Ενδιαφερον. Ας δουμε την κλιμακα μοντελων της ΚΤΜ απο τα μικρα στα μεγαλα.
(1) 250 -> εχουν νοημα για ελλαδα (παναλαφρα, μπαινουν σε μοναπατια και κανουν αλματα)
(2) 400-500 -> εχουν νοημα για ελλαδα (λιγο πιο βαρια, καλιτερα για ανοικτα κομματια)
(3) 690 -> εχει νοημα για ελλαδα (γαματο εκδρομικο εντουρο, και ασφαλτο και χωμα)
(3.1) 800 -> δεν εχει βγει ακομα αλλα σαφως και εχει νοημα για ελλαδα διοτι (εδω βαζετε οτι θελετε)
(4) 950SE -> ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ γιατι ειναι ενα κλικ χειροτερο στο χωμα απο το 690 και ενα κλικ χειροτερο στο δρομο απο το 990. Το γεγονος οτι ειναι ενα κλικ καλλιτερο στο δρομο απο το 690 και ενα κλικ καλλιτερο στο χωμα απο το 990 δεν μας απασχολει!
(5) 990Α -> Το απολυτο νοημα για ελλαδα (παει παντου, κανει τα παντα, και φορτωνεις και την πεθερα αμα λαχει, αυτο δηλαδη που θελει ο στατιστικος μεσος)
Τελικα εχεις δικιο. Πηρα το μοναδικο ΚΤΜ που δεν εχει νοημα για Ελλαδα. Νοιωθω σαν να αγορασα ομολογα του Ελληνικου δημοσιου.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Αυτό δεν το κατάλαβα. Όταν κάνεις ριβάλβινγκ (πέρα απο το ότι περνάς τις νέες ρυθμίσεις πχ του 2012, δηλαδή την αναβάθμιση ) φέρνεις και την ανάρτηση στα δικά σου θέλω (πχ. στην αρχική της διαδρομή να είναι μαλακή και μετά την μέση να δουλεύει σκληρότερα) .Αναλόγως τι αποτέλεσμα θές να πετύχεις .
Δηλαδή αλλάζεις τον χαρακτήρα της ανάρτησης . Οπότε, πάντα εσύ του λες πως θές να δουλεύει, δεν το μαντεύει μόνος του (και δυστυχώς δεν έχεις έκπτωση σε αυτό) .
Το πιο σημαντικό στις αναρτήσεις είναι να γίνεται τακτικά το σέρβις τους. Πολλοί αγοράζουν ένα μηχανάκι και αφού έχουν περάσει καμιά 5αρια χρόνια , δεν έχουν αλλάξει ούτε λάδια στο μπροστινό .
Αν η μηχανή δεν είναι αγωνιστική (εκεί τα νούμερα αλλάζουν) μια φορά κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να γίνεται σέρβις . Είναι πολύ σημαντικό να λειτουργούν σωστά οι αναρτήσεις .
Το ριβάλβινγκ τώρα είναι άλλη ιστορία ,οπότε ας το αφήσουμε γιατί δεν αφορά τους περισσότερους.
Τελευταία τροποποίηση από marios8; 29/04/2012 στις 10:39.
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Τελευταία τροποποίηση από marios8; 29/04/2012 στις 10:47.
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Δεν διαφωνω, απλα επειδη δεν ειχε ιδεα απο SE και ουτε ειχε οδηγησει κανενα στη ζωη του, μολις ανοιξε τα πηρουνια και ειδε το παραλογο valving μου ειπε να το ψαξει η να βαλει κατι ετοιμο. Δεν τον αφησα να το ψαξει (λιγοτερος χρονος και κοπος απο μερους του) λεγοντας του να βαλει αυτουσιο το stack απο το 990R. Ηταν λιγο μαντεψια απο μερους μου, αλλα τελικα μου κατσε και δουλευει πολυ καλα. Στην κλασσικη κροκαλα/σκληρο χωμα παει απιστευτα καλα, ποτε δεν τερματιζει, παντα το νοιωθες σφιχτο αλλα χωρις τιναγματα, ειτε καθιστος ειτε ορθιος. Στο δρομο, επισης πολυ καλλιτερο, εχει εξαφανιστει το weaving του μπροστινου και τελικιαζεις χωρις να κανεις το σταυρο σου. Το βασικο του θεμα ηταν πολυ πολυ σκληρη γρηγορη συμπιεση. Στα πρωτα 10.000κμ ποτε δεν καταφερα να βρω ρυθμιση που να με ικανοποιει. Τωρα μπαινω χωμα και ασφαλτο με τις ιδιες ακριβως ρυθμισεις μπρος/πισω, ανεξαρτητως εδαφους και ταχυτητας. Μονο πιεσεις στα ελαστικα αλλαζω.
Την αισθηση αυτη δεν μου την εχει δωσει ποτε κανενα Adv και το τοποθετω στα αναλογικα με το βαρους του, αρκετα σκληροτερα ελλατηρια που εχει το SE. Σημειωτεον οτι ειχα δοκιμασει και αλλα ελατηρια μπρος πισω, πριν καταληξω οτι τα μαμα ηταν τα καλλιτερα.
Μπορει να γινει κατι ακομα καλλιτερο, πιθανο, δεν ξερω, αλλα δεν αισθανομαι οτι για τον τροπο που οδηγω και τις ικανοτητες μου χρειαζεται.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Κατσε να το σκεφτω μπας και κρυβει καμια παγιδα!
Μην επιμενεις, σε μενα περυσι το καλοκαιρι τοσα πηρε για να αλλαξει το shim stack. Μπορει να με γουσταρε, δε ξερω και ουτε θα το μαθω ποτε. Αν θελεις με πιστευεις, αν δε θελεις δε με πιστευεις και δεν εχω κανενα λογο να σου πω ψεμματα. Τα στοιχηματα, δεν με ενδιαφερουν.![]()
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Ειναι πληρως ρυθμιζομενα, οπως ακριβως του ADV, προφορτιση (ειμαι στην μεση), συμπιεση (+3 απο τερμα μαλακο) και επαναφορα (-10 απο τερμα σκληρο). Το πληρες ευρος των αποσβεσεων και πανω και κατω ειναι 28 κλικ.
Τα μπροστινα ελλατηρια στο SE ειναι 59αρια (το adv με +30 κιλα βαρος εχει 48αρια!) και πισω ιδιο με το adv, 140ρι.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Δεν διαφωνω. Αλλα το τι ειναι το καταλληλο ελλατηριο ειναι μεγαλη ιστορια. Προσωπικα στα ον-οφφ μηχανακια εχω καταληξει οτι το καταλληλο ελλατηριο ειναι πολυ σκληροτερο τελικα απο οτι η 'λαικη σοφια' υποδεικνυει.
Βλεπε παραπανω ποστ σχετικα με τα ελλατηρια που εχουν τα adv σε σχεση με αυτα που φοραει το SE.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
Οι εταιρίες λένε για πόσα κιλά είναι τα κάθε ελατήρια . Τουλάχιστον για την σειρά EXC ,πάντα πρέπει να έχεις αυτά που προτείνει η εταιρία για να δουλεύει σωστά . Μετά παίζεις με τις ρυθμίσεις .
Τωρα στα adv και se δεν ξέρω τι γίνεται (φαντάζομαι πανω κάτω τα ίδια) αλλά μπορώ πολύ εύκολα να μάθω απο τον Χελιώτη (αν σε ενδιαφέρει)
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.
τωρα που μπήκαμε στα σοβαρά θέματα δε με λετε ρε παιδες, πως θα αποφασίσω ποια ελατήρια είναι κατάλληλα για τα κιλά μου? Τα 150N\mm που φοράει το 07άρι μου για πόσα κιλά αναβάτη είναι?