Από το ebike Μαρτίου (έχει προηγουμένως αναφέρει ότι στο παρελθόν και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ενδιαφερθεί για την Ducati):
Αυτά στο γιατί την αγόρασε η Audi.Γιατί όμως φιγουράρουν μονίμως αυτοκινητοβιομηχανίες ως πιθανοί μνηστήρες; Η απάντηση βρίσκεται στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία για τις προδιαγραφές καυσαερίων, που χρησιμοποιεί συντελεστή υπολογισμού των μέσων εκπομπών κάθε εταιρείας κάνοντας τις μοτοσικλέτες ιδιαίτερα θελκτικές για όσους δε θέλουν να πληρώνουν πρόστιμα.
Το κέρδος προφανώς το σκέφτεται αλλά σκέφτεται και τι πουλάει η Ducati. Δεν θα το γυρίσει ξαφνικά στα συμβατικά μπροστινά, μονούς δίσκους κλπ για λόγους κόστους. Θα χάσει μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων. Ούτε θα βάλει αλουμινένια πλαίσια, θα καταργήσει τον L-twin και το desmo για να φτιάξει μια Ducasaki. Καλύτερα θα ήταν να την είχε πάρει ένας κινέζος κατασκευαστής που φτιάχνει μονοκύλινδρες μηχανές 250cc το πολύ;
Υ.Γ.: ατυχές παράδειγμα η Lamborgini για σήμερα... παρουσίασε SUV...![]()
"Με το ένα χέρι να αγγίζεις τ' άστρα και με το άλλο να ανακατεύεις τη λάσπη"
Μιχάλης Δερτούζος
"Άμες δε γ' εσόμεθα πολλώ κάρρονες"
Έπαιξε κι ένας Ινδός αλλά τελικά την πήρε η ΆΟυντι.
Baσικά η ντουκάτι έχει κάνει μλκιες πιο χοντρές από αυτές που περιγράφεις φτάνει να σκεφτείς το σκράμπλερ που δεν τους άρεσε (πριν το ΧΤ500)
http://dayerses.com/photos/ducati-scrambler/07/
Τεσπά πάει η ντουκάτι
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
οικονομολογος δεν ειμαι.
''Η μικροοικονομία (παλαιότερη ονομασία: θεωρία της αξίας) ασχολείται κυρίως με τις καταναλωτικές επιλογές των οικονομικών υποκειμένων και τις παραγωγικές επιλογές των επιχειρήσεων.''
απο εδω: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%...BC%CE%AF%CE%B1
υ.γ.μη το φουνταρουμε το θεμα.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...