Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 81

Θέμα: adventure vs super enduro

  1. #16
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Παίδες με 80 ευρώ ούτε ο Τασούλης ούτε ο K-shock ούτε κανένας δεν κάνει ριβάλβινγκ .
    Λάδια μόνο και τσιμούχες φτάνεις γύρω στο 100αρικο . Τώρα αν σου έσφιξε μέσα καμιά βίδα δεν έχει καμία σχέση με ριβάλβινγ.
    Για να σου κάνει ριβάλβινγ (να κατεβάσει δαχτυλίδια κτλπ) ξεκινάς απο τα 200 (για απλά πραγματάκια ) .
    Οι τιμές που σου λέω δεν είναι στην τύχη . Έχω κάνει 2 φορές ριβάλβινγ και σέρβις κάθε 4-5 μήνες .
    Μάλιστα με το παιδί που δούλευε στον Τασούλη μέχρι πρίν κάτι μήνες τον Χ.Ζ. είμαστε καλοί φίλοι .
    Άλλο πράγμα σέρβις αναρτήσεων και άλλο το ριβάλβινγκ.
    Οκ εσυ ξερεις καλλιτερα και οχι εγω που οδηγω το μηχανακι....
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  2. #17
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    το SE δεν έχει λόγο ύπαρξης πέραν των απέραντων χωμάτινων ευθειών των 2 Ηπείρων που προανέφερα.
    Ενδιαφερον. Ας δουμε την κλιμακα μοντελων της ΚΤΜ απο τα μικρα στα μεγαλα.

    (1) 250 -> εχουν νοημα για ελλαδα (παναλαφρα, μπαινουν σε μοναπατια και κανουν αλματα)
    (2) 400-500 -> εχουν νοημα για ελλαδα (λιγο πιο βαρια, καλιτερα για ανοικτα κομματια)
    (3) 690 -> εχει νοημα για ελλαδα (γαματο εκδρομικο εντουρο, και ασφαλτο και χωμα)
    (3.1) 800 -> δεν εχει βγει ακομα αλλα σαφως και εχει νοημα για ελλαδα διοτι (εδω βαζετε οτι θελετε)
    (4) 950SE -> ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ γιατι ειναι ενα κλικ χειροτερο στο χωμα απο το 690 και ενα κλικ χειροτερο στο δρομο απο το 990. Το γεγονος οτι ειναι ενα κλικ καλλιτερο στο δρομο απο το 690 και ενα κλικ καλλιτερο στο χωμα απο το 990 δεν μας απασχολει!
    (5) 990Α -> Το απολυτο νοημα για ελλαδα (παει παντου, κανει τα παντα, και φορτωνεις και την πεθερα αμα λαχει, αυτο δηλαδη που θελει ο στατιστικος μεσος)

    Τελικα εχεις δικιο. Πηρα το μοναδικο ΚΤΜ που δεν εχει νοημα για Ελλαδα. Νοιωθω σαν να αγορασα ομολογα του Ελληνικου δημοσιου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #18
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    1) Ισως να μη χρεωσε παρα πανω γιατι του ειπα εγω τι valving να βαλει.
    Αυτό δεν το κατάλαβα. Όταν κάνεις ριβάλβινγκ (πέρα απο το ότι περνάς τις νέες ρυθμίσεις πχ του 2012, δηλαδή την αναβάθμιση ) φέρνεις και την ανάρτηση στα δικά σου θέλω (πχ. στην αρχική της διαδρομή να είναι μαλακή και μετά την μέση να δουλεύει σκληρότερα) .Αναλόγως τι αποτέλεσμα θές να πετύχεις .
    Δηλαδή αλλάζεις τον χαρακτήρα της ανάρτησης . Οπότε, πάντα εσύ του λες πως θές να δουλεύει, δεν το μαντεύει μόνος του (και δυστυχώς δεν έχεις έκπτωση σε αυτό ) .
    Το πιο σημαντικό στις αναρτήσεις είναι να γίνεται τακτικά το σέρβις τους. Πολλοί αγοράζουν ένα μηχανάκι και αφού έχουν περάσει καμιά 5αρια χρόνια , δεν έχουν αλλάξει ούτε λάδια στο μπροστινό .
    Αν η μηχανή δεν είναι αγωνιστική (εκεί τα νούμερα αλλάζουν) μια φορά κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να γίνεται σέρβις . Είναι πολύ σημαντικό να λειτουργούν σωστά οι αναρτήσεις .
    Το ριβάλβινγκ τώρα είναι άλλη ιστορία ,οπότε ας το αφήσουμε γιατί δεν αφορά τους περισσότερους.
    Τελευταία τροποποίηση από marios8; 29/04/2012 στις 10:39.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  4. #19
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οκ εσυ ξερεις καλλιτερα και οχι εγω που οδηγω το μηχανακι....

    Δηλαδή επιμένεις . Πάμε Δευτέρα στον Τασούλη και αν κάνει ριβάλβινγκ με 80 ευρώ εγώ θα πληρώσω 2 στην τιμή του ενός . Αλλά αν δεν κάνει, θα πληρώσεις εσύ την διαφορά απο τα 80 ευρώ και πάνω . Μιας και ξέρεις καλύτερα .
    Τελευταία τροποποίηση από marios8; 29/04/2012 στις 10:47.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  5. #20
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Αυτό δεν το κατάλαβα. Όταν κάνεις ριβάλβινγκ (πέρα απο το ότι περνάς τις νέες ρυθμίσεις πχ του 2012, δηλαδή την αναβάθμιση ) φέρνεις και την ανάρτηση στα δικά σου θέλω (πχ. στην αρχική της διαδρομή να είναι μαλακή και μετά την μέση να δουλεύει σκληρότερα) .Αναλόγως τι αποτέλεσμα θές να πετύχεις .
    Δηλαδή αλλάζεις τον χαρακτήρα της ανάρτησης . Οπότε, πάντα εσύ του λες πως θές να δουλεύει, δεν το μαντεύει μόνος του (και δυστυχώς δεν έχεις έκπτωση σε αυτό ) .
    Το πιο σημαντικό στις αναρτήσεις είναι να γίνεται τακτικά το σέρβις τους. Πολλοί αγοράζουν ένα μηχανάκι και αφού έχουν περάσει καμιά 5αρια χρόνια , δεν έχουν αλλάξει ούτε λάδια στο μπροστινό .
    Αν η μηχανή δεν είναι αγωνιστική (εκεί τα νούμερα αλλάζουν) μια φορά κάθε 2 χρόνια θα πρέπει να γίνεται σέρβις . Είναι πολύ σημαντικό να λειτουργούν σωστά οι αναρτήσεις .
    Το ριβάλβινγκ τώρα είναι άλλοι ιστορία ,οπότε ας το αφήσουμε γιατί δεν αφορά τους περισσότερους.
    Δεν διαφωνω, απλα επειδη δεν ειχε ιδεα απο SE και ουτε ειχε οδηγησει κανενα στη ζωη του, μολις ανοιξε τα πηρουνια και ειδε το παραλογο valving μου ειπε να το ψαξει η να βαλει κατι ετοιμο. Δεν τον αφησα να το ψαξει (λιγοτερος χρονος και κοπος απο μερους του) λεγοντας του να βαλει αυτουσιο το stack απο το 990R. Ηταν λιγο μαντεψια απο μερους μου, αλλα τελικα μου κατσε και δουλευει πολυ καλα. Στην κλασσικη κροκαλα/σκληρο χωμα παει απιστευτα καλα, ποτε δεν τερματιζει, παντα το νοιωθες σφιχτο αλλα χωρις τιναγματα, ειτε καθιστος ειτε ορθιος. Στο δρομο, επισης πολυ καλλιτερο, εχει εξαφανιστει το weaving του μπροστινου και τελικιαζεις χωρις να κανεις το σταυρο σου. Το βασικο του θεμα ηταν πολυ πολυ σκληρη γρηγορη συμπιεση. Στα πρωτα 10.000κμ ποτε δεν καταφερα να βρω ρυθμιση που να με ικανοποιει. Τωρα μπαινω χωμα και ασφαλτο με τις ιδιες ακριβως ρυθμισεις μπρος/πισω, ανεξαρτητως εδαφους και ταχυτητας. Μονο πιεσεις στα ελαστικα αλλαζω.
    Την αισθηση αυτη δεν μου την εχει δωσει ποτε κανενα Adv και το τοποθετω στα αναλογικα με το βαρους του, αρκετα σκληροτερα ελλατηρια που εχει το SE. Σημειωτεον οτι ειχα δοκιμασει και αλλα ελατηρια μπρος πισω, πριν καταληξω οτι τα μαμα ηταν τα καλλιτερα.
    Μπορει να γινει κατι ακομα καλλιτερο, πιθανο, δεν ξερω, αλλα δεν αισθανομαι οτι για τον τροπο που οδηγω και τις ικανοτητες μου χρειαζεται.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #21
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Δηλαδή επιμένεις . Πάμε Δευτέρα στον Τασούλη και αν κάνει ριβάλβινγκ με 80 ευρώ εγώ θα πληρώσω 2 στην τιμή του ενός . Αλλά αν δεν κάνει, θα πληρώσεις εσύ την διαφορά απο τα 80 ευρώ και πάνω . Μιας και ξέρεις καλύτερα .
    Κατσε να το σκεφτω μπας και κρυβει καμια παγιδα!

    Μην επιμενεις, σε μενα περυσι το καλοκαιρι τοσα πηρε για να αλλαξει το shim stack. Μπορει να με γουσταρε, δε ξερω και ουτε θα το μαθω ποτε. Αν θελεις με πιστευεις, αν δε θελεις δε με πιστευεις και δεν εχω κανενα λογο να σου πω ψεμματα. Τα στοιχηματα, δεν με ενδιαφερουν.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  7. #22
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Στην κλασσικη κροκαλα/σκληρο χωμα παει απιστευτα καλα, ποτε δεν τερματιζει, παντα το νοιωθες σφιχτο αλλα χωρις τιναγματα,
    Σε τι ρυθμίσεις μπορείς να επέμβεις στα μπροστινά του SE ? Παίξε με τις ρυθμίσεις επαναφορά- προφόρτιση - συμπίεση ωστε να σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  8. #23
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Σε τι ρυθμίσεις μπορείς να επέμβεις στα μπροστινά του SE ? Παίξε με τις ρυθμίσεις επαναφορά- προφόρτιση - συμπίεση ωστε να σε ικανοποιεί το αποτέλεσμα .
    Ειναι πληρως ρυθμιζομενα, οπως ακριβως του ADV, προφορτιση (ειμαι στην μεση), συμπιεση (+3 απο τερμα μαλακο) και επαναφορα (-10 απο τερμα σκληρο). Το πληρες ευρος των αποσβεσεων και πανω και κατω ειναι 28 κλικ.
    Τα μπροστινα ελλατηρια στο SE ειναι 59αρια (το adv με +30 κιλα βαρος εχει 48αρια!) και πισω ιδιο με το adv, 140ρι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #24
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Σημειωτεον οτι ειχα δοκιμασει και αλλα ελατηρια μπρος πισω, πριν καταληξω οτι τα μαμα ηταν τα καλλιτερα.
    Τα ελατήρια πάνε ανάλογα τα κιλά του αναβάτη πχ. 4,2 4,4 . Είναι πολύ σημαντικό να έχεις το σωστό ελατήριο γιατί αν υποθέσουμε οτι φοράς λάθος ελατήριο, με όσες ρυθμίσεις - ριβάλβινγκ - λαδια κτλπ και να πειραματιστής ποτέ δεν θα καταφέρεις τίποτα.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  10. #25
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Τα ελατήρια πάνε ανάλογα τα κιλά του αναβάτη πχ. 4,2 4,4 . Είναι πολύ σημαντικό να έχεις το σωστό ελατήριο γιατί αν υποθέσουμε οτι φοράς λάθος ελατήριο, με όσες ρυθμίσεις - ριβάλβινγκ - λαδια κτλπ και να πειραματιστής ποτέ δεν θα καταφέρεις τίποτα.
    Δεν διαφωνω. Αλλα το τι ειναι το καταλληλο ελλατηριο ειναι μεγαλη ιστορια. Προσωπικα στα ον-οφφ μηχανακια εχω καταληξει οτι το καταλληλο ελλατηριο ειναι πολυ σκληροτερο τελικα απο οτι η 'λαικη σοφια' υποδεικνυει.
    Βλεπε παραπανω ποστ σχετικα με τα ελλατηρια που εχουν τα adv σε σχεση με αυτα που φοραει το SE.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #26
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    συμπιεση (+3 απο τερμα μαλακο) και επαναφορα (-10 απο τερμα σκληρο).
    Να έχεις στο μυαλό σου οτι τα κλικ τα μετράμε πάντα απο τέρμα + και αρχίζουμε να αφαιρούμε .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  12. #27
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Να έχεις στο μυαλό σου οτι τα κλικ τα μετράμε πάντα απο τέρμα + και αρχίζουμε να αφαιρούμε .
    το εχω, αλλα βαριομουνα να γραψω -25 για αυτο εγραψα +3
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #28
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Προσωπικα στα ον-οφφ μηχανακια εχω καταληξει οτι το καταλληλο ελλατηριο ειναι πολυ σκληροτερο τελικα απο οτι η 'λαικη σοφια' υποδεικνυει.
    Βλεπε παραπανω ποστ σχετικα με τα ελλατηρια που εχουν τα adv σε σχεση με αυτα που φοραει το SE.
    Οι εταιρίες λένε για πόσα κιλά είναι τα κάθε ελατήρια . Τουλάχιστον για την σειρά EXC ,πάντα πρέπει να έχεις αυτά που προτείνει η εταιρία για να δουλεύει σωστά . Μετά παίζεις με τις ρυθμίσεις .
    Τωρα στα adv και se δεν ξέρω τι γίνεται (φαντάζομαι πανω κάτω τα ίδια) αλλά μπορώ πολύ εύκολα να μάθω απο τον Χελιώτη (αν σε ενδιαφέρει)
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  14. #29
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Τα μπροστινα ελλατηρια στο SE ειναι 59αρια.
    59αρια ?? Αυτά δεν είναι καλάμια στύλοι του οτέ είναι . Ούτε ο Villopoto δεν φοράει 59αρια !!!!!!

    Υγ Πάντως το στοίχημα με τον Τασούλη ισχύει (να σε γούσταρε δεν παίζει ) . Ριβάλβινγκ με 80 ευρώ δεν κάνουν ούτε στο Πακιστάν .
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  15. #30
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    τωρα που μπήκαμε στα σοβαρά θέματα δε με λετε ρε παιδες, πως θα αποφασίσω ποια ελατήρια είναι κατάλληλα για τα κιλά μου? Τα 150N\mm που φοράει το 07άρι μου για πόσα κιλά αναβάτη είναι?

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. gsxr600 k4 vs super duke !!!
    από zukik4 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 10:22
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF