To SE δεν ειναι μηχανη για αυτον που το παιρνει και το αφηνει ως εχει, εκτος αν το εχει αποκλειστικα για ερημο. Θελει δυο πραγματακια:
1) Ραλλυ φαιρινγκ 800ευ
2) revalving στα πηρουνια με το shim stack του adv-R 80ευ
3) Προαιρετικα τρομπα απο adv και δισκο 320mm για φρεναρισμα εντο στο δρομο.
Μετα παει το κωλο του, ουτε ασαφειες του μπροστινου ουτε τιποτα. Το μονο ουσιαστικο που χανει σε σχεση με το ADV ειναι στο ταξιδι διπλος (που δεν κανει) λογω μηκους σελλας. Επιπλεον, εχει πολυ ευκολοτερα σερβις. Στο δρομο προφανως και το adv εχει το πανω χερι σε ευσταθεια, αλλα αυτο εχει να κανει:
1) με το πισω τροχο που στο SE ειναι 2.5ρης ενω στο 990 4.25. Η διαφορα ειναι αντιληπτη μετα τα 150 και σε γρηγορες αλλαγες διευθυνσης. Στην εθνικη μια απο τα ιδια. Στο χωμα η διαφορα υπερ του SE ειναι αναλογη με την διαφορα υπερ του 990 στο δρομο.
2) με το οτι το SE εχει οξυτερη καστερ και μικροτερο ιχνος απο το ADV. Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα αυτου ειναι γνωστα.
Τα δυο αυτα εχουν σαν αποτελεσμα (με συνδοιασμο το αρκετα μικροτερο βαρος του SE) το SE να ειναι πολυ πιο γρηγορο στις αντιδρασεις του απο το ADV. Αλλοι προτιμουν ετσι, αλλοι γιουβετσι. Εγω ειμαι με το γιουβετσι!
Στους πιο χωματινους κατοχους ADV απο σας θα προτεινα να δοκιμασετε 2.5 και 1.85 στεφανια πισω/μπρος. Η διαφορα δεν ειναι τραγικη στο δρομο, αλλα ειναι τραγικη στο χωμα και θα τελειωσει και το θεμα στραβωματα.