Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 81

Θέμα: adventure vs super enduro

  1. #1
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558

    adventure vs super enduro

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    βρε παιδια.....να μην ευλογουμε τα γενια μας..
    καλως-κακως το se σταματησε να παραγεται απο τη ktm,οπως και το he απο την bmw για το λογο οτι δεν ειχαν λογο υπαρξης!
    αναμφισβητητα ειναι πανεμορφη μοτοσυκλετα ειδικα αν της προσθεσεις powerparts απο αμερικη αλλα ως εδω..
    οσο αφορα τη συμπεριφορα της στο χωμα εχει κατηγορηθει για ασαφεια του μπροστινου....εχετε δει σε κανενα μεγαλο αγωνα να τρεχει κανενα se?

    ας μη το συγκρινουμε λοιπον με την επερχομενη ρουκετα της ktm!!!
    To SE δεν ειναι μηχανη για αυτον που το παιρνει και το αφηνει ως εχει, εκτος αν το εχει αποκλειστικα για ερημο. Θελει δυο πραγματακια:

    1) Ραλλυ φαιρινγκ 800ευ
    2) revalving στα πηρουνια με το shim stack του adv-R 80ευ
    3) Προαιρετικα τρομπα απο adv και δισκο 320mm για φρεναρισμα εντο στο δρομο.

    Μετα παει το κωλο του, ουτε ασαφειες του μπροστινου ουτε τιποτα. Το μονο ουσιαστικο που χανει σε σχεση με το ADV ειναι στο ταξιδι διπλος (που δεν κανει) λογω μηκους σελλας. Επιπλεον, εχει πολυ ευκολοτερα σερβις. Στο δρομο προφανως και το adv εχει το πανω χερι σε ευσταθεια, αλλα αυτο εχει να κανει:

    1) με το πισω τροχο που στο SE ειναι 2.5ρης ενω στο 990 4.25. Η διαφορα ειναι αντιληπτη μετα τα 150 και σε γρηγορες αλλαγες διευθυνσης. Στην εθνικη μια απο τα ιδια. Στο χωμα η διαφορα υπερ του SE ειναι αναλογη με την διαφορα υπερ του 990 στο δρομο.

    2) με το οτι το SE εχει οξυτερη καστερ και μικροτερο ιχνος απο το ADV. Τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα αυτου ειναι γνωστα.

    Τα δυο αυτα εχουν σαν αποτελεσμα (με συνδοιασμο το αρκετα μικροτερο βαρος του SE) το SE να ειναι πολυ πιο γρηγορο στις αντιδρασεις του απο το ADV. Αλλοι προτιμουν ετσι, αλλοι γιουβετσι. Εγω ειμαι με το γιουβετσι!

    Στους πιο χωματινους κατοχους ADV απο σας θα προτεινα να δοκιμασετε 2.5 και 1.85 στεφανια πισω/μπρος. Η διαφορα δεν ειναι τραγικη στο δρομο, αλλα ειναι τραγικη στο χωμα και θα τελειωσει και το θεμα στραβωματα.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 28/04/2012 στις 11:01.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #2
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    το SE ήταν τέλειο για της φλαταδούρες της Αμερικής και της Αυστραλίας. that's it.

    δεν εχει λογο ύπαρξης στις Ελλάδας το terrain. Για αυτο και εσυ το έκανες αποκλειστικά δρόμου

  3. #3
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    το SE ήταν τέλειο για της φλαταδούρες της Αμερικής και της Αυστραλίας. that's it.

    δεν εχει λογο ύπαρξης στις Ελλάδας το terrain. Για αυτο και εσυ το έκανες αποκλειστικά δρόμου
    Τι τοκανα λεει?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  4. #4
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Και γιατι το ADV εχει νοημα στο ελληνικο τερρεν, ενω το SE δεν εχει?
    Δηλαδη ειναι σα να λες το GS εχει νοημα στο ελλαντα, ενω το 990 δεν εχει.
    Μας κουφανες πρωινιατικα!
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  5. #5
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    .....
    Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων Συνημμένες μικρογραφίες εικόνων IMG_1569.JPG‎  
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #6
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τι τοκανα λεει?
    α το ξανάφερες πάλι στα λογικά του? καλά οκ, πάω πάσο. σε είχα αφήσει σε αυτο:

    http://www.moto.gr/forums/showthread...light=advrider

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Και γιατι το ADV εχει νοημα στο ελληνικο τερρεν, ενω το SE δεν εχει?
    Δηλαδη ειναι σα να λες το GS εχει νοημα στο ελλαντα, ενω το 990 δεν εχει.
    Μας κουφανες πρωινιατικα!
    το GS γιατι το μπερδεύεις.

    προφανώς και έχει νόημα το 990 για το Ελλάντα. Ένεκα του πραγματικού 50-50% χαρακτήρα του που άλλο δεν έχει. Το κρίνουμε αυτονομα. δε χρειάζεται σύγκριση.

    Γιατί για να φτάσουμε στη Βουλγάρα (εκεί που τριγυρνάει ο Σωτήρης σήμερα ) πρέπει να διανύσουμε και μια Εθνική. όταν φτάσουμε με το καλό τότε πάμε κανονικά την εκδρομική μας βόλτα μέσα στο χωμάτινο οδόστρωμα. Δε ζητάει τίποτα παραπανώ. Ακόμα και με τα μαμα λάστιχα το κάνει. Και την Εθνική και το χωμάτινο. Και δικάβαλο και φορτωμένο. Και μα λάχει και πίστα μπαινει με τα μαμα λάστιχα. Και βγαίνοντας απο τη πίστα έρχεσαι απο το βουνό. στο σπίτι σου. Με τα ίδια λάστιχα.

    τι κάθομαι και γράφω τώρα τα ίδια και τα ίδια αφου τα ξερεις καλύτερα απο μένα.

    το SE δεν έχει λόγο ύπαρξης πέραν των απέραντων χωμάτινων ευθειών των 2 Ηπείρων που προανέφερα.

  7. #7
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Εγω στην πιο πανω φωτογραφία βλεπω ενα SE που γινεται adve...

    Δεν επαιρνες ενα adve με τη μια?
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Gi_4ce Προβολή μηνύματος
    Εγω στην πιο πανω φωτογραφία βλεπω ενα SE που γινεται adve...

    Δεν επαιρνες ενα adve με τη μια?
    Ο βασικοι λογοι που αρχικα πηρα το SE (χωρις καν να το εχω οδηγησει, ενω ειχα οδηγησει αρκετα το ADV) ειναι γιατι
    1) δεν ηθελα να λυνω το μισο μηχανακι για να κανω σερβις
    2) ηθελα καινουργιο με καρμπυρατερ και το 09 που το πηρα δεν επαιζε καινουργιο 950Α
    3) το θεωρησα (και αποδειχτηκε οτι εχω δικιο) οτι ειναι πολυ πιο ευκολο να κανω πρακτικο το SE απο το να 'ελαφρωσω' το A.

    Στην πορεια πηρα το φαιρινγκ (+3 κιλα) και του εφτιαξα κι ενα ζευγαρι δρομισιους τροχους για το χειμωνα. Για τους τροχους το μετανοιωσα γιατι παρ'ολο που εχει πολυ ενδιαφερουσα αισθηση στο δρομο με 19/17, τελικα μου ειναι πιο διασκεδαστικη η οριτζιναλ αισθηση του υπερμεγεθους εντουρο. Αυτο που δεν συνειδητοποιουν (και ισως δικαιολογημενα) οσοι δεν το εχουν οδηγησει, ειναι οτι ως εχει, χανει πολυ λιγο απο τις 'ανεσεις' του ADV σε ταξιδι, με εξαιρεση το ταξιδι διπλος που εκει υπολειπεται σημαντικα.

    Οποτε για να καταληξω, μπορεις να δεις το ποτηρι η μισο-αδειο, η μισο-γεματο. Για την χρηση, την πρακτικοτητα και πανω απ'ολα την κ@υλα που μου δινει το SE, σε καμια περιπτωση δεν θα ηθελα ADV. Χωρις βεβαια να λεω οτι δεν ειναι γαματο μηχανημα το ADV.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 28/04/2012 στις 14:09.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    α το ξανάφερες πάλι στα λογικά του? καλά οκ, πάω πάσο. σε είχα αφήσει σε αυτο:

    http://www.moto.gr/forums/showthread...light=advrider



    το GS γιατι το μπερδεύεις.

    προφανώς και έχει νόημα το 990 για το Ελλάντα. Ένεκα του πραγματικού 50-50% χαρακτήρα του που άλλο δεν έχει. Το κρίνουμε αυτονομα. δε χρειάζεται σύγκριση.

    Γιατί για να φτάσουμε στη Βουλγάρα (εκεί που τριγυρνάει ο Σωτήρης σήμερα ) πρέπει να διανύσουμε και μια Εθνική. όταν φτάσουμε με το καλό τότε πάμε κανονικά την εκδρομική μας βόλτα μέσα στο χωμάτινο οδόστρωμα. Δε ζητάει τίποτα παραπανώ. Ακόμα και με τα μαμα λάστιχα το κάνει. Και την Εθνική και το χωμάτινο. Και δικάβαλο και φορτωμένο. Και μα λάχει και πίστα μπαινει με τα μαμα λάστιχα. Και βγαίνοντας απο τη πίστα έρχεσαι απο το βουνό. στο σπίτι σου. Με τα ίδια λάστιχα.

    τι κάθομαι και γράφω τώρα τα ίδια και τα ίδια αφου τα ξερεις καλύτερα απο μένα.

    το SE δεν έχει λόγο ύπαρξης πέραν των απέραντων χωμάτινων ευθειών των 2 Ηπείρων που προανέφερα.
    Ολα τα μηχανακια τα κανουν ολα με συμβιβασμους. Εξαρταται ποιοι συμβιβασμοι σ'αρεσουν και ποιοι οχι. Επετρεψε μου να πω οτι φανταζεσαι πραγματα για το SE που δεν ισχυουν. Ισως αν ειχες περισσοτερη οδηγικη και συμβιωτικη εμπειρια μαζι του να αλλαζες γνωμη.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Στους πιο χωματινους κατοχους ADV απο σας θα προτεινα να δοκιμασετε 2.5 και 1.85 στεφανια πισω/μπρος. Η διαφορα δεν ειναι τραγικη στο δρομο, αλλα ειναι τραγικη στο χωμα και θα τελειωσει και το θεμα στραβωματα.
    Βασικά επειδή αυτό το θέμα στραβώματα έχει καταντήσει κούραση μέχρι τι διαστάσεις λάστιχα πέρνει σε αυτές τις ζάντες; και το SE νομίζω φοράει τέτοιες απ' τη μάνα του, ποιοτικά είναι εφάμιλες με τις aftermarket;
    Fuck the universe.

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από GhostDog Προβολή μηνύματος
    Βασικά επειδή αυτό το θέμα στραβώματα έχει καταντήσει κούραση μέχρι τι διαστάσεις λάστιχα πέρνει σε αυτές τις ζάντες; και το SE νομίζω φοράει τέτοιες απ' τη μάνα του, ποιοτικά είναι εφάμιλες με τις aftermarket;
    Το SE φοραει DID dirtstar 2.5 πισω 1.85 μπρος και ποιοτικα θεωρουνται κρεμ ντε λα κρεμ. Οι αμερικανοι τις θεωρουν καλλιτερες απο excel στις ιδιες διαστασεις, αλλα μη κολλας σ'αυτο. Αμφοτερες ειναι πολυ καλες. Σημειωτεον, οτι τα στεφανια του 690R εχουν DID σε ιδιες διαστασεις αλλα διαφορετικα part number και εικαζεται οτι ειναι αλλων προδιαγραφων.

    Διαστασεις ελαστικων παιρνουν απο 120 μεχρι 150. Μαμα το SE φοραει 140/80.
    150 δεν εχει νοημα να βαλεις, εκτος κι αν σου βρισκεται και τα 120 και 130 θα τα φαει το θηριο σε μια βολτα. Εγω χρησιμοποιω 140/80 sahara και μου βγαζει περιπου 6-8000κμ αναλογα πως και που το παω. Καταπληκτικο λαστιχο και πολυ καλλιτερο απο το scorpion στις ιδιες διαστασεις. Μπροστα χρησιμοποιω anakee2 που επισης με εχει καταπληξει (καμια σχεση η χαραξη του με το anakee σε 19 διασταση).

    Το κακο του πισω ειναι οτι δεν εχει safety bead που σημαινει οτι αν σε πιασει λαστιχο, το λαστιχο εφυγε απο τη ζαντα σε χρονο dt. Το καλο βεβαια, ειναι οτι το βγαζεις και σε χρονο dt αν χρειαστει για να αλλαξεις σαμπρελα, και για αυτον τον λογο ακριβως δεν εχει.

    Υπαρχει και η λυση excel 18/3.5 αλλα μονο σε ατρυπητο και οχι απο ελλαδα. Αν το βρεις αξιζει ως πολυ καλος συμβιβασμος μεταξυ του στρηταδικου 4.25 και του χωματινου 2.5
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    To SE δεν ειναι μηχανη για αυτον που το παιρνει και το αφηνει ως εχει, εκτος αν το εχει αποκλειστικα για ερημο. Θελει δυο πραγματακια:

    1) Ραλλυ φαιρινγκ 800ευ
    2) revalving στα πηρουνια με το shim stack του adv-R 80ευ
    3) Προαιρετικα τρομπα απο adv και δισκο 320mm για φρεναρισμα εντο στο δρομο.
    Δηλαδή δίνεις 15 χιλιάρικα για μηχανή και πρέπει να δώσεις και άλλα για να γίνει λειτουργικό ????

    Υγ. Δες καλύτερα την τιμή στο revalving . Τα 80 Ε δεν είναι λογική τιμή .
    Τελευταία τροποποίηση από marios8; 28/04/2012 στις 19:04.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή δίνεις 15 χιλιάρικα για μηχανή και πρέπει να δώσεις και άλλα για να γίνει λειτουργικό ????

    Υγ. Δες καλύτερα την τιμή στο revalving . Τα 80 Ε δεν είναι λογική τιμή .
    1) Δεν εδωσα 15 χιλιαρικα, εδωσα πολυ λιγοτερα απο οτι αν Θα επερνα ADV ακομα και με τα πραγματα που του εβαλα.
    Και πριν λειτουργικο ηταν, επερνε μπρος, πηγαινε, εσβηνε κλπ, ολα τα εκανε, απλα βαραγε λιγο ο αερας μετα τα 120.
    2) Ξαναελεγξα την αποδειξη. 80 εδωσα στον Τασουλη. Ισως να μη χρεωσε παρα πανω γιατι του ειπα εγω τι valving να βαλει. Οταν ειδε τι ειχε μεσα το πηρουνι δεν το πιστευε. Εκτος βεβαια αν το μη λογικο που λες εχει να κανει με το οτι σου φαινονται πολλα.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 29/04/2012 στις 00:48.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    1) ..
    2) Ξαναελεγξα την αποδειξη. 80 εδωσα στον Τασουλη. Ισως να μη χρεωσε παρα πανω γιατι του ειπα εγω τι valving να βαλει. .......
    τόσα χρεώνει και το K-shock αν θυμάμαι καλά

  15. #15
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παίδες με 80 ευρώ ούτε ο Τασούλης ούτε ο K-shock ούτε κανένας δεν κάνει ριβάλβινγκ .
    Λάδια μόνο και τσιμούχες φτάνεις γύρω στο 100αρικο . Τώρα αν σου έσφιξε μέσα καμιά βίδα δεν έχει καμία σχέση με ριβάλβινγ.
    Για να σου κάνει ριβάλβινγ (να κατεβάσει δαχτυλίδια κτλπ) ξεκινάς απο τα 200 (για απλά πραγματάκια ) .
    Οι τιμές που σου λέω δεν είναι στην τύχη . Έχω κάνει 2 φορές ριβάλβινγ και σέρβις κάθε 4-5 μήνες .
    Μάλιστα με το παιδί που δούλευε στον Τασούλη μέχρι πρίν κάτι μήνες τον Χ.Ζ. είμαστε καλοί φίλοι .
    Άλλο πράγμα σέρβις αναρτήσεων και άλλο το ριβάλβινγκ.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. gsxr600 k4 vs super duke !!!
    από zukik4 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 10:22
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF