Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 81

Θέμα: adventure vs super enduro

  1. #31
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Συνήθως τα "μαμά" είναι για αναβάτη γύρω στα 75 κιλά (αυτό θεωρείται μέσος όρος) .
    Τωρα στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν ξέρω αν ισχύει αυτό.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  2. #32
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    τωρα που μπήκαμε στα σοβαρά θέματα δε με λετε ρε παιδες, πως θα αποφασίσω ποια ελατήρια είναι κατάλληλα για τα κιλά μου? Τα 150N\mm που φοράει το 07άρι μου για πόσα κιλά αναβάτη είναι?
    Υποθετω οτι εχεις το χαμηλο 990. Θα πρεπει να πεις τι δεν σ'αρεσει ως εχει, αν κατι δε σ'αρεσει.
    Το πισω σου (150) πιστευω ειναι μια χαρα, εκτος κι αν εισαι πολυ βαρυς. Μπροστα αν δεν κανω λαθος εχεις 0.52Kg/mm δηλαδη '52ρια'. Εγω στην θεση σου θα εβαζα τουλαχιστον 60ρια. Απο κει και πανω εξαρταται το ποσα κιλα εισαι, και βεβαια απο το πως οδηγεις. Αυτο που λεω ισχυει στην περιπτωση που το πιεζεις. Για παραδειγμα, φιλος με 990R (γρηγορος) ειναι 120 κιλα και με το βαλβινγκ και τα ελατηρια μπροστα του SE ειναι ενταξει αλλα θα ηθελε ενδεχομενως και λιγο σκληροτερα ελατηρια.

    Και μια που το θυμηθηκα (για τον Μαριο παει αυτο) ο φιλος μου πληρωσε στον Τασουλη 140 για πληρες σερβις (λαδια τσιμουχες και βαλβινγκ του SE).
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #33
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.633
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    τωρα που μπήκαμε στα σοβαρά θέματα δε με λετε ρε παιδες, πως θα αποφασίσω ποια ελατήρια είναι κατάλληλα για τα κιλά μου? Τα 150N\mm που φοράει το 07άρι μου για πόσα κιλά αναβάτη είναι?

    Μια χαρά είναι. Ο Μάριος αναφέρεται σε μηχανάκια εντούρο της σειράς EXC όπου το πρώτο πραγμα που κάνει κανείς είναι να ρυθμίσει σαγκ και αν δεν βγαίνει με το υπάρχον ελατήριο τότε επιλέγει το κατάλληλο με βάση τα κιλά του.

    Στα 950 και 990 εχουν βάλει ελατήρια για οδηγό + συνεπιβάτη + φόρτωμα. Νομίζω ότι το 140 πίσω είναι υπεραρκετό για να ανταποκριθεί στις δυνατότητες που εχουν αυτές οι μηχανές.

  4. #34
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    εγω είμαι 95 κιλα και δεδομένου οτι
    1) το μηχανάκι συμπεριφέρεται καλύτερα όταν ανεβάζω τη προφόρτιση αλλα και
    2) της θεωρίας που λεει οτι καμια ρυθμιση στη προφορτιση δεν ισοσκελίζει ενα σωστο ελατήριο

    με βάζει σε σκέψεις

  5. #35
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    εγω είμαι 95 κιλα και δεδομένου οτι
    1) το μηχανάκι συμπεριφέρεται καλύτερα όταν ανεβάζω τη προφόρτιση αλλα και
    2) της θεωρίας που λεει οτι καμια ρυθμιση στη προφορτιση δεν ισοσκελίζει ενα σωστο ελατήριο

    με βάζει σε σκέψεις
    Οταν ανεβαζεις την προφορτιση αλλαζεις την γεωμετρια, δεν αλλαζεις την σκληροτητα του ελατηριου. Εχουμε το ιδιο βαρος περιπου. Για μενα το 140 στο SE ειναι ιδανικο, το 130 μαλακο και το 160 σκληρο, αλλα ιδανικο για οταν εχω συνεπιβατη.
    Παντως πριν κανεις κατι στο πισω, νομιζω επιβαλλεται να κανεις κατι για μπροστα, γιατι ειναι τα πηρουνια που ειναι αρκετα εκτος για την μηχανη σου. Το πισω νομιζω με τις ρυθμισεις που εχεις μπορεις να το φερεις εκει που πρεπει.

    Αν παλι κανεις κατι για το πισω νομιζω 160 θα ταιριαζε καλα για τα κιλα σου.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  6. #36
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος

    Και μια που το θυμηθηκα (για τον Μαριο παει αυτο) ο φιλος μου πληρωσε στον Τασουλη 140 για πληρες σερβις (λαδια τσιμουχες και βαλβινγκ του SE).
    Άντε πάλι . Τι σχέση έχει το ριβάλβινγκ με το σέρβις αναρτήσεων . Θα με τρελάνετε σήμερα .
    Ωραία ας πιστέψω οτι έκανε ριβάλβινγκ με 140 (απο τα 80 πήγαμε στα 140 άντε σιγά σιγά θα την φτάσουμε την τιμή ) μπορείς να αναφέρεις τί ακριβώς άλλαξε στην ανάρτηση ????????

    Υγ. Ρε Κωστάκη για βοήθα λίγο . Εσύ με 80 έκανες ριβάλβινγ στο 300αρι?
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  7. #37
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Άντε πάλι . Τι σχέση έχει το ριβάλβινγκ με το σέρβις αναρτήσεων . Θα με τρελάνετε σήμερα .
    Ωραία ας πιστέψω οτι έκανε ριβάλβινγκ με 140 (απο τα 80 πήγαμε στα 140 άντε σιγά σιγά θα την φτάσουμε την τιμή ) μπορείς να αναφέρεις τί ακριβώς άλλαξε στην ανάρτηση ????????

    Υγ. Ρε Κωστάκη για βοήθα λίγο . Εσύ με 80 έκανες ριβάλβινγ στο 300αρι?
    Ασε κατω τις ρακες και διαβασε τι εγραψα.

    φιλος ->140 με ρεβαλβινγκ και σερβις λαδια τσιμουχες
    Εγω -> 80 μονο για ρεβαλβινγκ και προφανως καινουργια λαδια.

    Οποτε τι σχεση εχει να μου λες, 'τι σχεση εχει το σερβις με το ρεβαλβιγκ?'
    Δεν εχει προφανως ΚΑΜΙΑ. Τιμες ανεφερα για δυο διαφορετικες δουλειες με κοινο τοπο το ρεβαλβιγκ που εγινε και στα δυο. Οπου ρεβαλβιγκ, για πολλοστη φορα, εχει να κανει με το πληρες shim stack.

    Για πες ρε συντροφε, τα δικα σου πηρουνια που συζητας και στα οποια σου φαινεται χαμηλη η τιμη στα 80 ειναι open η closed cartridge?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #38
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Οταν ανεβαζεις την προφορτιση αλλαζεις την γεωμετρια, δεν αλλαζεις την σκληροτητα του ελατηριου. Εχουμε το ιδιο βαρος περιπου. Για μενα το 140 στο SE ειναι ιδανικο, το 130 μαλακο και το 160 σκληρο, αλλα ιδανικο για οταν εχω συνεπιβατη.
    Παντως πριν κανεις κατι στο πισω, νομιζω επιβαλλεται να κανεις κατι για μπροστα, γιατι ειναι τα πηρουνια που ειναι αρκετα εκτος για την μηχανη σου. Το πισω νομιζω με τις ρυθμισεις που εχεις μπορεις να το φερεις εκει που πρεπει.

    Αν παλι κανεις κατι για το πισω νομιζω 160 θα ταιριαζε καλα για τα κιλα σου.




    ty

  9. #39
    Αντάρτικο... Το avatar του/της Allst@rf
    Εγγραφή
    09/02/2009
    Μηνύματα
    3.307
    συγνωμη που επεμβαινω αλλα βλεπωντας http://www.k-shock.gr/ τις τιμες τους δε δειχνει πουθενα τιμη πανω απο 100αρικο...

    συγκεκριμενα λεει για valving (ειναι το ιδιο με το revalving ?) 60€ +φπα...


  10. #40
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Revalving σημαίνει βγάζω τα δαχτυλίδια της ανάρτησης + το μπατον βαλβ και βάζω τις νέες ρυθμίσεις του εργοστασίου + προσωπική επιλογή λειτουργίας .
    Πολλοί νομίζουν οτι κάνουν ρεβάλβινγκ αλλάζοντας απλά λάδια ή σφίγγοντας μια βίδα.
    Είμαι στο χώρο αρκετό καιρό για να ξέρω τις τιμές (μιας και τις έχω πληρώσει πολλάκις με αγωνιστικές εκπτώσεις κτλπ) .
    Όποιος πιστεύει οτι γίνεται ριβάλβινγκ με 80 ευρώ ή δεν ξέρει τι είναι το ρεβάλβινγκ ή τον κοροϊδέψανε . Απλά και ξάστερα.
    Big ακόμα περιμένω να μου πεις τι ΑΚΡΙΒΩΣ έκανες με το ρεβάλβινγκ (που σου είπαν) πάνω στην ανάρτηση.
    Τελευταία τροποποίηση από marios8; 29/04/2012 στις 20:00.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  11. #41
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από marios8 Προβολή μηνύματος
    Big ακόμα περιμένω να μου πεις τι ΑΚΡΙΒΩΣ έκανες με το ρεβάλβινγκ (που σου είπαν) πάνω στην ανάρτηση.
    Σωστα, το ειπα μονο 7 φορες. Να δοκιμασω τωρα αγγλικα.


    Piga piruni tasuli kai dexi kai aristero
    Eipa tasouli. "Geia sou Tasuli, ti kaneis?"
    Eipe Tasuli "Geia sou, kala eimai, alla den sympathw kanena"
    Eipa "den peirazei tasuli, valving nan kala"
    Eipe Tasuli "einai den einai?"
    Eipa "oxi, den einai"
    Eipe Tasuli "katse anoiksw piruni kai dexi ki aristero kai dw"

    mia wra perase, dyo wres perasane, treis wres perasane...

    drin!!! (Itane tasuli tilefono)

    Geia soy Tasuli ti kaneis? (eipa)
    Tasuli eipe "kala alla den sympathw kanena"
    Den peirazei, eipa egw....ein valving kala?
    "Oxi eipe Tasuli, valving poly skliro, san Marios8 otan askei kritiki"
    "Wxxx lew, kai twra ti kanoume?"
    "Na to psaksoyme?", leei Tasuli

    Emena tote xtypise dynato fws sto eggefalo kai lew.."den bazeis valving apo 990R na teleiwnoume? Kalo me fainetai, thelw diiladi pirouni idio me 990R alla ellatirio diko mou"

    "OK" eipe tasuli.

    "Poso paei Tasuli'm?" ton rwtaw.

    "80 eurw" leei WP andras.

    "Ti tha allaxeis Tasuli'm?"

    "Ola ta shim" eipe Tasuli.

    "kai dexi ki aristero"?

    "kai to mesaio an eixes" eipe Tasuli

    "Den exw dystyxws", eipa kai kokkinisa

    Oper ki egeneto. Mia mera kai 80eurw meta, bigoulas eixe pirouni (kai dexi ki aristero) me 990R valving.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 30/04/2012 στις 10:09.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #42
    Μια κατω ! Το avatar του/της STOYBI
    Εγγραφή
    19/12/2004
    Μηνύματα
    4.100
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DrBig Προβολή μηνύματος
    Ενδιαφερον. Ας δουμε την κλιμακα μοντελων της ΚΤΜ απο τα μικρα στα μεγαλα.

    (1) 250 -> εχουν νοημα για ελλαδα (παναλαφρα, μπαινουν σε μοναπατια και κανουν αλματα)
    (2) 400-500 -> εχουν νοημα για ελλαδα (λιγο πιο βαρια, καλιτερα για ανοικτα κομματια)
    (3) 690 -> εχει νοημα για ελλαδα (γαματο εκδρομικο εντουρο, και ασφαλτο και χωμα)
    (3.1) 800 -> δεν εχει βγει ακομα αλλα σαφως και εχει νοημα για ελλαδα διοτι (εδω βαζετε οτι θελετε)
    (4) 950SE -> ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΓΙΑ ΕΛΛΑΔΑ γιατι ειναι ενα κλικ χειροτερο στο χωμα απο το 690 και ενα κλικ χειροτερο στο δρομο απο το 990. Το γεγονος οτι ειναι ενα κλικ καλλιτερο στο δρομο απο το 690 και ενα κλικ καλλιτερο στο χωμα απο το 990 δεν μας απασχολει!
    (5) 990Α -> Το απολυτο νοημα για ελλαδα (παει παντου, κανει τα παντα, και φορτωνεις και την πεθερα αμα λαχει, αυτο δηλαδη που θελει ο στατιστικος μεσος)

    Τελικα εχεις δικιο. Πηρα το μοναδικο ΚΤΜ που δεν εχει νοημα για Ελλαδα. Νοιωθω σαν να αγορασα ομολογα του Ελληνικου δημοσιου.


    Παρολο που δεν με πολυαπασχολει το θεμα......


    Προσεχε λιγο τα κλικ σου ειδικα στο 4 ( στα υπολοιπα ειναι χαμενα ) γιατι εαν τα χρησιμοποιεις και με την ιδια ελαφροτητα για να ρυθμιζεις το μπροστινο σου οσα και να εδωσες στον Τασουλης.....


    Τσαμπα τα εδωσες.....!!!!


    Με λιγα λογια .. Κανενα 990 δεν λεει στοπ στα 120 στην εθνικη απο το ξυλο που τρως......
    Το εκδρομικο στο χωμα του ειναι αδιαφορο εαν ειναι καλλυτερο το se καθως σε αυτο τον τομεα θα κανουν και τα δυο την ιδια δουλεια ακριβως εξισου καλα , αρα δεν τιθετε θεμα συγκρισης....


    Πολυ λιγα ατομα μπορουν να παιξουν χωμα το se με την ιδια ευκολια που μπορουν να παιξουν το 690 κυριως λογο δυναμης - ροπης , ( παρεμπτιπτωντος και με αυτο στα 120 το ιδιο ξυλο τρως αρα δεν τιθετε θεμα συγκρισης για την ασφαλτο ....)

    Το μηχανακι σου εχει αρκετα κλικ διαφορα απο τα αλλα δυο μοντ ( χωμα 100% ) και στοχος του οι χαπακiδες της φλαταδουρας ( παρολο που μαζι με το HP το γουσταρω και εγω τρομερα ) αυτη ειναι η αληθεια...!!


    Προτου απαντησεις με τιποτα ειρωνιες, να σου πω οτι το se 950 moυ καταστρεψε τους μυς της μισης δεξιας μου γαμπας οποτε οπως καταλαβαινεις κατι ξερω και εγω......!!!

    Καποια μηχανακια απο αυτα βγηκαν για συγκεκριμενο λογο ( τα συγκεκριμενα πιστευω γουστοζικα μεν αλλα μονο για αρπαχτη ....)

    Αλλα τα γουσταρουμε οπως ειναι !!!

    Για αυτο και δεν βαζουμε φαιρινγ ( για να μην τρωμε ξυλο στα 120...)

    Οπως και δεν βαζουμε δικαβαλο και τριβαλιτσο σε ενα rc8)

    Oπως δεν βαζουμε σχαρα οροφης σε μια φεραρι

    Το εχω ετσι γιατι το γουσταρω πολυ !!!! Τεσπα !!

    Βεβαιως περι ορεξεως ......


    Τελευταία τροποποίηση από STOYBI; 30/04/2012 στις 15:50.

  13. #43
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Καλό αλλα δεν διαβάζεται βγάζει μάτια (έκανα κανα 5λεπτο )

    Η κουβέντα δεν βγάζει πουθενά .

    Έτσι πληροφορικά και μόνο μόλις μίλησα με eXTra Products Τασούλης .
    Για ένα ρεβάλβινγκ μου είπε ΓΥΡΩ στα 150 . Μάλλον δεν με πολύ συμπάθησε απο το τηλέφωνο .

    Υγ Για να μην υπάρξει παρεξήγηση ο Τασούλης είναι πολύ συμπαθείς άνθρωπος, αλλα εδώ μιλάμε για επαγγελματία. Τα ίδια θα έλεγα για κάθε επαγγελματία. Αλίμονο αν πηγαίναμε στου καθένα τα μαγαζιά και επειδή μας συμπάθησε μας έκανε μισή τιμή .
    Τελευταία τροποποίηση από marios8; 30/04/2012 στις 15:36.
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

  14. #44
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STOYBI Προβολή μηνύματος
    Παρολο που δεν με πολυαπασχολει το θεμα......


    Προσεχε λιγο τα κλικ σου ειδικα στο 4 ( στα υπολοιπα ειναι χαμενα ) γιατι εαν τα χρησιμοποιεις και με την ιδια ελαφροτητα για να ρυθμιζεις το μπροστινο σου οσα και να εδωσες στον Τασουλης.....


    Τσαμπα τα εδωσες.....!!!!


    Με λιγα λογια .. Κανενα 990 δεν λεει στοπ στα 120 στην εθνικη απο το ξυλο που τρως......
    Το εκδρομικο στο χωμα του ειναι αδιαφορο εαν ειναι καλλυτερο το se καθως σε αυτο τον τομεα θα κανουν και τα δυο την ιδια δουλεια ακριβως εξισου καλα , αρα δεν τιθετε θεμα συγκρισης....


    Πολυ λιγα ατομα μπορουν να παιξουν χωμα το se με την ιδια ευκολια που μπορουν να παιξουν το 690 κυριως λογο δυναμης - ροπης , ( παρεμπτιπτωντος και με αυτο στα 120 το ιδιο ξυλο τρως αρα δεν τιθετε θεμα συγκρισης για την ασφαλτο ....)

    Το μηχανακι σου εχει αρκετα κλικ διαφορα απο τα αλλα δυο μοντ ( χωμα 100% ) και στοχος του οι χαπακiδες της φλαταδουρας ( παρολο που μαζι με το HP το γουσταρω και εγω τρομερα ) αυτη ειναι η αληθεια...!!


    Προτου απαντησεις με τιποτα ειρωνιες, να σου πω οτι το se 950 moυ καταστρεψε τους μυς της μισης δεξιας μου γαμπας οποτε οπως καταλαβαινεις κατι ξερω και εγω......!!!

    Καποια μηχανακια απο αυτα βγηκαν για συγκεκριμενο λογο ( τα συγκεκριμενα πιστευω γουστοζικα μεν αλλα μονο για αρπαχτη ....)

    Αλλα τα γουσταρουμε οπως ειναι !!!

    Για αυτο και δεν βαζουμε φαιρινγ ( για να μην τρωμε ξυλο στα 120...)

    Οπως και δεν βαζουμε δικαβαλο και τριβαλιτσο σε ενα rc8)

    Oπως δεν βαζουμε σχαρα οροφης σε μια φεραρι

    Το εχω ετσι γιατι το γουσταρω πολυ !!!! Τεσπα !!

    Βεβαιως περι ορεξεως ......


    Ετσι που ειναι το μπροστινο του απο το εργοστασιο δεν αμφιβαλλω διολου που πηδηξες την γαμπα σου.
    Εγω για να μην σκοτωθω πηγα και εκανα revalving στο Τασουλη. Την ιστορια μπορεις να την διαβασεις σε τευχη σε αυτην και τις προηγουμενες σελιδες. Αν θυμαμαι καλα πληρωσα 80ευρω, αλλα ο φιλος Μαριος και οι λοιποι συμμετεχοντες με εχουν κανει να αμφιβαλλω, σε σημειο που θεωρω πλεον πιθανο οτι δεν εκανα revalving, δεν ηταν ο τασουλης που δεν το εκανα, και οτι δεν εχω SE.

    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #45
    ...σε τρομαξα? Το avatar του/της mpou
    Εγγραφή
    11/09/2007
    Μηνύματα
    791
    Δόκτωρα, έτσι για την ιστορία, σου έδωσε ο Τασούλης πίσω το παλιό stack?

    Παρεπιπτόντως, αν σε πείσουν ότι δεν σου κάνει το SE, στο παίρνω σε καλή τιμή

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 990 Adventure VS R1200GS Adventure
    από Spike στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 79
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2009, 23:18
  2. gsxr600 k4 vs super duke !!!
    από zukik4 στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 66
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 10:22
  3. KTM 990 Adventure vs. KTM 950 Adventure
    από Nik0s στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 67
    Τελευταίο μήνυμα: 13/01/2006, 02:07
  4. Ktm 950 Super Enduro
    από ixnilatis στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 16/10/2005, 10:45

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF