Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 41

Θέμα: Βοηθεια για επιλογη!

  1. #16
    δεν σου κάνει εντύπωση ότι όλα τα μηχανάκια που έβαλες, γράφουν μόνο 3-4000 χλμ το χρόνο κατα μέσο όρο? μην είσαι τόσο ευκολόπιστος...
    Δεν λέω ότι είναι απίθανο, αλλά κράτα μια επιφύλαξη ...
    Έχε κατα νού ότι τα περισσότερα hayabusa και πολλά απο τα varadero δεν είναι μοντέλα της χρονιάς που αναφέρουν.

    Στα λεφτά αυτά θα προτιμούσα μια αφρικάνα, φιλότιμη, αξιόπιστη και φθηνή (υπάρχουν μερικά διαμάντια ακόμα) ή θα περίμενα λίγο ακόμα να μαζέψω αρκετά για ένα bandit 1250 (όχι 1200 ...)
    στιγμές ...


    Τα βόδια τα δένουν απ' τα κέρατα, τον άνθρωπο απ' το λόγο του ...

  2. #17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από gixxerpap Προβολή μηνύματος

    Στα λεφτά αυτά θα προτιμούσα μια αφρικάνα, φιλότιμη, αξιόπιστη και φθηνή (υπάρχουν μερικά διαμάντια ακόμα) ή θα περίμενα λίγο ακόμα να μαζέψω αρκετά για ένα bandit 1250 (όχι 1200 ...)
    +1000000

  3. #18
    Μαλλον βγηκε λιγο οφ-τοπικ η κουβεντα.Τις συγκεκριμενες μοτο τις ποσταρα μονο για το οτι υπαρχουνε στα χρηματα που ψαχνω αρκετες οχι οτι απαραιτητα θα ειναι μια απο αυτες.Γνωριζω απο μηχανακια,γνωριζω πως να επιλεξω και τι να προσεξω και φυσικα γνωριζω να ξεχωρισω εναν απατεωνα απο εναν που βρισκεται σε αναγκη.Η ερωτηση μου αρχικα δεν ητανε ποιο απο τα παρακατω μηχανακια των λινκς θα επιλεγατε αλλα ζητησα πληροφοριες για αυτα τα 5 μηχανακια που ενδιαφερομαι οχι εχω 3.500 τι να παρω.Η τιμες κτλπ προεκυψαν στην πορεια.Θελω ρε παιδια με λιγα λογια οποιος ξερει να μου πει οτι"αδελφε στα Caponord καιγοτανε ο ανορθωτης και ηθελε αλλαγη στα 30.000χλμ το ρουλεμαν του λαιμου"πχ τετοιες πληροφοριες ζηταω.Απο εκει και περα πιστευετε πραγματικα οτι μια Bussa των 12.000 ευρω επταετιας με 3.000-3.500 μετρητα δεν την τσιμπας?Τυχαιο το παραδειγμα στην θεση της βαλτε οποιοδηποτε μηχανακι.Το αμαξι μου απο 40.000 που κοστιζε το 2005 πωλειται αυτην την στιγμη για 6.000-7.000 ευρω. Δυστηχως ετσι ειναι παιδια.Γιατι να διαφερουνε τα μηχανακια?
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  4. #19
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Το cbr εχει πλαστικα ιντζεκτιον ενω ειναι καρμπυρατερατο = εχει φαει σουπα, το χαγια ειναι μεχρι το πολυ 02 και το βαραντερο αν ειναι με καρμπυρατερ καιει τον αμπακο.

    Τα ματια σου 14, ο κανονας ειναι οτι οι πωλητες ειναι ολοι αλητες μεχρι αποδειξεως του αντιθετου. Ειδικα αν βλεπεις ονοματα του στυλ πχ Κος Α.......λης (μη χεσω). Μη παρεις ουτε βιδα αν δεν την δει μηχανικος που να γνωριζεις και να εμπιστευεσαι. Να εχεις υπ'οψιν οτι ακομα και γατος να ειναι, ενα μισαωρο να την βλεπει και μια βολτα θα πρεπει να την παει για να καταλαβει τι παιζει.
    Μαντραδες ξεχνα τους και γιατι δεν εχεις την δυνατοτητα να δεις τι σοι ανθρωπος ηταν ο ιδιοκτητης και γιατι κατα κανονα δεν στη δινουν να την πας στο μηχανικο σου.

    Απο τις μηχανες που εβαλες μονο bandit θα εκανα τον κοπο να δω.
    Σωστος.

  5. #20
    Με βαλατε σε σκεψεις ειναι αληθεια οσον αφορα τα λιγα χιλιομετρα που εχουνε καποια μηχανακια.Βεβαια απαντησεις στις ερωτησεις δεν πολυπηρα αλλα δεν πειραζει ισως λογω ημερων και ψητων βαριομαστε γενικα να γραφουμε.Κατοπιν ωριμου σκεψεως ειπα να ρωτησω για αλλο ενα μηχανακι το οποιο δεν το ανεφερα στα αρχικα γιατι θεωρουσα οτι δεν θελω βοηθεια για να μαθω πραγματα για αυτο καθως προκειται για ενα πραγματικο τανκς.Ομως τελικα οσο το σκεφτομαι πιο ζεστα για το συγκεκριμενο μου βγαινουνε καποιες ανυσηχιες.Το μηχανακι για το οποιο μιλαω ειναι το Bmw R1100GS μοντελο του 1998.Ξερω οτι ειναι ενα παλιο μηχανακι και τα χιλιομετρα του(80.000)φαινονται πολλα ομως απο το να ρισκαρω με οποιοδηποτε απο τα αλλα που ρωτησα προτιμω να ρισκαρω με αυτο!Οι ερωτηση μου ειναι μια ουσιαστικα.Τα μοτερ τους ειναι οντως τοσο αξιοπιστα οσο λεγεται?80.000 για ενα οποιοδηποτε μηχανακι ειναι υπερβολικα,για ενα GS μου λενε οτι ειναι απλα ΚΑΝΟΝΙΚΑ!Βρηκα ενα το οποιο μου φανηκε πολυ προσεγμενο στις 2.500ευρω(εκει ειναι οι τιμες)Επισης νομιζω πως καποιος ο οποιος το 1998 αγοραζε ενα τετοιο μηχανακι λογικα ειχε τα χρηματα και να το συντηρηση σωστα αλλα και ηξερε τι επαιρνε.Δεν ητανε το πιο ομορφο,σιγουρα δεν ητανε το πιο γρηγορο(ισα ισα με 80 αλογα μονο γρηγορο δεν το λες)αλλα ητανε ισως το καλυτερο μηχανακι για εκδρομες-ταξιδια.Ακουω λοιπον γνωμες-εμπειριες-συμβουλες κτλπ.
    ΥΓ Please μην μου πειτε γιατι δεν παιρνω Africa με αυτα τα λεφτα και αυτα τα χιλιομετρα!
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  6. #21
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anubis Προβολή μηνύματος
    Βεβαια απαντησεις στις ερωτησεις δεν πολυπηρα αλλα δεν πειραζει ισως λογω ημερων και ψητων βαριομαστε γενικα να γραφουμε
    Ναι συγγνώμη που δεν είμαστε τόσο έγκυροι και ακριβείς....


    Ειλικρινα βέβαια, δεν έχω καταλάβει τι μηχανακι ψάχνεις και γιατι, με έχεις μπερδέψει (ειδικα με το τελευταίο που έβαλες)


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anubis Προβολή μηνύματος
    [...]80.000 για ενα οποιοδηποτε μηχανακι ειναι υπερβολικα,[...]
    Δηλαδή το δικο μου που εχει 70,000 μεσα σε 3.5 χρονια, να ετοιμαζομαι όπου να 'ναι να το πετάξω ε;
    Τελευταία τροποποίηση από Cpt. Haddock; 16/04/2012 στις 16:54.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dimzan
    Εγγραφή
    25/05/2010
    Μηνύματα
    1.101
    Bmw ειναι. Αμα καιει λαδι θα το συμπληρωνεις, τιποτα αλλο. Τωρα αν θα σου βγαλει αλλες ζημιες bmw ειναι. Κρατα κανα 1000αρι (ευρω) στην ακρη για να σαι οκ.

    Στο γενικοτερο θεμα σου τωρα:

    Προτιμω κατα σειρα CBR XX , Bandit 1250 , FZR 1000. Ολα αυτα ομως στα 4000 γιατι αν τα πληρωσεις λιγο στην αρχη θατα πληρωσεις πολυ μετα

    Cbr xx ψαξε με το injection. Στα 4000 μπορεις να βρεις μηχανακι. Φτανουν 100.000-120.000 χλμ με μονο ευαισθητο σημειο τα πηνια τους.
    Bandit 1250. Δεν αξιζει να παρεις το παλιο μοντελο με το καρμπ οταν η τιμη του καινουριου ειναι ΤΟΣΟ χαμηλα. 6500 εβγαινε με το abs σε μια προσφορα. Αν το ψαξεις θα παρεις μεταχειρισμενο 2-4 χρονων σε σωστη τιμη. Και παιρνεις πολλη μηχανη γι αυτα που δινεις.
    FZR 1000 . Ωραιο, γρηγορο, οικονομικο. Δοκιμασμενο αρκετα και εχει και σχετικα αρκετα μεταχειρισμενα. Σιγουρα θα βρεις καποιο σωστο σε καλη τιμη. Αλλα ειναι καρμπ ρε γαμωτο.
    Να μου θυμιζετε οτι ειμαι νεος οδηγος στις μηχανες και δεν πρεπει να παιρνουν τα μυαλα μου αερα...

    για να μπορουμε να μιλαμε κι αυριο!

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anubis Προβολή μηνύματος
    Με βαλατε σε σκεψεις ειναι αληθεια οσον αφορα τα λιγα χιλιομετρα που εχουνε καποια μηχανακια.Βεβαια απαντησεις στις ερωτησεις δεν πολυπηρα αλλα δεν πειραζει ισως λογω ημερων και ψητων βαριομαστε γενικα να γραφουμε.Κατοπιν ωριμου σκεψεως ειπα να ρωτησω για αλλο ενα μηχανακι το οποιο δεν το ανεφερα στα αρχικα γιατι θεωρουσα οτι δεν θελω βοηθεια για να μαθω πραγματα για αυτο καθως προκειται για ενα πραγματικο τανκς.Ομως τελικα οσο το σκεφτομαι πιο ζεστα για το συγκεκριμενο μου βγαινουνε καποιες ανυσηχιες.Το μηχανακι για το οποιο μιλαω ειναι το Bmw R1100GS μοντελο του 1998.Ξερω οτι ειναι ενα παλιο μηχανακι και τα χιλιομετρα του(80.000)φαινονται πολλα ομως απο το να ρισκαρω με οποιοδηποτε απο τα αλλα που ρωτησα προτιμω να ρισκαρω με αυτο!Οι ερωτηση μου ειναι μια ουσιαστικα.Τα μοτερ τους ειναι οντως τοσο αξιοπιστα οσο λεγεται?80.000 για ενα οποιοδηποτε μηχανακι ειναι υπερβολικα,για ενα GS μου λενε οτι ειναι απλα ΚΑΝΟΝΙΚΑ!Βρηκα ενα το οποιο μου φανηκε πολυ προσεγμενο στις 2.500ευρω(εκει ειναι οι τιμες)Επισης νομιζω πως καποιος ο οποιος το 1998 αγοραζε ενα τετοιο μηχανακι λογικα ειχε τα χρηματα και να το συντηρηση σωστα αλλα και ηξερε τι επαιρνε.Δεν ητανε το πιο ομορφο,σιγουρα δεν ητανε το πιο γρηγορο(ισα ισα με 80 αλογα μονο γρηγορο δεν το λες)αλλα ητανε ισως το καλυτερο μηχανακι για εκδρομες-ταξιδια.Ακουω λοιπον γνωμες-εμπειριες-συμβουλες κτλπ.
    ΥΓ Please μην μου πειτε γιατι δεν παιρνω Africa με αυτα τα λεφτα και αυτα τα χιλιομετρα!
    Προβληματικα κιβωτια και απουσια 6ης. Κατα τ'αλλα καλο μηχανημα. Θα εβαζα 1000 παραπανω για 1150, το οποιο ειναι οντως απιστευτο ταξιδιαρικο μηχανακι, πραγμα το οποιο δεν το λες για το 1100 (λογω 5ταχυτου κιβωτιου).
    Τα αλλα που αρχικα σκεφτοσουνα ειναι καλλιτερες επιλογες. Βρες ενα fazer 1000 πρωτης γενιας αν δεν σε ενδιαφερει ο χωματοδρομος, η ενα αφρικα αν σε ενδιαφερει και call it a day.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #24
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Ναι συγγνώμη που δεν είμαστε τόσο έγκυροι και ακριβείς....


    Ειλικρινα βέβαια, δεν έχω καταλάβει τι μηχανακι ψάχνεις και γιατι, με έχεις μπερδέψει (ειδικα με το τελευταίο που έβαλες)



    Δηλαδή το δικο μου που εχει 70,000 μεσα σε 3.5 χρονια, να ετοιμαζομαι όπου να 'ναι να το πετάξω ε;
    Για το πρωτο Φιλε μου μαλλον το πηρες στραβα.Δεν πειραζει!
    Για το δευτερο Αυτο καταλαβες ε?
    Εισαι παλιος εδω μεσα αλλα μαλλον πρεπει να μαθεις τροπους.Οταν μπαινει καποιος καινουριος σε μια παρεα τον καλωσοριζουμε δεν τον τσιγκλαμε για καυγα.Θα σε παρακαλουσα να μην ασχοληθεις με το θεμα μου εαν δεν εχεις κατι να πεις.
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  10. #25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προβληματικα κιβωτια και απουσια 6ης. Κατα τ'αλλα καλο μηχανημα. Θα εβαζα 1000 παραπανω για 1150, το οποιο ειναι οντως απιστευτο ταξιδιαρικο μηχανακι, πραγμα το οποιο δεν το λες για το 1100 (λογω 5ταχυτου κιβωτιου).
    Τα αλλα που αρχικα σκεφτοσουνα ειναι καλλιτερες επιλογες. Βρες ενα fazer 1000 πρωτης γενιας αν δεν σε ενδιαφερει ο χωματοδρομος, η ενα αφρικα αν σε ενδιαφερει και call it a day.
    Dr Big την η απουσιας 6ης με προβληματιζει.Οσον αφορα τα κιβωτια τι εννοεις?Υπηρχε καποιο γνωστο προβλημα?
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    Bmw ειναι. Αμα καιει λαδι θα το συμπληρωνεις, τιποτα αλλο. Τωρα αν θα σου βγαλει αλλες ζημιες bmw ειναι. Κρατα κανα 1000αρι (ευρω) στην ακρη για να σαι οκ.

    Στο γενικοτερο θεμα σου τωρα:

    Προτιμω κατα σειρα CBR XX , Bandit 1250 , FZR 1000. Ολα αυτα ομως στα 4000 γιατι αν τα πληρωσεις λιγο στην αρχη θατα πληρωσεις πολυ μετα

    Cbr xx ψαξε με το injection. Στα 4000 μπορεις να βρεις μηχανακι. Φτανουν 100.000-120.000 χλμ με μονο ευαισθητο σημειο τα πηνια τους.
    Bandit 1250. Δεν αξιζει να παρεις το παλιο μοντελο με το καρμπ οταν η τιμη του καινουριου ειναι ΤΟΣΟ χαμηλα. 6500 εβγαινε με το abs σε μια προσφορα. Αν το ψαξεις θα παρεις μεταχειρισμενο 2-4 χρονων σε σωστη τιμη. Και παιρνεις πολλη μηχανη γι αυτα που δινεις.
    FZR 1000 . Ωραιο, γρηγορο, οικονομικο. Δοκιμασμενο αρκετα και εχει και σχετικα αρκετα μεταχειρισμενα. Σιγουρα θα βρεις καποιο σωστο σε καλη τιμη. Αλλα ειναι καρμπ ρε γαμωτο.
    ΑΥτα ακριβως σκεφτομουνα και εγω.Thanks Dizman!
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Anubis Προβολή μηνύματος
    Dr Big την η απουσιας 6ης με προβληματιζει.Οσον αφορα τα κιβωτια τι εννοεις?Υπηρχε καποιο γνωστο προβλημα?
    Ναι εσπαγε ενα παπαρακι και καθε τοσο χρειαζοταν αλλαγη (το παπαρακι οχι το κιβωτιο). Νομιζω διορθωθηκε στο τελευταιας χρονιας μοντελο.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ναι εσπαγε ενα παπαρακι και καθε τοσο χρειαζοταν αλλαγη (το παπαρακι οχι το κιβωτιο). Νομιζω διορθωθηκε στο τελευταιας χρονιας μοντελο.
    Να φανταστω οτι το περιλαμβανει πλεον μια τυπικη συντηρηση?Λαδια,φιλτρα και παπαρακι?Εαν ειναι γνωστο το προβλημα δεν αντιμετωπιζεται με ενα πιο ποιοτικο ανταλλακτικο?Η απλα αντικαθισταται συνεχεια?
    Λέμε αυτόν που έχασε τον πατέρα του ορφανό . Και χήρο , εκείνον που έχασε τη γυναίκα του . Αλλά εκείνον που γνώρισε την τεράστια δυστυχία του να χάσει ένα φίλο , πως τον λέμε ; Εδώ κάθε γλώσσα είναι σιωπηλή και ανίκανη να εκφραστεί .

  14. #29
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2009
    Μηνύματα
    197
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από dimzan Προβολή μηνύματος
    Bandit 1250. Δεν αξιζει να παρεις το παλιο μοντελο με το καρμπ οταν η τιμη του καινουριου ειναι ΤΟΣΟ χαμηλα. 6500 εβγαινε με το abs σε μια προσφορα. Αν το ψαξεις θα παρεις μεταχειρισμενο 2-4 χρονων σε σωστη τιμη. Και παιρνεις πολλη μηχανη γι αυτα που δινεις.
    .
    Θα συμφωνησω με το παλικαρι για το μπαντιντ το 1250(και για την τιμη που μπορεις να το βρεις σε σχεση με το καρμπιρατερατο,και στο οτι παιρνεις πολλη μηχανη για αυτα που δινεις,οκ ειναι βαρυ μηχανακι,οκ εχει θεμα με τις αναρτησεις και το πλαισιο,αλλα δεν ειναι θεματα λειτουργικοτητας,μια χαρα ειναι απλα απο ενα σημειο και μετα ζοριζεται γιατι ειναι βαρυ και δεν θα σε ακολουθησει σε κατι <<πιο ακραιο και απολυτο>>,αλλα για εκδρομες και ταξιδια ειναι μια χαρα),αμα σε ενδιαφερει για χρηση τουριστικη ειναι μια χαρα μηχανακι.
    Στην εθνικη μπορεις να πας και με 220+,και στις προοδευτικες στροφες μια χαρα παει,και σε πιο κλειστα αρκετα καλα παει,ε τωρα αμα θες πιο γρηγορους ρυθμους,δεν προκειται να σε καλλυψει ουτε το απριλια ουτε το βαραντερο(αν και δεν ξερω τα υπολοιπα μηχανακια περα του μπαντιντ,αυτα τα 2 σιγουρα δεν θα σε καλλυψουν).
    Υγ:μην παρεξηγηθω ετσι?,δεν εχω ορεξη να κανω εκστρατεια υπερ του μπαντιντ,απλα αυτο ξερω για αυτο λεω,και επειδη για μενα πανω απο ολα αυτο που με ενδιαφερει οταν επιλεγω μηχανακι ειναι η αξιοπιστια-value for money,για αυτο και το στηριζω.

  15. #30
    Ογκόλιθος Το avatar του/της Sapadak
    Super Moderator
    Εγγραφή
    13/07/2005
    Μηνύματα
    4.029
    Ριξε μια ματια εφοσον βλεπεις και μεγαλα onoff στο caponord.
    Τα θεματακια που έχει ειναι γνωστα (ταχυσυνδεσμους μπετζίνας και πολλαπλαστιαστές) και πιθανο να τα έχει αλλαξει ο προηγουμενος.
    Και οι τιμες τους ειναι χώμα

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μια Βοηθεια Για Επιλογη Service
    από slaybas στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 10/07/2007, 10:57
  2. Βοηθεια για επιλογη μοτοσυκλετας
    από ^Deadly_Sin^ στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2007, 00:16
  3. Βοηθεια για επιλογη
    από symplektis στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2007, 11:58
  4. Βοηθεια για επιλογη ελαστικων
    από agnostos71 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2004, 03:22
  5. Βοηθεια Για Επιλογη!!!!
    από djupiter στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 28/05/2004, 01:05

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF