσουν και να γίνουν επίπεδες, για να μπορώ να πάρω σωστά μέτρα για τον νέο αντάπτορα.

    Αφού τα έκανε αυτά, με έτρωγε ο κώλος μου και του ζήτησα να φάει όσο γίνεται τα φερμουί. Υπολόγιζα ότι ξεφορτώνομαι περί τα 300gr ακόμα.

    Επέμενε να μην το κάνει, φοβόταν γιατί δεν μπορούσε να σφίξει πολύ το κέντρο στο τσοκ, μπορούσε να το πιάσει μόνο στην περιφέρεια πλησίον των ακτινών, το αλουμίνιο εκεί δεν είχε πολύ ψωμί και πληγωνόταν. Υπήρχε ο φόβος με το ζόρι που θα έτρωγε κόβωντας το μαντέμι να σπάσει.

    Εμένα με έτρωγε πααααάρα πολύ ο κώλος μου και τον άρχισα στα π@π@ριλίκια περί της μείωσης μη αναρτώμενου βάρους (τρομάρα μου...) μπλα, μπλα, μπλα....

    Μου έκανε τη χάρη και η στραβή έγινε...

    Κάποια στιγμή φεύγει το κέντρο από το τσόκ χτυπάει σε τοίχο, γκελάρει, ξαναγκελάρει στην βάση του τόρνου, πέφτει στο πάτωμα και κάποια στιγμή σταματάει να κυλάει. Εμείς πηδάγαμε δεξιά και αριστερά να καλυφθούμε σαν Ιρακινοί στη Ραμάλα...

    Bodycount...

    Έσπασε κομμάτι από τα περιφερειακά τοιχώματα του χώρου των σινεμπλόκ. Όσο εγώ είχα πέσει στα τέσσερα και το έψαχνα, (βασικά προσπαθούσα να βρω τρύπα να χωθώ ) o Σάκης είχε σχεδόν τελειώσει να το ξαναχτίζει με την TIG.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	078.jpg 
Προβολές:	639 
Μέγεθος:	88,2 KB 
ID:	252887

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	079.jpg 
Προβολές:	638 
Μέγεθος:	94,7 KB 
ID:	252888

    ...από την άλλη μεριά έφαγε και αυτό το χτύπημα...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	082.jpg 
Προβολές:	637 
Μέγεθος:	98,1 KB 
ID:	252889
    Κωστής

  2. #182

  3. #183
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Τσαμπουκά έφαγε και το σημείο που βίδωνε εσωτερικά η αλουμινένια ασφάλεια του ρουλεμάν. Όπως και το ατσάλινο δαχτυλίδι το οποίο έμπαινε σφηνωτό εξωτερικά και έπαιρνε ένα o-ring που στεγανώνει την ένωση με τη γραναζιέρα.

    Το σημείο θα ρεκτιφιαριστεί στον τόρνο εσωτερικά και η βιδωτή ασφάλεια θα καταργηθεί. Θα κοπεί εσωτερικά περιμετρικό αυλάκι κολλητά με το ρουλεμάν για να μπει ασφάλεια circlip. Το ατσάλινο δαχτυλίδι θα φτιαχτεί καινούργιο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	087.jpg 
Προβολές:	631 
Μέγεθος:	47,4 KB 
ID:	252890

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	088.jpg 
Προβολές:	628 
Μέγεθος:	23,7 KB 
ID:	252891
    Κωστής

  4. #184
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    ...και τα σπασίματα επισκευασμένα, αλλά αφινίριστα.

    Βασικά έπρεπε να κατεβάσει το κέντρο από τον τόρνο να κάνει μια επείγουσα επισκευή για μια νταλίκα, εγώ έπρεπε να φύγω, οπότε το βούτηξα να πάρω μετρήσεις για τον αντάπτορα. Μου φώναζε ότι δεν τελείωσε και ντρεπόταν να το πάρω έτσι, του είπα ότι θα τα τελειώσει μαζί με τον αντάπτορα.

    Το φοβερό; Δεν δεχόταν να πάρει ούτε σέντσι, ούτε για το φάγωμα του παλιού αντάπτορα (πάνω από δύο ώρες στον τόρνο) ούτε για τις επισκευές, και με ευχαρίστησε και από πάνω που δεν τον έκραξα για την ζημιά...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	083.jpg 
Προβολές:	625 
Μέγεθος:	44,1 KB 
ID:	252893

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	085.jpg 
Προβολές:	621 
Μέγεθος:	27,1 KB 
ID:	252894

    Δεν είναι στραβό ούτε έχει φαγωθεί περισσότερο από ότι πρέπει υλικό. Η φωτογραφία ξεγελάει, περισσότερο φάγωμα θέλει για να έρθει ίσια.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	084.jpg 
Προβολές:	624 
Μέγεθος:	33,3 KB 
ID:	252895
    Κωστής

  5. #185
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Έχουμε λοιπόν το πολύπαθο πίσω κέντρο στα χέρια μας καθαρό και έτοιμο για μετρήσεις...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	086.jpg 
Προβολές:	622 
Μέγεθος:	39,7 KB 
ID:	252896

    Παίρνουμε με όση μεγαλύτερη ακρίβεια μπορούμε με το παχύμετρο μετρήσεις και τις περνάμε σε χαρτί μιλιμετρέ...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	089.jpg 
Προβολές:	621 
Μέγεθος:	29,1 KB 
ID:	252897

    Περνάμε και τις διαστάσεις της δισκόπλακας που εμπλέκονται άμεσα με τον αντάπτορα (εσωτερική διάμετρος, διαμετρική απόσταση σπειρωμάτων στήριξης κλπ)

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	090.jpg 
Προβολές:	619 
Μέγεθος:	32,2 KB 
ID:	252898
    Κωστής

  6. #186
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Από εδώ και μπρος το να φτιαχτεί ένας κυλινδρικός σωληνωτός αντάπτορας που να στηρίζει απλά την δισκόπλακα ήταν εύκολο.

    Ήθελα όμως πέραν τούτου, να είναι και κλειστός στη φάτσα για τους εξής λόγους:

    1) Δεδομένου ότι ο προηγούμενος έφαγε τα εσωτερικά νεύρα, ήθελα να "δέσω" το κεντρικό τμήμα που εδράζει το ρουλεμάν με την περιφέρεια του ταμπούρου για πρόσθετη αντοχή

    2) Θέλω το κέντρο να πάρει τσιμούχα και από αυτήν την μεριά

    3) Για πιο σένια εμφάνα. Θέλω να κρύψω τον πάτο του ταμπούρου

    Η πρώτη λύση είναι ο αντάπτορας να πρεσαριστεί στο κεντρικό τμήμα του ταμπούρου όπως και ο προϋπάρχων, να "χωνέψει" σε κάποια από τις πατούρες της περιφέρειας και να συγκολληθεί περιμετρικά.

    Κάπως έτσι, σε τομή, περασμένο σε διαφάνεια... Οι σκούρες μπλε επιφάνειες δείχνουν τι πρέπει να κοπεί ακόμα από το κέντρο.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	091.jpg 
Προβολές:	618 
Μέγεθος:	18,8 KB 
ID:	252899

    Και μέσα στο ταμπούρο, κάπως έτσι...Γίνεται λίγο χαμός από τις γραμμές αλλά με λίγη προσπάθεια...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	092.jpg 
Προβολές:	617 
Μέγεθος:	47,5 KB 
ID:	252900
    Κωστής

  7. #187
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    υποκλινομαι!


    μου αρεσει πολυ ο τροπος που προσεγγιζεις το θεμα , και μου αρεσει η οργανωση και ο προ-σχεδιασμος στο χαρτι.


    Με το καλο να το φτιαξεις και να το χαρεις
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  8. #188
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Η παραπάνω λύση είναι σχετικά απλή στην κατασκευή και ο αντάπτορας βγαίνει αρκετά ελαφρύς. Έχει το μειονέκτημα όμως ότι απαιτεί συγκόλληση. Το πρεσάρισμα στο κέντρο δεν αρκεί, το δάγκωμα της δαγκάνας παίζει να τον στρίψει. Αν κάτι πάει στραβά είναι σχεδόν αδύνατο να ξεπρεσάρεις τον αντάπτορα χωρίς να καταστρέψεις το κέντρο προσπαθώντας να φας τις κολλήσεις.

    Άσε που αυτό το κέντρο αρκετούς τσαμπουκάδες έφαγε...

    Η δεύτερη λύση, την οποία θα ακολουθήσω, είναι το πρεσάρισμα να γίνει στα φερμουί.

    Σε αυτή τη περίπτωση ο αντάπτορας είναι βαρύτερος, αλλά δεν απαιτεί συγκόλληση. Και μόνο το πρεσσάρισμα αρκεί για να μην στρίψει, καθότι η επιφάνεια επαφής με το ταμπούρο είναι πιο κοντά στην δαγκάνα και παράγεται μικρότερη ροπή στρέψης, συν το ότι οι δυνάμεις μοιράζονται σε περισσότερη επιφάνεια.

    Πάντως θα μπουν και δύο περαστές καβύλιες καλού κακού...

    Κοίτα να δεις που θα ξανανοίξω τα βιβλία της σχολής...

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	093.JPG 
Προβολές:	608 
Μέγεθος:	37,4 KB 
ID:	252901

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	094.jpg 
Προβολές:	610 
Μέγεθος:	52,9 KB 
ID:	252902

    Το σχέδιο σηκώνει βελτίωση (ράδια στις γωνίες κλπ) και κάποιες διαστάσεις έχουν αναθεωρηθεί.

    Ο Σάκης πρότεινε να γίνει η μετωπική επιφάνεια του αντάπτορα πιο παχιά, για να υπάρχει ψωμί να γίνουν συμμετρικά (ανά 120 μοίρες) 3 σπειρώματα, για να μπορεί να πιάσει εξωλκέας και να ξεπρεσαριστεί ο αντάπτορας σε περίπτωση στραβής.
    Κωστής

  9. #189
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Εδώ και κάμποσο καιρό παίζω με ένα freeware 3-D σχεδιαστικό προγραμματάκι. Κάντε google E-machineshop αν σας ενδιαφέρει να το κατεβάσετε.

    Αρκετά εύκολο αλλά και πολύ περιορισμένων δυνατοτήτων, έχει όμως πλάκα για τα πρώτα βήματα επί του θέματος.

    Ο αντάπτορας που θα φτιάξω σε 3-D απεικόνιση είναι κάπως έτσι...

    Μπροστά:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	095.jpg 
Προβολές:	609 
Μέγεθος:	21,3 KB 
ID:	252903

    Πίσω:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	096.jpg 
Προβολές:	607 
Μέγεθος:	23,0 KB 
ID:	252904

    Πρώτα θα δουλευτεί στον τόρνο, μετά κατέβασμα στη φρέζα.

    Βασικά πρέπει να κάνω επαφές με Αθήνα να φέρω αλουμίνιο, εδώ ένας πουλάει, ούτε καν ξέρει τι κράμα αλουμινίου πουλάει, και ζητάει τα μαλλιοκέφαλα... Δεν θα του την κάνω τη χάρη.
    Κωστής

  10. #190
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gardelisxt550
    Εγγραφή
    18/01/2009
    Μηνύματα
    487
    όταν θα τελειώσεις αυτό το μηχανάκι θα χρειάζεσαι διακοπές στο bali!!!
    εγώ θα έψαχνα ταμπούρο να του έβαζα αλλά μου αρέσουν οι πατέντες σου και τα μηχανολογικά σχέδια.
    για δισκόπλακα να βάλεις πίσω μία πιο μικρή απ τη μπροστά,
    από crm 250 είναι ότι πρέπει σε μέγεθος!
    συνέχισε φίλε,
    είσαι μπροστά μην πτόησε απ τις καταστροφές!

  11. #191
    CUORE SPORIVO ALFISTI Το avatar του/της lspiros
    Εγγραφή
    23/08/2007
    Μηνύματα
    7.823
    με 11χρονη υπηρεσια στην ελληνικη βιομηχανια αλουμινιου (ΕΛΒΑΛ),και ειδικοτερα στο τμημα θερμης ελασης θα σου πω μερικα απλα για τα κραματα αλουμινιου.
    σειρα 1000-1050κτλ φυλλα για πατωματα και ταινιες
    σειρα 3003 φοιλ-φαγητο(τα αλουμινενια πιατακια φαγητου)
    σειρα 3104 για κουτακια αναψυκτικων
    σειρα 8050 φοιλ
    σειρα 8079 δισκοι(τηγανια)
    5086-5182-και γενικα ολη η σειρα 5000 σκληρα κραματα με μαγνησιο που χρησιμοποιουντε σε αυτοκινητοβιομηχανιες-ναυπηγικα και αεροναυπηγικα,
    δηλαδη καλο ειναι το κραμα που θα βρεις να ειναι σειρα με 5 μπροστα.αυτα εχουν πιο σκουρο χρωμα λογο του μαγνησιου.ομογενοποιουντε σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες απο τα αλλα κραματα ενω και η ελαση τους ειναι ειδικη για να αποκτησουν συγκεκριμενες μηχανικες ιδιοτητες,
    τετοια κραματα παραγει η elval,η hydro και η pesine.δυστηχως ομως αυτοι πρεπει να πουλανε σε τοναζ και να μην δινουν μικρη ποσοστητα.ψαξε για καποιο μικρο χυτηριο αλλα ζητα συγκεκριμενο κραμα.ελπιζω να βοηθησα,αν δεν βγαλεις ακρη στειλε πμ μπας και δουλεψει καποια παλια μου γνωριμια

  12. #192
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kotselakos Προβολή μηνύματος
    .... να συγκολλά ατμολέβητες και σωληνώσεις κυκλωμάτων ατμού. ....

    αν και οι σωληνώσεις στους λέβητες πρέπει να είναι εκτονωμένες και όχι κολλημένες ....


    τεσπα μεγάλο κεφάλαιο,

    και το μόνο που έχω να σου πω, αν και θα προτιμούσα να γίνει original το μηχανάκι , κάνεις πολλή καλή δουλεία και πάνω απ΄όλα δεν το φωνάζεις.....
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  13. #193
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Σπύρο, κάπου είχα ένα link για 6061 Τ6 και 7075 Τ6 σε μικρές ποσότητες, αλλά δεν μπορώ να το βρω τώρα στα τεφτέρια μου...
    Κωστής

  14. #194
    ..πάλι αναβάτης.. Το avatar του/της sotpag
    Εγγραφή
    02/11/2002
    Μηνύματα
    1.395
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kotselakos Προβολή μηνύματος
    .....καποια στιγμή φεύγει το κέντρο από το τσόκ
    κρίμα, έπρεπε να βάλει ....



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Kotselakos Προβολή μηνύματος
    Εδώ και κάμποσο καιρό παίζω με ένα freeware 3-D σχεδιαστικό προγραμματάκι. Κάντε google E-machineshop αν σας ενδιαφέρει να το κατεβάσετε.

    το καλο με αυτο το προγραματακι ειναι πως μπορεις να το αποθηκευσεις σε DXF και να τρεχει και σε autocad
    13 Φ. ΑΝΤΙΑΝΑΚΥΚΛΩΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ

  15. #195
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Kotselakos
    Εγγραφή
    15/01/2012
    Μηνύματα
    444
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sotpag Προβολή μηνύματος
    αν και οι σωληνώσεις στους λέβητες πρέπει να είναι εκτονωμένες και όχι κολλημένες ....


    τεσπα μεγάλο κεφάλαιο,

    και το μόνο που έχω να σου πω, αν και θα προτιμούσα να γίνει original το μηχανάκι , κάνεις πολλή καλή δουλεία και πάνω απ΄όλα δεν το φωνάζεις.....
    Τι να σου πω, κάποιος μηχανικός του εργοστασίου μου το είπε, μπορεί να κατάλαβα και λάθος, πάντως του εμπιστεύονται ζόρικα πράγματα.

    Για τα υπόλοιπα να' σαι καλά...
    Κωστής

Σελίδα 13 από 23 ΠρώτοΠρώτο ... 389101112131415161718 ... ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τα κουρελια τραγουδουν ακομα !!
    από STOYBI στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2006, 10:19
  2. Τα "κουρέλια" .... τα κλέβουν ακόμα;...ευτυχώς παρα τρίχα.
    από Gandalf dr685sm στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2006, 17:08
  3. Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 02/07/2005, 21:32
  4. Τα L2 ειναι ακομα εδω... ακομα και εαν τα θηρια...
    από Runner Ducati στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 30/05/2005, 08:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF