Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 81

Θέμα: πιέσεις ελαστικών 954 (κι αλλού)

  1. #16
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ωραία, ας το πάρουμε διαφορετικά:

    @ kostas777 : Οι πιέσεις που ψάχνεις είναι:
    1. Για δρόμο; Τι δρόμο; Πως οδηγείς; Εισαι φορτωμένος, δικάβαλλος;
    2. Για πίστα;
    3. Καλοκαίρι ή χειμώνα;
    4. Στεγνό ή βρεγμένο;
    5. Τι ρυθμίσεις (καλά τα λέει ο ντοκ) έχουν οι αναρτήσεις σου; Πόσο πιέζεις το μπροστά ή/και το πίσω;
    τωρα μιλαμε!!!
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  2. #17
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Ωραία, ας το πάρουμε διαφορετικά:

    @ kostas777 : Οι πιέσεις που ψάχνεις είναι:
    1. Για δρόμο; Τι δρόμο; Πως οδηγείς; Εισαι φορτωμένος, δικάβαλλος;
    2. Για πίστα;
    3. Καλοκαίρι ή χειμώνα;
    4. Στεγνό ή βρεγμένο;
    5. Τι ρυθμίσεις (καλά τα λέει ο ντοκ) έχουν οι αναρτήσεις σου; Πόσο πιέζεις το μπροστά ή/και το πίσω;
    1. κατά κύριο λόγο Αθήνα και πέριξ στροφιλίκια και κοντινές διαδρομές προς το παρόν. περισσότερο solo, χωρίς να πιέζω γιατί δεν έχω ρυθμίσει αναρτήσεις. θέλει λίγο ψάξιμο αυτό σε στροφές και πολλές δοκιμές. είμαι κατηγορία φτερού (75 κιλά) όπως και η κοπελιά μου (45), οπότε και οι δύο μαζί κάνουμε έναν ...χοντρούλη
    2. πίστα όχι ακόμα, του χρόνου και βλέπουμε
    3. τώρα έρχεται καλοκαίρι
    4. και τα δύο, αλλά τώρα οι βροχές γίνονται πιο αραιές, άρα πιο πολύ στεγνό
    5. αυτό είναι ένα θέμα.. μπροστά μαμά, πίσω Ohlins.. μου φαίνεται λίγο σκληρό, αλλά στρίβει μια χαρά, βέβαια δεν πιέζω στα όρια στον δρόμο για ευνόητους λόγους. αλλά πρόσφατα έκανα σέρβις στο μπροστινό και ο μηχανικός μου, μου έβαλε μια ρύθμιση και μου είπε να το δοκιμάσω να δω τι μου ταιριάζει, απλώς ακόμα λόγω και του καιρού (και ..τσέπης) δεν έχω κάνει τίποτα..

    άρα θέλω να βάλω πιέσεις που γενικά θεωρούνται καλές και αποδεκτές σαν βάση και να ξεκινήσω από εκει να ρυθμίζω.

    ευχαριστώ!

  3. #18
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    1. κατά κύριο λόγο Αθήνα και πέριξ στροφιλίκια και κοντινές διαδρομές προς το παρόν. περισσότερο solo, χωρίς να πιέζω γιατί δεν έχω ρυθμίσει αναρτήσεις. θέλει λίγο ψάξιμο αυτό σε στροφές και πολλές δοκιμές. είμαι κατηγορία φτερού (75 κιλά) όπως και η κοπελιά μου (45), οπότε και οι δύο μαζί κάνουμε έναν ...χοντρούλη
    Δεν ξέρουμε ύψη αλλά τεσπα.. το 45 κιλά με βάζει σε σκέψεις αλλά άστο γι άλλη φορά.. Καλή επιτυχία πάντως..
    το 36/42 είναι μια χαρά εδώ
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    2. πίστα όχι ακόμα, του χρόνου και βλέπουμε
    Κρίμα.. δεν σε νοιάζουν οι εκει πιέσεις τότε
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    3. τώρα έρχεται καλοκαίρι
    Κι άρα ζεστένεται πιο εύκολα το λάστιχό σου.. κατέβασε λίγο..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    4. και τα δύο, αλλά τώρα οι βροχές γίνονται πιο αραιές, άρα πιο πολύ στεγνό
    Δες παραπάνω
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    5. αυτό είναι ένα θέμα.. μπροστά μαμά, πίσω Ohlins..
    Κύριε των δυνάμεων..! το ανάποδο έπρεπε να κάνεις αν ειχες θέμα με τις μαμά αναρτήσεις...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    μου φαίνεται λίγο σκληρό, αλλά στρίβει μια χαρά, βέβαια δεν πιέζω στα όρια στον δρόμο για ευνόητους λόγους. αλλά πρόσφατα έκανα σέρβις στο μπροστινό και ο μηχανικός μου, μου έβαλε μια ρύθμιση και μου είπε να το δοκιμάσω να δω τι μου ταιριάζει, απλώς ακόμα λόγω και του καιρού (και ..τσέπης) δεν έχω κάνει τίποτα..
    Ο μηχανικός σου σου ρυθμίζει τις αναρτήσεις; Λάθος..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος

    άρα θέλω να βάλω πιέσεις που γενικά θεωρούνται καλές και αποδεκτές σαν βάση και να ξεκινήσω από εκει να ρυθμίζω.

    ευχαριστώ!
    Υποθέτω ότι για να λες michelin θα έχεις βάλει κανένα 2CT ή το power στην καλύτερη..

    Μείνε στο 36/42 ή αντε κατέβασέ τα λίγο στα 34/38-39
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  4. #19
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Δεν ξέρουμε ύψη αλλά τεσπα.. το 45 κιλά με βάζει σε σκέψεις αλλά άστο γι άλλη φορά.. Καλή επιτυχία πάντως..
    το 36/42 είναι μια χαρά εδώ
    1,82 και 1,72. μη σε βάζει σε σκέψεις, είμαστε κατηγορία φτερού και οι δύο.

    Κρίμα.. δεν σε νοιάζουν οι εκει πιέσεις τότε
    προς το παρόν όχι.. τον Σεπτέμβρη το πήρα το μηχανάκι.. αλλά μετά ήρθε η τρόϊκα και μας @#$@%@

    Κι άρα ζεστένεται πιο εύκολα το λάστιχό σου.. κατέβασε λίγο..
    Δες παραπάνω
    άρα όχι 42!

    Κύριε των δυνάμεων..! το ανάποδο έπρεπε να κάνεις αν ειχες θέμα με τις μαμά αναρτήσεις...
    έτσι το πήρα.. είχα σκοπό σε λίγο καιρό να του βάλω ελατήρια μπροστά (δεν παίζει ολόκληρο πηρούνι πια), αλλά ..είπαμε. η Ohlins συνιστά το πλήρες πακέτο..

    Ο μηχανικός σου σου ρυθμίζει τις αναρτήσεις; Λάθος..
    όχι βέβαια.. απλά μου είπε να προσέχω μήπως η ρύθμιση είναι λάθος και να την αλλάξω δοκιμάζοντας.

    Υποθέτω ότι για να λες michelin θα έχεις βάλει κανένα 2CT ή το power στην καλύτερη..
    Μείνε στο 36/42 ή αντε κατέβασέ τα λίγο στα 34/38-39
    το power pure.. έχει μεγάλη κορώνα, άρα λογικά κατεβάζω. ΟΚ πάμε αύριο για 38.

  5. #20
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    ...



    το power pure.. έχει μεγάλη κορώνα, άρα λογικά κατεβάζω. ΟΚ πάμε αύριο για 38.
    OΚ δρομίσια λάστιχα είναι.. τις πιέσεις με κρύο λαστιχο τις μετράμε, έτσι;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  6. #21
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    OΚ δρομίσια λάστιχα είναι.. τις πιέσεις με κρύο λαστιχο τις μετράμε, έτσι;
    yeap, κρύο.

    ευχαριστώ πολύ.

  7. #22
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.592
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    ..........Κι άρα ζεστένεται πιο εύκολα το λάστιχό σου.. κατέβασε λίγο..
    νικο μπορεις να μου εξηγησεις το σκεπτικο εδω?
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  8. #23
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.573
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Κι άρα ζεστένεται πιο εύκολα το λάστιχό σου.. κατέβασε λίγο..
    νικο μπορεις να μου εξηγησεις το σκεπτικο εδω?
    Ανέβασε θα θέλει να πει!

  9. #24
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    νικο μπορεις να μου εξηγησεις το σκεπτικο εδω?
    Οταν ζεσταινονται τα λαστιχα, ανεβαινει λιγο η πιεση. Απο την αλλη, οι πιεσεις παντα αναφερονται οταν αυτα ειναι κρυα. Το καλοκαιρι ζεσταινονται περισσοτερο απο το χειμωνα και συνεπως χρειαζονται χαμηλοτερη πιεση οταν ειναι κρυα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #25
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.573
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ανέβασε θα θέλει να πει!
    … και εξηγώ:

    Δεδομένου ότι μετρούμε την πίεση με τα ελαστικά κρύα και του ότι για δρόμο θέλουμε συγκεκριμένη θέρμανση του ελαστικού, όταν έχουμε ζεστό οδόστρωμα για να αποφύγουμε την υπερθέρμανση (του ελαστικού εεε), πρέπει να βάλουμε περισσότερο αέρα (υψηλότερη πίεση) στο ελαστικό.

  11. #26
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    … και εξηγώ:

    Δεδομένου ότι μετρούμε την πίεση με τα ελαστικά κρύα και του ότι για δρόμο θέλουμε συγκεκριμένη θέρμανση του ελαστικού, όταν έχουμε ζεστό οδόστρωμα για να αποφύγουμε την υπερθέρμανση (του ελαστικού εεε), πρέπει να βάλουμε περισσότερο αέρα (υψηλότερη πίεση) στο ελαστικό.
    Νομίζω όχι. Αν πχ ξεκινάμε με Χ πίεση με κρύο ελαστικό, τότε δια της τριβής θ' ανέβει κι η θερμοκρασία του ελαστικού κι επαγωγικά του αέρα μέσα σ' αυτό κι άρα θ' αυξηθεί ο όγκος (κι άρα η πίεση Χ+Ψ).
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Νομίζω όχι. Αν πχ ξεκινάμε με Χ πίεση με κρύο ελαστικό, τότε δια της τριβής θ' ανέβει κι η θερμοκρασία του ελαστικού κι επαγωγικά του αέρα μέσα σ' αυτό κι άρα θ' αυξηθεί ο όγκος (κι άρα η πίεση Χ+Ψ).
    Ο όγκος του αέρα παραμένει σταθερός και ίσος με αυτόν που του είναι διαθέσιμος. Με τον όγκο σταθερό, η αύξηση της θερμοκρασίας οδηγεί σε αύξηση της πίεσης.

  13. #28
    ...όσο λιγότερο αέρα βάζουμε τόσο πιο γρήγορα ζεσταίνεται το λάστιχο.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της VASOS
    Εγγραφή
    01/04/2009
    Μηνύματα
    500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ποπαϋ Προβολή μηνύματος
    ...όσο λιγότερο αέρα βάζουμε τόσο πιο γρήγορα ζεσταίνεται το λάστιχο.
    Ναι γιατί αυξάνεται η επιφάνεια επαφής με το οδόστρωμα και επομένως η θερμοκρασία (λόγω τριβής) του ελαστικού.

  15. #30
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.787
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από VASOS Προβολή μηνύματος
    Ο όγκος του αέρα παραμένει σταθερός και ίσος με αυτόν που του είναι διαθέσιμος. Με τον όγκο σταθερό, η αύξηση της θερμοκρασίας οδηγεί σε αύξηση της πίεσης.
    Σωστά. Αυξάνεται η κινητική ενέργεια του αερίου κι ο όγκος του (που αφού δεν μπορεί ν' αυξηθεί λόγω του περιοριμού του από το ελαστικό αναγκαστικά αυξάνεται η πίεση).
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2009, 10:31
  2. πιέσεις ελαστικών σφήκας
    από iosif στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2008, 12:27
  3. Πιέσεις ελαστικών για Cbf600s
    από npat στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 11:23
  4. πιεσεις ελαστικων
    από sxizomatis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2007, 15:18
  5. Πιεσεις ελαστικών στο χωμα
    από double_p στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF